STANOWISKO PRACY DS. KONTROLINGU I ANALIZ FINANSOWYCH W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KONTROLINGU I ANALIZ FINANSOWYCH W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za realizację zadań w zakresie kontrolingu finansowego.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. realizowanie zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji; 2. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska. 5. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-12-20

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za realizację zadań w zakresie kontrolingu finansowego.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. realizowanie zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji; 2. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska. 5. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KONTROLINGU I ANALIZ FINANSOWYCH W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; 5. znajomość przepisów:1) Ustawy o finansach publicznych,2) Ustawy o samorządzie gminnym,3) Ustawy o samorządzie powiatowym,4) Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,5) Rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; 6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego; 2. odpowiedzialność; 3. zaangażowanie; 4. łatwość komunikacji; 5. umiejętność argumentowania; 6. dyspozycyjność; 7. umiejętność pracy w zespole; 8. odporność na stres; 9. umiejętność pracy pod presją czasu; 10. bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. kontrolingu i analiz finansowych w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego w Wydziale Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego, w terminie do dnia 7 stycznia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 21.12.2018

Oferta pracy ważna do: 07.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA PRZESYŁEK - od 1 100 PLN

przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i prezekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 050 PLN

kierowanie pojazdem do 3,5 t, prowadzenie dokumentacji, praca na terenie UE
WolspedTrans Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Owadów (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (GARWOLIN) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Garwolin (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - do 2 300 PLN

proste prace manualne przy linii produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C - od 2 100 PLN

Obsługa zakładów produkcyjnych, jazda samochodem ciężarowym (Hakowiec).
Gescrap Polska Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

MONTER KONSTRUKCJI ALUMINIOWYCH - od 14,7 PLN

MONTOWANIE STOLARKI ALUMINIOWEJ
ALUMONTAŻ SP. Z O.O. - 2019-01-17 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Mielno (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 18,5 PLN

Prace porządkowe, utrzymywanie czystości na powierzonym terenie.
P. U. JAREXS SP. Z O.O. - 2018-11-07 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 500 - 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500 -2700 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 500 PLN

praca z dziećmi, opieka nad dziećmi
Terapeutyczny Punkt Przedszkolny "MILOWY KROK" - 2018-08-28 - Grajewo (podlaskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 143 PLN

profesjonalna obsługa klienta klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielenie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, w tym bdałość o estetykę stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska S.A. Centrum Obsługi Finansowej - 2018-12-13 - Zakopane (małopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

Branża budowlana.Docieplanie budynków (praca na wysokości pow. 3 m.), prace modernizacyjne i wykończeniowe. Tynkowanie, malowanie, kładzenie posadzek, płytek.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Łódź (łódzkie)

PEDICURZYSTKA - od 1 850 PLN

wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjne z uwzględnieniem pielęgnacji kończyn górnych i dolnych w tym zabiegu manikiuru i pedikiuru (GCP Koniecpol)
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Koniecpol (śląskie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

1.Organizacja i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Urzędzie Gminy.2. Nadzorowanie i koordynacja prawidłowości przebiegu procedur zamówień publicznych w Urzędzie Gminy.3. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie Gminy.4. Pomoc pracownikom Urzędu Gminy w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzania w biuletynie zamówień publicznych ogłoszeń, obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych.5.Weryfikacja SIWZ pod względem prawidłowości stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych, warunków udziału wykonawców w postępowaniu, niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu.6. Nadzorowanie prowadzenia dokumentacji postępowania i przestrzegania terminów podania do publicznej wiadomości ogłoszeń w sprawach dotyczących zamówień publicznych.7.Prowadzenie statystyki udzielonych zamówień publicznych w celu przygotowania stosownych sprawozdań, harmonogramów, planów.8.Pomoc w planowaniu i przygotowaniu do realizacji wybranych zadań inwestycyjnych i remontowych.9. Pomoc w realizacji i rozliczeniu wybranych zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w przez Urząd Gminy.10.Sporządzanie dokumentów oraz projektów uchwał i zarządzeń związanych ze stanowiskiem pracy.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-10-03 - Malanów (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 200 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 6.15- 17.00
Niepubliczne Przedszkole "Na Wydmie" - 2018-01-19 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW WYDZIALE KOMUNIKACJI - od 2 000 PLN

