SPECJALISTA DO SPRAW KADR Rydułtowy oferta pracy Lukas Adam PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-REMONTOWE " ALDAB"

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Wynagrodzenie: 1 200 - 1 400 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji US, ZUS.Wymagany kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia się na rozmowę, wyłącznie w godz. 08:00-12:00.

Data publikacji: 2017-02-28

Lokalizacja: Rydułtowy (śląskie)

Pracodawca: Lukas Adam PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-REMONTOWE " ALDAB"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzelców Bytomskich 8/6, 44-280 Rydułtowy, powiat: wodzisławski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji US, ZUS.Wymagany kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia się na rozmowę, wyłącznie w godz. 08:00-12:00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 200 - 1 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rydułtowy

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rydułtowy

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 200 - 1 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017

Data zakończenia pracy: 01.06.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3 lata doświadczenia na stanowisku, szerokie pojęcie o zagadnieniach kadrowo-administracyjnych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Lukas Adam PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-REMONTOWE " ALDAB"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Adres pracodawcy:
Strzelców Bytomskich 8/6, 44-280 Rydułtowy, powiat: wodzisławski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 08:00-12:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: wodzisławski

Gmina pracodawcy: Rydułtowy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rydułtowy

Ulica pracodawcy: Strzelców Bytomskich

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy: Roboty budowlane związane z budową dróg

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.02.2017

Data dodania oferty pracy: 28.02.2017

Oferta pracy ważna do: 27.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH - od 2 300 PLN

-Organizacja pracy konserwatorów - w porozumieniu z koordynatorem-Współpraca z administratorami obiektów-Rozliczanie godzin pracowników-Przygotowywanie kosztorysów-Rozliczanie robót z koordynatorem-Przestrzeganie zasad BHP-Zaopatrzenie w materiał do realizacji zleceń-Dbanie o prawidłowe i terminowe wykonywanie zleceń
Wsparcie Grupa TAURON - 2018-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. BHP I INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 200 PLN

1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA WSPARCIA LOKALNEGO - od 3 000 PLN

Wsparcie infrastruktury IT, różnorodnych aplikacji, przygotowywanie stacji roboczych, bieżąca obsługa zgłoszeń w ITSM. Wykorzystywane technologie: AD, SCCM, Virtualizacja, Windows Server 2008/2012, VNC, RDP i inne.
Qumak S.A. - 2017-02-07 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - 2 174,65 - 4 521,8 PLN

prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o prace, umów cywilno-prawnych, sporządzanie i wydawanie dokumentów pracowniczych, sporządzanie listy płac, zestawień i raportów, prowadzenie ewidencji badań pracowniczych, sporządzanie deklaracji ZUS itp.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, dobra org. pracy własnej; zakres obowiązków: sprzedaż ofert szkoleniowych, tel. kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Knurów;
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Knurów (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - do 2 750 PLN

Do zdań specjalisty ds. administracyjnych będzie należało m.in. :- Przyjmowanie zleceń od klientów- Przygotowywanie wycen i pilnowanie terminów- Prowadzenie grafiku zleceń- Kontakt z klientem - Wystawianie faktur, przyjmowanie gotówki- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Zamawianie materiałów eksploatacyjncych- Zakup materiałów biurowych- Przygotowywanie zestawień miesięcznych- Podliczanie czasu pracy pracowników- Prowadzenie kasy firmy- Przygotowywanie instrukcji do inwestycji- Wysyłanie przesyłek kurierem, pocztą
SECANS Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI, ROZLICZEŃ I TRANSPORTU - od 2 000 PLN

Przygotowanie dokumentacji do produkcji, wykonywanie zestawień zbiorczych, koordynacja transportu. Praca w Dziale Przygotowania Produkcji - zakład prefabrykacji elementów żelbetowych i strunobetonowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (Wapienica).
PEKABEX PREF SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-16 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY PRODUKTÓW ZAGRANICZNYCH - od 2 400 PLN

Realizacja sprzedaży produktów zagranicznych zgodnie z polityką firmy. Sporządzanie raportów sprzedaży. Dbałość o wizerunek firmy.
Good-Personel Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I NADZOROWANIA PRODUKCJI - od 2 500 PLN

