ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI Mała Wieś oferta pracy AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI

Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola nad utrzymaniem odpowiedniego standardu jakościowego surowców, opakowań produktu gotowego, kontrola procesu mycia i dezynfekcji zakładu, rozpatrywanie reklamacji jakościowych, nadzór nad realizacją zadań określonych w HACCP, BRC, IFS. Przeprowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu higieny i jakości, sporządzanie dokumentacji zgodnej z HACCP, BRC, IFS. Inicjowanie działań korygujących, współpraca z działem produkcji.

Data publikacji: 2020-10-09

Lokalizacja: Mała Wieś (mazowieckie)

Pracodawca: AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
05-622 Mała Wieś, powiat: grójecki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Nadzór i kontrola nad utrzymaniem odpowiedniego standardu jakościowego surowców, opakowań produktu gotowego, kontrola procesu mycia i dezynfekcji zakładu, rozpatrywanie reklamacji jakościowych, nadzór nad realizacją zadań określonych w HACCP, BRC, IFS. Przeprowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu higieny i jakości, sporządzanie dokumentacji zgodnej z HACCP, BRC, IFS. Inicjowanie działań korygujących, współpraca z działem produkcji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mała Wieś

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1406

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Belsk Duży

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia spożywcza, biologia, chemia

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale jakości w przemyśle spożywczym, znajomość zasad i procedur związanych z zarządzaniem jakością, pracowitość, zaangażowanie w wykonywaną pracę, dyspozycyjność, analityczne myślenie.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy:
AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 5252832228

danePracodawcy_regon: 38676389400000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

Adres pracodawcy:
MIKOŁAJA KOPERNIKA 5/LU8, 00-367 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: MIKOŁAJA KOPERNIKA

Numer budynku pracodawcy: 5

danePracodawcy_nrLokalu: LU8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214109

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 09.10.2020

Oferta pracy ważna do: 10.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?401983422d5e624df61431b8b7c827b7

Podobne oferty pracy

ASYSTENT W DZIALE IMPORTU I EKSPORTU - od 15 PLN

ewidencjonowanie danych w zintegrowanym systemie logistycznym o nazawie Eilis, asysta podczas kontrolingu, ewidencjonowanie w języku koreańskim, administrowanie dokumentacji transportowej, częsty kontakt z obywatelami Korei i inne
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Żory (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH (O) - od 3 500 PLN

Sporządzanie dokumentacji projektowych w branży konstrukcyjnej.
FHU PRO-DOM mgr inż. Tomasz Kłosowski - 2020-04-17 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 850 PLN

asystent rodziny
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wiśniewo (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 800 PLN

Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli kolekcji marki należącej do LPP, wykonywanie dokumentacji technicznej odzieży, orientacja w bieżących trendach mody.
LPP S.A. - 2019-11-08 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT FRYZJERA - od 1 000 PLN

praca jako asystent fryzjera
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

ASYSTENT INSTALATORA CENTRALNEGO OGRZEWANIA - od 1 850 PLN

pomoc przy montażu i naprawiania centralnego ogrzewania
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DIETETYKA - od 1 000 PLN

zamawianie i przyjmowanie produuktów, kontaktowanie się z pacjentami, opracowywanie receptur żywieniowych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 100 PLN

art.15 ustawy z dn. 09.06.2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2013r. poz. 135). Zadaniowy czas pracy.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Zbuczyn (mazowieckie)

CZYNNOŚCI PRODUKCYJNE, MONTERSKIE, LOGISTYCZNE, KONFEKCYJNE - od 17 PLN

Wykonywanie prostych czynności przy produkcji części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, montowanie elementów i kontrola ilościowa, uzupełnianie komponentów, pakowanie elementów, kompletów. Miejsce wykonywania pracy: Wykroty, Bolesławiec oraz inne zgodne ze zleceniem.
Personnel Service Sp. z o.o. - 2020-03-03 - Wykroty (dolnośląskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - 3 200 - 4 800 PLN

Asystent sędziego.(oznaczenie konkursu: Nr A-1116-6/19)* Ogłoszenie jest również zamieszczone na stronie BIP Sądu Okręgowego w Łomży www.lomza.so.gov.pl, zakładka oferty pracy (wraz z formularzami do pobrania)./*Konkurs rozpocznie się w dniu 12 lipca 2019r. (piątek)/
Sąd Okręgowy w Łomży - 2019-06-13 - Łomża (podlaskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY I HANDLU - od 2 600 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, zakup towarów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dostarczanie dokumentów do biura, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej
BARDON Sp. z o. o. - 2019-06-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 4 200 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA Z ZNAJOMOŚCIĄ J. HISZPAŃSKIEGO - od 2 100 PLN

•KONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZAGRANICZNYMI W J. HISZPAŃSKIM•PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH BIURA W J. HISZPAŃSKIM•TŁUMACZENIA KORESPONDENCJI BIUROWEJ
SYNERTE SP. Z O.O. - 2018-01-30 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT/KA BIZNESOWY/A - od 16 PLN

pomocnik przy prowadzeniu spraw biznesowych, elastyczne godziny pracy -około 30h/tydzień.
Capas International Trading Sp. z o.o - 2019-01-29 - Opole (opolskie)

ASYSTENT/KA KIEROWNIKA PROJEKTÓW INFORMATYCZNYCH - 2 000 - 4 000 PLN

- Zadania : Wsparcie Kierownika w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, tworzenie analiz oraz instrukcji użytkownika realizowanych projektów informatycznych, wykonywanie i przygotowywanie testów konfiguracyjnych oprogramowania, prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu eDokumenty, pomoc w organizowaniu realizacji projektów, rozliczanie projektów, Prowadzenie harmonogramu oraz analiza postępu realizacji projektów, udział w przygotowaniu wszelkiej dokumentacji wymaganej od prawidłowej realizacji projektu, prowadzenie korespondencji z klientami, bieżąca realizacja zadań zleconych przez Kierownika Projektów. - Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w firmie informatycznej o stabilnej pozycji rynkowej, istotny udział w tworzeniu ambitnych projektów o zasięgu ogólnopolskim, dostęp do zaawansowanych technologii, możliwość podnoszenia kwalifikacji. - Wynagrodzenie: 2000 - 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie, mile wdziane wyższe. Wymagane: samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność pisania lekkie pióro, chęć ciągłego rozwijania swoich umiejętności, umiejętność obsługi programów komputerowych z pakietu MS Office, doskonała organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) edokumenty.eu
EDOKUMENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT - od 20 PLN

telefoniczna współpraca z klientami z Chin , wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 033,7 PLN

Opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, pomoc w organizacji uroczystości przedszkolnych, pomaganie
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Ciechanów (mazowieckie)

KIEROWNIK LADY MIĘSNEJ - od 2 900 PLN

obsługa kasy fiskalnej, dbałość o klientów, ekspozycja towaró oraz aktualne ceny, praca na stoisku mięso-wędliny, koordynowanie pracy współpracowników, przestrzeganie zasad higieny
Delikatesy Centrum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2021-04-16 - Złotoryja (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 3 000 PLN

Pomoc w realizacji zadań opiekuńczo- wychowawczych i dydaktycznych. Praca w przedszkolu Akademia Malucha w Kożuchowie w godz. 8:30-16:30
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Stanisław Szpiczakowski - 2018-09-14 - Kożuchów (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 250 PLN

- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych;- ewidencjonowanie faktur VAT w rejestrach VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT;- rejestrowanie operacji gospodarczych w księdze handlowej;
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

wg stanowiska
AgroTrade Grzegorz Bujak - 2016-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 500 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie http://miedzylesie.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-asystenta-rodziny-na-zastepstwo
Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzylesiu - 2018-03-13 - Międzylesie (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 033,7 PLN

pomoc nauczycielowi w realizcaji zadań opiekuńczo - wychowawczych i dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Abramów (lubelskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEJ - od 2 800 PLN

bieżąca pomoc księgowej
kontakt przez PUP - 2021-05-07 - Brzeziny (łódzkie)

ASYSTENT OSOBISTY OSOBYNIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 3 000 PLN

Asystowanie osobie niepełnosprawnej przy codziennych czynnościach życiowych.
Fundacja Oczami Brata - 2018-01-04 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 000 PLN

Terenowe pomiary geodezyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

ASYSTENT FRYZJERA - do 17 PLN

- wykonywanie prac związanych z przygotowywaniem stanowiska pracy dla fryzjera;- wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów;- wykonywanie prac porządkowych stanowiska pracy fryzjera oraz na terenie zakładu fryzjerskiego, - wykonywanie prac pomocniczych związanych z obsługą klientów w zakładzie fryzjerskim oraz prac wspierających czynności wykonywane przez fryzjera;- wykonywanie prostych stylizacji fryzur. Około 120 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 9:00-19:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: od roku do 3 lat.
007VERSUS Sp. z o.o. - 2020-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat