SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH Grodzisk Mazowiecki oferta pracy Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja zamówień, fakturowanie, przygotowywanie zleceń spedycyjnych. Rozliczanie dostaw towarów. Kontakt z klientami.
Data publikacji: 2018-08-20
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Traugutta 5, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i realizacja zamówień, fakturowanie, przygotowywanie zleceń spedycyjnych. Rozliczanie dostaw towarów. Kontakt z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodzisk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodzisk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność organizacji pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 5)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Traugutta 5, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Przetwórstwo mleka i wyrób serów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.08.2018
Oferta pracy ważna do: 19.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad pielęgnacją zieleni na osiedlu.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PODWAWELSKA - 2016-06-24 - Kraków (małopolskie)
Praca na systemie księgowym SAP, przygotowywanie comiesięcznych raportów zarządczych,współudział przy opracowaniu prognoz finansowych, sporządzanie sprawozdawczości GUS, przygotowywanie wyników ekonomiczno-finansowych.
Mostostal Siedlce Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2016-05-24 - Siedlce (mazowieckie)
współpraca z obecnymi klientami firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych, praca na zasadach telepracy
Polska Press Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Końskie (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Białystok (podlaskie)
obsługa bieżąca klienta; prowadzenie dokumentacji firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów i zleceń, przygotowywanie kalkulacji i analiz sprzedaży, przygotowywanie prezentacji i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Częstochowa (śląskie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktualnej sytuacji rynkowej i opracowanie i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenieprzedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
realizacja budzetu, bieżący kontakt z klientami, budowanie pozytywnych relacjii
Expo Mazury S.A. Ostróda - 2016-05-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
kalkulacja ofert ubezpieczenbiowych, obsługa klienta, wystawianie polis oraz prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Oława (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa punktu kurierskiego, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,informowanie klientów o produktach i usługach, sprzedaż produktów/usług firmySkładanie i monitorowanie realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacjiProwadzenie negocjacjiBudowanie relacji z klientemObsługa urządzeń biurowychPrzygotowanie dokumentacji i raportów
Olmado Marcin Kaleta - 2017-07-26 - Leszno (wielkopolskie)
Efektywne i terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie , uzgodnienie rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe; korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
Proaktywne i efektywne zapewnianie jakości na linii produkcyjnej. Ciągłe doskonalenie procesu.Wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych.Nadzór nad wyrobem nizgodnym. Obsługa reklamacji od klientów. Raportowanie reklamacji od klientów (nadzorowanie podejmowanych działań, archiwizacja reklamacji, tworzenie raportów 8D
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
- pozyskiwanie klientów- realizacja planów sprzedaży- raportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-01-02 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie dokumentacji pracowników, ZUS, GUS, BHP, rozliczanie czasu pracy, urlopów
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2017-12-19 - Czarnków (wielkopolskie)
- realizacja zamówień publicznych, - ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SP Z O.O. W ORGANIZACJI - 2016-01-27 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż biletów, udzielanie informacji telefonicznej, drukowanie rozkładów jazdy dla pasażerów; oferta pracy dla osób niepełnosprawnych z powiatu; umowa na 3 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku S. A. - 2017-11-17 - Słupsk (pomorskie)
wizytowanie podopiecznych w domu, uzupełnianie dokumentów
Polski Komitet Pomocy Społecznej - 2018-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
- bieżąca obsługa klientów- nawiazywanie nowych kontaktów- raportowanie pracy- współpraca z podwykonawcami- przygotowywanie ofert- doradztwo- utrzymywanie stałych relacji
STUDIO DA VINCI, AGENCJA REKLAMOWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-21 - Opole (opolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Wentylacja, systemy kominowe, ogrzewanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Łódź (łódzkie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
jw
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Bielsku-Białej.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2016-06-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klientów zagranicznych
PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof - 2016-04-12 - Siedlec (małopolskie)
.
GUTENBERG DESIGN KATARZYNA KUDEŁ - 2016-05-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Realizacja zadań i prac związanych z wprowadzaniem nowych produktów na rynek, - Współkreowanie strategii rozwoju portfela produktowego firmy, - Koordynowanie prac przy wdrażaniu nowoczesnych systemów ogrzewania bazując na rurach oraz elementach złącznych, - Analizowanie rynku pod kątem oferty asortymentowej, wdrożeń konkurencji benchmarketingu cenowego i asortymentowego, - Współpraca z działem inżynieryjnym w zakresie informacji o nowych uruchomieniach, - Przygotowanie rysunków, schematów i dokumentacji uruchomienia, - Prowadzeni szkoleń i doradztwa technicznego w zakresie ofert produktowych firmy
VALVEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Zabierzów (małopolskie)