SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Gda艅sk oferta pracy SECANS Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

Wynagrodzenie: do 2聽750 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: Do zda艅 specjalisty ds. administracyjnych b臋dzie nale偶a艂o m.in. :- Przyjmowanie zlece艅 od klient贸w- Przygotowywanie wycen i pilnowanie termin贸w- Prowadzenie grafiku zlece艅- Kontakt z klientem - Wystawianie faktur, przyjmowanie got贸wki- Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w- Zamawianie materia艂贸w eksploatacyjncych- Zakup materia艂贸w biurowych- Przygotowywanie zestawie艅 miesi臋cznych- Podliczanie czasu pracy pracownik贸w- Prowadzenie kasy firmy- Przygotowywanie instrukcji do inwestycji- Wysy艂anie przesy艂ek kurierem, poczt膮

Data publikacji: 2018-03-09

Lokalizacja: Gda艅sk (pomorskie)

Pracodawca: SECANS Sp. z o.o.

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Plac Oru艅ski 5, 80-056 Gda艅sk, powiat: m. Gda艅sk, woj: pomorskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
Do zda艅 specjalisty ds. administracyjnych b臋dzie nale偶a艂o m.in. :- Przyjmowanie zlece艅 od klient贸w- Przygotowywanie wycen i pilnowanie termin贸w- Prowadzenie grafiku zlece艅- Kontakt z klientem - Wystawianie faktur, przyjmowanie got贸wki- Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w- Zamawianie materia艂贸w eksploatacyjncych- Zakup materia艂贸w biurowych- Przygotowywanie zestawie艅 miesi臋cznych- Podliczanie czasu pracy pracownik贸w- Prowadzenie kasy firmy- Przygotowywanie instrukcji do inwestycji- Wysy艂anie przesy艂ek kurierem, poczt膮

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: do 2聽750 PLN

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gda艅sk

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gda艅sk

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gda艅sk

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Czy jest to praca sta艂a?: 1

Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej

Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: do 2聽750 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 22.03.2018

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w pi艣mie - podstawowy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obs艂uga pakietu MsOffice (m.in. Word, Excel, PowerPoint)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera (programy biurowe)

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie 艣rednie, mile widziane do艣wiadczenie w pracy biurowej oraz znajomo艣膰 rysunku technicznego. Miejsce pracy: Gda艅sk - Orunia. Kontakt telefoniczny: 507502297, mail: agnieszka (at) finsauna.com.pl

Nazwa pracodawcy: SECANS Sp. z o.o.

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Gda艅ski Urz膮d Pracy

Adres pracodawcy:
Plac Oru艅ski 5, 80-056 Gda艅sk, powiat: m. Gda艅sk, woj: pomorskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gda艅sk

Gmina pracodawcy: Gda艅sk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gda艅sk

Ulica pracodawcy: Plac Oru艅ski

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zg艂oszona przez: Gda艅ski Urz膮d Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej

Data dodania oferty pracy: 09.03.2018

Oferta pracy wa偶na do: 30.03.2018

Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.03.2018

Data przyj臋cia oferty pracy: 09.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-MAGAZYNOWYCH(NR 7569) - od 2聽500 PLN

- realizacja prac zwi膮zanych z gospodark膮 magazynow膮 Sp贸艂ki zapewniaj膮ca sprawne funkcjonowanie magazynu- prawid艂owe prowadzenie dokumentacji obrotu magazynowego- przygotowywanie dokumentacji transportowej i nadz贸r nad jej prawid艂owym obiegiem - wsp贸艂praca z kurierami- rozliczanie dostaw oraz ich kontrola- rejestracja i dbanie o w艂a艣ciwy obieg dokument贸w i korespondencji wp艂ywaj膮cej do firmy, wsparcie organizacyjne i administracyjne biuraOferujemy:- zatrudnienie na umow臋 o prac臋- profesjonalne szkolenia- niezb臋dne narz臋dzia do pracy
"SPRINT" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 3聽500 PLN

