SPECJALISTA/AGENT DS. NIERUCHOMOŚCI Opole oferta pracy MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z

Stanowisko: SPECJALISTA/AGENT DS. NIERUCHOMOŚCI

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.

Data publikacji: 2016-11-21

Lokalizacja: Opole (opolskie)

Pracodawca: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/AGENT DS. NIERUCHOMOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2016

Data zakończenia pracy: 21.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: doświadczenie handlowe, w branży nieruchomości. Dodatkowe wymagania: znajomość branży i zagadnień nieruchomości (biura nieruchomości); umiejętność analizy nieruchomości pod kątem inwestycyjnym; wiedza odnośnie wybranych zagadnień budowlanych; kreatywność i otwartość na nowe wyzwania; konsekwencja w dążeniu do celu; przyjazne nastawienie do życia; samodzielność; zorganizowanie; biegła obsługa komputera; korzystanie z internetu.

Nazwa pracodawcy: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych z dopiskiem "nieruchomości-agent"

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach 11-15, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: m. Opole

Gmina pracodawcy: Opole

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Opole

Ulica pracodawcy: Wrocławska

Numer budynku pracodawcy: 113

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni

Data dodania oferty pracy: 21.11.2016

Oferta pracy ważna do: 30.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - 2 300 - 2 500 PLN

zaopatrzenie w materiały budowalne
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Rybnik (łódzkie)

SPECJALISTA DS. RELACJI WIETNAMSKICH - od 2 200 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 000 PLN

telefoniczne i bezposrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA - 2 400 - 3 000 PLN

Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistaniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp.Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-04-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

- zapoznanie się z przepisami Bhp i P.poż.,- zapoznanie się z porządkiem w pracy,- obsługa bezpośrednia biura rachunkowego,- przyjmowanie dokumentów od klientów do księgowania,- prowadzenie ewidencji faktur wystawianych za usługi,- bezpośrednia osługa klienta detalicznego dot. wypełniania wniosków, pitów, zaświadczeń,- zapoznanie się z komputerowym działaniem programu.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 300 PLN

Sprzedaż produktów z jedwabiu naturalnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Milanówek (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I PR - 3 500 - 4 900 PLN

Twprzenie projektów materiałów promocyjnych przy współpracy z agencjami reklamowymi oraz drukarniami. Utrzymywanie relacji z mediami, przygotowanie materiałów prasowych, nadzór nad stroną internetowa. Planowanie i wdrażanie akcji i narzędzi prompocyjnych, przeprowadzanie analiz efektywności. Organizowanie i nadzorowanie eventów i degustacji promujących firmę. Przeprowadzanie i analizowanie ocen produktywnych wraz z wnioskami. Monitorowanie mediów w wyznaczonym zakresie branżowym. Zbieranie ofert na wykonanie materiałów reklamowych. Prowadzenie działań z zakresu ntrade marketingu. Realizowanie bieżących zadań Działu Marketingu.
Zakłady Mięsne Nowak Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-10-11 - Jankowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ - od 2 900 PLN

a) Przygotowanie ścieżki integracji społecznej dla uczestników projektub) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, , które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy stanowiące przyczynę trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwaniu się przepisami prawa c) Pomoc w uzyskiwaniu poradnictwa dotyczącego rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy.d) Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodoweje) Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych.f) Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawiska społecznych, łagodzenia skutków ubóstwa g) Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzinh) Obsługa programui) Znajomość sytuacji rodzinnej i prawnej nieletnich uczestników projektu, stały kontakt, współpraca z rodziną, pisanie opiniij) Systematyczny kontakt i współpraca z nauczycielami szkół, wychowawcami klas, kuratorami, z pracownikami socjalnymi, osobami prowadzącymi poszczególne zajęcia ( dom kultury, kluby sportowe)k) Opieka i zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom poprzez osobisty nadzór w czasie zajęć.l) Angażowanie i motywowanie młodzieży do aktywnego uczestnictwa w zajęciachł) Aktywny udział monitorowanie uczestnictwa młodzieży w trakcie wszystkich zajęć (kulturalnych i sportowych)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie - 2016-10-28 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS CALL CENTER - 997,4 PLN

w/g programu stazu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lębork (pomorskie)

POKOJOWA - od 2 300 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, godz. pracy8-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-18
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY S.J. - 2017-01-10 - Ustka (pomorskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - do 2 100 PLN

Pracownik socjalny w Domu Pomocy Społecznej
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Lelów (śląskie)

