SAMODZIELNY KSIĘGOWY (J. ANG.) K/M Warszawa oferta pracy ZAKŁADY ELEKTROMECHANICZNE "ELEKTRA" SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY (J. ANG.) K/M
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-06-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZAKŁADY ELEKTROMECHANICZNE "ELEKTRA" SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przasnyska 6A, 01-756 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Opieka medyczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY (J. ANG.) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - ekonomiczne. Znajomość zasad rachunkowości, podatków CIT i VAT, podatku od nieruchomości. Doświadczenie zawodowe: 2 lata. Znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym. Zakres obowiązków: księgowanie faktur zakupu, dokumentacji wewnętrznej PW, RW. Ewidencja magazynowa. Kalkulacja i sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości. Analiza i uzgadnianie kont księgowych.Zgłoszenia: tel. 224316161, e-mail: kadry (at) zeelektra.com.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁADY ELEKTROMECHANICZNE "ELEKTRA" SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Przasnyska 6A, 01-756 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Przasnyska
Numer budynku pracodawcy: 6A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 28.06.2018
Oferta pracy ważna do: 16.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
obsługa wózków widłowych wysokiego składuwykształcenie podstawowe, doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, uprawnienia do obsługi wózków widłowych wysokiego składu - doświadczenie w pracy na wózkach wysokiego składu, zaangażowanie i dyspozycyjność
DINO POLSKA S. A. - 2015-12-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
sprzedaż warzyw i owoców
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Świętochłowice (śląskie)
ostrzenie noży na szlifierce do płaszczyzn
RECYKL ORGANIZACJA ODZYSKU S.A. - 2017-06-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Iłża (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w grupie oraz zajęć indywidualnych, nauka samoobsługi dziecka, pomaganie w codziennych czynnościach (jedzenie, ubieranie, toaleta)Kontakt kandydatów z pracodawcą: przedszkole.wesole.zabki (at) gmail.com, 695834565miejsce pracy: Wrocław, ul. ZagajeSala C
Publiczne Przedszkole Specjalne Wesołe Żabki - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
pakowanie, wyszukiwanie towarów
kontakt przez OHP - 2017-11-03 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ROD- POL SP. Z O. O. - 2016-09-15 - Zgierz (łódzkie)
praca przy wyrobie i wypieku pieczywa
SUH JEDNOŚĆ - 2017-10-31 - Bieruń (śląskie)
- Obsługa tokarki CNC- Umiejętność programowania obrabiarki- Umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi- Znajomość rysunku technicznego- Prowadzenie i kontrola dokumentacji
P.P.U.H. "MAM" Rzeszów - 2018-03-22 - Dobrzechów (podkarpackie)
utrzymanie porządku i czystości wokół budynków
ŁUKASZ KREDA - 2018-02-19 - Białystok (podlaskie)
pielęgnacja i higiena osoby lezacej, profilaktyka przeciw odleżynowa, pomiary (cukier, ciśnienie), pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i medycznych, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego
Centrum Usług Opiekuńczych - 2016-02-17 - Zielona Góra (lubuskie)
e-mail: pn (at) carlo.net.pl
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Krapkowice (opolskie)
Praca przy budowie dróg i chodników. Wymagane doświadczenie w zawodzie min. 6 miesięcy. Tel. 509 879 448 Piotr Buczkowski.