Szukanie odbiorc贸w polskich owoc贸w i warzyw na rynkach wschodnich , prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie um贸w oraz prowadzenie dokumentacji sprzeda偶owej
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Oczesa艂y (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE EKONOMIKI I ORGANIZACJI PRODUKCJI ROLNEJ - od 2聽450 PLN

dzia艂alno艣膰 informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporz膮dzania plan贸w rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu 艣rodk贸w finansowych
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Pozna艅 - 2017-07-07 - Pozna艅 (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 3聽000 PLN

promowanie produkt贸w i us艂ug z ofert膮 firmy. Sprzeda偶 uslug , prowadzenie badan rynku.Wsp贸艂praca z pracownikami firmy , odpowiedzialno艣膰 za obslug臋 klienta, utrzymywanie kontakt贸w z klientami.
GRUPA DASKOPOL - 2016-07-18 - Ole艣nica (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. MIESZANEK ZAPACHOWYCH "C" - od 2聽200 PLN

sporz膮dzanie mieszanek zapachowych w贸d toaletowych, koordynacja zakup贸w sk艂adnik贸w, koordynacja sprzeda偶y wyrob贸w gotowych
SELENA s.c. - 2017-11-08 - Koby艂ka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y - od 2聽100 PLN

- utrzymywanie kontakt贸w ze sta艂ymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klient贸w,- sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug znajduj膮cych si臋 w ofercie Pracodawcy,- sta艂e pozyskiwanie wiedzy o rynku, na kt贸rym dzia艂a Pracodawca i konkurencja, - budowanie bazy klient贸w oraz realizacja plan贸w sprzeda偶owych, - obs艂uga partner贸w handlowych oraz pozyskiwanie nowych klient贸w, - przyjmowanie reklamacji i wsparcie klient贸w w sytuacjach problemowych,- podejmowanie dzia艂a艅 wspieraj膮cych sprzeda偶, - regularne raportowanie wynik贸w sprzeda偶y prze艂o偶onym.
OG脫LNOPOLSKA BAZA PRACODAWC脫W OS脫B NIEPE艁NOSPRAWNYCH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-02-01 - Przemy艣l (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. BHP ZESPO艁U DS. BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY S艁U呕BY/PRACY WYDZIA艁U KONTROLI - od 2聽248,61 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy i s艂u偶by oraz przestrzegania zasad i przepis贸w dot. bhp.Przeprowadzanie szkole艅 wst臋pnych bhp/instrukta偶y og贸lnych os贸b przyjmowanych do pracy/s艂u偶by.Udzia艂 w ustalaniu okoliczno艣ci i przyczyn wypadk贸w przy pracy i w s艂u偶bie oraz sporz膮dzanie dokumentacji powypadkowej.Sporz膮dzanie rocznych analiz stanu bhp. Udzia艂 w przekazywaniu do u偶ytku nowo budowanych i przebudowywanych obiekt贸w.Udzia艂 w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego zwi膮zanego z wykonywan膮 prac膮 i s艂u偶b膮.Prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dot. wypadk贸w przy pracy/w s艂u偶bie.Doradztwo w zakresie stosowania przepis贸w oraz zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy i s艂u偶by.
Nadbu偶a艅ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Che艂mie - 2016-11-14 - Che艂m (lubelskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWA艃 INFORMATYKI - od 2聽500 PLN

Nadz贸r techniczny nad systemami informatycznymi wykorzystywanymi w wydzia艂ach merytorycznych oraz programami wykorzystywanymi w oddzia艂ach, mi臋dzy innymi finansowo-ksi臋gowymi, kadrowymi, gospodarczymi i inwestycyjnymi, pomoc w nadzorze technicznym nad prac膮 system贸w serwerowych i sieciowych, w tym dokonywaniu konfiguracji i aktualizacji, kontrolowanie terminowo艣ci oraz warunk贸w licencji na zainstalowane oprogramowanie zgodnie z zawartymi umowami, sprawowanie technicznego nadzoru nad bezpiecze艅stwem i prawid艂owosci膮 przesy艂ania informacji za po艣rednictwem Internetu oraz sieci resortowej, okre艣lanie podstawowych warunk贸w technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiada膰 urz膮dzenia i systemy informatyczne s艂u偶膮ce do przetwarzania danych osobowych, opracowywanie procedur dopuszczenia os贸b nieb臋d膮cych pracownikami s膮du, przygotowywanie do przetarg贸w pod wzgl臋dem merytorycznym specyfikacji technicznych dotycz膮cych sprz臋tu komputerowego, nadz贸r nad przeprowadzanymi wideokonferencjami, szkolenie pracownik贸w obs艂uguj膮cych sprz臋t komputerowy oraz uczestniczenie w prezentacjach nowego oprogramowania, testowanie i opiniowanie oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwo艣ci. Szczeg贸艂owe informacje na stronie www.koszalin.so.gov.pl sygn. Nr K-110-7/16
S膮d Okr臋gowy w Koszalinie - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP (30-) - od 2聽000 PLN

