INSPEKTOR DS PRACOWNICZYCH (NR 4007) Inowrocław oferta pracy PGKiM Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS PRACOWNICZYCH (NR 4007)
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac;sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; prowadzeniem akt pracowników; sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników; przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym; bieżąca obsługa spraw pracowniczych
Data publikacji: 2017-10-23
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PGKiM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac;sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; prowadzeniem akt pracowników; sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników; przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym; bieżąca obsługa spraw pracowniczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS PRACOWNICZYCH (NR 4007)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kierunek: finanse i rachunkowość lub zarządzanie zasobami ludzkimi lub kadry i płace; minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; obsługa programu PŁATNIK
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PGKiM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt w sprawie oferty pracy w siedzibie PGKiM w Inowrocławiu przy ul. Wawrzyniaka 33 w Inowrocławiu w pokoju nr 11 (kadry) w godzinach 7:00 - 15:00 lub na e-mail a.paul (at) pgkimino.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Ks. Piotra Wawrzyniaka
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.10.2017
Oferta pracy ważna do: 27.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o kontroli w administracji rządowejudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychaktualizacja dokumentów systemu zarządzaniapraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowarekrutacja na ww. stanowisko ogłoszona jest w formie konkursu, oferty należy składać do dnia 09.02.2018 r.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Roboty przy stawianiu budowli w stanie surowym; Remonty budynkow; Przygotowanie terenu przy pomocy narzędzi ręcznych pod wznoszenie fundamentów; Podawanie materiałów przy stawianiu ścian z pustaków, cegieł, kamienia; Proste prace wykończeniowe
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNO-SOCJALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
prace ogólnobudowlane, kładzenie płytek, szpachlowanie, malowanie, ocieplanie, elewacje,
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Dębno Polskie (wielkopolskie)
sprzątanie budynku szkoły
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Iłowa (lubuskie)
Przeprowadzanie kontroli oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie BHP.Miejsce wykonywania pracy: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu, ul R. Weigla 5.Kontakt z pracoadwcą: bhp (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2017-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Dostawy towarów do klientów samochodem dostawczym. Prowadzenie dokumentacji sprzedaży (hurtowania kwiatów).
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Glinianka (mazowieckie)
przyjęcie towaru, weryfikacja jakościowa i ilościowa dostaw, nadawanie właściwej lokacji
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Kwidzyn (pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 17 października 2017 r. o konkursie - nr O.Kdr-111-15/17. Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu na stanowisko Inspektora w Oddziale Inwestycji i Remontów docelowo specjalisty ds. inwestycji i remontów w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach.- Sąd dysponuje 1 wolnym stanowiskiem pracy w grupie urzędnicy (stanowisko: inspektor/specjalista ds. inwestycji i remontów w Oddziale Inwestycji i Remontów).- Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.:- opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań,- opracowaniei weryfikacja kosztorysów inwestorskich i powykonawczych oraz przedmiarów/obmiarów robót,- opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru,- sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi, docelowo pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót,- udział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto - stażysta, 4200 zł brutto - inspektor/specjalista ds. inwestycji i remontów. Praca na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: listopad/grudzień 2017 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:Kandydować może osoba:- która ma pełną zdolność do czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- która ukończyła studia wyższe i uzyskała tytuł zawodowy inżyniera/magistra z n/w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.Wymagania pożądane:- posiadanie uprawnień budowalnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w jednej z n/w specjalności:konstrukcyjnobudowalnej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- udokumentowana co najmniej 3-letnia praktyka zawodowa polegająca na prowadzeniu/wykonywaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych,- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane - zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) (o ile podlega temu obowiązkowi),- posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 ze zm.),- zdolność analitycznego myślenia,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel,- komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres,- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej,- wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.Dodatkowym atutem będzie:- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy,- wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,-znajomość systemu SAP.
