INSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ (OFERTA KONKURSOWA) Cieszyn oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie

Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ (OFERTA KONKURSOWA)

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: - przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.

Data publikacji: 2018-07-09

Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Skrajna 5, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
do ustalenia z pracodawcą, praca od poniedziałku do piątku

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ (OFERTA KONKURSOWA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pozostałe wymagania na stronie: https://bip.um.cieszyn.pl w zakładce praca

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Adres pracodawcy:
Skrajna 5, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Miejsce składania dokumentów: biuro podawcze Ośrodka przy ul. Skrajnej 5 w Cieszynie lub za pośrednictwem poczty na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 43-400 Cieszyn, ul. Skrajna 5.Koperty powinny być opatrzone napisem: "nabór na stanowisko inspektora", adresem Ośrodka oraz adresem kandydata.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 33 479 49 44 lub 33 479 49 03

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: cieszyński

Gmina pracodawcy: Cieszyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Cieszyn

Ulica pracodawcy: Skrajna

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy: Pomoc społęczna w Gminie Cieszyn.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 10.07.2018

Oferta pracy ważna do: 18.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PAKOWACZ-USTAWIACY - do 2 483 PLN

- pakowanie wyrobów gotowych w opakowania zbiorcze, - kontrola jakości produktów, - ustawianie parametrów maszyny. Praca w godz. 6-14-22 (ruch ciągły). Umowa o pracę tymczasową.
DWG POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 000 PLN

Przeprowadzanie kontroli stanu BHP w Zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, sporządzanie analiz bhp, informowanie zwierzchnika o zagrożeniach w zakładzie, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu pracy, prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów bhp.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

INSPEKTOR D/S BUDOWNICTWA-264 - 2 500 - 3 000 PLN

*ocena stanu technicznego nnieruchomości*lecenie wykonywania przeglądów okresowych i kontrolnych*wykonywanie zleceń wynikających z protokołów pokontrolnych*zlecenie bieżących remontów
Zakład Administracji Nieruchomości "ZAN" Sp.zo.o. w Namysłowie - 2016-02-10 - Namysłów (opolskie)

ASYSTENT GEODETY - 997,4 PLN

analiza dokumentacji technicznej,wykonywanie obliczeń tachimetryczne
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lublin (lubelskie)

INSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW UNIJNYCH I KRAJOWYCH - do 3 500 PLN

Ocena ogłoszonych konkursów w ramach projektów unijnych pod kątem ich przydatności dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych- promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, - analiza możliwości finansowania projektów, weryfikacja terminów i rodzajów naborów wniosków,- obsługa projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów - prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów
Polski Związek Działkowców stowarzyszenie ogrodowe z siedzibą w Warszawie Okręg w Gdańsku - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO OBSŁUGI SPRAWOZADWCZO - INFORMATYCZNEJ - od 2 500 PLN

Wykształcenie min. średnie o profilu informatycznym; mile widziane doświadczenie, ale nie jest wymagane; realizacja polityki bezpieczeństwa informatycznego w Banku; zarządzanie obszarem IT Banku; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice
BANK SPÓŁDZIELCZY W SOŚNICOWICACH - 2016-10-13 - Sośnicowice (śląskie)

DORADCA DS.FLOTOWEJ SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW - od 3 500 PLN

- sprzedaż samochodów nowych i używanych,-dbanie o ekspozycje samochodów w salonie ,-budowanie bazy klientów,-raportowanie wyników pracy
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Świlcza (podkarpackie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO POW. 3,5 T. - 2 000 - 3 000 PLN

świadczenie usług kierowcy na terenie kraju
Usługi Transportowe i Spedycja TRANSDROB Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU DO SPRAW INSTALACJI SANITARNYCH - od 3 500 PLN

Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-18 - Bytom (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - 7 - 12 PLN

Ochrona obiektu. Miejsce pracy: 1 osoba - Turkowy/ 1 osoba - Chojęcin. Umowa zlecenie. Praca również dla osób niepełnosprawnych.
SOLID SECURITY SP. Z O.O. - 2016-05-18 - Donaborów (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 12 PLN

Przygotowywanie potraw.
Centrum Zdrowia "EUROMED" Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Krosno (podkarpackie)

KUCHARZ-GARMAŻER - od 1 850 PLN

przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - od 2 300 PLN

Układanie towaru na palecie, praca n aprodukcji, prace pomocnicze przy linii produkcji.Praca dwuzmianowa: 06.00-18.00 lub 18.00-06.00.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Okunin (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ PODATKU VAT - 2 500 - 3 000 PLN

Szczegółowe inf. BIP Gminy RudziniecWykształcenie: wyższe kierunkowe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; staż pracy w adm. samorządowej; doś. zawodowe w zakresie rozliczania podatku od towarów i usług; znajomość przepisów ustawy w zakresie ustawy o podatku od towarów i usług; zakres obowiązków: weryfikacja kompletności, poprawności i zgodności przekazanych przez jednostki podległe częściowych deklaracji VAT, rejestrów VAT, plików JPG, sporządzanie zbiorczych deklaracji, przyg. projektów wniosków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
URZĄD GMINY RUDZINIEC - 2017-06-02 - Rudziniec (śląskie)

TECHNIK HANDLOWIEC - od 1 850 PLN

pozyskiwanie klientów i sprzedaż usług i produktów, organizacja spotkań i imprez integracyjno - rozrywkowych
WIKAD Centrum Motoryzacyjne - 2016-03-11 - Wyszków (mazowieckie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

sprzedaż produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - 2 000 - 2 200 PLN

