ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
Data publikacji: 2018-05-15
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2018
Data zakończenia pracy: 12.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie - 3 lata (wymagany staż - lata: 3)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym, skrupulatność,komunikatywność, zdolności interpersonalne i organizacyjne, opanowanie i profesjonalizm, [System czasu pracy] : 7:00-15:30; 11:30-20:00;16:00-00:30;20:00-04:30
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 15.05.2018
Oferta pracy ważna do: 29.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Radowo Wielkie (zachodniopomorskie)
obsługa osób niepełnosprawnych w zakresie protetyki słuchu, umawianie spotkań, zapisywanie w kalendarzu wizyt
ACS Słuchmed Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
sporządzanie map do celów projektowych, digitalizacja map, wykonywanie pomiarów w terenie
Habrajska Bożena ALFA - 2018-01-02 - Katowice (śląskie)
Wspieranie zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenie kalendarza spotkań, dbałość o prawidłowy przepływ dokumentów, a także przygotowywanie pism, tłumaczeń, raportów oraz zestawień na potrzeby zarządu spółki. Analiza zawieranych przez spółkę z kontrahentami umów
Comfort S.A. - 2017-10-11 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, raportowanie, kompletowanie dokumentów, obsługa klientów i kasy fiskalnej, dbałość o ekspozycję towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Projektowanie w zakresie architektury lub konstrukcji lub instalacji. Kosztorysowanie robót. Inwentaryzowanie obiektów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWANIA I OBSŁUGI INWESTYCJI "PROBUD" SP.Z O.O. - 2018-07-27 - Konieczki (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
- koordynacja obiegu dokumentów- skanowanie dokumentów- przygotowywanie raportów zastawień- koordynowanie pracy biura- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych- współpraca z innymi oddziałami firmy
kontakt przez PUP - 2017-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
GIRRA Jakub Tomirski - 2017-09-15 - Suchorzew (wielkopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Puławy (lubelskie)
archiwizacja dokumentów, pomoc przy księgowaniu dokumentów, obsługa programów księgowych, rozliczanie faktur, obsługa programu SAP
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Korespondencja w języku angielskim i arabskim. Organizacja i administracja biurem. Tłumaczenie dokumentów. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i arabskiego. Wykształcenie wyższe - administracja. doświadczenie zawodowe 3 lata.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ząbki (mazowieckie)
Organizacja i wsparcie pracy zarządu, przygotowywanie spotkań z kontrahentami z Bliskiego Wschodu, tworzenie zestawień i raportów na potrzeby zarządu, bezpośredni kontakt z klientami z Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie raportów i innych dokumentów, wspomaganie pracy handlowców
CHMES Eksport Import Katarzyna Pacynko-Schmidt - 2017-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
staż w biurze usług pocztowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ustroń (śląskie)
praca biurowa, praca przy projektach budowlanych architektonicznych, projektach wnętrz, projektach zieleni
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Janowice Wielkie (dolnośląskie)
projektowanie instalacji branży elektrycznej,analiza projektów
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2018-01-29 - Chrzanów (małopolskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Fotografowanie i obróbka zdjęć, prowadzenie dokumentacji technologicznej, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność wyznaczania priorytetów w działaniu, odpowiedzialność za powierzone zadania, skrupulatność i dokładność; wynagrodzenie brutto 2000 zł + premia 0 do 500 zł; kontakt z pracodawca e-mailowy trio.slupsk.rekrutacja (at) gmail.com
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2015-12-29 - Słupsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa kancelarii, sporządzanie pism procesowych, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Konin (wielkopolskie)
Prace produkcyjne.
kontakt przez OHP - 2016-08-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, Zakres obowiązków: wykonywanie podstawowych prac ślusarskich, montowanie konstrukcji stalowych
KONSTAL P.P.H.U. Franciszek Roszczak - 2018-08-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Koordynowanie logistyką, zamówieniami materiałów, współpracą ze składami budowlanymi, Współpraca z Architektem, Inżynierem Budowy, Prowadzenie rekrutacji pracowników fizycznych, Koordynacja działań z firmami współpracującymi/podwykonawcami, Kontakt telefoniczny z Klientami, prowadzenie kalendarza spotkań, Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów firmy, Rozliczanie poszczególnych robót w oparciu o dokumenty księgowe, Przygotowanie raportów, inwentaryzacji, zestawień finansowych, Współpraca z księgowością ,
KLAUDIUSZ DURMAŁA - DRZEWOWSKA&DURMAŁA PROJEKT - 2015-11-27 - Kraków (małopolskie)
organizowanie procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu
TT GROUP Sp. z o. o. - 2018-03-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sekretarka medyczna
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Mielec (podkarpackie)
montaż okładzin ceramicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Wiekowo (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie do samodzielnej pracy na danym stanowisku, obsługa biura, obsługa poczty. Pisanie pism, obsługa korespondencji. Układanie planu zajęć zarządu firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-11 - Płock (mazowieckie)
Stoisko mięsne -przyjmowanie dostaw art,spożywczych; sprzedaż towarów; eksponowanie i oznaczenie towarów;składowanie towarów w punkcie sprzedaży z zapewnieniem odpowiednich warunków przechowowania;kontrolowanie jakości przeznaczonych do sprzedaży;obsługa klienta;zawieranie transakcji sprzedaży i wydawanie dokumentów z nią związanych;dokonywanie rozliczeń finansowych. Praca w syst. duzmianowym od 6.00-14.00 i od 13.30 - 21.30 (Delikatesy Centrum Olsztyn)
F.H."RABAT"Tomasz Słowikowski,Tomasz Kosiór Sp.Jawna - 2017-02-14 - Olsztyn (śląskie)
asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Bielawa (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)