Kontrola i nadz贸r w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkole艅 BHP, tworzenie procedur i instrukcji og贸lnych dotycz膮cych bezpiecze艅stwa pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarn贸w (ma艂opolskie)

SPECJALISTA/ ASYSTENT ADMINISTRACJI(NR 4984) - od 2聽000 PLN

- praca w laboratorium- rejestracja spraw- wprowadzanie danych z dokument贸w s膮dowych i prokuratorskich- realizacja proces贸w sprzeda偶y us艂ug firmy rodzaj umowy: um. zlecenie/ um. o prac臋
INSTYTUT GENETYKI S膭DOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS KSI臉GOWYCH - od 3聽000 PLN

PROWADZENIE KASY W PE艁NYM ZAKRESIE, PROWADZENIE BIE呕膭CEJ OBS艁UGI I EWIDENCJA SK艁ADEK CZ艁ONKOWSKICH ORAZ ICH WINDYKACJA, WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDA呕Y, KOREKT, NOT KSI臉GOWYCH ITP, SPORZ膭DZANIE UM脫W O DZIE艁O, ZLECENIA I RACHUNK脫W, ROZLICZANIE DELEGACJI, ROZLICZANIE KURS脫W, KONFERENCJI ITP, ROZLICZENIA Z ZUS, SPORZ膭DZANIE PIT脫W, WYMAGANIA:WY呕SZE EKONOMICZNE-KSI臉GOWE, ZNAJOMO艢膯 SYSTEMU P艁ATNIK, MILE WIDZIANA ZNAJOMO艢膯 SYSTEMU FK SYMFONIA, DO艢WIADCZENIE W PRACY W KSI臉GOWO艢CI
OKR臉GOWA IZBA LEKARSKA - 2018-04-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA BIZNESOWEGO - od 5聽000 PLN

odbieranie po艂膮cze艅 przychodz膮cych oraz maili od klient贸w biznesowych z bran偶y e-commerce
Instytut Rozwoju Kapita艂u Ludzkiego Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Katowice (艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PLACOWYCH - od 3聽000 PLN

kompleksowa obs艂uga kadrowo-p艂acowa pracownik贸w. Pilnowanie obowi膮zku bada艅 lekarskich, szkole艅 BHP. Przygotowywanie raport贸w na potrzeby Zarz膮du oraz instytucji zewn臋trznych
Werth-Holz Sp贸艂ka Akcyjna - Zak艂ad Produkcyjny Pszczew - 2017-01-10 - Pszczew (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR, P艁AC I ZUS - od 1聽250 PLN

Prowadzenie akt osobowych, sporz膮dzanie list p艂ac. Wymagana znajomo艣膰 przepis贸w prawa pracy i ubezpiecze艅 spo艂ecznych, znajomo艣膰 programu "P艂atnik" oraz kadry i p艂ace "SYMFONIA" (ENOVA).
Biuro Rachunkowe Miros艂aw Szulc - 2016-04-20 - Niepo艂omice (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU - od 4聽300 PLN

-prowadzenie kampanii e-marketingowych (kampanie reklamowe, mailingi, newslettery, aktywno艣ci SEM oraz SEO), kt贸rych celem jest sprzeda偶 oferty platformy e-commerce,-wsp贸艂prac臋 z category managementem w przygotowywaniu oferty promocyjnej,-koordynowanie dzia艂a艅 w obszarze medi贸w spo艂eczno艣ciowych,-badanie i analiz臋 efektywno艣ci podejmowanych dzia艂a艅 w sieci, rekomendowanie i wdra偶anie zmian,-poszukiwanie nowych rozwi膮za艅 i dzia艂a艅 marketingowych w sieci oraz wdra偶anie najlepszych praktyk,-rozw贸j narz臋dzi komunikacji sprzeda偶owej z u偶ytkownikiem,-realizacj臋 powierzonych plan贸w sprzeda偶owych e-commerce,-analiz臋 dzia艂a艅 konkurencji.Miejsce pracy: Wroc艂aw, ul. Przedmiejska, sala C
Wealth Voice Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Pu艂awy (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2聽100 PLN

Wprowadzanie danych dotycz膮cych post臋pu rob贸t drogowych, bran偶owych, przygotowywanie dokument贸w sprzeda偶owych.
Gulermark Agir Sanayi Insaat ve Taahhut oddzia艂 w Warszawie - 2018-07-05 - Kamie艅 Pomorski (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - do 1聽750 PLN

