PODINSPEKTOR DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO Tuławki oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: 1.Przyjmowanie i analiza wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego.2. Prowadzenie postępowań w sprawach o przyznanie funduszu alimentacyjnego.3.Opracowywanie decyzji administracyjnych.4.Prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw. 5.Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych. 6.Przeprowadzanie wywiadów z dłużnikami alimentacyjnymi.7.Współpraca z komornikami sądowymi.8.Ustalanie należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych świadczeń.9.Rozliczanie należności z tytułu świadczeń z funduszu alimentacyjnego wyegzekwowanych od dłużników. 10.Przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych.11.Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.12.Obsługa systemu informatycznego FA13. Terminowe sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych.
Data publikacji: 2018-01-04
Lokalizacja: Tuławki (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-001 Tuławki 10 A, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Przyjmowanie i analiza wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego.2. Prowadzenie postępowań w sprawach o przyznanie funduszu alimentacyjnego.3.Opracowywanie decyzji administracyjnych.4.Prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw. 5.Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych. 6.Przeprowadzanie wywiadów z dłużnikami alimentacyjnymi.7.Współpraca z komornikami sądowymi.8.Ustalanie należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych świadczeń.9.Rozliczanie należności z tytułu świadczeń z funduszu alimentacyjnego wyegzekwowanych od dłużników. 10.Przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych.11.Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.12.Obsługa systemu informatycznego FA13. Terminowe sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tuławki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dywity
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Data zakończenia pracy: 14.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pracodawca deklaruje możliwośc zatrudnienia na czas nieokreślony
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; wykształcenie wyższe lub średnie; znajomość obsługi pakietu office
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Nazwisko osoby zgłaszającej: Teresa Cejmer
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.01.2018
Data dodania oferty pracy: 03.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace fizyczne przy układaniu kabli pod ziemią
ELEKTRYK SPÓŁKA CYWILNA ZUZANNA I WŁADYSŁAW KARBOWNICZYN - 2018-06-22 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym Urzędu Miasta Zabrze
kontakt przez OHP - 2018-01-29 - Zabrze (śląskie)
Rozbiórka pojazdówdowóz towarów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PIAST" Pazdan Krzysztof - 2016-08-03 - Ropczyce (podkarpackie)
1.Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacja i strukturą Sądu. 2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatu sądowego/oddziału. 3.Praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji. 4. Sporządzanie projektów pism wychodzących oraz przygotowanie korespondencji do wysyłki. 5. Archiwizacja dokumentacji znajdującej się we właściwości wydziału/oddziału. 6. Uczestnictwo w rozprawach sądowych. 7. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Sądzie
Sąd Rejonowy w Głogowie - 2016-12-20 - Głogów (dolnośląskie)
wymiana opon
Zakład Usługowy Wojciech Wiatr - 2017-03-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej; www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy- pokój 2
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-05-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Opis stanowiska:• profesjonalna obsługa klienta• ekspozycja towarów• samodzielność w działaniu• dbałość o bardzo dobry wizerunek sklepu firmowego
KMW INVEST SP. Z O.O. 1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prace związane z powierzonym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
ANMED PRAKTYKA PIELĘGNIARSKA I SZKOLENIA ANNA POPRAWSKA - 2017-12-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Księgowanie dokumentów finansowych bieżąca analiza dochodów z tytułu odpłatności za pobyt w Ośrodku Wczesnej lnterwencji dla osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, analizowanie i zatwierdzenie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych, wystawianie tytułów wykonawczych stosowanych w egzekucji należności pienięznych, Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, współpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie odpłatności za pobyt
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ - 2016-04-22 - Lublin (lubelskie)
TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TRANSROL"-Wójcin - 2016-09-23 - Wójcin (łódzkie)
praca na produkcji przy obsłudze maszyn; mile widziane doświadczenie na produkcji
PARETTI SP. Z O.O. SP.K. OPOLE - 2017-11-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
prace porzadkowe w firmie i na wyjazdach na budowach.Pracownik do przyuczenia do zawodu.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Gilowice (śląskie)
udostępnianie danych wykonawcy baz GESUT i BDOT500 w ramach Projektu " Platforma Elektronicznych Usług Geodezyjnych-PEUG" itp.
Starostwo Powiatowe - 2017-09-27 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
kompletowanie zamówień, obsługa skanera i wózka elektrycznego, sprzątanie opakowań kartonowych,pakowanieproduktów, bardzo ciężka praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Chylice-Pólko (mazowieckie)
przygotowywanie, prowadzenie, odbiór i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych; szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-06-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
analiza wykorzystania i pracy maszyn; monitorowanie kodów błędów; precyzja i sprzedaż systemów rolnictwa precyzyjnego; tworzenie planów kompleksowej obsługi klientów kluczowych w zakresie rolnictwa precyzyjnego
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mirosława Zawadzka - 2016-04-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy; praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Budy (kujawsko-pomorskie)
układanie płytek, fugowanie, przygotowanie podłoża
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prace polegające na codziennych naprawach związanych z utrzymaniem pomieszczeń i budynków w gotowości eksploatacyjnej, między innymi: przeprowadzanie drobnych prac remontowych, usuwanie awarii hydraulicznych, wykonywanie prac elektrycznych w zakresie uprawnień SEP do 1kV, wykonywanie drobnych prac budowlanych, stolarskich itp., konserwacja i wykonywanie drobnych napraw elektronarzędzi, utrzymywanie ładu i porządku wokół siedziby biblioteki, w tym terenów zielonych przynależnych do MBP, wykonywanie prac gospodarczo-transportowych.Godz. pracy 7-15. Okres próbny 3 miesiące.
Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej - 2018-04-04 - Słupsk (pomorskie)
rozpatrywanie wniosków o zatwierdzanie projektu budowlanego, zgłoszeń budowy oraz pozostałych wniosków składanych w trybie przepisów prawa budowlanego
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-05-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Montaż instalacji elektrycznych, prefabrykacja rozdzielnic elektrycznych, praca na budowach na terenie całego kraju
MMC POWER Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Jaworzno (śląskie)
obsługa klienta,obsługa kasy, praca na sali sprzedaży, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
Dino Polska Spółka Akcyjna - 2016-03-14 - Pawłowice (wielkopolskie)
obsługa bydła oraz wykonywanie prac polowych
GOSPODARSTWO ROLNE WOJTKOWO - HENRYK DENIS - 2016-09-19 - Wojtkowo (warmińsko-mazurskie)
- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:1. prowadzenie windykacji wierzytelności z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, wierzytelności z tytułu odszkodowań oraz kosztów dochodzenia tych roszczeń i eksmisji, zgodnie z obowiązującymi w KZGM procedurami windykacyjnymi,2. ewidencjonowanie wysłanych do dłużników dokumentów windykacyjnych w systemie informatycznym DOM5,3. przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla Działu Prawnego w sprawach o wierzytelność, jak i eksmisję z lokali, ewidencjonowanie w systemie informatycznym DOM 5 i przekazywanie ich za pośrednictwem Działu Czynszowo - Windykacyjnego,4. przyjmowanie wniosków i przygotowywanie projektów umów dotyczących spłaty zaległości czynszowych w ratach, odroczenia terminu ich spłaty lub umorzenia,5. aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media),6. sporządzanie informacji o dłużniku, umów dotyczących spłaty zadłużenia w formie świadczenia rzeczowego, przeprowadzanie miesięcznych analiz dokonywanych wpłat,7. prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Wynagrodzenie: 2500 - 2700 zł/brutto. Praca na umowę na czas określony (1 umowa do 6 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie zostanie ustalone po przeprowadzonym naborze.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- w przypadku stanowiska podinspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) poparte minimum 2-letnim stażem pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne), staż pracy nie jest wymagany, - w przypadku stanowiska inspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) i 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość zagadnień z zakresu windykacji należności poparte praktyką zawodową lub wykształceniem/przeszkoleniem,- znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych z zakresu udzielania ulg w spłacie należności cywilnoprawnych przypadających jednostkom samorządu terytorialnego i ich jednostkom podległym,- orientacja w wybranych przepisach Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych, - biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-08-24 - Katowice (śląskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Utrzymywanie w sprawności zasobów informatycznych, w szczególności nadzór nad sprzętem, oprogramowaniem systemowym i narzędziowym:- ustalenie przyczyn niesprawności,- przygotowanie niezbędnego sprzętu lub oprogramowania do usunięcia usterki,- usunięcie niesprawności,- prowadzenie wykazu części zamiennych i akcesoriów komputerowych zakupowanych przez Oddział Teleinformatyki,2. Dokonywanie przeglądów, interwencji serwisowych i konserwacji:- zarządzanie aplikacją służącą do inwentaryzacji stacji roboczych i oprogramowania,- analiza zasobów podlegających serwisowi lub konserwacji.3. Nabywanie, dystrybucja i instalowanie środków informatycznych.4. Zabezpieczenie sprawności funkcjonowania telefonii stacjonarnej i bezprzewodowej, zakup telefonów i telefaksów, przekazywanie ich do użytkowania.5. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów na usługi telekomunikacyjne.6. Zapewnienie sprawnego działania Infokiosków.7. Obsługa multimedialna narad i konferencji.8. Prowadzenie spraw w zakresie: zabezpieczenia konserwacji i serwisów systemów syganalizacji pożarów ( SAP ), systemów gaszenia gazem (SUG), urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach i lokalach Urzędu oraz mechanizmu sterowania zegarem na wieży Ratusza.9. Współpraca z Biurem Obsługi Technicznej i Gospodarczej w zakresie podłączenia i obsługi urządzeń kopiujących.10. Szkolenia pracowników Urzędu z zakresu obsługi sprzętu komputerowego oraz używanych aplikacji.11. Przygotowywanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami pracy systemów i podsystemów w szczególności w zakresie bezpieczeństwa.12. Współpraca z Biurem Obsługi Technicznej i Gospodarczej przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, określeniu istotnych postanowień umowy na dostarczenie materiałów eksploatacyjnych i papierniczych, nadzór nad realizacją umowy w zakresie technicznym.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-08 - Płock (mazowieckie)
Pomoc dekarzowi. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 na terenie Kołobrzegu. PRACA NA WYSOKOŚCI.
"DACHBUD" Specjalistyczna Firma Blacharsko - Dekarska - 2017-06-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Transport towarów na terenie kraju, zabezpieczenie ładunku
ANDRZEJ WIEWIÓR - 2016-10-07 - Bądków (mazowieckie)
Obsługa klienta, przygotowywanie deserów, kasowanie należności. Sprzedaż lodów, pieczenie gofrów, Parzenie kawy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wszelkie prace pomocnicze w kuchniutrzymanie porządku w pomieszczeniach kuchennych
1. PPHU MICHAŁ SZYMAŃSKI 2. ZAJAZD OSINIEC MICHAŁ SZYMAŃSKI - 2018-07-25 - Gniezno (wielkopolskie)