STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ Chełm oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.

Data publikacji: 2018-07-17

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.08.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZNAJOMOŚĆ ZASAD WYPEŁNIANIA DOKUMENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik do spraw ubezpieczeń

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki społeczne lub administracja

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, administracja)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - znajomość zasad wypełniania dokumentów ubezpieczeniowych - umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, asertywność- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- nastawienie na wyniki- terminowość- rzetelność- samodzielność- odpowiedzialność.Termin, do którego należy składać dokumenty24 lipca 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS w Biłgoraju. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgorajul. Kościuszki 10323-400 Biłgorajpokój 209a Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne - zostanie przeprowadzony test wiedzy - miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS ChełmAl. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 822-100 ChełmWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-poswiadczen-/722114

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: biłgorajski

Gmina pracodawcy: Biłgoraj

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 103

Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 17.07.2018

Oferta pracy ważna do: 24.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK OCHRONY - KWALIFIKOWANY - od 2 000 PLN

stróżowanie akademika w godzinach nocnych, obchód po kilku kondygnacjach, prowadzenie książki obchodów, ochrona przed wandalizmem, kradzieżą.
PXP COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2016-08-24 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA/ HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

Obsługa klienta (art. BHP)
P.P.U.H. ALDA Alicja Mariola Danielewicz - 2017-12-06 - Łomża (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Obsługa Klienta, sprzedaż produktów oraz pomoc w podejmowaniu decyzji zakupowych, obsługa programu sprzedażowego oraz kasy fiskalnej, dbanie o wygląd sklepu. Praca 40 godzin tygodniowo w godz. 9.00-21.00 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej (galeria Sfera).
TESCOMA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-20 - Bielsko-Biała (śląskie)

KONSTRUKTOR - od 2 768 PLN

opracowywanie i wprowadzanie modyfikacji w istniejącej dokumentacji technicznej projektu
GSM ASSETS sp. zo.o. - 2017-09-18 - Krzywiń (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 4666) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI - 1 760 - 2 700 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami będącymi w dyspozycji jednostki, zakup wyposażenia budnków, koordynacja umów z firmami zewnętrznymi, prowadzenie archiwum, zapewnienie obsługi cateringowej spotkań, zastępstwo w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
PIKUŁA Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO OPERATOR - od 2 100 PLN

obsługa asenizacyjny z osprzętem
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Zgierz (łódzkie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 13 PLN

kontrola jakości, montaż komponentów, obsługa maszyn i urządzeń na linij montazowej, raportowanie błędów, diagnoza wad produktu an podstawie kontroli wizualnej
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Mysłowice (śląskie)

OPERATOR PROCESU PRANIA - od 1 850 PLN

-Obsługa urządzeń pralniczych - pralnice, suszarki, magle-Praca w godzinach: strefa czysta - 7:00-15:00; strefa bruna11:00-19:00-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny 58-531-90-71; e-mail: sabina.pochec (at) tzmo.com.pl
CITONET-POMORSKI SP. Z O.O. - 2016-09-15 - Zabagno (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA (0,875 ETATU) [OBROŃCÓW WESTERPLATTE 17 - KATOWICE] - od 1 793,75 PLN

- Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych. Aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych. Udzielanie informacji o świadczonych usługach. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.- Wynagrodzenie: 1793,75 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa zgodnie z harmonogramem czasu pracy w godzinach: 9:00-19:00 + soboty: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Wymagana umiejętność profesjonalnej obsługi klienta. Wymagana umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowa znajomość pakietu Ms Office. Wymagana wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej. Kontakt telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-253-25-19) lub e-mail: magdalena.ostrowska (at) poczta-polska.pl
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2016-12-29 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - UTRZYMANIE ZIELENI - od 2 100 PLN

Ręczne koszenie traw na rowach i poboczach dróg przy pomocy kosiarki spalinowej
Przedsiębiorstwo Usługowe "TADEN" Tadeusz Andrys - 2018-05-08 - Wschowa (lubuskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - 997,4 PLN

stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA - od 2 000 PLN

Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnień i świadczeń mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; - inicjowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)

STANOWISKO DS.ODWOŁAŃ + ST FP (K) - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wysyłanie korespondencji do bezrobotnych;archiwizowanie dokumentacji;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
Plantacja Matcze, Marian Baraniuk, Kopyłów - 2016-06-23 - Kopyłów (lubelskie)

SPAWACZ - od 9 EUR

•spawanie metodą 111, 135, 136, 141
TSA Stahl- und Anlagenbau - 2016-05-20 - Niemcy (Niemcy)

SPRZEDAWCA BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 100 PLN

-obsługa i doradztwoprowadzenie dokumentacji
Gminna Spółdzielnia SAMOPOMOC CHŁOPSKA Września - 2016-06-24 - Września (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

planowanie i realizacja prac dydaktyczno - wychowawczych, wychowywanie i nauczanie dzici w wieku od lat 3, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wiśniowa (małopolskie)

DORADCA DS. SPRZEDAŻY - 1 850 - 3 500 PLN

obsługa klienta
Meble-Black Red White Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Sandomierz (świętokrzyskie)

LAKIERNIK PROSZKOWY - 3 000 - 3 500 PLN

wyksz. zawodowe;lakierowanie proszkowe elementów metalowych, przygotowanie powierzchni do lakierowania, kontrola jakości lakierowanych elementów
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY WEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami wietnamskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

TECHNIK GEODETA - od 2 100 PLN

Technik geodeta
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

SKLEP ODZIEŻOWY-SPRZEDAŻ ODZIEŻY, OBUWIA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piła (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 100 PLN

1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,11)prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,12)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,13)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,14)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,15)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,16)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,17)rowadzenie postępowania w sprawach przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe,18)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,19)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,20)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dokumentów księgowych, instrukcji kancelaryjnej,21)przestrzeganie i stosowanie przepisów: Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, dotyczących zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,22)przestrzeganie przepisów i zasad bhp, a także przepisów ppoż.,23)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,24)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-09 - Chełm (lubelskie)

TECHNIK RTG (ELEKTRORADIOLOG) - od 2 000 PLN

Zadania związane z wykonywaniem zajęć radiologicznych i przygotowaniem pacjentów do badań
Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie - 2016-07-25 - Sochaczew (mazowieckie)

PROKURA SAMOISTNA - ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JIDISZ - od 2 800 PLN

reprezentowanie i prowadzenie firmy branży narzędziowej, zastępowanie zarządu firmy, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
ABD - TRADE Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Sękocin Nowy (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W PRZEMYŚLE PRZETWÓRCZYM - od 1 850 PLN

prace przy produkcji pelletu.
"Eko-Biomasa" sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chmielnik (świętokrzyskie)