SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (NR 8812) Bydgoszcz oferta pracy STUDIO DA VINCI, AGENCJA REKLAMOWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (NR 8812)

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa klientów- nawiazywanie nowych kontaktów- raportowanie pracy- współpraca z podwykonawcami- przygotowywanie ofert- doradztwo- utrzymywanie stałych relacji

Data publikacji: 2017-12-22

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: STUDIO DA VINCI, AGENCJA REKLAMOWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klientów- nawiazywanie nowych kontaktów- raportowanie pracy- współpraca z podwykonawcami- przygotowywanie ofert- doradztwo- utrzymywanie stałych relacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (NR 8812)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: przedstawiciel handlowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w pracy w dziale handlowym lub w obsłudze klienta- obsługa komputera- prawo jazdy kat B- wysoka kultura osobista- łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Nazwa pracodawcy:
STUDIO DA VINCI, AGENCJA REKLAMOWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Katarzyna Kępińska691-966-000

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 08:00-16:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.12.2017

Data dodania oferty pracy: 19.12.2017

Oferta pracy ważna do: 15.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - od 2 000 PLN

prowadzenie monitoringu oraz przygotowywanie analiz działań konkurencji, przygotowywanie analiz zachowań klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - od 2 500 PLN

- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.Wynagrodzenie 2500zł. + premia
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-08-04 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PROCESU ( PROCESS EXECUTIVE) - do 5 253 PLN

analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 100 PLN

Bieżąca kontrola dostarczanych surowców, przyjmowanie surowców, nadzór jakości towarów na stanach magazynowych, ewidencja surowców w systemie
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Bojadła (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - od 3 500 PLN

systemy zarządzania jakością, w tym IFS, BRC, GLOBAL GAP, audyty wewnętrzne, u klienta, praca na terenie Wolsztyna i Żodynia, doświadczenie zawodowe wymagane min. 2-3 lata
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2018-07-20 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. AUTOMATYZACJI - od 6 000 PLN

aktywne poszukiwanie możliwości automatyzacji procesów w całej organizacji, budowanie narzędzi, które umożliwią automatyzacje procesówprofesjonalna obsługa klientów wewnętrznych, prowadzenie szkoleń/treningów związanych z obszarami usprawnień
Lufthansa Global Business Services - 2017-01-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Bikówek (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Biuro sprzedaży stolarki okiennej i drzwiowej oraz osłon okiennych.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
FHU LUXUS - 2017-07-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 3 300 PLN

•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Przygotowanie i weryfikacja list płacAdministracja dokumentacją personalnąAktualizacja danych w systemie kadrowym, ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich itd.Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRONKontakt z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Agnieszka Wilijewicz W.T.S. Work Temp Service - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE/MONTER PRZEKŁADNI/SZLIFIERZ PNEUMATYCZNY RĘCZNY - 3 800 - 4 500 PLN

Operator obrabiarek sterowanych numerycznie/Monter przekładni/szlifierz pneumatyczny ręczny
KORPO Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Jawor (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW/SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA - od 1 850 PLN

- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI(NR 2492) - od 2 300 PLN

Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska niższego szczebla, zamieszczanie ogłoszeń, reprezentowanie Pracodawcy na targach i giełdach pracy, administrowanie bazą kandydatów
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KOSMETYKI - od 2 100 PLN

Wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA, obsługa basenu
"ALFA" Jan Majewski Malbork - 2018-03-22 - Malbork (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY KRAJOBRZU , WARTOŚCI HISTORYCZNYCH I KULTUROWYCH - 2 600 - 3 000 PLN

opiniowanie projektów budownictwa mieszkaniowego, turystycznego, usługowego zgodnie z planem ochrony PKPK, ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-07-09 - Supraśl (podlaskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

kompleksowa i samodzielna obsługa kadrowo-płacowa: prowadzenie akt osobowych, terminowe naliczanie wynagrodzeń i przesyłanie LP do klienta, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PEFRON, rozliczanie umów cywilno - prawnych, wszelkie czynności związane z rotacją pracowników (zatrudnianie, zwalnianie), wystawianie zaświadczeń oraz inne zlecone przez klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, podpisywanie nowych umów, obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, wprowadzanie danych do baz.
I-net - 2018-02-12 - Sanok (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych,bieżąca obsługa zatrudnionych pracowników,prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie raportów i analiz,doradztwo dla kierowników i pracowników,nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy,wewnętrznych polityk i procedur.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-03-11 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 500 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-06-02 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (Z) - od 2 500 PLN

kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy pracowników, listy płac, sporządzanie raportów do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PEFRON
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 3 500 - 4 000 PLN

Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca związanan z handlem i wyrobami, pełny etat, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek i rozładunek samochodów. Godziny pracy: 7-17. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) hydrosolar.pl
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. k. - 2018-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT.B - 2 100 - 3 000 PLN

dostarczanie części samochodowych do serwisów i sklepów na terenie powiartu Bochnia i Brzesko
Krzysztof Ciszek CISZEK - 2018-01-23 - Bochnia (małopolskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KONTAKTÓW - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów metodą D2D;Przekazywanie podstawowych informacji na temat ogniw fotowoltaicznych i związanych z nimi dotacji;Aktywne działanie na rzecz rozwoju firmy;Realizacja założonych celów;- w dbaniu o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
kontakt przez OHP - 2017-11-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH PRACA W DZIALE TECHNICZNYM - 3 500 - 4 500 PLN

1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)

PRASOWACZ NA MAGLU - SKŁADACZ - od 2 200 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 700 - 1 200 PLN

poszukiwanie i selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
BLUE EDUCATION - 2018-07-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - BRAKARZ - od 1 850 PLN

Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie - techniczne, analiza rynku i ofert konkurencji, komunikatywność, obsuga komputera, programu fakturującego, prawo jazdy kat. B. Mile widziany kurs brakarza - jednakże istnieje możliwość odbycia kursu w trakcie zatrudnienia.
Usługi Stolarskie "TARTAK" Zygmunt Kleba - 2016-11-02 - Luzino (pomorskie)


Wybierz powiat