SPECJALISTA W SEKCJI TECHNICZNEJ Płock oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku

Stanowisko: SPECJALISTA W SEKCJI TECHNICZNEJ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:współpraca przy organizacji przetargów;ustalanie wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi; przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji; bieżący kontakt z jednostkami wykonującymi dokumentacje projektowe na zlecenie zarządu dróg lub gminy; odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;1) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merytorycznej zamówień publicznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Możliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy

Data publikacji: 2019-06-27

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:współpraca przy organizacji przetargów;ustalanie wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi; przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji; bieżący kontakt z jednostkami wykonującymi dokumentacje projektowe na zlecenie zarządu dróg lub gminy; odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;1) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merytorycznej zamówień publicznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Możliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W SEKCJI TECHNICZNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe techniczne, preferowane budowlane,f) co najmniej 4-letni staż pracy,g) znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa,h) znajomość procesu inwestycyjnego,i) znajomość ustawy o drogach publicznych, przepisów techniczno-budowlanych, j) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole, k) umiejętność obsługi komputera (Windows), MS Office i środowiska CAD, 1) posiadanie prawa jazdy kategorii B.Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów prawa z zakresu: Prawa budowlanego, Ustawy o drogachpublicznych, Ustawy o zamówieniach publicznych, Ustawy o samorządzie powiatowym i Prawo o ruchu drogowym;b) biegła obsługa komputera (pakiety biurowe) oraz urządzeń biurowych;c) umiejętność pracy w zespole;d) umiejętność stosowania przepisów;e) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;f) komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność;g) podstawowa wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego; h) zaangażowanie w wykonywane obowiązki;i) znajomość programu AUTOCAD

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;b) życiorys (CV) - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje;d) kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategoriiB); i) oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe o obywatelstwo polskie; j) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowychw Płocku REKRUTACJAWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 730 do godz. 1530 (piętro I, pokój 112) lub przesłać pocztą:Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ul. Bielska 57a 09-400 Płock w zamkniętej kopercie z dopiskiem:Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze -Specjalista w Sekcji technicznej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku"Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 12 lipca 2019 roku.W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa. test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o sobie" Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 12.07.2019r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Bielska

Numer budynku pracodawcy: 57a

Profil działalności pracodawcy: drogownictwo

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Data dodania oferty pracy: 27.06.2019

Oferta pracy ważna do: 12.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?244bf1598e767a91fbf8bda9cd69a740

Podobne oferty pracy

FRYZJER - od 2 100 PLN

Strzyżenie damsko-męskieupinanie włosów, koloryzacja
Salon Fryzjerski Alicja Tyrała - 2018-10-19 - Liszki (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 365 PLN

-Organizacja i prowadzenie zajec aktywizujacych i przygotowujacych do efektywnrgo poszukiwania pracy.- Realizacja aurorskich programów z rynku pracyUdzielania konsultacji ułatwiajacych zmiane kwalifikacji lub zmiane zawodu-Prowadzenie grupowych i indywidualnych informacji zawodowych dla młodziezy poszukujacej pracy oraz uczacej się.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2018-02-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. NIEMIECKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M - od 6 000 PLN

Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 2 800 PLN

Opracowywanie ofert, umów, analizowanie dokumentacji, specyfikacji, zamowień, pozyskiwanie ofert, realizacja ofert z kontrahentami, pilnowanie harmonogramu, sprawowanie pieczy nad obiegiem dokumentacji przy realizacji projektu
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI + ST FP - 997,4 PLN

-wsparcie w organizacji pracy,- prowadzeniie działań sprzedaży,- opracowywanie koncepcji promocji.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI-ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU - od 1 750 PLN

realizacja zamówień,dystrybucja,transport,obsługa klientów i dostawców
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. IT - od 2 000 PLN

serwis urządzeń fiskalnych, oprogramowania i sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Jerzykowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 000 - 5 000 PLN

Utrzymywanie profesjonalnych RELACJI z klientami, WSPÓŁPRACA z zespołem i dbałość o pozytywne relacje, realizacja CELÓW, zarządzanie projektami
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 1 017,4 PLN

