KIEROWNIK DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI Ujrzanów oferta pracy "BOZAMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI

Wynagrodzenie: od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: Nadzór nad funkcjonowaniem w Spółce Systemu Zarzadzania Jakością i nad realizacja zadań wynikających z norm ISO 9001. Identyfikacja, ustanowienie, wdrożenie utrzymywanie i analizę procesów potrzebnych w Systemie Zarządzania Jakością. Inicjowanie i nadzorowanie działań korygujących, zapobiegawczych i doskonalących realizację powierzonych celów jakościowych. Opracowywanie harmonogramów i planów audytów, nadzór nad ich przebiegiem. Nadzór nad przestrzeganiem ustaleń zawartych w procedurach, opracowaniem planów i instrukcji kontroli w sferze dostaw, przetwarzania i wyrobów gotowych. Analizowanie przyczyn powstawania braków. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna z klientami w sprawach jakościowych. Współpracę z firmami zewnętrznymi w sprawach związanych z Systemem Zarządzania Jakością .

Data publikacji: 2020-11-23

Lokalizacja: Ujrzanów (mazowieckie)

Pracodawca: "BOZAMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
08-110 Ujrzanów 282 A, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Nadzór nad funkcjonowaniem w Spółce Systemu Zarzadzania Jakością i nad realizacja zadań wynikających z norm ISO 9001. Identyfikacja, ustanowienie, wdrożenie utrzymywanie i analizę procesów potrzebnych w Systemie Zarządzania Jakością. Inicjowanie i nadzorowanie działań korygujących, zapobiegawczych i doskonalących realizację powierzonych celów jakościowych. Opracowywanie harmonogramów i planów audytów, nadzór nad ich przebiegiem. Nadzór nad przestrzeganiem ustaleń zawartych w procedurach, opracowaniem planów i instrukcji kontroli w sferze dostaw, przetwarzania i wyrobów gotowych. Analizowanie przyczyn powstawania braków. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna z klientami w sprawach jakościowych. Współpracę z firmami zewnętrznymi w sprawach związanych z Systemem Zarządzania Jakością .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- wysokość wymagrodzenia uzależniona od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ujrzanów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: siedlecki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1426

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik do spraw kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.11.2020

Data zakończenia pracy: 23.11.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik do spraw kontroli jakości

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
system jakości zgodny z wymogami normy ISO 9001:2000

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Nazwa pracodawcy:
"BOZAMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 8212472363

danePracodawcy_regon: 14079319900000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Adres pracodawcy:
08-110 Ujrzanów 282A, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dokumenty potwierdzajace kwalifiakcje

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: siedlecki

danePracodawcy_kodPowiatu: 1426

Gmina pracodawcy: Siedlce

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Ujrzanów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0686871

Adres strony pracodawcy: http://bozamet.pl/

Numer budynku pracodawcy: 282A

Profil działalności pracodawcy:
Hale i konstrukcje stalowe. budowa obiektów handlowych i hal przemysłowych. kompleksowa obsługa: projektowanie, budowa i montaż.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132102

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw kontroli jakości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 23.11.2020

Oferta pracy ważna do: 22.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de090c7be5d608df10cdf4694e13a2fa

