SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY Płock oferta pracy Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku

Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2. Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku.10. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16. Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.20. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Administracyjnego i Kanclerza.

Data publikacji: 2020-06-08

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2. Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku.10. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16. Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.20. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Administracyjnego i Kanclerza.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020

Data zakończenia pracy: 30.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie - wyższe.2) Wymagana specjalność brak3) Doświadczenie zawodowe minimum 1 rok na stanowisku dot. prawa zamówień publicznych.4) Umiejętności zawodowe: brakWymagania dodatkoweUmiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, sumienność, zdolności organizacyjne i zarządcze. Gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.

Nazwa pracodawcy: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku

danePracodawcy_nip: 7742472620

danePracodawcy_regon: 611038403

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny;2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/- pkt 3. Dokumenty osobowe (Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/- pkt 4. Konkurs/Rekrutacja Zgoda na przetwarzanie danych osobowych). 4) Klauzula informacyjna (RODO) (dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/ - pkt 4.Konkurs/Rekrutacja-Klauzula informacyjna.Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Samodzielny referent administracyjny na adres Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, Kancelaria Ogólna, pok. B202 (II piętro) w godzinach 7:30-15:30, e-mail: kadry (at) mazowiecka.edu.pl , mazowiecka (at) mazowiecka.edu.pl w terminie do dnia 19.06.2020 r.Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru. Aplikacje nie będą rozpatrywane w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m. Płock

danePracodawcy_kodPowiatu: 1462

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Płock

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687

Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 08.06.2020

Oferta pracy ważna do: 19.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0894aa8f228aa7dd6d6b1ad5545c4783

Podobne oferty pracy

TECHNIK - od 3 000 PLN

Naprawa bloków i agregatów sprzętu techniki lotniczej.
3 Regionalna Baza Logistyczna - 2020-05-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

KUCHARZ - od 247 PLN

wykonywanie różnego rodzaju potraw (samodzielnie lub pod nadzorem szefa kuchni) w oparciu o sprawdzone receptury
kontakt przez OHP - 2020-01-16 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 250 PLN

Naprawa samochodów, dokonywanie przeglądów
P.H.U. "MDM" Dorota Procyk - 2019-02-05 - Stanówko (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 3 650 PLN

praca na dziale rozbierania,trybowania mięsa drobiowego ,pakowanie ,ważenie, wstawianie na palety
CEDROB SA w Ciechanowie - 2019-02-06 - Ciechanów (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 080 PLN

Przygotowanie matriałów i pomieszczeń do produkcji, przygotowanie instalacji produkcyjnych
DRWALEWSKIE ZAKŁADY PRZEMYSŁU BIOWETERYNARYJNEGO S.A - 2017-07-18 - Drwalew (mazowieckie)

SPAWACZ METODĄ TIG I METODĄ GAZOWĄ - od 17 PLN

Spawanie rur, spawanie instalacji CO, gazowej i CTMożliwość wyjazdów w delegacje na teren woj. podkarpackiego, świętokrzyskiego.Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, samochód służbowy + dietę
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST L. Kaczmarczyk spółka jawna - 2020-02-12 - Mielec (podkarpackie)

STATYSTYKA MEDYCZNA, ADMINISTARCAJA - od 2 800 PLN

rozliczenia z NFZ, wprowadzanie danych do komputera
Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Multimed" Sp. z o. o. - 2017-10-17 - Oświęcim (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

Nauka:- obsługi klienta- obsługi kasy fiskalnej- obsługi komputera- eksponowania towaru- utrzymywania miejsca pracy w czystości- współpracy z resztą personelu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Konin (wielkopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. KANCELARII - od 2 887 PLN

Przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie oraz wysyłanie otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o system informatyczny. Wydawanie i przyjmowanie dokumentów dot. działalności poszczególnych komórek organizacyjnych. Przekazywanie zadekretowanej korespondencji wychodzącej w wersji papierowej wykonawcom. Kontowanie pism w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych oraz systemie informatycznym. Kompletowanie pism w przedmiotowych teczkach akt. Godziny pracy: 7-15.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2019-06-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT WSPARCIA SPRZEDAŻY - do 3 493,2 PLN

