STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, OBRONY CYWILNEJ, OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I OCHRONY PPOŻ Mała Wieś oferta pracy Urząd Gminy Mała Wieś

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, OBRONY CYWILNEJ, OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I OCHRONY PPOŻ

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Realizowanie wszelkich spraw z zakresu powszechnego obowiązku obrony, planowania obronnego, wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego. Organizowanie ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy oraz pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. Realizacja zadań wynikających z ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy oraz pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji. Realizacja zadań Gminy w zakresie ochrony przeciwpożarowej, współpraca z OSP.

Data publikacji: 2017-11-10

Lokalizacja: Mała Wieś (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Gminy Mała Wieś

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś, powiat: płocki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Realizowanie wszelkich spraw z zakresu powszechnego obowiązku obrony, planowania obronnego, wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego. Organizowanie ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy oraz pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. Realizacja zadań wynikających z ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy oraz pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji. Realizacja zadań Gminy w zakresie ochrony przeciwpożarowej, współpraca z OSP.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, OBRONY CYWILNEJ, OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I OCHRONY PPOŻ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mała Wieś

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mała Wieś

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, w kierunku adekwatnym do aplikowanego stanowiska, b) posiadane obywatelstwa polskiego lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na postawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe, e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku, f) nieposzlakowana opinia, g) znajomość regulacji prawnych, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o stanie klęski żywiołowej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Wymagania dodatkowe: a) umiejętność planowania pracy i koordynacji działań, b) komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, c) wysoka kultura osobista, d) kreatywność, samodzielność, inicjatywa, e) znajomość struktury, infrastruktury i charakterystyki Gminy Mała Wieś, f) biegła znajomość obsługi komputera.

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Mała Wieś

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś, powiat: płocki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny i curriculum vitae (CV). Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość i obywatelstwo. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Z 2016 r. poz.922 ). Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku objętym konkursem.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: a) Termin: 24.11.2017r Godz: 12:00 b) Sposób: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych i ochrony ppoż. c) Miejsce: - osobiście w godzinach pracy urzędu w sekretariacie Urzędu Gminy w Małej Wsi, - listownie na adres (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy): Urząd Gminy Mała Wieś, ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacje telefoniczne odnośnie naboru: 024 269 79 60

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: płocki

Gmina pracodawcy: Mała Wieś

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mała Wieś

Ulica pracodawcy: Kochanowskiego

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2017

Data dodania oferty pracy: 10.11.2017

Oferta pracy ważna do: 24.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 100 PLN

- Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło zawartych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu z zachowaniem zasad określonych przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzeń.- Dekretacja dowodów księgowych.- Księgowanie dochodów i wydatków wynikających z bieżącej pracy Ośrodka.- Sporządzanie przelewów bankowych.- Rozliczanie przyznanych zaliczek, delegacji oraz ryczałtów pracownikom Ośrodka.- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu.- Prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji, a w szczególności: opracowanie i realizacja 3-letnich gminnych programów wspierania rodziny, tworzenie i rozwój systemu opieki nad dzieckiem, w tym placówek wsparcia dziennego, oraz praca z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych przez zapewnienie rodzinie przeżywającej trudności wsparcia i pomocy asystenta rodziny oraz dostępu do specjalistycznego poradnictwa, nadzór nad współfinansowaniem pobytu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka, placówce opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówce opiekuńczo-terapeutycznej lub interwencyjnym ośrodku preadopcyjnym, sprawowanie nadzoru nad pracą asystenta rodziny (a w szczególności: weryfikacja kart czasu pracy asystenta rodziny z rodziną, weryfikacja kart opisu czynności z daną rodziną, weryfikacja składanych przez asystenta sprawozdań), prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny oraz przekazywanie ich właściwemu wojewodzie w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, składanie Radzie Gminy Hażlach sprawozdań z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeb związanych z realizacją zadań.- Zastępowanie głównego księgowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu w razie jego nieobecności.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu - 2018-08-31 - Hażlach (śląskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI (ALIMENTY) - 997,4 PLN

Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji. Sortowanie i wprowadzanie wpływającej korespondencj do stosownych rejestrów. Sporządzanie projektów korespondencji z dłużnikami likwidowanego funduszu alimentacyjnego. Obsługa urządzeń biurowych. Odnotowywanie w stosownych rejestrach ostatecznie załatwionych spraw. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 200 PLN

Sprzątanie powierzchni biurowych i wspólnych.Sprzątanie pokładów samolotów.
"ACS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta- sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Sieradz (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY OKIEN PCV - 2 500 - 3 000 PLN

Bezpośrednia obsługa klienta.Wycena i sprzedaż okien PCV.Mile widziane doświadczenie w sprzedaży okien PCV.
DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk - 2017-10-26 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 4 000 PLN

dystrybucja towaru
ELTA POLSKA Marcin Zabłocki - 2016-08-08 - Żywiec (śląskie)

STANOWISKO DS. RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU - od 2 000 PLN

I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)

GOSPODARZ DOMÓW MIESZKALNYCH - od 1 490 PLN

5przątanie budynków mieszkalnych oraz terenów zielonych.(Wskazane wymagrodzenie zawiera podstawę i premię) 5/8 etatu ( od 6.oo do 11.oo)
Zakad Usługowy S.C. Stanisław Garbicz - 2017-06-05 - Oleśnica (dolnośląskie)