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK DZIAŁU - od 3 000 PLN

1. Organizowanie właściwego przepływu informacji pomiędzy podległymi kierownikami zespołów a Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej,2. Dbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji, w szczególności medycznej i planów wsparcia mieszkańca domu pomocy społecznej,Pełna treść ogłoszenia: http://www.dpsszpegawsk.pl/download/ogloszenie_08032017/og%C5%82oszenie.pdf3. Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą podległego personelu w tym zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych i należnej opieki,4. Nadzór i koordynacja harmonogramów czasu pracy podległego personelu,5. Dokonywanie okresowych analiz i ocen jakości i efektywności pracy podległego personelu,6. Koordynacja wyjazdów na wizyty lekarskie w tym terminów wizyt,7. Współpraca z lekarzem POZ, opieki psychiatrycznej, opieki długoterminowej i paliatywnej,8. Współpraca z pielęgniarką środowiskową oraz opieki długoterminowej i paliatywnej,9. Współpraca z placówkami organizacyjnymi na terenie Domu Pomocy Społecznej praktyki zawodowe,10. Merytoryczny nadzór nad pracą pielęgniarek, opiekunów, sanitariuszek, salowych i pokojowych,11. Wydawanie zaleceń w dziedzinie metodyki pracy i prowadzenie instruktażu na tym oddziale,12. Wnioskowanie w sprawach:a) planu pracy działu i podziału zadań pomiędzy pracowników,b) obsady osobowej, sposobu zatrudnienia, wynagrodzenia i karania podległego personelu,c) potrzeby dokształcania podległego personelu,d) właściwego wyposażania warsztatu pracy podległego personelu.13. Ustalanie ramowego rozkładu czasu pracy, planów urlopów dla podległego personelu i zastępstw.14. Współpraca ze wszystkimi działami organizacyjnymi w celu udzielenia należytej pomocy i opieki mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej.15. W zakresie opieki medycznej nad mieszkańcami w szczególności:a. obecność podczas wizyty lekarskiej oraz dopilnowanie wpisania wszystkich zaleceń lekarskich do prowadzonej dokumentacji i podpisania zleceń przez lekarza,b. czuwanie nad wykonaniem zleceń lekarskich przez podległych pracowników w należyty sposób i we właściwym czasie,c. prowadzenie podręcznej apteczki oddziału, jej uzupełnienie, należyte przechowywanie leków, zaopatrywanie w leki terminowo i zgodnie ze zaleceniami lekarskimi,d. odbieranie raportów ustnych i pisemnych podczas danej zmiany pielęgniarek,e. prowadzenie dokumentacji działu,f. czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców, roztaczanie szczególnej opieki nad chorymi,g. sporządzanie zapotrzebowań żywnościowych zgodnie ze zleceniami lekarskimi i czuwanie nad higienicznym podawaniem mieszkańcom przepisanego pożywienia wg właściwej diety i o należytej ciepłocie oraz karmienie mieszkańców niesprawnych.16. W zakresie nadzoru nad podległym personelem:a) kontrolowanie obecności oraz punktualności rozpoczynania i zakończenia pracy,b) powiadomienie Dyrektora Domu Pomocy Społecznej o nieobecności personelu w pracy,c) dopilnowanie, aby podległy personel nie opuszczał stanowisk pracy przed przekazaniem działu następnej zmianie,d) zgłaszanie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej wniosków dotyczących urlopów i zastępstw,e) przedstawienie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej opinii o pracy podległego personelu,f) czuwanie nad oszczędnym i racjonalnym wykorzystaniem towarów, sprzętu, urządzeń i energii,g) dbanie o odpowiednią postawę i zachowanie pracowników.17. W zakresie administracyjno-gospodarczym należy:a) czuwanie nad całością inwentarza,b) pobieranie sprzętu i innych materiałów potrzebnych dla działu, prowadzenie wymiany zużytego i zniszczonego sprzętu,18.Doskonalenie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w drodze samokształcenia, udział w organizowanych szkoleniach.19.Udział w działaniach mających na celu zaspakajanie niezbędnych potrzeb mieszkańców.20.Przestrzeganie przepisów ustawy z 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz.U. 2016 r., poz. 546 z późn. zm.).
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - 2017-03-14 - Szpęgawsk (pomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem Przedstawicieli i Koordynatorów, motywowanie i nadzór nad pracownikami, prowadzenie szkoleń pracowników, przygotowywanie raportów, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca w Zamościu i okolicach (zdalna i w terenie).
Eurocent S.A. - 2016-03-22 - Zamość (lubelskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 25 PLN

- Kierowanie procesem produkcyjnym podległego działu- Organizowanie pracy i kompleksowe zarządzanie podległym zespołem pracowników- Zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego- Realizacja planów produkcji zgodnie z harmonogramem- Zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów ludzkich, materiałów oraz narzędzi i maszyn- Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHiP oraz ppoż. Przez podległych pracownikówKontakt: telefon 602-608-050. E-mail: info (at) dubinski.pl
"DUBIŃSKI" RADOSŁAW DUBIŃSKI - 2019-10-16 - Tczew (pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 3 780 PLN

odpowiedzialność za utrzymywanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarzadzanie zespołem/ motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna ze standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku pracy
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK PROJEKTU - od 12 000 PLN

1. Zarządzanie projektem o łącznej wielkości zespołu liczącej do 15 członków.2. Kształtowanie i zarządzanie oczekiwaniami klienta.3. Utrzymywanie komunikacji między firmą a klientem.4. Tworzenie płaszczyzny umożliwiającej zaangażowanie i inicjatywy w zakresie nowych możliwości i projektów.5. Tworzenie i zarządzanie strukturą zespołu projektowego, w celu osiągnięcia ostatecznych celów i założeń projektowych.Praca w godz.: 9-17. Przewidywany okres zatrudnienia: czas okreslony (33 miesiące) + czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK PUNKTU HANDLOWEGO/SKLEPU - BRANŻA BUDOWLANA - od 1 850 PLN