Praca w branży metalurgicznej; zakres obowiązków: -przeprowadzanie niezbędnych analiz oraz sporządzanie zestawień w celu prawidłowego przygotowania planu produkcyjnego, -pomiar, kontrola i weryfikacja przyjętych założeń produkcyjnych, -tworzenie harmonogramu produkcyjnego oraz zapotrzebowania materiałowego, -monitorowanie i raportowanie danych dotyczących zamówień i zleceń oraz analiza terminów ich realizacji pod aspektem dostępności zasobów, -realizowanie strategii ciągłego doskonalenia procesów produkcyjnych oraz optymalizacji kosztów, -współpraca z innymi działami; praca od zaraz; wynagrodzenie 2500zł- w zależności od kompetencji; jedna zmiana (7-15); kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-14
ROMANOWSKI Stanisław Romanowski - 2015-12-02 - Redzikowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU 209A - od 3 200 PLN

opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 500 PLN

- planowanie strategii rekrutacyjnej,- prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne- raportowanie wyników i aktywności do przełożonego,- prowadzenie dokumentacji
SPE Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Leżajsk (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 2 150 PLN

pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA REINTEGRACYJNY D.S. ZAWODOWYCH- ROBOTY PUBLICZNE - od 925 PLN

Reintegracja zawodowa prowadzeniazajęć, podwyższanie kwalfikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Małomice (lubuskie)

MECHANIK - od 14 PLN

Usuwanie awarii (w tym w urządzeniach), przygotowywanie dokumentacji z tym zw., wykonywanie prac zleconych przez przełożonego w ramach posiadanych kwalifikacji, uczestniczenie w prowadzonych projektach przez dział techniczny, wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn i pojazdów, regeneracja, konserwacja oraz naprawa maszyn i pojazdów
TARCZYŃSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-22 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I REKLAMY - od 2 150 PLN

czynności związane z reklamą i marketingiem w firmie, czynności biurowe
LECH RESORT & SPA - 2016-02-19 - Łeba (pomorskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

Obsługa urządzeń teleinformatycznych (faks, skaner), przygotowywanie i redagowaniedokumentacji dotyczącej prowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.Przygotowywanie dokumentacji w celu jej archiwizacji w archiwum zakładowym.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM - od 3 000 PLN

- Opracowanie oraz aktualizacja metodologii rozliczania kosztów Spółki. Sporządzanie analiz ekonomicznych. Analiza kosztów. Współpraca przy rozliczaniu kosztów na ośrodki zadaniowe i usługowe przy ścisłej współpracy z działem księgowości i z pozostałymi działami Spółki.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Bardzo dobra znajomośd Excel'a. Znajomość analizy budżetowej. Umiejętność analitycznego myślenia. Znajomość zasad rachunkowości i controllingu. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale księgowości/controllingu. Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Umiejętność organizowania własnej pracy.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 500 PLN

wyksz. średnie lub wyższe,mile widziane doświadczenie w branży metalurgicznej,obsługa komputera
P.P.U.H. METAL-ZAP SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZATRUDNIANIA CUDZOZIEMCÓW - od 1 000 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie dokonywała wyboru kandydatów do pracy wśród zgłaszających się cudzoziemców . Obsługa dokumentacji komputerowo w języku rosyjskim, angielskim i ukraińskim. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, opracowywanie zakresu obowiązków i przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia i legalizacji pobytu.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA - do 2 600 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- planowanie przeglądów, pomiarów instalacji elektrycznych i serwisu nieruchomości zgodnie z usta Prawo Budowlane, okresowe wizytowanie budynków placówek terenowych OR KRUS w Gdańsku, rozliczanie kosztów administracyjnych dot. nieruchomości, tworzenie sprawozdawczości wynikającej z przydzielonych zadań, obsługa kancelarii, prace administracyjno-gospodarcze (przyjmowanie dostaw, wyjazdy w teren, serwisowanie sprzętu).
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-06-23 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Radom (mazowieckie)