STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW WYDZIALE KOMUNIKACJI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW WYDZIALE KOMUNIKACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych oraz zamawianie spersonalizowanych druków dowodów rejestracyjnych i kart pojazdu w PWPW S.A.,2)zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,3)prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów wydawanie pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych,4)wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdów,5)dokonywanie wpisów na wniosek właściciela pojazdu w karcie pojazdu oraz w dowodzie rejestracyjnym zmian danych wynikających:- ze zmiany miejsca zamieszkania właściciela lub współwłaściciela pojazdu nie powodującej zmiany właściwości miejscowej organu rejestrującego,- ze zmiany rodzaju pojazdu,- ze zmiany danych technicznych pojazdu,6)wydawanie na wniosek właściciela pojazdu, zamiast tablic zwyczajnych, zalegalizowanych tablic indywidualnych, zabytkowych,7)wydawanie dowodów rejestracyjnych ze względu na brak miejsca na wpis aktualnego badania technicznego pojazdu,8)wykreślenia z ewidencji pojazdów, które ubyły na teren działania innych wydziałów komunikacji,9)wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych,10)wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,11)wpisywanie do dowodów rejestracyjnych adnotacji o:- przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem,- przystosowaniu pojazdu do ciągnięcia przyczepy,- przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy,- przystosowaniu pojazdu do zarobkowego przewozu osób,12)ewidencjonowanie i zamawianie druków dokumentów komunikacyjnych,13)przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych,14)sporządzanie i ewidencjonowanie zamówień na tablice rejestracyjne,15)przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela,16)dokonywanie legalizacji tablic rejestracyjnych,17)udzielanie informacji z zakresu rejestracji pojazdów.
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych oraz zamawianie spersonalizowanych druków dowodów rejestracyjnych i kart pojazdu w PWPW S.A.,2)zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,3)prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów wydawanie pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych,4)wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdów,5)dokonywanie wpisów na wniosek właściciela pojazdu w karcie pojazdu oraz w dowodzie rejestracyjnym zmian danych wynikających:- ze zmiany miejsca zamieszkania właściciela lub współwłaściciela pojazdu nie powodującej zmiany właściwości miejscowej organu rejestrującego,- ze zmiany rodzaju pojazdu,- ze zmiany danych technicznych pojazdu,6)wydawanie na wniosek właściciela pojazdu, zamiast tablic zwyczajnych, zalegalizowanych tablic indywidualnych, zabytkowych,7)wydawanie dowodów rejestracyjnych ze względu na brak miejsca na wpis aktualnego badania technicznego pojazdu,8)wykreślenia z ewidencji pojazdów, które ubyły na teren działania innych wydziałów komunikacji,9)wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych,10)wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,11)wpisywanie do dowodów rejestracyjnych adnotacji o:- przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem,- przystosowaniu pojazdu do ciągnięcia przyczepy,- przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy,- przystosowaniu pojazdu do zarobkowego przewozu osób,12)ewidencjonowanie i zamawianie druków dokumentów komunikacyjnych,13)przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych,14)sporządzanie i ewidencjonowanie zamówień na tablice rejestracyjne,15)przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela,16)dokonywanie legalizacji tablic rejestracyjnych,17)udzielanie informacji z zakresu rejestracji pojazdów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW WYDZIALE KOMUNIKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne lub ekonomiczne,6) co najmniej 2.letni staż pracy w administracji.1.Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,2) znajomość przepisów dotyczących rejestracji pojazdów,3) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,4) znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w gminach,5) znajomość obsługi komputera,6) umiejętność dobrej organizacji pracy.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rejestracji pojazdów Wydziale Komunikacji w terminie do dnia 27 lutego 2017 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 rokuo pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902).TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: http://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly_zal&p2=13828
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)kserokopia dowodu osobistego,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.02.2017
Data dodania oferty pracy: 15.02.2017
Oferta pracy ważna do: 27.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opiekun osoby niepełnosprawnej
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁĘTOWNI - 2016-06-07 - Łętownia (małopolskie)
prace biurowe i pomoc przy organizacji imprez kulturalno-sportowych
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Postomino (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac dekarsko-blacharskich, krycie dachów oraz ich naprawa i konserwacja. Montaż papy termozgrzewalnej, obróbki blacharskie i orynnowanie. Praca na wysokości pow. 3 m.
