SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI / GŁÓWNY SPECJALISTA Gdynia oferta pracy 1 Wojskowy Ośrodek Metrologii
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI / GŁÓWNY SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Określenie, aktualizacja ksiegi jakośc, opracowanie i aktualizacja procedur i instrukcji szczegółowych zgodnie z normą 17025
Data publikacji: 2018-07-23
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: 1 Wojskowy Ośrodek Metrologii
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Miegonia Władysława 45, 81-122 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Określenie, aktualizacja ksiegi jakośc, opracowanie i aktualizacja procedur i instrukcji szczegółowych zgodnie z normą 17025
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI / GŁÓWNY SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista kontroli jakości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista kontroli jakości (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Systemy zarządzania jakością
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Doświadczenie na stanowisku związanym z SZ opartym na ISO 9001 lub ISO 17025 Szkolenie z SZ PCA, PCBC, POLLAB
Nazwa pracodawcy: 1 Wojskowy Ośrodek Metrologii
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Miegonia Władysława 45, 81-122 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Miegonia Władysława
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.07.2018
Data dodania oferty pracy: 23.07.2018
Oferta pracy ważna do: 23.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzenie dokumentacji Biura Finansowo-Inwestycyjnego
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS, obsługa programu płatnik,doświadczenie mile widziane
TWOJE BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
pozyskiwanie pracowników z państw wschodnich, czynna rekrutacja, przygotowywanie ofert pracy, współpraca z instytucjami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Żyrardów (mazowieckie)
Specjalista ds. wsparcia IT. Do obowiązków należy administrowanie serwerami, wsparcie liniowe pracowników produkcji, zarządzanie zasobami sprzętowymi. Wymagane wykształcenie kierunkowe techniczne lub wyższe. Doświadczenie min. 3 lata przy wykształceniu wyższym kierunkowym, min. 6 lat przy wykształceniu technicznym kierunkowym, umiejetność zarządzania urządzeniami sieciowymi i administrowania serwerami Windows/Linux, znajomość języka PL/SQL i baz danych Microsoft, znajomość technologii wirtualizacji Hyper-V,Vmvare, znajomość podstaw elektroniki, mile widziana znajomość Wondows PowerShell i C#, XML, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odporność na stres, j. angielski w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej.
Fabryka Okien "Dako" sp. z o.o. - 2016-05-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Umowy cywilnoprawne, umowy o pracęNadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń z zakresu BHP dla PracownikówSporządzanie zaświadczeń do celów mieszkaniowych, MOPS-u, UP, kredytów i pożyczek, sądu, ZUS i innych na prośbę PracownikaObsługa dofinansowań PFRONwyliczanie kwot do odpisu PFRONPrzyjmowanie stron w sprawach pracowniczych w zakresie w/w pracWprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac
MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowych kontaktów
Pure Health and Fitness Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Bytom (śląskie)
obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, bieżąca kontrola i nadzór maszyn w trakcie procesu produkcji
KAROL KANIA I SYNOWIE Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Piasek (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: stanowisko specjalisty ds. technicznych realizuje zadania statutowe SOSiR w zakresie utrzymania w należytym stanie technicznym urządzeń i systemów stanowiących wyposażenie obiektów. Ważniejsze zadania:a) nadzór nad prawidłowym działaniem automatyki wentylacji i nawadniania płyty boiska,b) nadzór nad eksploatacją elektronicznych tablic wyników,c) administrowanie siecią komputerową oraz serwisem internetowym,d) administrowanie siecią systemów bezpieczeństwa i monitoringu,e) nadzór nad eksploatacją komputerowych stacji uzdatniania wody basenowej,f) administrowanie siecią telekomunikacyjną, TV i radiową,g) przygotowywanie umów oraz danych do rozliczenia faktur,h) działania z zakresu funkcji administratora bezpieczeństwa informacji,i) obsługa stron internetowych w zakresie BIP i ePUAP, umieszczanie informacji podlegających opublikowaniu.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.sosirslupsk.naszbip.pl
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-10-21 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie dokumentów zwiazanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy. Sporządzanie list płac. Sprawozdania GUS. Prowadzenie akt osobowych. Obsługa programu płatnik. Sprawozdania do PFRON. Praca w godz. 8:00-12:00.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Nowa Sól (lubuskie)
Zadania na stanowisku: - obsługa klientów (bezpośrednia, mailowa i telefoniczna) - sprzedaż wycieczek, miejsc hotelowych, polis turystycznych i innych produktów z naszej oferty - realizacja planów sprzedażyPracodawca oczekuje: - pozytywnego nastawienia i motywacji - doświadczenia w sprzedaży usług turystycznych (mile widziani rezydenci i pasjonaci podróży) - nastawienia pro sprzedażowego i pro klienckiego, inicjatywy w kontakcie z Klientem; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-16
