INSPEKTOR- PRACOWNIK DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU Opole Lubelskie oferta pracy ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM
Stanowisko: INSPEKTOR- PRACOWNIK DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie rejestru pocztowego, przygotowywanie narad, odpraw i posiedzeń, obsługa urządzeń biurowychm, odbiór poczty elektronicznej
Data publikacji: 2016-08-23
Lokalizacja: Opole Lubelskie (lubelskie)
Pracodawca: ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Owocowa 7, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie rejestru pocztowego, przygotowywanie narad, odpraw i posiedzeń, obsługa urządzeń biurowychm, odbiór poczty elektronicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR- PRACOWNIK DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole Lubelskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole Lubelskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra organizacja pracy, doświadczenie zawodowe mile widziane, znajomość języków obcych mile widziana
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Adres pracodawcy:
Stary Rynek 14/16, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Opole Lubelskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole Lubelskie
Ulica pracodawcy: Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 14/16
Profil działalności pracodawcy: działalność peintecjarna.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Hubert Kęcik
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 23.08.2016
Oferta pracy ważna do: 02.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OFERTA PRACY REFUNDOWANA DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA SKIEROWANYCH Z PUP.Pomoc przy przygotowywaniu produktów spożywczych; dbanie o czystość w miejscu pracy; zmywanie naczyń.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Swarzędz (wielkopolskie)
1. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiektów budowlanych, sprzętu transportowego, kwaterunkowego, techniki policyjnej, w tym dokumentacji związanej z przyjęciem na stan ewidencyjny, legalizacją oraz brakowaniem.2. Zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy realizowane przez właściwe merytorycznie wydziały KWP w Łodzi, rozliczanie wykonania umów z zakresu utrzymania budynku, obsługi technicznej, środków transportowych, a także realizacji zakupu usług, środków i materiałów w ramach przyznanego jednostce limitu finansowego.3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją, utrzymaniem i naprawami oraz przeglądami środków transportowych będących w dyspozycji jednostki, rozliczanie przebiegu, zużycia paliw, smarów, akcesoriów samochodowych, w tym wydawanie kart pojazdów,rozliczanie zużycia paliw, sporządzanie sprawozdań z gospodarki MPiS, rozliczanie faktur paliwowych.4. Zapewnienie właściwego pod względem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych wyposażenia budynków, pomieszczeń i stanowisk pracy oraz warunków pracy i służby, uczestniczenie w kontrolach zewnętrznych obejmujących te zagadnienia oraz realizowanie zaleceń pokontrolnych.5. Zastępowanie podczas nieobecności pracownika na stanowisku operator urządzeń elektronicznych.
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2016-06-07 - Łęczyca (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe; mile widziane roczne doświadczenie w pracy na produkcji, brak przeciwwskazań do pracy w godz. nocnych; praca stojąca; zakres obowiązków: praca przy obsłudze prasy, przekrawacza, prace pomocnicze na produkcji; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Gliwice (śląskie)
wyższe - preferowane administracyjne lub ekonomiczneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.1 zmianawynagrodzenie: 2300 zł brutto + dodatek stażowy
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
ROZBRAJANIE I UZBRAJANIE WAGONÓW, BIEŻĄCE NAPRAWY I USTERKI W WAGONACH KURSOWYCH I W REZERWIE, KONSERWACJA WÓZKÓW AKUMULATOROWYCH, SPORADYCZNIE WYMIANA POŚCIELI W WAGONACH WL I BC, DROBNE PRACE ELEKTRYCZNE I ŚLUSARSKO-HYDRAULICZNE, ZAOPATRYWANIE WAGONÓW WL I BC W TOWARY POBRANE Z MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH; PRAWO JAZDY KAT. B, PRACA WG GRAFIKU, RÓWNIEŻ W WOLNE DNIPO OKRESIE PRÓBNYM UMOWA O PRACĘmiejsce pracy: Starkiewicza 13 Zalewskie Łęgi;PRACODAWCA PROSI O KONTAKT OSOBISTY UL. DĄBROWSKIEGO 1A - POK. 202 II PIĘTRO SEKRETARIAT Z CV I LISTEM MOTYWACYJNYM LUB KONTAKT TELEFONICZNY 914823585 LUB PRZESŁANIE CV I LISTY MOTYWACYJNEGO NA e-maila:oz (at) wars.pl lub pocztą
WARS SA ODDZIAŁ ZACHÓD - 2017-08-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy dla żołnierzy i pracowników resortu obrony narodowej, udział w pracach komisji i zespołu powypadkowego, udział w opracowaniu instrukcji stanowiskowych oraz dokumentacji oceny ryzyka zawodowego, wykonywanie innych zadań
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu - 2018-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne; przynależność do Izby Inżynierów Budowlanych; doświadczenie na w/w stanowisku mile widziane; uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa, kosztorysowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE" - 2016-03-29 - Gliwice (śląskie)
- udostępniania zbiorów w wypożyczalni i czytelni,- indywidualnego doradztwa w doborze lektury i udzielania informacji,- prowadzenia zajęć z przysposobienia czytelniczego i informacyjnego przy współpracy z wychowawcami,- prowadzenia zespołu uczniów wspołpracujących z biblioteką i informowania nauczycieli o prowadzonej statystyce na temat poziomu czytelnictwa,- prowadzenia różnorodnych form upowszechniania czytelnictwa(konkursy, wystawy, imprezy czytelnicze)- W ramach pracy organizacyjno - technicznej Nauczyciel Bibliotekarz obowiązany jest do:- gromadzenia zbiorów, zgodnie z profilem programowym i potrzebami placówki, - ewidencji zbiorów, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- opracowania zbiorów (klasyfikowanie, katalogowanie, opracowanie techniczne).