Sąd Apelacyjny w Katowicach - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
Obsługa linii produkcyjnych, prace inwentaryzacyjne, pakowanie, przepakowywanie wyrobów gotowych i wadliwych, prace porządkowo-gospodarcze.Gotowość do pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż wyrobów cukierniczych i pieczywa,obsługa klienta zgodnie ze standardami,przygotowywanie deserów,parzenie kawy,herbaty
MALAGA Agnieszka Malendowicz - 2016-03-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Kontrola jakościowa wyrobów pończoszniczych, Sprawdzanie jakościowe i brakowanie wyrobów pończoszniczych z produkcji oraz po procesach produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Andrychów (małopolskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-04 - Tczew (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa kolonistów, wczasowiczów
ZHP Chorągiew Łódzka Ośrodek Wypoczynkowy Horyzont - 2016-04-26 - Dąbki (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji działu logistyki
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. o.o. - 2018-03-27 - Rudno (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie akt pracowniczych; przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem, ewidencja czasu pracy i urlopów oraz badaniami okresowymi i L-4; naliczanie i sporządzanie list płac; obsługa programu kadrowo-płacowego; współpraca z urzędami (U.S., ZUS); ewidencja zobowiązań finansowych; dokonywanie rozliczeń finansowych; prowadzenie ewidencji księgowej komputerowo; analiza wydatków i monitorowanie realizacji planów finansowych; rozliczanie kart drogowych z użytkowania samochodu służbowego; sporządzanie i przekazywanie przelewów bankowych; przygotowywanie miesięcznych informacji dot. wynagrodzeń dla zawodowych rodzin zastępczych w celu ustalenia odpłatności przez gminy
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE SZAMOTUŁY - 2017-04-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
przygotowanie terenu; sadzenie i przesadzanie roślin; przycinanie roślin; nawożenie roślin; zakładanie trawników; usuwanie chwastów; organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP; nawadnianie roślin (praca: woj. lubuskie)
Z.U.H. OGRÓD MARZEŃ MAŁGORZATA SAWICKA - 2016-03-09 - Wilkanowo (lubuskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie instruktaży w ramach szkoleń wstępnych bezpieczeństwa i higieny pracy, ustalanie okoliczności wypadków w drodze do domu pracowników KRUS, uczestniczenie w opracowaniu programów szkolenia wstępnego oraz okresowego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla poszczególnych stanowisk pracy.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowanie planu realizacji RPS PP, opracowanie zakresu i zlecanie badań turystycznych, opracowanie zakresu kampanii promocyjnej, praca w zespole i w systemie macierzowym, samodzielne powadzenie spraw, praca nad dokumentami strategicznymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2016-01-15 - Gdańsk (pomorskie)
Praca przy składaniu zbrojenia, przy wylewaniu betonu na stanowisku, przy montażu szalunków.Praca na terenie Starogardu Gdańskiego.Pracodawca oferuje możliwość zakwaterowania, wyżywienia, sfinansowania kosztów dojazdu do pracy
Montelczak Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-07-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
Spawanie CO, praca na warsztacie
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "KRUPIŃSCY II" SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Dziennikarz
kontakt przez OHP - 2016-06-10 - Sanok (podkarpackie)
- uczestniczenie w kontrolach fitosanitarnych, w tym w pobieraniu prób roślin, produktów roślinnych, przedmiotów, podłoży, gleby i środków transportu- uczestniczenie w kontrolach wprowadzania, przemieszczania, przechowywania roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz właściwego zaopatrzenia w świadectwa fitosanitarne, paszporty lub inne dokumenty- uczestniczenie w prowadzeniu rejestracji przedsiębiorców oraz w prowadzeniu urzędowych kontroli u podmiotów wpisanych do rejestru w zakresie zdrowotności roślin, produktów roślinnych i przedmiotów- wykonywanie obserwacji upraw i rejestracja terminów pojawu i nasilenia organizmów szkodliwych nie podlegających obowiązkowi zwalczania- przygotowywanie dokumentów do dokonania wpisu do rejestru lub ewidencji oraz danych do sporządzenia planów i sprawozdań
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Białymstoku - 2018-04-12 - Mońki (podlaskie)
Rozładunek, załadunek towarów, realizowanie zamówień, itp. (hurtownia zabawek i artykułów dziecięcych i niemowlęcych). Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny do 3 m-cy.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2017-06-02 - Piła (wielkopolskie)
Kontrola realizowanych prac.Wymagane wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie budowlane i 6 lat doświadzenia lub wykształcenie wyższe kierunkowe i 4 lata doświadczenia. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcji budowlanej, znajomość programu do kosztorysowania - NORMA. Praca na terenie Mysłowic w godz 7-15
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej - 2017-11-30 - Mysłowice (śląskie)
• sprawna i uprzejma obsługa gości w restauracji hotelowej• przyjmowanie klientów na sali, zbieranie zamówień, wystawianie rachunków
kontakt przez OHP - 2017-06-05 - Niepołomice (małopolskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace przy urządzeniach elektrycznych,
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)