P.H.U. Wito-Tur Tomasz Wiśniewski - 2016-06-13 - Słupsk (pomorskie)
1) elektroniczne sporządzanie wynagrodzeń dla pracowników szkoły,2) obliczanie zasiłków, świadczeń z ubezpieczenia społecznego,3) sporządzanie list godzin ponadwymiarowych nauczycieli,4) sporządzanie deklaracji ZUS wraz z załącznikami w programie PŁATNIK,5) sporządzanie sprawozdań statystycznych, zbieranie danych i wprowadzanie GUS i SIO oraz obsługa programu TREZOR6) sporządzanie przelewów,7) prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania oraz wydawanie tych druków,8) opisywanie i oddawanie do archiwum dokumentów księgowych,9) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych,10) prowadzenie kasy szkoły,11) elektroniczna korespondencja spraw księgowych,12) kontakt z bankiem elektroniczne pobieranie wyciągów, przekazywanie przelewów, pobieranie środków pieniężnych z banku,13) prace zlecane z zakresu księgowości,
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. T. MAKOWSKIEGO - 2016-08-29 - Łódź (łódzkie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie zamówień, obsługa telefoniczna i mailowa, współpraca z innymi działami firmy w tym zakresie, nadzór nad poprawnością terminowością realizacji zamówień, uaktualnianie oferty, informowanie klientów o nowościach, pozyskiwanie dla firmy nowych klientów, praca na targach zagranicznych i krajowych kilka razy w roku.
"Raster" - 2016-09-28 - Kielce (świętokrzyskie)
nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami ze wschodu, liczne wyjazdy zagraniczne w celu podpisywania umów.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Żelechów (mazowieckie)
- kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i merytorycznym,- kontrola i nadzór nad wydatkami w projektach,- bieżący kontakt z personelem projektu i koordynatorami w zakresie realizacji budżetów projektów i utrzymania dyscypliny budżetowej,- rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,- sporządzanie raportów i zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji,- prowadzenie ewidencji księgowej,- sporządzanie zestawień ZUS,- kontakt z instytucjami nadzorującymi realizację projektówOferujemy:Perspektywy rozwoju zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,pracę w młodym i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multi Sport).Kontakt z pracodawcą: m.jagiello (at) biuroewal.pl
EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż internetowa, Social Media, moda ciekawostki z sieci.
Firma Handlowa "ILSCY" Sp. Jawna - 2017-02-09 - Wschowa (lubuskie)
prowadzenie postępowań zakupowych, techniczna koordynacja dostaw.
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-27 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Ocena gotowości mieszkania do najmu, bieżące kontakty z właścicielami mieszkań. Poszukianie solidnych najemnców i ich selekcja. Weryfikacja terminowości w płatnościach najemców oraz awarii w mieszkaniach. Rozwój portfela mieszkań zarządzanych przez Mzuri w Trójmieście.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)
analiza i przygotowanie dokumentów do pozwolenia na budowę i użytkowanie budynku, nadzór nad pracami projektowymi, obsługa programu kosztorysowego
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
realizacja procesu zamówień, optymalizacja kosztów zakupów, prowadzenie negocjacji zakupowych
"EKOFORM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Brzeszcze (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, kompleksowa obsługa klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z montażystami, projektantami i serwisem; realizacja powierzonych obowiązków (raportowanie)
EkoEnergia Polska Sp. z o.o. Kielce - 2017-10-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż klimatyzatorów na terenie kraju. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyj ęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie skarg pacjentów, współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lu faktycznym pacjentów, prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze swiadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital oraz zapewnienie dostępu do informacji prawnej, prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze sttystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-04-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu biura zarządu, nadzór nad korespondencją, obsługa
NOWY SZPITAL w Kostrzynie nad Odrą Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Zamość (lubelskie)
obsługa sekretariatu , praca na narzędziach CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
jw
Gimnazjum nr 48 im. Jana Pawła II - 2016-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji na uczelni; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-05-31 - Gliwice (śląskie)
Kontakt z klientem, analiza reklamacji, przygotowanie dokumentacji jakościowej do poszczególnych rodzajów produkcji, przygotowanie planów kontroli, analiza błędów jakościowych. Praca w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Psarskie (wielkopolskie)