Szkoła Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Tczew (pomorskie)
Przygotowywanie i realizację projektów realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie, nawiązywanie nowych relacji oraz przygotowywanie projektów.
Wyższa Szkoła Ekonomia i Innowacji w Lublinie - 2017-12-01 - Lublin (lubelskie)
Nadzoruje realizację robót pod względem zgodności z projektem technicznym i zawartą umową, pozwoleniem na budowę i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.Współuczestniczy w prowadzeniu dokumentacji technicznej obiektów – wprowadza zmiany powykonawcze w dokumentacji.Sporządza obmiary, kosztorysy, kalkulacje i przygotowuje inne niezbędne dokumenty na roboty wynikające z planu remontów lub bieżących potrzeb pod kątem danych wyjściowych do przetargu lub zlecenia.Wydaje warunki techniczne na roboty sanitarne.Okres zatrudnienia 1 rok. Praca w godzinach: poniedziałek 8-16, wtorek-piątek 7-15.
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Czyn" - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)
-Praca na terenie Rudna, ul. Przemysłowa 1 (w miejscu byłej Natry)-Szycie kombinezonów ochronnych jednorazowego użytku,-Wynagrodzenie akordowe, od minimalnego w zwyż-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty lub przesłanie CV na adres: rudno (at) protek-system.pl
"PROTEK - SYSTEM" SP. Z O.O. - 2016-06-20 - Rudno (pomorskie)
montaż przewodów i urządzeń instalacji sanit.
Zakład Instalacji Sanitarnych - Janusz Aleksandrowicz - 2017-04-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Jedlina-Zdrój (dolnośląskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Praca w Katowicach: ul. Stawowa 6, 40-095 Katowice oraz ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice.- Wynagrodzenie: do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie zawodowe: przy średnim wykształceniu - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie; przy wykształceniu wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-06-29 - Katowice (śląskie)
sprawowanie opieki nad dziećmi w wieku od 1 r.ż do 3 r.ż
Wyższa Szkoła Biznesu - 2017-06-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów restauracji
LENA HELENA ŚLIWKA - 2016-04-14 - Janowiec (lubelskie)
określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2016-06-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa elektryczna budowy, utrzymanie ruchu.- Wynagrodzenie: od 18 zł/brutto/godzina na okresie próbnym + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-17:00 (w tym przerwa godzinna na obiad opłacony przez pracodawcę) + czasami soboty. Wymagane wykształcenie min. zawodowe elektryczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku elektryka budowlanego lub elektryka. Wymagane uprawnienia SEP do 1 kV. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej trzech metrów.
RE - BAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Katowice (śląskie)
Montaż instalacji sanitarnych, wentylacyjno - klimatyzacyjnych, centralnego ogrzewania, wodno - kanalizacyjnych, elektrycznych, automatyki.
"Gaskop" Grzegorz Potwora Zbigniew Przystasz Spółka Cywilna - 2018-06-29 - Strzyżów (podkarpackie)
Obsługa kadrowa i płacowa pracowników jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego.Praca w oparciu o umowę na czas nieokreślony.Praca w godzinach 7.45-15.45.Sala E
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych. Prowadzenie sprawozdawczości kadrowej. Prowadzenie akt osobowych i ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi. Ustalanie uprawnień pracowniczych oraz ich dokumentowanie. Współpraca z komórką płacową w zakresie naliczania płac pracowników. Prowadzenie nadzoru na dyscyliną czasu pracy. Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji. Prowadzenie spraw związanych z działalnością socjalną. Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji dla pracowników.
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "SASANKA" - 2017-05-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-06-16 - Zielona Góra (lubuskie)