• Pozyskiwanie nowych klientów, • Przygotowywanie ofert handlowych,• Bieżący kontakt z klientami, obsługa zapytań telefonicznych i korespondencyjnych,• Obsługa zamówień,• Udział w projektach prowadzonych przez dział handlowy,• Realizacja wyznaczonych ilościowych celów sprzedaży,• Udział w wyjazdach służbowych i targach branżowych, spotkania z klientami,• Egzekwowanie należności i windykacja, • Raportowanie do przełożonego (realizacja wyznaczonych celów sprzedaży, informacje z rynku), • Realizowanie zadań związanych z obsługą klienta, we współpracy z pozostałymi działami firmy (m.in. księgowość, serwis techniczny, magazyn, dział marketingu), • Dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

samodzielne przygotowanie posiłków
BURSA SZKOLNA W KOŃSKICH - 2017-06-21 - Końskie (świętokrzyskie)

PRACOWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO - 2 300 - 2 600 PLN

Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, hal i magazynów oraz sprzątanie terenów zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Bełchatów (łódzkie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - 2 500 - 4 000 PLN

Prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie projektów.Przewidywana data zatrudnienia: czerwiec/lipiec 2017.
Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla - 2017-06-09 - Zabrze (śląskie)

TAPICER - od 3 500 PLN

tapicerowanie mebli wypoczynkowych (kanapy, sofy, fotele)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "AEK" - 2016-01-07 - Wawrów (lubuskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 4 000 PLN

księgowanie dokumentów, sporządzanie dokumentacji podatkowych,udział w sprządzaniu sprawozdań finansowych.
Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Bilcza (świętokrzyskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

lekka produkcja szwalnicza
Łukaszewicz Grzegorz SAFETY - 2017-10-04 - Łobez (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Realizacja planów sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów.
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Chęciny (świętokrzyskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY / KSIĘGOWA - od 2 600 PLN

Obsługa klientów w zakresie prowadzenia pełnej księgowości, w tym samodzielne przygotowywanie rozliczeń podatkowych w zakresie PIT/CIT, VAT. Bieżący kontakt z Klientami (w tym w języku angielskim), weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym, dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań do US, ZUS, GUS, NBP. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 8-16
REWIT KIBR Sp. z o.o. - 2020-09-22 - Gdańsk (pomorskie)

DYREKTOR DS. RYZYKA - od 15 000 PLN

Bezpośredni kontakt z zespołem informatyki w Indiach, tworzenie projektów, monitorowanie procesów, ocena ryzyk finansowych
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Łódź (łódzkie)

TECHNIK TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI - 1 033,7 PLN

praca przy komputerowym rejestrze obiektów, prowadzenie dokumentacji, uaktualnianie danych w rejestrach, archiwizacja dokumentów, uczestnictwo w kontrolach objętych nadzorem, obsługa interesantów pod nadzorem, obsługa poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

MECHANIK AUTOBUSÓW - od 1 850 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)

MONTER MEBLI - od 3 200 PLN

Przyszły pracownik odpowiedzialny będzie za montaż, załadunek i transport mebli na wymiar do finalnego Klienta.
HVAC Projekt - 2017-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B - od 2 400 PLN

umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy.
Forest Legend - 2018-04-26 - Bytom (śląskie)

EKSPEDIENT W STACJI OBSŁUGI POJAZDÓW - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Puławy (lubelskie)

STERYLIZATOR - 997,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I SZKOLEŃ - 1 017,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe, doświadczenie: mile widziane; znajomość prawa pracy; obsługa komputera, czynne prawo jazdy kat. B; gotowość do pracy po presją czasu; zakres obowiązków: prowadzenie procesów rekrutacji, czynne poszukiwanie pracowników, współpraca z uczestnikami szkoleń, organizacja szkoleń dla pracowników; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Gliwice (śląskie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 500 PLN

Transport środków spożywczych
Zakłady Mięsne Niebieszczańscy Sp.j. - 2018-04-12 - Proszówka (dolnośląskie)


Wybierz powiat