1. Obsługa zamówień klientów (wpisywanie danych do systemu sprzedaży, wystawianie dokumentów sprzedaży)2. Wystawianie dokumentów spedycyjnych3. Przyjmowanie, przygotowywanie i wydawanie paczek do przesyłki4. Współpraca i koordynacja z magazynem zewnetrznym firmy i firmami kurierskimi5. Obsługa i kontrola reklamacji6. Kontakt z dostawcami i klientami polskimi i zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Łężyce (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Stara Łubianka (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.FINANSOWYCH (KSIĘGOWY) - od 3 500 PLN

ksiegowanie dokumentow , sporzadzanie sprawozdań , kontrola finansowa firmy czas pracy 7-15 lub 8-16mile widziana znajomośc języka angielskiego.
CDS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-05 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

- obsługa administracyjna urządzeń dozorowych- obsługa dokumentacyjna inwestycji, remontów, serwisów- formułowanie i składanie zapytań ofertowych oraz zestawienie i wstępna analiza otrzymanych ofert- współpraca z kooperantami Działu Utrzymania Ruchu oraz pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki- wspomaganie Kierownika Działu Utrzymania Ruchu w bieżącej pracy Działu
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-29 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MEDIÓW INTERAKTYWNYCH - do 6 000 PLN

tworzenie video w języku angielskim; zarządzanie społecznością internetową; pisanie artykułów na temat blockchain i tematów pobocznych po angielsku
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 3 000 PLN

obsługa klienta, sprzedaż towarów firmy, fakturowanie, obsługa WF-MAG, inne prace biurowe
SOBIANEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-27 - Węgrów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 3 500 PLN

Kompleksowe koordynowanie prac związanych z pisaniem, przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych, zgodnie z wytycznymi i metodologią pisania projektów oraz dokumentów towarzyszących.Rozliczane projektów krajowych oraz współfinansowanych środkami UE zgodnie z procedurami oraz standardami firmy, w tym przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatności, harmonogramów płatności, rozliczeń końcowych pod względem formalnym i finansowym, analiza zrealizowanych kosztów, nakładów projektów w wnioskiem projektowym, planem, budżetem projektu.Doradztwo i prowadzenie analiz pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania.Monitoring dostępności funduszy i źródeł dofinansowania
BOCHYŃSKI SEBASTIAN SMB CONSULTING - 2018-04-10 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - do 2 000 PLN

- prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych przez dodawanie ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych; - prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; - zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji pomiędzy pracownikami a pracodawcą; - sporządzanie raportów, wewnętrznej dokumentacji w firmie, np. o ilości zgłoszeń kandydatów, teczek pracowniczych i innych; - koordynowanie i wprowadzanie pracowników do wykonywania zleceń, m.in. zakup i wyposażenie pracowników w środki ochrony i odzieży BHP; - rozliczanie czasu pracowników i przygotowanie wypłat; - poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych i organizacja zakwaterowania; - prawo jazdy kategorii B (zawożenie nowoprzyjętych pracowników na badania lekarskie i szkolenia bhp samochodem służbowym). 168 godzin pracy miesięcznie, czas pracy: w godzianch pracy urzędów, w zależności od zlecenia.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTA - od 5 558,34 PLN

Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami produktu VEDas w jezyku angielskim, macedońskim oraz serbskim. Odpowiadanie na pytania klientów poprzez maile, telefon i kontakt przez portal. Koordynowanie i zarządzanie komunikacja z operacjami odnośnie zmian i oczekiwań klientów. Regularne raportowanie odnośnie zmian oraz przygotowywanie wymaganych dokumentów dla klientów- prezentacja na życzenie klienta
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 2 880 PLN

Prowadzenie spraw personalnych pracowników RZI w Lublinie.Opracowywanie i monitorowanie realizacji planu urlopów.Prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień lekarskich, badań okresowych pracowników.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2018-09-11 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA W REFERACIE FUNDUSZY STYPENDIALNYCH I EWIDENCJI PROJEKTÓW - NA CZAS ZASTĘPSTWA - 2 900 - 3 480 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KREDYTÓW - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - od 2 500 PLN

rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - do 7 070 PLN

prowadzenie prezentacji i szkoleń dla pracowników m.in. z narzędzi AdWords, MyBusinesswalidacja prowadzonych szkoleńadekwatna ocena szkolonych pracownikóworganizacja programu prowadzonych szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa kasy, przygotowywanie i drukowanie faktur, utrzymywanie kontaktu z dostawcami.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIELENIEWSCY S.C. Mieleniewski Bogusław, Karol, Cezary - 2017-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa klientaobsługa onlineobsługa zamówień telefonicznych i mailowychonsługa reklamacjiobsługa dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat