INSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 4250) Grudziądz oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 4250)

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych na podstawie posiadanych uprawnień,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska skompletowanych wniosków i korespondencji,przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emerytalno-rentowych dotyczących automatycznych zmian w wypłacie świadczeń,prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.

Data publikacji: 2017-06-08

Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 40, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych na podstawie posiadanych uprawnień,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska skompletowanych wniosków i korespondencji,przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emerytalno-rentowych dotyczących automatycznych zmian w wypłacie świadczeń,prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 4250)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie: wyższe (preferowane: administracyjne, ekonomiczne)znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,wysoka kultura osobista,umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, ustawy o systemie ubezpieczeńspołecznych oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,umiejętność sporządzania pism i notatek,umiejętność pracy w zespole,umiejętność pracy pod presją czasu,komunikatywność,umiejętność szybkiego doskonalenia zawodowego,pozytywne podejście do interesanta,rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Informacja o metodach i technikach naboru:weryfikacja formalna dokumentów,sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny),rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 22.06.2017r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w BydgoszczyWydział Ogólny, pokój nr 50985-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 0200-OP.110.11.2017Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Oferty bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).Dokumenty od kandydatów są przyjmowane tylko w formie pisemnej i będą wykorzystane jedynie do celów rekrutacji.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane (wzór kwestionariusza i wymaganych oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/).W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.Dokumenty kandydatów niewskazanych do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 341-52-61 do 66, wew. 172 lub adresem e-mail bydgoszcz (at) krus.gov.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Wyczółkowskiego

Numer budynku pracodawcy: 22

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.06.2017

Data dodania oferty pracy: 08.06.2017

Oferta pracy ważna do: 22.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR KONTROLII JAKOŚCI - od 3 000 PLN

miedzyoperacyjna kontrola produkcji w toku, przestrzeganie norm jakościowych, kontrola stanu sanitarno- higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-26 - Kartoszyno (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)

PRAKTYKANT W WYDZIALE MONITORINGU ŚRODOWISKA DELEGATURY W PRZEMYŚLU - nieodpłatny

1. Zapoznanie się z przepisami bhp, Regulaminem organizacyjnym, Regulaminem pracy i zasadami obiegu dokumentacji.2. Zapoznanie się z Programem Państwowego Monitoringu Środowiska woj. podkarpackiego i zasadami jego realizacji.3. Zapoznanie się z podstawami systemu informacji przestrzennej GIS.4. Zapoznanie się z zasadami udostępniania informacji o środowisku oraz kompletowanie danych na potrzeby realizacji wniosków.5. Pomoc przy wprowadzaniu wyników badań do baz danych.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE - 2015-11-12 - Przemyśl (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. NEGOCJACJI - od 2 100 PLN

telefoniczny kontakt z dłużnikami, monitorowanie płatności oraz negocjowanie warunków spłaty, analiza dokumentów wraz z korespondencją, dbanie o portfel powierzonych spraw. Kontakt z pracodawcą: krzysztof.sedacki (at) hoistfinance.com lub 728405554
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR / STARSZY INSPEKTOR BHP - 1 000 - 1 125 PLN

- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w planowaniu modernizacji i rozwoju zakładu w tym ocena założeń i dokumentacji, udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji BHP, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie, doradztwo w zakresie BHP, udział w dokonywaniu ryzyka zawodowego, sporządzanie i aktualizacja, przeprowadzenie szkoleń wstępnych pracowników i inne działania z zakresu BHP.- Wynagrodzenie: 1000 do 1125 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca według potrzeb placówki w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe. Wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą. Wymagana znajomość przepisów z zakresu BHP, znajomość programu RISK SCORE. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-251-64-31 w. 1251, 32-251-64-32 w.1251) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mikołowska 26, 40-066 Katowice).
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2016-04-28 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 2 000 PLN

kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej, inspekcja wejściowa i końcowa, opracowywanie instrukji jakościowych, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla producji i nowych wdrożeń. Miejsce wykonywania pracy: Pyskowice.
YS POLAND AUTOPARTS Sp. z .o.o. - 2016-06-22 - Pyskowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 997,4 PLN

Robienie zamówień, kontaktowanie sie z hurtowniami, wyszukiwanie dobrych cen.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Sędzin (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BRANŻY ELEKTRYCZNEJ(NR 0539) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI - do 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji będzie dodatkowym atutem; spostrzegawczość; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełożonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Gliwice (śląskie)

KSIĘGOWY - do 2 000 PLN

Prowadzenie uproszczonych form księgowości mikro oraz małych przedsiębiorców
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Wadowice (małopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNY W DZIALE TECHNICZNYM - od 4 000 PLN

