ASYSTENT DS ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z firmami z wietnamu
Data publikacji: 2020-10-21
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z firmami z wietnamu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: miesiąc
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1418
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2024
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
wietnamski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność, dobra organizacja pracy
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5272878624
danePracodawcy_regon: 382298265
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Czajewicza 2/4, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: piaseczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1418
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921438
Ulica pracodawcy: Czajewicza
Numer budynku pracodawcy: 2/4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
pozostaleDane_udostepnionoDoEURES: 1
Data dodania oferty pracy: 27.10.2020
Oferta pracy ważna do: 04.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d8018b3742ad236520f3f4cd1633de57
Podobne oferty pracy
określone w art.175 ustawy z dnia 18.01.2016r. Prawo o prokuraturze oraz Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 05.08.2016 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów prokuratorów
Prokuratura Okręgowa - 2020-09-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
• bieżąca obsługa technologiczna zleceń produkcyjnych, • przygotowanie dokumentów produkcyjnych,• zamawianie towaru do bieżącej produkcji • współpraca z innymi działami Firmy.
APBUILDING SP. Z O.O. - 2016-06-30 - Czempiń (wielkopolskie)
- wprowadzanie danych do ststemów komputerowych, - archiwizacja dokumentacji księgowej. Około 120 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: marketing (at) arcadio.com.pl
BIURO RACHUNKOWE ARCADIO SP. Z O.O. - 2021-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami ukraińskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie poprawek krawieckich, praca z klientem
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Luborzyca (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie czystości na obiekcie , sprzątanie
P.U. JAREXS SP. Z O. O. - 2019-02-21 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Organizacja i sparcie pracy zarządu, przygotowywanie spotakń zz kontrahentami z Bliskiego Wschodu, tworzenie zestawień i raportów na potzreby zarządu. Bezpośredni kontak z kontrahenmai z Bliskiego Wschodu.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Łódź (łódzkie)
- Organizacja i nadzór nad pracami elektrycznymi na placu budowy; Przygotowywanie wycen i kosztorysów; Weryfikacja i ocena przedstawianych ofert; Opracowywanie zestawień materiałów i urządzeń oferowanych; Uzgadnianie z dostawcami danych technicznych oferowanych urządzeń; Wsparcie zespołu projektantów w zakresie realizowanych projektów; Realizacja zamówień. - Wynagrodzenie: 2100 -3000 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okrespróbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień z elektrotechniki. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: wajda (at) energocenter.pl
ENERGOCENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-19 - Katowice (śląskie)
Liczenie asortymentu sklepowego
kontakt przez OHP - 2016-08-30 - Przemyśl (podkarpackie)
Wprowadzanie dokumentów do komputera, prowadzenie ksiązki przychodów i rozchodów, ryczałtów. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2019-07-03 - Częstochowa (śląskie)
Organizacja spotkań z odbiorcami produkcji polskiej spoza obszaru Polski w celu zwiększenia polskiego eksportu. Współpraca głównie z Ukrainą według kontaktów kandydata (ponad 500 przedsiębiorstw). Prowadzenie współpracy z Izbą Handlowo-Przemysłową Ukrainy. Kontakt na terenie Polski z przedsiębiorcami.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kraków (małopolskie)
Asystent dietetyka
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
czynne asystowanie przy procedurach medycznych, sterylizacja i dezynfrkcja narzędzi, przygotowanie stanowiska pracy, prowadzenie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Swojęcin (mazowieckie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- bieżące zapoznawania się i znajomość regulacji prawnych dotyczących przygotowania i prowadzenia prac konserwacyjnoremontowychw nieruchomościach będących w trwałym zarządzie oddziału;- kierowanie zespołem pracowników zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprzątaczek;- nadzór nad działalnością konserwacyjną prowadzaną w obiektach będących z zarządzie oddziału, bieżące sprawdzane i odbiórprac prowadzonych przez podległych pracowników;- potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia awarii, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnychw książce pracy konserwatora;- udział w pracach związanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresieniezbędnej dokumentacji technicznej;- przygotowanie materiałów do wykonania raportów wytwórczości dla prac wykonywanych przez pracowników warsztatów;- zapewnienie właściwego i terminowego zaopatrzenia warsztatów w sprzęt i materiały w uzgodnieniu z inspektorem do sprawplanowania i zaopatrzenia;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym użytkowaniem oraz właściwym i racjonalnym wykorzystaniem sprzętu warsztatowegooraz nadzór nad jego właściwym utrzymaniem;- zgłaszanie potrzeb w zakresie odzieży ochronnej dla pracowników warsztatowych i sprzątaczek.Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przed monitorem, wymuszona pozycjaciała, prowadzenie pojazdów służbowych- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:- posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego;- posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej;- posiadanie 4 lat doświadczenia zawodowego w pracy o podobnym charakterze;- posiadanie umiejętności pracy w zespole oraz zarządzania personelem;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikatywność;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonychwydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonychklauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub pokrewne);- umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania;- posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru;- znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia nr 95 KGSG.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)
-
Niepubliczne Przedszkole Bajeczny Zakątek - 2017-01-31 - Wszembórz (wielkopolskie)
obsługa kasy przedsiębiorstwa, rozliczanie projektów finasowanych ze srodków unijnych, księgowanie, weryfikacja dokumentów księgowych
Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Łuków (lubelskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku indyjskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
segregacja i sporzadzanie dokumentów finansowo-ksiegowych,wprowadzanie dokumentów do systemu FK
kontakt przez PUP - 2020-08-31 - Lubartów (lubelskie)
Wypisywanie zleceń. Fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
staż dla osób do 30 roku życia; obsługa administracyjna biura
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad dziećmi. Prowadzenie prostych zadań pod kierunkiem nauczyciela, organizowanie codziennych czynności samoobsługowych (pomoc przy posiłkach, korzystanie z toalety, mycie rąk, rozbieranie i ubieranie w szatni)
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wielogłowy (małopolskie)
Opieka i nauczanie dzieci w wieku przedszkolnym.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Mostów (mazowieckie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Legnica (dolnośląskie)
Pomoc w sporządzaniu i rozliczaniu dokumentów do odpowiednich projektów, programów, zapoznanie się z usługami oferowanymi przez urząd.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Lublin (lubelskie)