Poszukujemy Kierownika punktu handlowego/sklepu w Pelplinie - branża budowlana.Wymagania:-mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej i hydraulicznej,-samodzielność,-umiejętność kierowania zespołem,-bardzo dobra organizacja pracy własnej,-komunikatywność, systematyczność, punktualność,-odporność na stres oraz działanie pod presją czasu i zadań,-dyspozycyjność i elastyczność,-miła aparycja praz wysoka kultura osobista.Oferujemy:-możliwość rozwoju i samorealizacji,-praca w miłej atmosferze,-niezbędne narzędzia pracy.Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV w celu rekrutacji do naszej głównej siedziby w Pelplinie przy ul. Mickiewicza 46 lub do oddziałów w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 106 oraz w Gniewie, pl. Grunwaldzki 9.Prosimy o umieszczenie w CV Klauzuli o ochronie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (t.j. Dz.U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 r. z późn. zm.).Wynagrodzenie do uzgodnienia.Szczegółowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 509 583 790.
DAK-BUD SP. Z O.O. - 2016-03-10 - Pelplin (pomorskie)

REFERENT - STAŻ - 997,4 PLN

porządkowanie dokumentacji, sporządzanie zestawień dancyh, zakładanie rejestrów, pomoc w obsłudze sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Chrzanów (małopolskie)

KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO - od 3 500 PLN

kierowanie całokształtem spraw administracyjnych; przygotowywanie i prowadzenie prac inwestycyjnych i remontowych; prowadzenie inwestycji inwestycyjnej, remontowej i konserwatorskich; prowadzenie kart osobistego wyposażenia pracowników; kierowanie zaopatrzeniem materiałowym i środkami BHP; przygotowywanie umów na zakup usług; organizacja pracy podległych pracowników; nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie dróg ewakuacyjnych, obiektów i ich otoczenia
MUZEUM ETNOGRAFICZNE W ZIELONEJ GÓRZE Z SIEDZIBĄ W OCHLI - 2016-06-21 - Zielona Góra (lubuskie)

KIEROWNIK BUDOWY - 30 - 50 PLN

obowiązki kierownika budowy, kontakty z inwestorami- praca na terenie kraju i UE
EUROSTONE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-11-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK ADMINISTARCYJNO - BIUROWY - 1 033,7 PLN

- asystenckie wsparcie działu HR,- zakładanie teczek osobowych, - wprowadzanie danych do Excel,- archiwizacja dokumentów, - wsparcie procesów rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Podkonice Duże (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

organizacja ładunków, pozyskiwanie frachtów, utrzymywanie stałych dobrych kontaktów z klientami
Usługi Transportowe Andrzej Końka - 2018-03-22 - Ulan Mały (lubelskie)

KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - od 5 700 PLN

Sporządzanie ofertowych kosztorysów budowalnaych (branża elektryczna), nadzorowanie robót elektrycznych. Praca w godzinach 7:00-15:00 na terenie kraju - pracodawca zapawnia zakwaterowanie. WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 3 letnie doświadczenie zawodowe, dyspozycyjność, uprawnienia budowalane bez ograniczeń, prawo jazdy ka."B", znajomość branżowych programów komputerowychKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 621 40 75 lub osobisty
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Jarosław (podkarpackie)

ROBOTNIK KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI - od 2 250 PLN

prace agrotechniczne i pielęgnacyjne w parkach, skwerach i ogrodach działkowych itp.
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Piekielnik (małopolskie)

MANIKIURZYSTKA - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Kłodzko (dolnośląskie)

KIEROWNIK ZESPOŁU DS. NALEŻNOŚCI - od 9 000 PLN

Kierowanie zespołem; terminowe raportowanie finansowe w zakresie wierzytelności; przetwarzanie rachunków należności, prowadzenie transakcji, testowanie międzynarodowej kontroli finansowej.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK ZMIANOWY - 2 500 - 3 500 PLN

- praca w nowoczesnej firmie produkcyjnej w branży drzewnej działającej na rynku europejskim, - planowanie, organizowanie i kontrola pracy podległych ludzi na swojej zmianie, - kontrola procesów technologicznych, - obsługa systemu do planowania i kontroli produkcji SYSTEMPLAN, - raportowanie wyników produkcyjnych
Dominowood Spółka z o.o. - 2017-09-29 - Czarna Białostocka (podlaskie)