Przyjmowanie zgłoszeń i rejestrowanie wypadków przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji, prowadzenie szkoleń i pogadanek dla rolników, sołtysów i dzieci w szkołach, współpraca z właściwymi instytucjami w zakresie bhp w rolnictwie, przeprowadzenie wizytacji w gospodarstwach rolnych, obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, przyjmowanie wniosków o świadczenia, tworzenie planów działań prewencyjnych, prowadzenie kancelarii: prowadzenie rejestrów korespondencji wpływającej i wypływającej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-11-24 - Lębork (pomorskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - od 1 850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Trzemeszno (wielkopolskie)

EKSPEDIENTKA (HURTOWNIA WĘDLIN) - od 2 100 PLN

- Sprzedaż detaliczna wędlin na stanowisku.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 6:15-14:15. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu. Umiejętność obsługi komputera. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 32-359-44-64, 694-416-675) w godzinach: 9:00-15:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE EDWARD JEDLIŃSKI - 2018-04-12 - Katowice (śląskie)

TYNKARZ - 3 000 - 5 000 PLN

Układanie tynków gipsowych i cementowych wewnętrznych za pomocą agregatu tynkarskiego.
A&K BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Borkowo (pomorskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 2 500 PLN

Wykonywanie prac polegających na porządkowaniu palet oraz detali, pomoc przy montażu regałów i półek, wykonywanie prac porządkowych w środku i na zewnątrz hali produkcyjnej.
SABAJ-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 3 400 PLN

Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo Budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego jako organu I instancji. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie www.pinb.pila.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-04-14 - Piła (wielkopolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE UBEZPIECZEŃ - od 2 400 PLN

przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek,przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników,przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne,wydawanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ustania tego ubezpieczenia, a także wysokości należności z tytułu składek na to ubezpieczenie, prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników, udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego,prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów,sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-12-08 - Konin (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

INSPEKTOR DS. BHP (O) - do 1 000 PLN

kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, sporządzanie okresowych analiz stanu BHP, prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy, analiza i dokumentowanie wypadkó przy pracy, monitorowanie zmian w przepisach BHP w celu zapewnienia zgodności z przepisami, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi.
Grupa Azoty "KOLTAR" Sp. z o.o. - 2017-12-15 - Tarnów (małopolskie)

INSPEKTOR PIĘTRA - od 2 650 PLN

NADZÓR NAD POKOJÓWKAMI I RESTAURACJĄ, ZAMÓWIENIA NA CAŁY HOTEL, WPROWADZANIE FAKTUR DO SYSTEMU KSIĘGOWEGO, INWENTARYZACJE, KONTROLE NAD JAKOŚCIĄ OBSŁUGI, SZKOLENIE PERSONELU RESTAURACJI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY 8 H/DZIENNIE
HOTEL G.E. SZCZECIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Pomoc przy przygotowaniu posiłków, utrzymanie czystości na kuchni
DOMY WCZASOWE WAM Sp. z o. o. - 2016-09-08 - Unieście (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO - od 2 500 PLN

1. Przyjmowanie powiadomień o planowanych i nagłych transportach sanitarnych.2.Przyjmowanie powiadomień o transportach krwi.3.Przyjmowanie powiadomień o konieczności transportu personelu medycznego do pacjenta w ramach świadczeń Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej.4.Przyjmowanie powiadomień o transporcie dokumentów medycznych (konsultacje), dokumentów administracyjnych.5.Planowanie wyjazdów transportowych.6.Kontakt z firmą zewnętrzną wykonującą medyczne transporty sanitarne.7.Zlecanie wyjazdów kierowcom transportu wewnętrznego oraz firmie zewnętrznej.8.Prowadzenie dokumentacji wyjazdów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-12-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH - od 1 000 PLN

Dostosowanie aktów wewnętrznych Szkoły Podstawowej nr 11 takich jak: Polityka Bezpieczeństwa i Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym do potrzeb wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),- informowanie dyrektora szkoły oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy w. przywołanego rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich ochronie danych i doradzaniu im w tej sprawie,- wytworzenie, wdrożenie i monitorowanie opracowanych (na podstawie w.w. rozporządzenia) dokumentów związanych z bezpieczeństwem informacji oraz ochroną i przetwarzaniem danych osobowych,- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z bezpieczeństwa informacji oraz przepisów o ochronie danych osobowych,- przeprowadzenie i przeprowadzanie audytów z zakresu bezpieczeństwa informacji w tym ochrony i przetwarzania danych osobowych,- opracowywanie rekomendacji z przeprowadzonych audytów,- współpraca z organem nadzorującym dane osobowe (aktualnie GIODO, po zmianie Urząd Ochrony Danych Osobowych OUDO),- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorującego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych,- obsługa incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji, w tym naruszeń przepisów o ochronie danych osobowych.Warunki zatrudnienia:umowa o pracę na 1/4 etatu zawarta na okres próbny z perspektywą zawarcia kolejnej umowy/ów na czas określony nie dłużej niż do 30 czerwca 2020 roku. Zainteresowani kandydaci proszeni są o przesłanie listu motywacyjnego i CV pocztą elektroniczną na adres: sekretariat (at) sp11.elblag.pl Termin nadsyłania ofert upłynie w dniu 30 kwietnia 2018 roku. Prosimy o wpisanie w tytule Inspektor Ochrony Danych.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Szkołę Podstawową nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu. Informujemy, że Administratorem danych jest Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Szkoła Podstawowa Nr11 - 2018-04-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)