STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M

Wynagrodzenie: od 2 998 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2017-04-18

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 998 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 998 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017

Data zakończenia pracy: 15.05.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administarcyjny, prawniczy, techniczny

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe, zakres zadań: rozpatrywanie odwołań, zażaleń oraz wniosków składanych w I instancji oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw dotyczących rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, obsługiwanie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz udzielenia wyjaśnień. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne albo wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Prawo budowlane, umiejętność stosowania prawa w praktyce, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślneprzestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronienajlepszych kandydatek/kandydatów. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 25.04.2017 r.Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny UrządNadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DOA nr ogłoszenia10067 Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osóbniepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane zrówną uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość przekonania polityczne, przynależnośćzwiązkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego w terminie wyznaczonym wogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu. Wzory wymaganychoświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce Praca w GUNB. Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Osoby, które spełnią ww. wymagania zostaną poinformowane o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymaganiaokreślone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze na to stanowisko.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78.

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 18.04.2017

Oferta pracy ważna do: 25.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 1 850 PLN

sprzątanie terenów zewnętrznych
ALKOM SP. Z O.O. S.K. - 2016-08-12 - Poznań (wielkopolskie)

STARSZY TECHNIK DS. BEZPIECZEŃSTWA IT - od 400 000 NOK

Firma poszukuje osoby odpowiedzialnej za rozwój bezpieczeństwa IT w NC-Spectrum i tworzenie centrum operacji bezpieczeństwa (SOC). Do zadań będzie należeć m.in.:- opracowanie rozwiązań dla sieci sensorowych- nadzór, analiza i zarządzanie wydarzeniami- usprawnienie i integracja nowych rozwiązań- instalacja i konfiguracja systemu IDS- inne zadania, jeśli to konieczneWYMAGANIAWykształcenie:Wykształcenie techniczne - bezpieczeństwo sieci ITDoświadczenie zawodowe: Wymagane zorientowanie na branżę IT w szczególności w zapewnieniu bezpieczeństwa sieci IT, profesjonalną obsługę i rozwiązywanie problemów, doświadczenie w samodzielnej pracy, podjęcie odpowiedzialności.Kwalifikacje:Prawo jazdy kat. BPosiadanie / ukończenie jednego lub kilku z następujących szkoleń / certyfikatów: SANS: GCFW, GCIA, GCUX i CISSP, CISA.Znajomość języków: Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.Znajomość j. norweskiego będzie dodatkowym atutem
NC-Spectrum - 2016-12-30 - Norwegia (Norwegia)

KELNER ŚNIADANIOWY - od 13,7 PLN

Przygotowanie sali do śniadań, uzupełnianie bufetu, prace porządkowe na zapleczu.Umowa zlecenia 80-160 h w m-cuKontakt z pracodawcą: katarzyna.piorek (at) restauracjapatio.eu lub 71 37 50 451
CRH Patio Sp.z o.o. - 2018-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY PROGRAMISTA - od 15 000 PLN

rozwój, wdrażanie,refaktoryzacja oraz wsparcie systemów końcowych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)

STARSZY ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY DROGOWEJ - 2 200 - 3 000 PLN

- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Budownictwo drogowe. Wymagane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Katowice (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Cieszyn (śląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ZGÓD WODNOPRAWNYCH - od 3 000 PLN

- Prowadzenie samodzielnie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z wydawaniem pozwoleń wodno-prawnych i innych spraw należących do organu właściwego do wydawania pozwoleń wodno-prawnych, w tym samodzielna analiza formalna i rzeczowa wniosków (wraz z operatami wodno-prawnymi, instrukcjami gospodarowania wodą i innymi niezbędnymi dokumentami). Prowadzenie samodzielnie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne oraz opłat podwyższonych. Prowadzenie samodzielnie postępowań administracyjnych w sprawach ustanawiania stref ochronnych, urządzeń wodnych. Prowadzenie samodzielnie postępowań administracyjnych w sprawach podlegających zgłoszeniu oraz współpraca z użytkownikami wód. W zależności od potrzeb branie udziału w rozprawach sądowych przed sądami administracyjnymi oraz rozprawach administracyjnych oraz także przeprowadzanie oględzin terenowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, prawnicze lub administracyjne. Roczne doświadczenie w pracy związanej z wydawaniem decyzji administracyjnych. Znajomość gospodarki wodnej, melioracji, budownictwa wodnego, hydrotechniki, hydrologii, hydrogeologii. Umiejętność analitycznego myślenia, KPA, prawo wodne.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE/ Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)

SPRZĄTACZK/KA - od 2 300 PLN

Utrzymanie czystości w budynku biurowo-administracyjnym
GDF Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)

RECEPCJONISTA HOTELOWY - od 2 000 PLN

bierząca obsługa recepcji, obbsługa centrali telefonicznej
FIN POLSKA SP. ZO.O - 2016-04-01 - Pustkowo (zachodniopomorskie)

WYDAWCA POSIŁKÓW-KASJER - od 1 060 PLN

obsługiwanie kasy fiskalnej, terminala płatniczego, przyjmowanie od klientów zamówień, doradzanie w zakresie wyboru potraw i napojów, przygotowywanie napojów zimnych i gorących,wydawanie posiłków, utrzymanie miejsca pracy w czystości, dbanie o czystość w lokaluzlecenia+ZUS, wynagrodzenie 13,00zł/godz brutto, przepracowywanie około 80 godzin miesięcznie według potrzeb od11 :00 do 22:00cu, Sala G
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta,układanie towaru,obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Żarki (małopolskie)

STARSZY SPECJALISTA W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROZWOJU(NR 9107) - od 1 750 PLN

Główne obowiązki:- sporządzanie projektów decyzji i wykonywanie zadań organu I instancji w sprawach wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i rozwoju państwa oraz w sprawach wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji ze względu na istotny interes bezpieczeństwa i rozwoju państwa w celu zapewnienia realizacji celów strategicznych o znaczeniu państwowym, uregulowanych przepisami ustaw szczególnych,- opracowywanie i składanie wniosków do opracowań planistycznych sporządzanych przez organy samorządu terytorialnego oraz ich uzgadnianie i opiniowanie w celu zapewnienia prawidłowego rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojewódzkim oraz wprowadzenia programów zawierających zadania rządowe,- dokonywanie uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu organów wykonawczych gmin w celu zapewnienia bezkolizyjnej realizacji zadań rządowych wykonywanych przez ministrów i centralne organy administracji rządowej,- kontrolowanie wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast w zakresie przestrzegania ustawowych terminów w podejmowanych przez te organy decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w celu zapewnienia przestrzegania prawa w podejmowanych przez te organy decyzjach o charakterze indywidualnym (analizowanie i kontrolowanie przekazywanych sprawozdań, przeprowadzanie kontroli planowych),- dokonywanie ocen zgodności z przepisami prawa uchwał organów samorządu terytorialnego dotyczących opracowań planistycznych wraz z dokumentacją prac planistycznych oraz podejmowanie odpowiednich czynności (przygotowywanie projektów wskazań, rozstrzygnięć nadzorczych, skarg do sądu administracyjnego), w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w tym zakresie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, praca w terenie, krajowe wyjazdy służboweMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

bezpośrednia obsługa klienta zgodna ze standardami firmy, pomoc przy wyborze produktu, rozmieszczanie obuwia na półkach w sklepie i w magazynie
CCC SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-26 - Świdnik (lubelskie)

STARSZY ANALITYK SYSTEMÓW - 6 000 - 15 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL HISTORII - od 16 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; nauczanie weekendowe; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15 od pon. do pt.
WARIS SC Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

kuchnia azjatycka
HA LONG - Marzena Szczepańska - 2017-02-16 - Radom (mazowieckie)

KIEROWCA C+E - od 3 000 PLN

kierowca w transporcie miedzynarodowym wymagane uprawnienia aktualne, prawo jazdy kat. C+E
F.H.U. "MAXI" PIOTR KOSTEK - 2015-12-01 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)

STRAŻNIK W STRAŻY MIEJSKIEJ W TCZEWIE - od 2 000 PLN

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko- strażnika w Straży Miejskiej w Tczewie w terminie do dnia 02 listopada 2017 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Szczegóły oferty:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/396138/files/ogloszenie.pdfWynagrodzenie do ustalenia z Pracodawcą
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-10-24 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Obsługa biura
DOM WINA SP. Z O.O. - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA NA TELEFON - od 1 200 PLN

aktywna sprzedaż produktów wietnamskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom wietnamskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Mroków (mazowieckie)

SORTOWACZ-BELOWACZ SUROWCÓW WTÓRNYCH-STAŻ - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń do sortowania i belowania surowców wtórnych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 1 017,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kraków (małopolskie)

KUCHARZ ORIENTALNY KUCHNI PAKISTAŃSKIEJ - od 2 200 PLN

- przygotowywanie potraw kuchni pakistańskiej : chioken tikkamasala,butter chicken, prawn tandoori-utrzymywanie porządku w kuchni i na sali konsumpcyjnej-kontakt z zagranicznymi dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Jawor (dolnośląskie)

STARSZY ELEKTROMONTER - 3 000 - 3 500 PLN

wykonywanie prac remontowo-modernizacyjnych na urządzeniach i instalacjach energetycznych; wykonywanie czynności obsługowych, konserwacyjnych, remontowych urządzeń dźwigowych; praca na terenie Elektrowni TURÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE "ELTUR-SERWIS" SP. Z O.O oddział Opole - 2018-01-16 - Bogatynia (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

praca w dziale rozliczeń w multiagencji ubezpieczeniowej
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Świętochłowice (śląskie)

STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ - od 2 200 PLN

ustalanie wysokości składek ubezpieczeniowych, dokonywanie poboru składek, prowadzenie rozliczeń z tytułu składek, analiza akt i rozliczeń, przygotowanie decyzji w splacie należności, , sporzadzanie sprawozdań statystycznych, opracowywanie materiałów dotyczących placówki terenowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

STARSZY LAKIERNIK NATRYSKOWY - od 16,5 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-02-14 - Zgierz (łódzkie)


Wybierz powiat