"Zakład Ciesielsko-Dekarski" Paweł Kamiński - 2016-05-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DZIECKA Z AUTYZMEM W MIEJSCOWOŚCI BŁAŻOWA (14 GODZ TYG). KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI ZASPOKAJANIA PODSTAWOWYCH POTRZEB ŻYCIOWYCH I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNEGO FUNKCJONOWANIA, MOTYWOWANIE DO AKTYWNOŚCI, PROWADZENIE TRENINGÓW UMIEJĘTNOŚCI SAMOOBSŁUGI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH, ORAZ WSPIERANIE, TAKŻE W FORMIE ASYSTOWANIA W CODZIENNYCH CZYNNOŚCIACH ŻYCIOWYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI TAKICH JAK:- DBAŁOŚĆ O HIGIENĘ I WYGLĄD,UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z DOMOWNIKAMI, RÓWIEŚNIKAMI W MIEJSCU NAUKI ORAZ ZE SPOŁECZNOŚCIĄ LOKALNĄ, WSPÓLNE ORGANIZOWANIE I SPĘDZANIE CZASU WOLNEGO,INTERWENCJA I POMOC W ŻYCIU W RODZINIE, W TYM: - UŁATWIENIE DOSTĘPU DO EDUKACJI I KULTURY, - KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI OSOBY WSPIERANEJ Z OSOBAMI BLISKIMI,REHABILITACJA
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BŁAŻOWEJ - 2018-07-23 - Błażowa (podkarpackie)
Niezbędne:- wykształcenie wyższe- minimum 1 rok pracy w obszarze kadrowym Pożądane: - wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z prowadzeniem obsługi kadrowejWymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość przepisów Kodeksu Pracy- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi- gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- komunikatywność- orientacja na klienta- rzetelność- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej ;
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-02-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Transport i sprzedaż owoców na terenie ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Kajetanów (lubelskie)
operowanie maszyną CNC, pomoc operatorowi lasera
TECHNO-WELD Katarzyna Szala - 2017-08-22 - Imielin (śląskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ORAZ PISM, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY (FAKTUR VAT), WYSTAWIANIE ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH I SPEDYCYJNYCH, OBSŁUGA KORESPONDENCJI (POCZTA, E-MAIL)
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Korzonek (opolskie)
Stanowisko ds.obsługi teczek spraw w obiegu bieżącym- Wydział Obsługi Dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie , preferowane wyższe administracyjne lub prawnicze, znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o odpadach, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa), dobra znajomość obsługi komputera.3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji, przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminów płatności , rozłożenia na raty spłaty należności za odpady komunalne, prowadzenie rejestru odpisów i przypisów, prowadzenie spraw z zakresu zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie decyzji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami , odroczeń, zwolnień, dopłat do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie składanych deklaracji, rozpatrywanie skarg i wniosków oraz ich realizacja, prowadzenie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków, prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, obsługa techniczna zebrań wiejskich sołectwa Kąty Rybackie oraz współpraca w tym zakresie z sołtysem wsi.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,praca w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie,w miesiącu maju 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)
Praca na tartaku przy produkcji tarcicy budowlanej i stolarskiej; praca dla osób bez kwalifikacji, do przyuczenia
P.P.H.U. MARTRAK MARCIN SĘDZICKI - 2018-08-24 - Bądków (łódzkie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Handlowe "LECH-POL" Teresa Dydyna Darłowo ul. O.D. Tynieckiego 43 - 2017-07-14 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatniów w zakresie rozlizeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-11-03 - Chełm (lubelskie)
- planowanie oraz prowadzenie inwestycji- uzyskiwanie pozwoleń na budowę oraz pozwoleń wodnoprawnych- realizacja zamówień rozumianych jako zakup dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi ( w tym zamówień publicznych)- prowadzenie sprawozdawczości wymaganej ustaleniami prawnymi- przyjmowanie zleceń na wykonanie robót zewnętrznych- planowanie i prowadzenie racjonalnej gospodarki odpadami- dokumentowanie działalności zakładu związanego z korzystaniem ze środowiska- wystawianie faktur w zakresie dostaw wody i odbioru ścieków oraz pozostałych usług.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
przygotowywanie projektów pism;wysyłanie korespondencji do bezrobotnych;archiwizowanie dokumentacji;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie umów dla pracowników oraz prowadzenie ich akt osobowych, bezpośredni kontakt i praca z instytucjami PIP i PFRON, rozliczanie i ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia lekarskie), obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia), prowadzenie ewidencji podróży służbowych oraz gospodarki samochodowej, codzienny odbiór korespondencji do Bankupraca na dwie zmiany w godz. 7:30 - 15:30 i 10:00 - 18:00
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2018-07-26 - Szczekociny (śląskie)
Przygotowywanie potraw zgodnie z recepturami. Dbanie o estetykę i walory smakowe przygotowanych potraw. Dbanie o maksymalne i ekonomiczne wykorzystanie powierzonych produktów. Dbanie o porządek i higienę na stanowiskach pracy. Kontrolowanie jakości używanych produktów, ich świeżości oraz dat przydatności do spożycia.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Serock (mazowieckie)
Pozyskiwanie zleceń przewozowych, współpraca z usługobiorcami w kraju i za granicą, kontrola czasu pracy kierowcy, kontrola przyjętych do przewozu przesyłek.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-07-24 - Żary (lubuskie)
operator urządzeń do obróbki gumy, praca Nekla, pełen etat, trzy zmiany,
Alligator Polska Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Nekla (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,, Wika '' S.J. - 2017-05-29 - Kielce (świętokrzyskie)
prace fizyczno - porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert dla klientów. Nadzorowanie, zarządzanie obiegiem dokumentów. Realizacja zadań administracyjno -biurowych, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi.
AGENCJA FINANSOWO- UBEZPIECZENIOWA TOMASZ GALIK - 2016-09-26 - Gdynia (pomorskie)
Prace montażowe na wysokości. Praca w Gdyni.
"JMP-TECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Bełchatów (łódzkie)
Praca w Woj. Spec. Szpitalu w ZgierzuZgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Zgierz (łódzkie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
zapewnianie ustaleń właściwego ustawodastwa w ramach realizacji umów międzynarodowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość ustaw, umiejętność pracy w zespole
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2018-02-21 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sortowanie, rozdzielanie i pakowanie pieczarek.
kontakt przez OHP - 2016-11-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- wizualna kontrola odlewów tarcz hamulcowych,- dbanie o ciągłość produkcji,- pakowanie odlewów,- obróbka narzędziami CNC (zależne od stanowiska)
kontakt przez OHP - 2018-08-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)