PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PARTNERSTWA PUBLICZNO - PRYWATNEGO Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PARTNERSTWA PUBLICZNO - PRYWATNEGO

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego (dalej zwanego PPP), a w szczególności:a) sporządzanie studiów i analiz w zakresie możliwości realizacji potrzeb inwestycyjnych Gminy-Miasto Płock m.in. w formule PPP,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) pozyskiwanie i analiza informacji w zakresie realizacji projektów w formule PPP przez inne podmioty w kraju i za granicą,d) promocja przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Miasto-Płock w formule PPP wśród potencjalnych inwestorów w kraju i za granicą,e) podnoszenie świadomości możliwości wykorzystania formuły PPP wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,f) opracowywanie modelu/procedury postępowania w zakresie obsługi potencjalnych partnerów prywatnych oraz przygotowania i prowadzenia przedsięwzięć w formule PPP,g) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów zainteresowanych realizacją projektów PPP,h) przygotowywanie postępowań na opracowanie niezbędnych opinii, koncepcji i ekspertyz;2) obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych poprzez:a) udzielanie informacji dot. przebiegu procesu inwestycyjnego w Mieście i realizacji polityki przestrzennej informacje ogólne,b) opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,c) współpracę z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,d) monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),e) prowadzenie ewidencji podmiotów zainteresowanych inwestycjami na terenie Miasta;3) prowadzenie negocjacji z inwestorem w zakresie:a) organizacji spotkań negocjacyjnych,b) uczestnictwa w negocjacjach,c) udzielania wyjaśnień inwestorom, w tym korespondencja z inwestorami,d) kontroli zawarcia i wykonania umowy z inwestorem;4) opracowywanie i aktualizowanie oferty inwestycyjnej Miasta;5) promocja oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i za granicą;6) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;7) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;8) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;9) realizacja i monitorowanie polityki gospodarczej miasta;10) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;11) inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta;12) współpraca z Płockim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;13) współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją Rozwoju Mazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;14) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;15) wsparcie w zakresie realizacji zadań CIFAL Płock.

Data publikacji: 2019-09-20

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego (dalej zwanego PPP), a w szczególności:a) sporządzanie studiów i analiz w zakresie możliwości realizacji potrzeb inwestycyjnych Gminy-Miasto Płock m.in. w formule PPP,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) pozyskiwanie i analiza informacji w zakresie realizacji projektów w formule PPP przez inne podmioty w kraju i za granicą,d) promocja przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Miasto-Płock w formule PPP wśród potencjalnych inwestorów w kraju i za granicą,e) podnoszenie świadomości możliwości wykorzystania formuły PPP wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,f) opracowywanie modelu/procedury postępowania w zakresie obsługi potencjalnych partnerów prywatnych oraz przygotowania i prowadzenia przedsięwzięć w formule PPP,g) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów zainteresowanych realizacją projektów PPP,h) przygotowywanie postępowań na opracowanie niezbędnych opinii, koncepcji i ekspertyz;2) obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych poprzez:a) udzielanie informacji dot. przebiegu procesu inwestycyjnego w Mieście i realizacji polityki przestrzennej informacje ogólne,b) opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,c) współpracę z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,d) monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),e) prowadzenie ewidencji podmiotów zainteresowanych inwestycjami na terenie Miasta;3) prowadzenie negocjacji z inwestorem w zakresie:a) organizacji spotkań negocjacyjnych,b) uczestnictwa w negocjacjach,c) udzielania wyjaśnień inwestorom, w tym korespondencja z inwestorami,d) kontroli zawarcia i wykonania umowy z inwestorem;4) opracowywanie i aktualizowanie oferty inwestycyjnej Miasta;5) promocja oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i za granicą;6) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;7) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;8) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;9) realizacja i monitorowanie polityki gospodarczej miasta;10) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;11) inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta;12) współpraca z Płockim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;13) współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją Rozwoju Mazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;14) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;15) wsparcie w zakresie realizacji zadań CIFAL Płock.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych i windami, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku na II piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PARTNERSTWA PUBLICZNO - PRYWATNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia6. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.);- z dnia 19 grudnia 2008 roku o partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1445 ze zm.);- z dnia 21 października 2016 roku o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1528 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 30 września 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.09.2019