PAKOWACZ - do 2 000 PLN

Lekka praca na produkcji- pakowanie kosmetyków w pojedyncze opakowania.
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Niepołomice (małopolskie)

KSIĘGOWA (31J) - do 2 300 PLN

Rozliczanie firm, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2017-01-13 - Józefów (mazowieckie)

SPECJALISTA W PIONIE GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 760 PLN

Sporządzanie, przygotowanie i weryfikacja w ZWSI RON danych do sprawozdań, meldunków i informacji przesyłanych do przełożonych; Kontrola terminowości i poprawności ujmowania zdarzeń gospodarczych w ZWSI RON sprawdzanie dowodów księgowych; przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych oraz rocznego bilansu jednostki; przygotowanie do podpisu przez Dowódcę decyzji administracyjnych dotyczących wypłaty dodatków do uposażenia żołnierzy
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2018-05-09 - Opole (opolskie)

FLORYSTA - 997,4 PLN

Florysta
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kościan (wielkopolskie)

MONTER IZOLACJI BUDOWLANYCH - 2 000 - 3 000 PLN

Praca w charakterze montera dociepleń
Usługi Remontowo - Budowlane Paweł Szetela - 2017-02-01 - Grodzisko (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - do 2 200 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK TAPICERNI - od 2 000 PLN

montaż końcowy mebli, pakowanie meblowy, załadunek mebli na samochód
Sofastyl Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-01-12 - Żołędzin (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI ST (FP) M - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - 997,4 PLN

zakładanie i prowadzenie spraw wraz z dokumentacją, przyjmowanie interesantów
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Leśna (dolnośląskie)

STANOWISKO DO SPRAW ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ - od 2 000 PLN

1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu orazwypadków drogowych2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta do zatwierdzenia,3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ichzgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,10) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie
Urząd Miasta Chełm - 2016-08-03 - Chełm (lubelskie)

KIEROWCA C+E - od 4 000 PLN

Jazda ciągnikiem z naczepą. Wykształcenie min. zawodowe, doświadczenie zawodowe 1 rok, prawojazdy kat. C, C+E, kurs na przzewóz rzeczy. Praca na terenie kraju w godz 7-19
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Dariusz Matuszek - 2017-06-29 - Mysłowice (śląskie)

LISTONOSZ - od 2 300 PLN

Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat.B, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, zgoda na wykorzystanie samochodu prywatnego do celów służbowych - zwrot kosztów za przejechane kilometry.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: e-mail na adres: rekrutacja.rzeszow (at) poczta-polska.pl - w temacie wpisać JAROSŁAW
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-10-20 - Jarosław (podkarpackie)

KUCHARZ - SPRZEDAWCA (PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW W FOOD TRACKU) - od 14 PLN

PRZYGOTOWYWANIE BURGERÓW, FRYTEK, LEMONIADY , TOSTÓW ORAZ ICH SPRZEDAŻ W FOOD TRACK
kontakt przez OHP - 2018-04-24 - Zielona Góra (lubuskie)

KURIER - do 2 500 PLN

Doręczenie przesyłek na podstawie otrzymanego wykazu pod wskazany adres oraz dokonanie niezbędnych formalności.
Firma Handlowo Usługowa" ADI" Krzysztof Śniegocki - 2016-12-14 - Legnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 100 PLN

Praca stojąca przy taśmie produkcyjnej(produkcja klejów), obsługa maszyny nalewającej klej do 1,5 litrowych butelek, przenoszenie paczek ważących do 16 kg, naklejanie etykiet na butelki, pakowanie i piaskowanie butelek
kontakt przez OHP - 2018-05-09 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

ŚLUSARZ/MONTER - od 2 400 PLN

obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, montaż konstrukcji aluminiowych zgodnie z przygotowaną dok. techniczną, załadunek i rozładunek materiałów produkcyjnych oraz wyrobów gotowych
TMT Wadowice Sp. J.Kwaśny S., Jasiński M., Stecko J. - 2018-07-13 - Wadowice (małopolskie)

PRACOWNIK SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

-obsługa kasy fiskalnej-obsługa klienta wg obowiązujących zasad i procedur w PKN ORLEN-przestrzeganie zasad HACCP, BHP, PPoż-szkolenia z procedur w PKN ORLEN-sprzedaż paliw i innych towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Wykonywanie prac wykończeniowych tj. malowanie, tynkowanie, ocieplanie, kafelkowanie.Praca na terenie województwa śląskiego.
Tront Rafał Rafbud - 2018-05-14 - Radlin (śląskie)

DYSPOZYTOR PALIWA - od 20 PLN

Nadzór nad tankowaniem maszyn budowlanych, tankowanie adblue
STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Będzino (zachodniopomorskie)

POMOCNIK DRUKARZA - do 2 100 PLN

Pomoc przy obsłudze maszyny drukującej, pomoc w pracach gospodarczych.
Zakład Poligraficzny Normex Iwona Morawczyńska - 2018-01-30 - Gdańsk (pomorskie)


Wybierz powiat