Weryfikacja zwrot贸w odzie偶y ze sklep贸w internetowych za pomoc膮 programu Return Client.
kontakt przez PUP - 2015-11-12 - 艢wiebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OFERT I PRZETARG脫W - od 2聽490 PLN

Sporz膮dzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetarg贸w, rozmowy z kontahentami, pozyskiwanie klient贸w.Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 7-15 w Ko艂obrzegu.
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-08-29 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PROCESU Z J臉ZYKIEM CZESKIM / S艁OWACKIM - od 3聽600 PLN

- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozda艅 finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 3600 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek pierwsza umowa o prac臋 na okres pi臋ciu miesi臋cy, docelowo umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerw膮 na obiad). Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze: uko艅czone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowo艣膰, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,s艂owacka). Do艣wiadczenie zawodowe w obszarze finans贸w i/lub audytu finansowego w firmie dzia艂aj膮cej w sektorze SSC/BPO b臋dzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomo艣膰 pakietu MS OFFICE, umiej臋tno艣ci analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w pi艣mie w stopniu dobrym. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyka czeskiego lub s艂owackiego w mowie w stopniu dobrym, w pi艣mie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-14 - Katowice (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. KSI臉GI G艁脫WNEJ (GENERAL ACCOUNTING SPECIALIST) - od 5聽100 PLN

Wykonywanie zada艅 zamkni臋cia dziennego/miesi臋cznego w spos贸b efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawi膮zaniu do Warunk贸w Zlecenia, Standard贸w Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepis贸w prawnych; Procesowanie zada艅 w spos贸b dok艂adny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesi臋cznie/kwartalnie/p贸艂rocznie/rocznie); Wykonywanie zada艅 opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowi膮zk贸w i z uwzgl臋dnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raport贸w zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesi臋cznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzaj膮cych si臋 i nietypowych wpis贸w do dziennik贸w dla przypisanych podmiot贸w; zapewnianie, 偶e ka偶dy wpis zosta艂o prawid艂owo wykonany - w razie konieczno艣ci stosowanie dzia艂a艅 koryguj膮cych; zapewnienie, 偶e ka偶dy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem okre艣lonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupe艂niaj膮cej i komunikowanie si臋, gdy transakcje s膮 ksi臋gowane w spos贸b okre艣lony w SP; utrzymywanie dziennik贸w i tracker贸w, kt贸re umo偶liwiaj膮 realizacj臋 transakcji; Zapewnienie, 偶e konta zawieszone dla przypisanych podmiot贸w s膮 rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Ksi臋gi G艂贸wnej) do ksi臋gi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przegl膮danie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problem贸w i mo偶liwo艣ci poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wyst膮pienia b艂臋d贸w; W艂a艣ciwe i terminowe rozwi膮zywanie zapyta艅 Klient贸w; Eskalowanie zapyta艅/problem贸w/b艂臋d贸w wed艂ug dost臋pnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i post臋powanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w; Obs艂uga i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie si臋 w powy偶szym zakresie w j臋zykach tureckim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)

SPECJALISTA DS OBS艁UGI PRAWNEJ - od 2聽000 PLN

TWORZENIE UM脫W CYWILNOPRAWNYCH, OBS艁UGA PRAWNA SP脫艁KI, OBS艁UGA PRZEDSI臉WI臉膯 DEWELOPERSKICH, OBS艁UGA SPRAW PRAWNYCH DOTYCZ膭CYCH NIERUCHOMO艢CI;WYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE, UMIEJ臉TNO艢膯 TWORZENIA UM脫W CYWILNOPRAWNYCH, W TYM W SZCZEG脫LNO艢CI UM脫W O ROBOTY BUDOWLANE, ZNAJOMO艢膯 SPRAW Z OBS艁UGI PRAWNEJ NIERUCHOMO艢CI I PRZEDSI臉WZI臉膯 DEWELOPERSKICH, 3 LATA DO艢WIADCZENIA W ZAKRESIE TWORZENIA UM脫W CYWOLNOPRAWNYCH;WYNAGRODZENIE: GWARANTOWANE MINIMALNE+TO CO STRONY WYNEGOCJUJ膭 PODCZAS ZAWARCIA UMOWY;KONTAKT Z PRACODAWC膭: C.V NA MAIL a.kowalska (at) calbud.com.pl
PRZEDSI臉BIORSTWO BUDOWLANE CALBUD SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)