Data dodania oferty pracy: 20.09.2019

Oferta pracy ważna do: 30.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?22daa4b9fa75b85151495c381d42020f

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 900 PLN

rejestracja danych do systemu komputerowego, rozliczenia polis, obsługa komputera
"DORATEX" Sp.z o.o. Limanowa - 2016-06-09 - Limanowa (małopolskie)

PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - od 2 000 PLN

Realizacja zadań inwestycyjnych Starostwa Powiatowego w Łęcznej i jednostek organizacyjnych. Bliższe szczegóły na: http://spleczna.bip.e-zeto.eu/ w ogłoszeniu o naborze.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-01-10 - Łęczna (lubelskie)

OPERATOR ŻURAWIA WIEŻOWEGO IŻ - od 2 000 PLN

Brak danych
KARPAT-BUD SP. Z O.O. - 2017-04-13 - Sanok (podkarpackie)

ŁADOWACZ ODPADÓW - od 2 000 PLN

Zbiórka i załadunek odpadów stałych.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych ,,EMPOL" sp. z o.o - 2017-07-13 - Chocznia (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 400 PLN

- rozładunek, przyjęcie, składowanie, kompletacja, kontrola oraz załadunek towarów;- prawidłowe przygotowanie i obieg dokumentów związanych z pracą w magazynie;- dbałość o właściwe wykorzystanie i stan techniczny powierzonego mienia;- przestrzeganie obowiązujących procedur, instrukcji i innych wewnętrznych regulacji;- dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonego;- kontakt z kierowcami;
PRIMA GROUP SP. Z O.O. - 2018-01-23 - Piaseczno (mazowieckie)

Doradca Klienta - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-06 - Puławy (lubelskie)

ZMYWACZ NACZYŃ - 1 176 - 2 352 PLN

Zmywanie naczyń, samodzielne utrzymanie stanowiska w czystości
FAME SC Aleksandra Rzepnicka, Tomasz Rzepnicki - 2019-06-06 - Gdańsk (pomorskie)

FREZER CNC - 3 200 - 3 420 PLN

praca na produkcji frezer CNC
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Pajęczno (łódzkie)

PODINSPEKTORW REFERACIE EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJW WYDZIALE WINDYKACJI I EGZEKUCJIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY WN/IV - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. Prowadzenie spraw związanych z egzekucją administracyjną należności pieniężnych w zakresie podatkówi opłat ustalanych i pobieranych przez miasto zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególnościz ustawą z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, w szczególności: prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych, dla których właściwym organemegzekucyjnym jest Prezydent Miasta Jaworzna, przyjmowanie tytułów wykonawczych, badanie ich prawidłowości i dopuszczalności egzekucjiadministracyjnej, stosowanie środków egzekucyjnych prowadzących do realizacji obowiązków objętych tytułami wykonawczymi, dokonywanie czynności egzekucyjnych niezbędnych do realizacji tytułów wykonawczych, wydawanie postanowień w toku prowadzonego postępowania egzekucyjnego, występowanie do organów administracji publicznej i innych podmiotów w sprawach niezbędnychdo prowadzenia egzekucji, dokonywanie zabezpieczeń należności pieniężnych, z tytułu podatków i opłat lokalnych, poprzez obciążenienieruchomości zobowiązanego hipoteką przymusową, przydział i odbiór tytułów wykonawczych od poborców, kontrola pracy poborców w terenie.
Urząd Miejski - 2016-01-15 - Jaworzno (śląskie)

SZWACZKA 107A - 2 500 - 3 000 PLN

szycie odzieży ochronnej
Ewa Kalata IN TREND - 2017-06-22 - Żyrardów (mazowieckie)

KOLPORTER - od 200 PLN

roznoszenie ulotek i gazet reklamowych na terenie miasta
kontakt przez OHP - 2016-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

WYKŁADACZ TOWARU - od 13 PLN

WYKŁADANIE TOWARÓW NA PÓŁKACH
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Skierniewice (łódzkie)