PALACZ CO - DOZORCA - KONSERWATOR - od 1 200 PLN

wykonywanie prac palacza CO, dozorcy i konmserwatora, praca na zmianę nocną, praca 90 godzin miesięcznie
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Sosnowcu - 2016-12-30 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 000 PLN

Rozwijanie sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, doradztwo w zakresie dostępnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy, kształtowanie i promowanie wizerunku firmy, bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji, realizacja założonych celów sprzedażowych.
Holzexport Sp.zo.o. - 2017-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

produkcja, obsługa prostych maszyn
kontakt przez OHP - 2016-10-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

DOSTAWCA POTRAW - od 11 PLN

według stanowiska
P.H.U. Arkadiusz Dubikowski w Ciechanowie - 2016-10-21 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kiełczewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMACJI(NR 5592) - od 2 767,4 PLN

- kompleksowa obsługa reklamacji- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacji i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami firmy- organizowanie wysyłek przedmiotów i części reklamacyjnych
Mirosław Gockowiak - 2018-08-27 - Ciele (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI - od 2 100 PLN

obsługa sekretariatu, sporządzanie umów, nadzór nad pracownikami porządkowymi, odczyt wodomierzy, rozliczenie wody
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO HANDLOWYCH - od 2 470 PLN

Wspieranie zespołu w obsłudze Klientów na wysokim poziomie, zapewnienie realizacji celów firmy, koordynowanie rutynowych działań handlowych obowiązujących w sklepie. Praca w równoważnym systemie czasu pracy (tylko na zmianę nocną w godz. 21.45-6.00 lub 21.15-6.30) od poniedziałku do niedzieli według ustalonego grafiku.
TESCO POLSKA SP. Z O. O. - 2016-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)

FAKTURZYSTKA - od 2 100 PLN

Wystawianie w-z i faktur, utrzymywanie kontaktu z klientami, rozliczanie dokumentów magazynowych.
FIRMA HANDLOWA "GRAGO" - GRAŻYNA HUSZALUK - 2018-07-24 - Łęczna (lubelskie)

SPECJALISTA DS KOOPERACJI - od 2 000 PLN

ANALIZA RYNKU DOSTAWCÓW USŁUG ZEWNETRZNYCH POD KĄTEM KOOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, PROWADZENIE ZAKUPÓW USŁUG ZEWNĘTRZNYCH DLA KOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z OBECNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POSZUKIWANIE NOWYCH KONTRACHENTÓW, PROWADZENE ROZMÓW HANDLOWYCH I NEGOCJACJIZ KONTRAHENTAMI, KORDYNACJA PROCESU KOOPERACJI
FUGO ZAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Konin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Przyborów (małopolskie)

SPECJALISTA W KIEROWNICTWIE - od 2 500 PLN

Realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków kierownika kancelarii tajnej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zarządzenia nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 16 grudnia 2011 w sprawie szczególnego sposobu oraganizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, tj.: Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowanie dokumentacji niejawnej nadesłanej do Archiwum oraz wytworzonej w ramach działalności bieżącej instytucji. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej wytworzonej w ramach działalności bieżącej. Przyjmowanie i nadawanie poczty elektronicznej w oparciu o kancelarię elektroniczną z wykorzystaniem sieci Milnet-Z, INTER-MON, a także pocztą tradycyjną i faksem. Przedstawianie Dyrektorowi Archiwum korespondencji wychodzącej do dekretacji, a następnie terminowe jej dostarczanie jej do wykonawców. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w Archiwum, rozlizanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejkawnych, osobisty udział w niszczeniu dokumentów niejawnych, udzielanie wykonawcom informacji o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych; sposobie prszekazywania dokumentów zainteresowanym wykonawcom; sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez poszczególnych wykonawców. SPorządzanie i uaktualnianie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Archiwum. Osobiste wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z realizacją formalnej strony wytwarzania i obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą "TAJNE" 9 "śCIŚLE TAJNE".
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 100 PLN

Do obowiązków będzie należeć sprzedaż systemów oraz usług informatycznych, w tym:- Poszukiwanie, nawiązywanie relacji oraz pozyskiwanie nowych klientów- Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz dbanie o jakość obsługi- Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacji- Przygotowanie ofert handlowych oraz ofert w postępowaniach przetargowych- Opracowywanie treści materiałów reklamowych- Udział w planowaniu i realizacji działań promocyjnych
R-SOFT STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Lublin (lubelskie)