STRAŻNIK - PRACOWNIK OCHRONY (OS. NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 250 PLN

- dozorowanie obiektu- obserwacja ludzi- wydawanie kluczy- obchodyGodziny pracy: 8-16, 16-8.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-04 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK SEKRETARIATU SZKOŁY - 2 000 - 2 500 PLN

samodzielne prowadzenie i organizacja pracy sekretariatu szkoły, bieżąca obsługa klientów Oddziału, obsługa zleceń pracowników, odpowiedzialność za obieg gotówki w Oddziale, prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania, realizacja sprawozdawczości związanej z prowadzeniem działalności edukacyjnej, udział w rekrutacji kandydatów do szkoły
TEB Edukacja Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Leszno (wielkopolskie)

KIEROWNIK BIURA KANCELARII ADWOKACKIEJ - od 2 000 PLN

według zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Żary (lubuskie)

KIEROWNIK SEKCJI TECHNICZNO-GOSPODARCZEJ - od 1 850 PLN

Miejsce pracy: siedziba RCKiK w Raciborzu oraz terenowe oddziały w Rybniku, Jastrzębiu-Zdroju i Wodzisławiu Śląskim.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Koordynacja i nadzór nad pracami technicznymi i gospodarczymi.Wymagania:- Niezbędne: wykształcenie minimum średnie o kierunku technicznym; minimum 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku w przypadku posiadanego wykształcenia wyższego lub minimum 5 letni staż pracy na podobnym stanowisku w przypadku posiadanego wykształcenia średniego.- Dodatkowe: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i składowych pakietu MS Office; Sumienność i umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, kreatywność; Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów; Samodzielność w podejmowaniu decyzji.Szczegóły oferty pracy dostępne na stronie www.rckik.pl BIP w zakładce Praca - link http://www.bip.rckik.pl/index.php?id=1223
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu - 2016-11-23 - Racibórz (śląskie)

KIEROWNIK DEPARTAMENTU - do 16 500 PLN

1. Ustanawia i utrzymuje praktyki zarządzania, które konsekwentnie wspierają udane opracowywanie i wdrażanie rozwiązań.2. Zapewnia stosowanie najlepszych praktyk i procesów zalecanych przez grupę Global Delivery, dzięki czemu jakość świadczonych usług spełnia standardy korporacyjne SoftServe.3. Ściśle współpracuje z kierownictwem zespołu dostawczego (PM, architektami, liderami technicznymi i innymi) w celu zapewnienia aby odpowiednie decyzje architektoniczne, technologiczne i proceduralne były podejmowane wspólnie z interesariuszami klienta.4. Wykorzystuje możliwości unitu, angażując najlepszych specjalistów ze wszystkich lokalizacji korporacyjnych, aby zapewnić klientom kompleksowe usługi klasy premium.5. Aktywnie współpracuje z CSL i CP, aby zidentyfikować i wykorzystać możliwości poprawy miar satysfakcji klienta.Praca w godzianch 9-17, proponowany okres zatrudnienia 33 miesiące sala C
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK WYDZIAŁU OGÓLNEGO - do 3 000 PLN

Kierowanie pracami Wydziału Ogólnego, w tym nadzór nad terminowością i rzetelnością realizowanych zadań, przygotowywanie zarządzeń dyrektora, prowadzenie całokształtu spraw związanych z rekrutacją, selekscją i zatrudnieniem pracowników, ich rozwojem zawodowym oraz ocena pracy pracowników, prowadzenie postępowań o udzielnie zamówień publicznnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, prowadzenie spraw z zakresu obronności i bezpieczeńtwa państwa, obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-03-11 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 125 PLN

Sprzątanie, odśnieżanie terenu zewnętrznego
PHU "CYMES" Kamil Kokoszka - 2019-10-28 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - 4 000 - 5 000 PLN

Kontrola jakości w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych.
WIOLETTA LIBERSKA LIBERSKA DB - 2020-06-15 - Podanin (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

Przygotowywanie posiłków.
Bar "Piwniczka 2" Sylwia Kasak - 2017-12-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)

KIEROWNIK ZMIANOWY - od 2 250 PLN

OTWIERANIE/ZAMYKANIE SKLEPU, ROZLICZANIE ZMIANY, ZARZĄDZANIE PERSONELEM
"FOLRES-BIS" SPÓŁKA JAWNA CZESŁAW I ROMAN KALISZTAN - 2018-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)


Wybierz powiat