REFERENT DS.ADMINISTRACYJNYCH - 1 017,4 PLN

wg. programu
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

KIEROWCA-MECHANIK, OPERATOR POMPY DO BETONU - od 3 000 PLN

Kierowanie samochodem ciężarowym, obsługa pompy do mieszanki betonowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Ślęza (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - od 2 300 PLN

1.Przyjmowanie i analiza wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego.2. Prowadzenie postępowań w sprawach o przyznanie funduszu alimentacyjnego.3.Opracowywanie decyzji administracyjnych.4.Prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw. 5.Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych. 6.Przeprowadzanie wywiadów z dłużnikami alimentacyjnymi.7.Współpraca z komornikami sądowymi.8.Ustalanie należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych świadczeń.9.Rozliczanie należności z tytułu świadczeń z funduszu alimentacyjnego wyegzekwowanych od dłużników. 10.Przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych.11.Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.12.Obsługa systemu informatycznego FA13. Terminowe sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach - 2018-01-04 - Tuławki (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR W DZIALE USŁUG OPIEKUŃCZYCH - od 2 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji sporządzonej w Dziale Usług Opiekuńczych. Monitorowanie specyfiki problemów osób i rodzin zgłaszających się o pomoc w postaci usług opiekuńczych. Przyjmowanie wniosków, uwag do przyznanej pomocy w formie usług opiekuńczych. Rozpoznawanie potrzeb środowiska poprzez rozmowę z osobami, którymi świadczone są usługi opiekuńcze, bieżące informowanie podopiecznych o zmianach w grafikach. Nadzór i kontrola nad świadczeniem usług opiekuńczych przez opiekunki w środowiskach. Ustalanie grafików pracy i dyżurów, organizowanie zastępstw. Współdziałanie z instytucjami, organizacjami, służbą zdrowia w celu rozwiązywania problemów zdrowotnych, bytowych, rodzinnych i prawnych podopiecznych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2017-07-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK DS. REKLAMY - od 2 000 PLN

Produkcja i montaż reklam. Praca w Płocku w godz. 8-16.
STUDIO REKLAMY GLOBAL LUCYNA EWA ZŁOTOWSKA - 2017-09-05 - Płock (mazowieckie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

Przygotowanie elementów metalowych do produkcji, osoba do przyuczenia, wykształcenie bez znaczenia, osoba z grupą inwalidzką
P.H.U.P.BRDEK Rachwał Marcin - 2016-04-22 - Janków Przygodzki (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR - od 2 400 PLN

dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, przygotowywanie dowodów księgowych do zapłaty, sporządzanie list płac, przelewów na ROR, sporządzanie deklaracji rozliczeniowej z ZUS, naliczanie podatku dochodowego, wypełnianie deklaracji podatkowych, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych, rozliczenia z ZUS i US, wykonywanie innych czynności dot. spraw finansowo-księgowych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chrzanowie - 2019-07-29 - Chrzanów (małopolskie)

OPERATOR MASZYNY CZYSZCZĄCEJ - od 1 750 PLN

obsługa maszyny
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Ciebłowice Małe (łódzkie)

KUCHARZ/ SZEF ZMIANY - 3 000 - 4 500 PLN

Przygotowanie dań i posiłków do restauracji i cateringu. Dbanie o stanowisko pracy i powierzony sprzęt.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2020-01-23 - Zagórze (mazowieckie)

PODINSPEKTOR - od 1 300 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-03-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

DOSTAWCA POTRAW (KIEROWCA) - do 2 200 PLN

Dostawca potrawa-obowiązki:-dowóz posiłków do klientów zleceniodawcy,-pakowanie posiłków,-telefoniczna obsługa klientów;Dyspozycyjnośc w godzinach 12-20, 20-4; około 162 h pracy;sala F
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)

FRYZJERKA - od 1 850 PLN

adekwatnie do stanowiska
"BANAŚ" Salon Fryzierski Paweł Banasiak - 2016-08-01 - Koluszki (łódzkie)

SPRZĄTACZKA/PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 10,5 PLN

Utrzymanie czystości na powierzonym odcinku.
PAKAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Legionowo (mazowieckie)


Wybierz powiat