1)prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych oraz zamawianie spersonalizowanych druków dowodów rejestracyjnych i kart pojazdu w PWPW S.A.,2)zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,3)prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów wydawanie pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych,4)wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdów,5)dokonywanie wpisów na wniosek właściciela pojazdu w karcie pojazdu oraz w dowodzie rejestracyjnym zmian danych wynikających:- ze zmiany miejsca zamieszkania właściciela lub współwłaściciela pojazdu nie powodującej zmiany właściwości miejscowej organu rejestrującego,- ze zmiany rodzaju pojazdu,- ze zmiany danych technicznych pojazdu,6)wydawanie na wniosek właściciela pojazdu, zamiast tablic zwyczajnych, zalegalizowanych tablic indywidualnych, zabytkowych,7)wydawanie dowodów rejestracyjnych ze względu na brak miejsca na wpis aktualnego badania technicznego pojazdu,8)wykreślenia z ewidencji pojazdów, które ubyły na teren działania innych wydziałów komunikacji,9)wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych,10)wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,11)wpisywanie do dowodów rejestracyjnych adnotacji o:- przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem,- przystosowaniu pojazdu do ciągnięcia przyczepy,- przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy,- przystosowaniu pojazdu do zarobkowego przewozu osób,12)ewidencjonowanie i zamawianie druków dokumentów komunikacyjnych,13)przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych,14)sporządzanie i ewidencjonowanie zamówień na tablice rejestracyjne,15)przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela,16)dokonywanie legalizacji tablic rejestracyjnych,17)udzielanie informacji z zakresu rejestracji pojazdów.
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-17 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

Profesjonalna obsługa klientów, sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pocztę, udzielanie informacji o świadczonych usługach. Praca na umowę o pracę (możliwość pracy na umowę zlecenie 15 zł brutto/godz.) w godz. 8-16, 12-20 w Dźwirzynie. Praca sezonowa. Możliwość bezpłatnego zakwaterowania.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Kraków (małopolskie)

KRAWIEC - do 2 000 PLN

Szycie opakowań z tworzyw sztucznych
kontakt przez OHP - 2016-04-04 - Czudec (podkarpackie)

KIEROWCA C+E - od 4 000 PLN

transport towaru na terenie kraju
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MITEX Michał Wojewoda - 2016-07-09 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

DEKARZ* - od 15,63 PLN

KRYCIE DACHÓW, MONTAŻ ORYNNOWANIA, PRZESTRZEGANIE WARUNKÓW BHP, SUMIENNOŚC I ODPOWIEDZIALNOŚĆ, WYMAGANIA:MONTAŻ PAPY, MONTAŻ OBRÓBEK BLACHARSKICH, MONTAZ OKIEN POŁACIOWYCH, DOŚWIADCZENIE W KILKULETNICH PRACACH NA DACHACHMIEJSCE PRACY NA TERENIE SZCZECINA, WYNAGRODZENIE 2500,00 ZŁ BRUTTO
ENERGOCERTYFIKAT WOJCIECH DOBREK - 2018-09-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO MASAŻU LECZNICZEGO ORAZ NIEKONWENCJONALNYCH METOD LECZENIA - od 1 850 PLN

- Masaż leczniczy. Stawianie baniek leczniczych. Akupresura. Zabiegi moksy termopunktura.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagany certyfikat ukończonego kurs Chiropraktyki upoważniający do masażu leczniczego zgodnie ze stanowiskiem pracy. Wymagane umiejętność związane z opisanym zakresem obowiązków.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Katowice (śląskie)

OPERATORZ MASZYNY DOZUJĄCO-PAKUJĄCEJ - od 1 850 PLN

obsługa maszyn dozująco-pakujących
Spółdzielnia Mleczarska BIELUCH w Chełmie - 2016-08-26 - Chełm (lubelskie)