BUCZKOWSKI PIOTR SULBRUK - 2018-07-16 - Sulęcin (lubuskie)
do uzgodnienia
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO NIEDZIAŁEK GRZEGORZ - 2018-07-10 - Kielnarowa (podkarpackie)
księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań do US i GUS
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-03-28 - Łódź (łódzkie)
prace gospodarcze- mile widziana osoba z doświadczeniem w zakładach wędliniarskich
Zakład Wyrobów Wędliniarskich Z.Olczyk - 2016-10-11 - Zgierz (łódzkie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald
"Winnicki" Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Sochaczew (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości, znajomość przepisów VAT,sporządzanie deklaracji VAT,sporządzanie sprawozdań finansowych,prowadzenie ewidencji środków trwałych, księgowanie faktur z importu i eksportu.WYMAGANIA:wykształcenie - średnie (ekonomiczne, rachunkowość i finanse)umiejętności - znajomość przepisów księgowych, przepisów i zagadnień podatkowychdoświadczenie zawodowe- 1 rok.KONTAKT z PRACODAWCĄ; 16 623-01-20e mail: kadry (at) sanakiewicz.eu
Sanakiewicz Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-02-09 - Jarosław (podkarpackie)
Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości, znajomość przepisów VAT,sporządzanie deklaracji VAT,sporządzanie sprawozdań finansowych,prowadzenie ewidencji środków trwałych, księgowanie faktur z importu i eksportu.WYMAGANIA:wykształcenie - średnie umiejętności - znajomoścć przepisów księgowychdoświadczenie zawodowe- 6 miesięcy.KONTAKT z PRACODAWCĄ; 16 623-01-20e mail: kadry (at) sanakiewicz.eu
Sanakiewicz Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-11-10 - Jarosław (podkarpackie)
zapewnienie pacjentom opieki pielęgniarskiej
SANATORIUM UZDROWISKOWE OŚRODEK REHABILITACJI I ODNOWY BIOLOGICZNEJ OAZA SP Z O O - 2018-03-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-sporządzanie projektów umów o pracę w oparciu o Kartę Nauczyciela i KP,-gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników oraz bieżących spraw kadrowych,-sporządzanie,wydawanie świadectw pracy,zaświadczeń i innych dokumentów dot.zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników,-prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowniczych,-sporządzanie dokumentów w programie kadrowo-płacowym,-sporządzanie raportów i deklaracji w programie Płatnik,-sporządzanie dowodów księgowych w programie finansowo-księgowym itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie min. średnie mile widziane w księgowości (ekonomiczne), doświadczenie w księgowościZakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości
Biuro S.T.P. Stefan Pietrasik - 2016-11-25 - Krotoszyn (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy.Miejsce wykonywania pracy teren kraju.Wynagrodzenie 20 zł netto za godzinę(25,47 zł brutto). Godzina wykonywania pracy od 5.00.
Dariusz Getka - Firma Handlowa "BOGDAR" - 2018-07-31 - Radziki Duże (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obsługa klientów w salonie; Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów i usług; Aktywna sprzedaż produktów; Realizacja celów sprzedażowych; Budowanie długofalowych relacji z klientem. Praca w godzinach: pn-sb 9-21, nd 10-20. wynagrodzenie podstawa + premia
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymiSporządzanie oraz nadzór nad prawidłowością deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do GUSPrzygotowywanie niezbędnej dokumentacji do audytów, kontroli skarbowychWspółpraca z audytorami zewnętrznymi, urzędami i innymi instytucjami zewnętrznymiPrzygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, oraz instytucji zewnętrznych Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z pracą działuTworzenie wewnętrznych procedur, proponowanie usprawnień
FNFM Tagmet Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
pomocnik monter dociepleń
Przedsiębiorstwo Budowlane "FOBUD" Foksiński Maciej - 2016-08-26 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
MONTAŻ KONSTRUKCJI ANTYGRADOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Skierniewice (łódzkie)
- Obsługa klienta, sprzedaż towarów, służenie radą i pomocą klientom sklepu, eksponowanie, dokładanie towaru, przygotowanie zamówień klientowskich, poznanie asortymentu na dziale, dbanie o porządek w miejscu pracy, inne prace na dziale.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 5:15-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Kontakt osobisty (ul. Alpejska 4, 40-500 Katowice) tylko w piątki w godzinach 09:00-12:00 lub e-mail: aogon (at) leroymerlin.pl
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)
PIEKARZ
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Białobrzegi (mazowieckie)