SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Stanowisko: SPECJALISTA

Wynagrodzenie: do 2 700 PLN

Zakres obowiązków: -przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.

Data publikacji: 2018-03-07

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie,wykształcenie średnie lub wyższe,staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw,w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,umiejętność obsługi komputera,predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt:wykształcenie wyższe,min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z IT,umiejętność konfiguracji sprzętu PC i urządzeń peryferyjnych,bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji aplikacji biurowych, w szczególności MS Office,bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego,bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji systemów operacyjnych z rodziny Windows,znajomość regulacji prawnych dotyczących samorządu województwa,znajomość obsługi komputera MS Office (Word, Excel, Power Point),brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 19.03.2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVList motywacyjnyKwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieni,Kserokopie świadectw pracy,Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,Oświadczenia kandydata ( własnoręcznie podpisane) o : posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2018

Data dodania oferty pracy: 06.03.2018

Oferta pracy ważna do: 19.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I OFERTOWANIA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych oraz kompleksowej dokumentacji przetargowej. Monitorowanie zamówień publicznych, weryfikacja i analiza dokumentacji przetargowej. Analizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnym, przygotowywanie pism z zakresu postępowań przetargowych, redagowanie pytań. Przygotowywanie ofert przetargowych, administrowanie dokumentami przetargowymi. Archiwizacja dokumentów przetargowych.
TOMED Zaopatrzenie Medyczne - 2016-03-01 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Węgierska Górka (śląskie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - od 4 875 PLN

Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku francuskim i angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS i PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Szczawnica (małopolskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO - do 5 000 PLN

Wykonywanie testow funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnosciowych tworzonego oprogramowania,-odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego, -identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji, znajomość globalnych procedur fimy i stosowanie ich adkewatnie do sytuacji,
EPAM Systems Poland - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ - do 2 940 PLN

organizacja pracy zespołu konserwatorów w celu utrzymania zasobów spółdzielni mieszkaniowej w przepisowym stanie; praca w godzinach 7-16.00 poniedziałek, 7-15.00 wt-czwartek, 7-14.00 piątek;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BOGATYNI - 2018-06-26 - Bogatynia (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Obsługa kadrowo-płacowo pracowników firmy, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, bieżąca aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie ENOVA, naliczanie wynagrodzeń zgodnie z zasadami kodeksu pracy i regulaminów wewnętrznych, sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych, sprawozdań oraz dokumentów rozliczeniowych (m. in. PIT, ZUS, GUS, PFRON), rozliczanie umów cywilnoprawnych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"HIGIENA SYSTEM" SP. Z O. O. - 2016-02-29 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ IT - od 4 600 PLN

Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy;
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PLANOWANIA PRODUKCJI I LOGISTYKI DLA DAIMLER I VOLKSWAGEN - do 7 000 PLN

Analiza i integracja zamówień w systemie. Zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówień klientów w zakładach produkcyjnych. Organizowanie dostaw do klienta. Kontakt z klientem i zakładami.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSÓW I OFERTOWANIA W DZIALE KONTRAKTÓW - 3 500 - 4 500 PLN

Analiza dokumentacji projektowej i dokumentów przetargowych, przygotowywanie kosztorysów
JUNKA PIOTR "PROGRESS" - 2018-07-09 - Połomia (śląskie)

SPECJALISTA - od 1 980 PLN

prowadzenie kadr, sporządzanie listy płac, prowadzenie ksiąg inwentarzowych
Gimnazjum Nr 14 - 2016-06-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - OFERTA STAŻU/ BASKETO EMILIAN TOMCZAK, UL. DWORCOWA 21, INOWROCŁAW (NR 0648) - 997,4 PLN

obsługa klienta, obsługa sklepów internetowych, bieżący monitoring rynku i konkurencji
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 500 - 3 400 PLN

- prowadzenie procesu rekrutacji- obsługa formalno- prawna dot. przyjęć do pracy- kierowanie pracowników na badania lekarskie- kierowanie pracowników na szkolenia stanowiskowe oraz dotyczące bhp
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2017-09-01 - Dęblin (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Przygotowywanie terenu pod budowę, instalacje wodne, kanalizacji, elektryczne,gazowe, fundamenty,budynki,montaż przydomowych oczyszczalni ścieków, szamba. Dbanie o ład i porządek na terenie budowy
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Pniewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU/LOGISTYKI - od 1 600 PLN

Praca 2-3 dni w tygodniu, preferowane osoby stududjujące (4-5 rok). Do obowiazków osoby zatrudnionej należeć będzie pomoc przy realizacji projektów w firmie oraz wsparcie przy bieżącej dzałalności biura obsługi klienta.
ENGRAM S.C. - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH - od 2 200 PLN

- Monitorowanie możliwości finansowania wydarzeń realizowanych przez Bibliotekę ze źródeł zewnętrznych. Pozyskiwanie dodatkowych funduszy - przygotowywanie wniosków, monitorowanie realizacji zadań, rozliczanie projektów. Włączanie się w działania związane z promocją i marketingiem instytucji. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych. Wymagana znajomość uwarunkowań prawnych dotyczących instytucji kultury, wiedza na temat podstawowych zasad fundraisingu, sponsoringu. Wymagana znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-254-60-98) w godz.: 8:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 800 - 3 200 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, PRACE BIUROWE
ALEMANNIA CENTRUM TŁUMACZEŃ ALEKSANDRA KUŁAK - 2017-03-21 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Przygotowywanie i obsługa sprzedaży towarów handlowych, fakturowanie sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, udzielanie informacji klientowi o walorach użytkowania towarów handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - technik handlowiec, dobra obsługa komputera, programu Subiekt GT, pakietu OpenOffice oraz podstaw handlu.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wejherowo (pomorskie)

KELNER - od 2 000 PLN

Obsługa kelnerska gości.Praca na umowę o pracę w godz. 7-19 w Dźwirzynie, również w weekendy.
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2017-02-28 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 15 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO(NR 8828) - od 4 000 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)- Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KONTRAHENTÓW Z RYNKÓW EUROPY WSCHODNIEJ - od 15 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętności: znajomość rynków Europy Wschodniej(branża rekrutacja pracowników), doświadczenie zawodowe min 1 rok na w/w stanowisku, prawo jazdy. B , znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, negocjacje handlowe, prowadzenie rozmów, oferowanie i przyjmowanie ofert, uczestnictwo w spotkaniach handlowych, pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej, branża (rekrutacja pracowników). Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA E-COMMERCE - od 2 000 PLN

Współtworzenie strategii działań e-marketingowych firmy - badanie efektywności działań, praca nad wzrostem konwersji, praca z narzędziami typowymi dla e-marketingu oraz narzędziami analitycznymi, obsługa CMS: dodawanie zdjęć, modyfikacja opisów, konfigurowanie i modyfikowanie produktów, obsługa portali społecznościowych/aukcji Alllegro, kontakt tel i e-mailowy z klientami/kontrahentami, praca nad aktualnie realizowanymi projektami oraz wsparcie działu IT.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA OZSS - od 1 500 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-4/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-04-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa telefoniczna klientów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych
Ceramika NOWA GALA S. A. - 2016-11-14 - Końskie (świętokrzyskie)

KAMIENIARZ - od 1 750 PLN

wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SPECJALISTA W DZIALE SPRZEDAŻY - 2 050 - 2 350 PLN

praca w dziale handlowym, wystawianie dokumentów magazynowych takich jak WZ, RW, PZ, obsługa klientów.
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Ruda Śląska (śląskie)