SPECJALISTA W DZIALE PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: analiza i przygotowanie dokumentów do pozwolenia na budowę i użytkowanie budynku, nadzór nad pracami projektowymi, obsługa programu kosztorysowego
Data publikacji: 2016-10-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analiza i przygotowanie dokumentów do pozwolenia na budowę i użytkowanie budynku, nadzór nad pracami projektowymi, obsługa programu kosztorysowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 02.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe, budowlane, doświadczenie zawodowe min. 5 lat, umiejętność kosztorysowania (program AUTOCAD), znajomośc technologii, budownictwa, biegła obsługa komputera, mile widziane uprawnienia budowlane
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.10.2016
Data dodania oferty pracy: 24.10.2016
Oferta pracy ważna do: 24.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2016
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS i PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Szczawnica (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Olkusz (małopolskie)
praca w biurze przy komputerze
Dalc i Ochocki-Doradcy Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie samodzielna sprzedaż usług oferowanych przez Spółkę dla klientów indywidualnych.Poszukujemy osób dla których sprzedaż w domu klienta będzie zarówno wyzwaniem jak i satysfakcją z wykonywanej pracy. Wybranym osobom oferujemy: atrakcyjną formę wynagrodzenia dogodną formę zatrudnienia (umowa zlecenie, umowa o dzieło) elastyczne godziny pracy, auto służbowe, stały rozwój, w tym profesjonalny pakiet szkoleń sprzedażowych i produktowych. Jeżeli chciałbyś zostać częścią naszego zespołu prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV. Odpowiadamy tylko na wybrane oferty.
Telestrada S.A. - 2016-12-02 - Przemyśl (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe o specjalizacji BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP, doświadczenie zawodowe min. 1 rok; Audytor wew. systemów ISO 14001 i OHSAS 18001, znajomość przepisów z zakresu BHP, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; dobra org. pracy własnej, samodzielność, odporność na stres; zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z Ochroną Środowiska, realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozp. RM, przeprowadzanie bieżących kontroli, ocena ryzyka związanego z wykonywanymi pracami, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzanie i nadzorowanie dok. oraz raportów; inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo w pracy oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Kirchhoff Polska Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)
Praca w Kutnie-tworzenie działu kontroli jakości,czuwanie nad zapewnieniem wysokich standardów produktów, wykonywanie pomiarów i kontroli,nadzór nad audytami procesu i produktu,wdrażanie zmian,obsługa recylkulacji,mile widziane osoby niepełnosprawne,doświadczenie na podobnym stanowisku-mile widziane
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-01-25 - Kutno (łódzkie)
promocja produktów, szukanie partnerów handlowych o podwykonawców produkowtórnych urządzeń, koordynacja umów i dostaw urządzeń z Ukrainy, nanoszenie zmian w rysunkach technicznych za pomocą programu Auto-Cad
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FLORTECH ANDRZEJ STYCZYŃSKI - 2017-05-26 - Turek (wielkopolskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do 2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-07-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Rozliczanie projektów współfinansowanych dotacjami UEPrzygotowywanie sprawozdań okresowych oraz wniosków o płatnośćKontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektówMonitorowanie, nadzór i pomoc w prawidłowej realizacji postępowań ofertowych i procesów zakupowych w ramach projektów UEpisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu
Stowarzyszenie Na Tak - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
PROMOWANIE FIRMY I USŁUG, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I ICH OBSŁUGA, PRZYGOTOWANIE OFERT, UTRZYMANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, UDZIAŁ W SPOTKANIACH I TARGACH , ANALIZA POTRZEB RYNKOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Siedlce (świętokrzyskie)
prezentowanie towaru klientom, przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów: FVAT, WZ, obsługa sprzętu biurowego
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad bieżącą eksploatacją i utrzymaniem lokomotyw, monitoring i rozliczanie usług przewozów kolejowych
ZPNTMiU"Tabor" M. Dybowski Sp.J. - 2016-11-10 - Dębica (podkarpackie)
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencjomowanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji kadrowej, aktualizacja teczek akt osobowych, dbałośc o komletność i prawidłowość dokumentacji, współpracua z PUP, PIP, ZUS
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Malbork (pomorskie)
poszukiwanie potencjalnych kontrahentów firmy poza granicami kraju, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem produktów firmy poza granice kraju, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami bengalskimi, obsługa mailingów z klientami z Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bengalskim, wykonywanie poleceń bengalskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynowanie i śledzenie zamówień do kooperatorów i podwykonawców, współpraca z kontrolerami jakości w obszarze produkcji oraz jakości komponentów, nadzorowanie transportu i dostaw kooperatorów dbanie o optymalną współpracę w dziele zakupów, śledzenie zamówień komponentów i realizacji zamówień itp. Godz. pracy 7.30-15.30.
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2017-11-03 - Słupsk (pomorskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)
sprzedaż produktów, realizacja założonych planów projektowych, przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych, doradztwo techniczno-handlowe, kontrola i analiza transakcji
PETECKI INVESTMENT SPÓŁKA Z O.O. - 2015-12-03 - Chrapczew (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, asystowanie przy naliczaniu płac, rejestracja czasu pracy, praca w programach kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kluczbork (opolskie)
Przekazywanie zleceń kierowcom dystrybucyjnym, zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów, optymalne planowanie transportów, kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych, kontrola jakości danych w systemie SPEED i dokumentacji dystrybucyjnej, telefoniczna i mailowa obsługa Klientów, budowanie dobrych relacji z Klientem i Przewoźnikami, realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie
JOBHOUSE Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
PPH BORMECH SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Charnowo (pomorskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, pracodawca wymaga 2 lata doświadczenia zawodowego
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. Podmokle Małe - 2016-04-18 - Kiełpiny (wielkopolskie)