STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ Chełm oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Data publikacji: 2018-07-17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZNAJOMOŚĆ ZASAD WYPEŁNIANIA DOKUMENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik do spraw ubezpieczeń
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki społeczne lub administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, administracja)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - znajomość zasad wypełniania dokumentów ubezpieczeniowych - umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, asertywność- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- nastawienie na wyniki- terminowość- rzetelność- samodzielność- odpowiedzialność.Termin, do którego należy składać dokumenty24 lipca 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS w Biłgoraju. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgorajul. Kościuszki 10323-400 Biłgorajpokój 209a Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne - zostanie przeprowadzony test wiedzy - miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS ChełmAl. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 822-100 ChełmWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-poswiadczen-/722114
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 17.07.2018
Oferta pracy ważna do: 24.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
stróżowanie akademika w godzinach nocnych, obchód po kilku kondygnacjach, prowadzenie książki obchodów, ochrona przed wandalizmem, kradzieżą.
PXP COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2016-08-24 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta (art. BHP)
P.P.U.H. ALDA Alicja Mariola Danielewicz - 2017-12-06 - Łomża (podlaskie)
Obsługa Klienta, sprzedaż produktów oraz pomoc w podejmowaniu decyzji zakupowych, obsługa programu sprzedażowego oraz kasy fiskalnej, dbanie o wygląd sklepu. Praca 40 godzin tygodniowo w godz. 9.00-21.00 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej (galeria Sfera).
TESCOMA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
opracowywanie i wprowadzanie modyfikacji w istniejącej dokumentacji technicznej projektu
GSM ASSETS sp. zo.o. - 2017-09-18 - Krzywiń (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami będącymi w dyspozycji jednostki, zakup wyposażenia budnków, koordynacja umów z firmami zewnętrznymi, prowadzenie archiwum, zapewnienie obsługi cateringowej spotkań, zastępstwo w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
PIKUŁA Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa asenizacyjny z osprzętem
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Zgierz (łódzkie)
kontrola jakości, montaż komponentów, obsługa maszyn i urządzeń na linij montazowej, raportowanie błędów, diagnoza wad produktu an podstawie kontroli wizualnej
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Mysłowice (śląskie)
-Obsługa urządzeń pralniczych - pralnice, suszarki, magle-Praca w godzinach: strefa czysta - 7:00-15:00; strefa bruna11:00-19:00-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny 58-531-90-71; e-mail: sabina.pochec (at) tzmo.com.pl
CITONET-POMORSKI SP. Z O.O. - 2016-09-15 - Zabagno (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
- Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych. Aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych. Udzielanie informacji o świadczonych usługach. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.- Wynagrodzenie: 1793,75 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa zgodnie z harmonogramem czasu pracy w godzinach: 9:00-19:00 + soboty: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Wymagana umiejętność profesjonalnej obsługi klienta. Wymagana umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowa znajomość pakietu Ms Office. Wymagana wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej. Kontakt telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-253-25-19) lub e-mail: magdalena.ostrowska (at) poczta-polska.pl
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2016-12-29 - Katowice (śląskie)
Ręczne koszenie traw na rowach i poboczach dróg przy pomocy kosiarki spalinowej
Przedsiębiorstwo Usługowe "TADEN" Tadeusz Andrys - 2018-05-08 - Wschowa (lubuskie)
stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnień i świadczeń mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; - inicjowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)
przygotowywanie projektów pism;wysyłanie korespondencji do bezrobotnych;archiwizowanie dokumentacji;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Plantacja Matcze, Marian Baraniuk, Kopyłów - 2016-06-23 - Kopyłów (lubelskie)
•spawanie metodą 111, 135, 136, 141
TSA Stahl- und Anlagenbau - 2016-05-20 - Niemcy (Niemcy)
-obsługa i doradztwoprowadzenie dokumentacji
Gminna Spółdzielnia SAMOPOMOC CHŁOPSKA Września - 2016-06-24 - Września (wielkopolskie)
planowanie i realizacja prac dydaktyczno - wychowawczych, wychowywanie i nauczanie dzici w wieku od lat 3, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wiśniowa (małopolskie)
-
I.M. BUD Ireneusz Mruk - 2017-02-22 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa klienta
Meble-Black Red White Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wyksz. zawodowe;lakierowanie proszkowe elementów metalowych, przygotowanie powierzchni do lakierowania, kontrola jakości lakierowanych elementów
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY WEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami wietnamskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Technik geodeta
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
SKLEP ODZIEŻOWY-SPRZEDAŻ ODZIEŻY, OBUWIA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piła (wielkopolskie)
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,11)prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,12)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,13)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,14)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,15)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,16)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,17)rowadzenie postępowania w sprawach przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe,18)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,19)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,20)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dokumentów księgowych, instrukcji kancelaryjnej,21)przestrzeganie i stosowanie przepisów: Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, dotyczących zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,22)przestrzeganie przepisów i zasad bhp, a także przepisów ppoż.,23)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,24)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-09 - Chełm (lubelskie)
Zadania związane z wykonywaniem zajęć radiologicznych i przygotowaniem pacjentów do badań
Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie - 2016-07-25 - Sochaczew (mazowieckie)
reprezentowanie i prowadzenie firmy branży narzędziowej, zastępowanie zarządu firmy, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
ABD - TRADE Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
prace przy produkcji pelletu.
"Eko-Biomasa" sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chmielnik (świętokrzyskie)