Sporządzanie kosztorysów, nadzór nad pracami, rozliczanaie faktur;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, Prądzyńskiego 30 A oraz zasięg pracy Spółdzielni;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 346 97 81/92, sekretariat (at) smkomunalnik.plPraca w godzinach pn, wt, czw.: 7-15; śr: 7-17; pt: 7-13;40 h pracy w miesiącu;praca na okres próbny (3 miesiące), później na czas określony;sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa Komunalnik - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIURA SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

Wprowadzanie zamówień do systemu. Wystawianie dokumentów magazynowych WZ oraz faktur. Bieżąca obsługa klientów biura. Wprowadzanie towaru na stan magazynowy. Prowadzenie kasy oddziału.
"LAUDAM USŁUGI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)

SPAWACZ - od 2 900 PLN

wg umowy
kontakt przez OHP - 2017-09-15 - Stalowa Wola (podkarpackie)

INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ W SEKCJI UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 4483) - od 3 100 PLN

Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - 2 000 - 2 200 PLN

Sprzątanie obiektu zgodnie z harmonogramem.
PHU "CYMES" Kamil Kokoszka - 2017-04-28 - Gdańsk (pomorskie)

BARMAN - od 1 850 PLN

.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Nieborów (łódzkie)

RPO PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

(dla osób powyżej 30rż) przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie pism, obsługa klienta, udzielanie informacji, przygotowywanie ofert, sporządzanie i wprowadzanie do zapoznania z portalami
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PIEKARZ - 997,4 PLN

ważenie surowców, sporządzanie ciasta, formowanie bułek, układanie wyrobów w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Pińczów (świętokrzyskie)

SZWACZKA - OBSŁUGA OVERLOCKA (NR 1661) - od 2 100 PLN

szycie odzieży lekkiej damskiej
PPHU ALEX - BIS MONIKA KONOPIŃSKA - 2018-05-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

MONTER / SKŁADACZ OKIEN (NR 1004) - od 2 000 PLN

montowanie okien drewnianych
Zakład Stolarski Kapeja Marek - 2017-03-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO PRZETWÓRSTWA MIĘSA - od 13 PLN

Praca związana z obsługą skórowaczek, Obrabiarek, wilków, pil tasmowych i ntarczowych, pokowarek i nadziewarek
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Nowy Sącz (małopolskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - do 2 450 PLN

Wykształcenie min. średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale jakości w międzynarodowej firmie produkcyjnej mile widziane, umiejętność wykorzystywania urządzeń kontrolno-pomiarowych, umiejętność czytania rysunku technicznego, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej,przeprowadzanie inspekcji wejściowej i końcowej, opracowywanie instrukcji jakościowych, analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej i od klienta, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice/ Zabrze
YS POLAND AUTOPARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 4 000 PLN

Znajomość ustawy Prawo Budowlane, ustawy Prawo Energetyczne i ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Znajomość rozporzadzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Znajomość obsługi komputera i jego podstawowego oprogramowania, obsługi programów kosztorysowych (preferowany NORMA PRO).
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-09-03 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 3 493,08 PLN

Prace porządkowe, drobne remonty.
Gospodarstwo Rolne - Spółka z.o.o. W BALINIE - 2018-04-05 - Balin (kujawsko-pomorskie)

PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW GARMAŻERYJNYCH - do 650 PLN

PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DO WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA PRODUKTÓW GARMAŻERYJNYCH, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH; PRZED SPOTKANIEM PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY; CZAS PRACY UZALEŻNIOY OD ZAMÓWIEŃ;
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR W REFERACIE FINANSOWO-KSIĘGOWYM I PODATKOWYM W URZĘDZIE GMINY WYRYKI - do 2 000 PLN

1. Przygotowanie projektów uchwał przedkładanych pod obrady Rady.2. Realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz wykonanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zadań.5. Współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.5. Przygotowanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.6. Współdziałanie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracowników.7. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokumentów księgowych do dokonywania płatności przelewami.10. Prowadzenie obsługi kasowej.11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.12. Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową gminy.
Urząd Gminy w Wyrykach - 2017-07-12 - Wyryki-Połód (lubelskie)

KASJER-SPRZEDAWCA NA STOISKU MIĘSNYM (Z) - od 1 850 PLN

Kasjer-sprzedawca na stoisku mięsnym
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Koszyce Małe (małopolskie)

INSPEKTOR WETERYNARII - 2 000 - 2 400 PLN

prowadeznie spraw z zakresu kontroli nad wytwarzaniem, przechowywaniem pasz, kontrola systemów wzajemnej zgodności
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnowskich Górach - 2017-11-03 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 990 PLN

Zadania służby BHP
Jednostka Wojskowa 3537, Brodnica - 2018-03-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR ROBÓT DROGOWYCH - od 1 300 PLN

Brak danych
I.B.R. Sp. zoo - 2016-03-30 - Sanok (podkarpackie)


Wybierz powiat