SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA KLIENTA Skarżysko-Kamienna oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
Data publikacji: 2017-10-02
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sokola 2, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikacja ustna/ komunikatywność. Planowanie i organizacja pracy własnej. Dobre posługiwanie się komputerem: znajomość pakietu MS Office. Wysoka kultura osobista. Upór i nastawienie na realizację celów. Duże zaangażowanie i motywacja do pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
Sokola 2, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: skarżyski
Gmina pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Adres strony pracodawcy: http://www.skokpiast.pl/
Ulica pracodawcy: Sokola
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 02.10.2017
Oferta pracy ważna do: 01.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw rachunkowości i rewizji finansowej
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Dębica (podkarpackie)
rozliczanie pracownikówobsługa programu kalkulacyjnego Excel
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań. Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanycjh z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk prjektowych i tworzenie raportów.
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Zabierzów (małopolskie)
sprzedaż produktów, kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji handlowej
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Kostrza (dolnośląskie)
Ekspansywne pozyskiwanie klientów na rynku zagranicznym i krajowym, obsługa dotychczasowych klientów na rynku krajowym i zagranicznym, monitorowanie rynków, rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań, budowanie długofalowych relacji z klientami i monitorowanie przebiegu kontraktów, przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych, negocjacje indywidualnych ofert dla wymagających klientów, dbanie o wizerunek przedsiębiorstwa, raportowanie działań.
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2017-02-14 - Kielce (świętokrzyskie)
przyjęcie towaru
ALMA MARKET SA - 2016-04-18 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Cieplewo (pomorskie)
Prowadzenie poszukiwania dostawców części z Chin.Negocjowanie warunków umów z dostawcami Chińskimi.Utrzymywanie relacji z dostawcami z Chin w języku chińskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
Mondelez Polska Production Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-22 - Skarbimierz (opolskie)
wykonywanie kosztorysów, opracowywanie i wykonywanie projektów, kompletowanie dokumentacji technicznej
Schneider & Dalecki Composit Technology s.c. - 2016-10-24 - Krojanty (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, naliczanie płac, stanowisko samodzielne
NEBRASKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Wieliczka (małopolskie)
zapoznaie się z procedurami ORANGE POLSKA,współudział w przygotowywaniu prezentacji,współudział w przygotowywaniu ofert dla klientów,przygotowywanie dokumentacji dla klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Leszno (wielkopolskie)
(staż dla osób do 30rż) kompletowanie zamówień i przygotowanie do transportu, przyjmowanie dostaw i sprawdzanie, rozmieszczenie i sortowanie towarów w magazynie, kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu towarów ze stanem ewidencyjnym (magazyn farb i chemii budowlanej)
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja prac nad projektem. Optymalizacja procesów. Tworzenie i analiza dokumentacji technicznej. Tworzenie rysunków technicznych. Opracowanie zmian technicznych na rysunku 2D. Praca w międzynarodowym środowisku. Praca w zespołach projektowych.
LEONI Kabel Polska sp. z o.o. Kobierzyce - 2016-06-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Zgodny z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-8/16 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientównawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientamiprowadzenie negocjacji biznesowych oraz przygotowywanie ofert handlowychustalanie szczegółowych warunków sprzedażyrealizacja celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Chorzów (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Makowisko (podkarpackie)
- obsługa maszyn- dokładanie surowca do maszyny- dbałość o zachowanie standardów jakościowych zgodnych ze specyfikacją produkcji- składanie uszczelek- precyzyjne wycinanie uszczelek nożem- praca w godz. 06:00 - 14:00, 14:00 - 22:00, 22:00 - 06:00- praca w Łodzi przy ul. Lodowej / Niciarnianej
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie posiłków kuchnii indyjskiej i bengalskiej
Ekushe Mahiuddin Ahmed Masum - 2017-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Lębork (pomorskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizacja planów sprzedaży spółki. Sprzedaż hurtowa akcesoriów meblowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Przemyśl (podkarpackie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-09-15 - Szepietowo (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: 1250-1500 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od 1 lipca 2017- Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracyznajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-12 - Katowice (śląskie)
Sprzątaczka w piekarni
PIEKARNIA-CUKIERNIA MARIOLA I ANDRZEJ Bernarda Mariola Łukszo Andrzej Łukszo spółka cywilna - 2017-04-12 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Zapewnienie zgodności produktów i usług ze standardami oraz wymaganiami użytkowników końcowych. Definiowanie podejścia do budowania skutecznego projektowania testów i badań oraz przestrzeganie skutecznych i wiarygodnych szacunków dotyczących wszystkich działań z zakresu kontroli jakości w trakcie cyklu życia projektu.Przygotowanie analizy, raporty dotczące defektów i błędów w oprogramowaniu. Miejsce pracy: Wrocław ul. Wiśniowa 1 Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny lub email.Oferta pracy znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)