DORADCA KLIENTA Siedlce oferta pracy MULTI SFERA Sp. z o.o.
Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych
Data publikacji: 2016-06-17
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: MULTI SFERA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prymasa Wyszyńskiego 33/51, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Doradca klienta (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: MULTI SFERA Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie
Adres pracodawcy:
Prymasa Wyszyńskiego 33/51, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: Prymasa Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 17.06.2016
Oferta pracy ważna do: 18.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów bankowych; obsługa bieżąca klientów; pozyskiwanie klientów.
Usługi Finansowe Milena Michałkiewicz - 2016-03-15 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wypełnianie dokumentacji dotycz. pozyskiwania funduszy unijnych dla rolnictwa.
AGRO-DORADCA Mużyło Tomasz - 2016-06-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- promocja produktów oferowanych przez DAV - utrzymanie kontaktów zklientami - nawiązywanie nowych kontaktów - komunikatywność - obsługakomputera. praca w godz. 8-16
DAV Danuta i Andrzej Vogel S.C - 2017-03-23 - Opole (opolskie)
- bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej,- sprzedaż produktów Banku,- kompletowanie dokumentacji klientów,- sporządzanie wniosków i umów kredytowych
Salemax Maciej Makowski - 2017-01-25 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Szczytna (dolnośląskie)
prace slusarskie na warsztaciw i wyjazdach, praca w brygadzie ukraińskiej, potrzebna zanjomość języka ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Gilowice (śląskie)
Wymagania:- skrupulatność w działaniu,- znajomość branży metalowej,- doświadczenie na w/w stanowisku lub przy czynnościach pokrewnych,- umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office,- chęć do nauki.Dodatkowe atuty:- uprawnienia na wózek widłowy.-obsługa narzędziowni Wynagrodzenie od 1800 do 2200zł netto w miarę nabywania doświadczenia.
Kamir Spółka z o.o - 2017-11-06 - Słupsk (pomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-03-22 - Legnica (dolnośląskie)
udzielanie pożyczek w domu klienta, odbieranie rat, działania marketingowe
Everest Finanse - 2015-12-01 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Wykształcenie średnie, aktywne pozyskiwanie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, kredytów, obsługa płatności. Mile widziane doświadczenie w call center, w banku lub w sprzedaży. Osoby zainteresowane zapraszamy na spotkanie z pracodawcą. Giełda Pracy odbędzie się w dniu 5.03.2018 r. o godz. 13.00 w Sali 212 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rybniku.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Rybnik (śląskie)
zapewnienie obsługi klientów, sprzedaż i fachowe doradztwo, zapewnienie dostępności towarów na dziale i ich prawidłowe oznakowanie, utrzymanie porzadku na dziale
LEROY-MERLIN POLSKA Sp.z.o.o. - 2016-07-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych klientów - sprzedaż ifachowe doradztwo - dostępność towarów na dziale i ich prawidłoweoznakowanie - porządek na dziale, praca w godz. 06:00-14:00, 14:00-21:00
Leroy Merlin Polska Sp. z o. o. - 2016-07-08 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
POŚREDNICTWO FINANSOWE "LILA" BEATA LATOSIŃSKA DOMINIKA LISIECKA S.C. - 2018-03-12 - Rawicz (wielkopolskie)
obsługa klientów zagranicznych, doradztwo produktowe, przygotowywanie ofert (z wykorzystaniem systemu informatycznego)
PROGRES POLSKA Spółka z O.O. - 2016-06-28 - Zduńska Wola (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w punkcie opłacania rachunków do kredytu i do ubezpieczenia
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wejherowo (pomorskie)
Proszę o przesłanie wyłącznie CV w formacie PDF lub Word na adres e-mail: praca-bank (at) prokonto.pl W temacie wiadomości proszę koniecznie dopisać "Krapkowice". Skontaktujemy się tylko wybranymi osobami.
MAGDALENA KOZYRA - 2018-03-07 - Krapkowice (opolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-09 - Słubice (lubuskie)
Obsługa klienta. Miejsce pracy: Trzebnica.
Profi Credit Polska S.A - 2016-06-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Doradztwo techniczne i sprzedaż urządzeń grzewczych. Współpraca z Dystrybutorami z terenu Polski. Pozyskiwanie nowych Punktów Sprzedaży.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2018-03-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG MediaExpert, realizację celów sprzedażowych oraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady).
Media Expert - 2016-02-16 - Chorzów (śląskie)
CHARAKTERYSTYKA PRACY: praca w tereniepozyskiwanie nowych Klientównegocjacje warunków handlowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientamiudział we wdrażaniu nowych innowacyjnych standardów sprzedaży.PROFIL KANDYDATA: zaangażowany i zdeterminowany w działaniunastawiony na realizację celumający wysoko rozwinięte zdolności interpersonalnepotrafiący nie tylko rozmawiać, ale i dopinać sprzedażzorientowany na sukces w sprzedażyposiadający prawo jazdy kat. B — warunek konieczny.
ARBITER S.A. - 2018-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie prezentacji handlowych, wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów na terenie kraju, budowanie pozytywnych relacji z klinetami, obsługa klienta, obsługa telefoniczna klientów, rozpatrywanie reklamacji, rozliczenia z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku.
ADAM ŻARCZYŃSKI - 2018-03-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa klientów z zachowaniem wysokiej jakości współpracy i etyki zawodowej - aktywna sprzedaż produktów w celu realizacji określonych celów sprzedażowych oraz budowanieportfela klientów; badanie potrzeb Klientów ibudowanie relacji długoterminowych; dostarczanie klientom najwyżej jakości rozwiązań finansowych oraz prezentacja oferty
AFORTI FINANCE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie biura kredytowego, obsługa klienta kredytowego, prace biurowe , praca w godz. 10-18
ANDRZEJ KOLLWITZ "LENDER" - 2017-12-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów bankowych, obsługa klientów
Adrian Głąbała - 2016-02-17 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Doradca odpowiedzialny jest za:
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towar
Media Expert - 2016-10-10 - Katowice (śląskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy. f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, - wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń na zastępstwo w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)