PRAKTYKANT W WYDZIALE ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ I WIEDZĄ W BAZI Warszawa oferta pracy MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH

Stanowisko: PRAKTYKANT W WYDZIALE ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ I WIEDZĄ W BAZI

Wynagrodzenie: nieodpłatny

Zakres obowiązków: 1) Zapoznanie się ze strukturą i działalnością Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Biura Archiwum i Zarządzania Informacją2) Wsparcie w tworzeniu baz danych i baz wiedzy3) Przetwarzanie dokumentów elektronicznych4) Zarządzanie informacją i wiedzą5) Korekta i redakcja tekstów

Data publikacji: 2015-11-25

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
KRYWULTA 2, 00-370 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) Zapoznanie się ze strukturą i działalnością Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Biura Archiwum i Zarządzania Informacją2) Wsparcie w tworzeniu baz danych i baz wiedzy3) Przetwarzanie dokumentów elektronicznych4) Zarządzanie informacją i wiedzą5) Korekta i redakcja tekstów

Forma zatrudnienia: Praktyka studencka

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny

Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT W WYDZIALE ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ I WIEDZĄ W BAZI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: bez zawodu

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016

Data zakończenia pracy: 31.03.2016

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dyspozycyjność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Zainteresowania: informatyka, polityka zagraniczna, stosunki międzynarodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Praktyka dotyczy studentów min. III roku studiów. 2) Umowa podpisywana na 1 miesiąc z możliwością przedłużenia współpracy jeszcze o 2 miesiące. 3) Dokumenty dostępne są na stronie: http://www.msz.gov.pl/pl/ministerstwo/praca_i_kariera/praktyki/formularze_dokumenty/.

Nazwa pracodawcy: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH

Sposób aplikowania: poprzez uczelnię

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Ministerstwo Spraw Zagranicznych

Adres pracodawcy:
AL. SZUCHA 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• inny: UCZELNIA POWINNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z MINISTERSTWEM SPRAW ZAGRANICZNYCH

Typ podmiotu pracodawcy: JAP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Adres strony pracodawcy: HTTPS://WWW.MSZ.GOV.PL

Ulica pracodawcy: AL. SZUCHA

Numer budynku pracodawcy: 23

Oferta zgłoszona przez: Ministerstwo Spraw Zagranicznych

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu

Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)

Data dodania oferty pracy: 25.11.2015

Oferta pracy ważna do: 17.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2015

Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka

Podobne oferty pracy

PRAKTYKANT W WYDZIALE EDUKACJI I ROZWOJU BOK - nieodpłatny

Praktykant w Wydziale Edukacji i Rozwoju w Biurze Organizacji i Kadr odpowiedzialny będzie za:- pomoc przy opracowywaniu materiałów na portal edukacyjny - pomoc przy tworzeniu materiałów do szkoleń e-learningowych
GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)

KROJCZA-KRAWCOWA - od 1 850 PLN

szycie i precyzyjne wykrawanie pokrowców tapicerskich, obić oraz elementów meblowych z tkanin, materiałów skóropodobnych i skóry według ściśle określonego wzoru katalogowego, rozcinanie materiału na mniejsze odcinki (sekcje), przemieszczanie wykrojów do stanowisk ich kompletowania, dobór skór, rozplanowanie rozkroju i krojenie wyrobów ze skór naturalnych, sprawdzanie sprawności technicznej, regulowanie i konserwowanie obslugiwanych maszyn krojczych, informowanie mistrza o stwierdzonych nieprawidłowościach
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)

PRAKTYKANT/KA W WYDZIALE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI - nieodpłatny

- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI I PROCEDURAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W WYDZIALE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI- WYDAWANIE DRUKÓW, FORMULARZY, MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH- UCZESTNICZENIE I WSPARCIE W REALIZACJI ZADAŃ WYDZIAŁU
ODDZIAŁ ZUS W SZCZECINIE - 2015-10-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)

HYDRAULIK - 1 850 - 4 000 PLN

wykonywanie instalacji hydralicznych: co, wod-kan, gaz, wysokość wynagrodzenia uzalezniona od doswiadczenia i kwalifikacji
FHU HYDROTERM - 2016-10-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - do 5 000 PLN

Zarządzanie logistyką dostaw komponentów i wyrobu gotowego. Utrzymanie dobrych kontaktów z klientami, dostawcami oraz kurierami. Rozwiązywanie problemów związanych z dostawą i transportem między Chinami a Europą. Nadzór nad dokumentacją logistyczną w celu wspomagania sprzedaży, finansów i zakupów. zapewnianie poprawności przenbiegu odpraw celnych.Proponowany okres zatrudnienia 1 rok.Sala F
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Pietrzykowice (dolnośląskie)

PRAKTYKANT W WYDZIALE ADMINISTRACJI - nieodpłatny

- poznanie struktury Urzędu oraz podstawowych aktów prawnych regulujących pracę Urzędu, - prowadzenie kancelarii Wydziału zgodnie z JRWA,- wystawianie dowodów RW,- przyjmowanie i realizacja zamówień w Urzędzie,- prowadzenie ewidencji przedmiotów trwałych i nietrwałych oraz wartości niematerialnych prawnych na składzie,- nadawanie numerów inwentarzowych na przyjęte przedmioty,- przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych,- obsługa poczty elektronicznej Wydziału,
URZĄD STATYSTYCZNY W ZIELONEJ GÓRZE - 2016-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK LEŚNY (POLSKA, NIEMCY) - od 1 900 PLN

prce leśne - ścinka, noszenie gałęzi itp.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Konin Żagański (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT HANDLOWY - od 1 000 PLN

aktywne pozyskiwanie kontrahentów biznesowych na powierzonym terenie, m.in. z krajów UE oraz bliskiego wschodu, prowadzenie baz danych klientów, obsługa kontrahentów posługujących się jęz. hindi oraz angielskim w zakrecie negocjacji warunków zawieranych transakcji, wyjazdy służbowe, prace zlecone przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Gospodarz (łódzkie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - 2 000 - 2 500 PLN

kompletowanie zamówień przy użyciu skanera na wózku widłowym bocznym.Praca Dąbrowa Górnicza - Tworzeń
ETC GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY(NR 6551) - od 2 000 PLN

Opis stanowiska:- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu i przygotowania kampanii reklamowych- finalizacja procesu zawarcia umowy z klientem- monitorowanie poziomu satysfakcji klientów poprzez cykliczny kontakt telefoniczny i mailowy z pozyskanymi klientami- budowanie pozytywnych relacji z klientami w celu ich utrzymania przez cały okres trwania umowy oraz za przedstawienie oferty kontynuacji umowywynagrodzenie do negocjacji
AUTOBOX ADVERTISING Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MONTER/SERWISANT - od 1 850 PLN

montaż i serwis urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych, wentylacyjnych; praca na terenie całego kraju
FREDDO KLIMAT Emil Maliszewski - 2016-04-13 - Ruda (mazowieckie)

ARCHITEKT - 3 000 - 3 500 PLN

Tworzenie projektów architektonicznych.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

MONTER - od 2 000 PLN

monter urządzeń sanitarnych i montaż rurociągów kanalizcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Tczew (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

praca w godzinach od 08:00 do 16:00; praca w charakterze przedstawiciela handlowego, zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w Stargardzie, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientem, tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie komputerowym MS Office (Word, Excel), możliwość pracy w swoim miejsu zamieszkania
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Stargard (zachodniopomorskie)

PRAKTYKANT W INSPEKTORACIE BEZPIECZEŃSTWA ŻEGLUGI - nieodpłatny

1) Zapoznanie się z przepisami stosowanymi przez jednostkę organizacyjną, 2) Zapoznanie się z zakresem działalnościkomórki organizacyjnej, 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej,4) Zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów, 5) Pomoc przy archiwizacji dokumentów, 6) udział w inspekcjach flagi.
Urząd Morski w Szczecinie - 2018-07-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRAKTYKANT PRZY SAMODZIELNYM STANOWISKU DS. OCHRONY KONSUMENTÓW - nieodpłatny

-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań mediacyjnych,-archiwizacje dokumentów.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE - 2016-01-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNA/Y KSIĘGOWA/Y - od 4 000 PLN

Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów zgodnie z wymogami prawnymi. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi tj. ZUS, US, NBP, GUS. Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych. Współpraca z innymi działami organizacji w zakresie księgowości. Znajomość ustawodawstwa i przepisów prawa w zakresie rachunkowości. Znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości. Znajomość programu finansowo-księgowego OPTIMA. Dodatkowym atutem będzie Certyfikat na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Dobra organizacja pracy, komunikatywność, samodzielność, dokładność.
PERFECT CONSULTING - 2016-06-23 - Gdynia (pomorskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 2 400 PLN

Usprawnianie ruchowe uczniów ZSS i dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka.
Zespół Szkół Specjalnych - 2018-07-19 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

MALARZ - od 2 000 PLN

Prace wykończeniowe (malowanie, szpachlowanie, plyty G.K)
M-3 ARTYKUŁY REMONTOWO-WYKOŃCZENIOWE SZAMOTUŁY - 2017-03-09 - Szamotuły (wielkopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 300 PLN

Utrzymanie porządku na powierzonym terenie. Obsługa maszyn doczyszczających.
Roka ZPCh Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Lublin (lubelskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 600 PLN

Wykonywanie prac biurowych, sporządzanie pism. notatek, tabel oraz prowadzenie korespondencji mailowej, współpraca z innymi działami DPS, prowadzenie sprawozdawczości r4emontowej i inwestycyjnej, pomoc w postępowaniach o zamówienia publiczne, nadawanie oznaczeń, zgodnych z Instrukcją Kancelaryjną, dokumentom przyjmowanym i wysyłanym z DPS.
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - do 20 PLN

1.Wykonywanie zleconej pracy.
Wytwórnia Materiałów Budowlanych "MATBUD" - 2018-03-22 - Sułkowice Pierwsze (łódzkie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - ŁADOWACZ - 997,4 PLN

odbiór odpadów komnalnych
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Służewo (kujawsko-pomorskie)

POZOSTALI ROBOTNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE W PRZEMYŚLE - od 1 000 PLN

Pomoc w produkcji pieców, palenik i palników piecowych, obróbka metali, spawanie elementów składowych pieców, palenisk, palników.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Przęsławice (mazowieckie)

PRAKTYKANT/-KA W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH - nieodpłatny

- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU ZUS,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH,- POMOC PRZY PORZĄDKOWANIU AKT PŁATNIKÓW.
ODDZIAŁ ZUS W JAŚLE - 2016-03-17 - Krosno (podkarpackie)


Wybierz powiat