SPECJALISTA INŻYNIERYJNO - TECHNICZNY (KIEROWNIK DS. JAKOŚCI) Katowice oferta pracy INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH
Stanowisko: SPECJALISTA INŻYNIERYJNO - TECHNICZNY (KIEROWNIK DS. JAKOŚCI)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Pożądana znajomość języka angielskiego.
Data publikacji: 2016-12-22
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanisława Kossutha 6, 40-844 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Pożądana znajomość języka angielskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA INŻYNIERYJNO - TECHNICZNY (KIEROWNIK DS. JAKOŚCI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: chemik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Pożądana znajomość języka angielskiego.
Nazwa pracodawcy: INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Stanisława Kossutha 6, 40-844 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kandydaci proszeni są o złożenie następujących dokumentów: 1. Podanie o zatrudnienie w Instytucie Ekologii Terenów Uprzemysłowionych.2. Życiorys/CV.3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający dane kontaktowe (w tym adres mailowy oraz nr telefonu).4. Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych.5. Kopie świadectw ukończonych kursów i zdobytych uprawnień.6. Kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej.7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie zustawą oochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 8. Oświadczenie o zgodności z oryginałem przedstawionych kopii dokumentów. - Zgłoszenia należy składać wsekretariacie Instytutu, pok. 134 lub przesłać listem poleconym na adres: 40-844 Katowice, ul.Kossutha 6.Termin składania zgłoszeń upływa w dniu 22 stycznia 2017 r. Wprzypadku zgłoszenia listem poleconym decyduje data wpływu do Instytutu. Nabór jest dwuetapowy. Kandydaci dopuszczeni do II etapu zostaną powiadomieni mailowo omiejscu i czasie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zatrudnienie kandydata poprzedzone jest badaniami lekarskimi potwierdzającymi dopuszczenie pracownika do pracy na danym stanowisku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: Termin składania zgłoszeń upływa w dniu 22 stycznia 2017 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.ietu.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Stanisława Kossutha
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE. BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE BIOTECHNOLOGII.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: chemik
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.12.2016
Data dodania oferty pracy: 22.12.2016
Oferta pracy ważna do: 22.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie planów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentacji prpjektowej, inne prace zlecone.
Bad Element Polska Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Obsługa zleceń, kontakt z kontrahentem zagranicznym, telefoniczna obsługa klientów, współpraca z pozostałymi dzałami w firmie.
Adegis Sp. z o. o. - Sp. K. - 2015-12-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie kontroli jakości surowców, półproduktów i produktów zgodnie z planem kontroli, wypełnianie i nadzór nad dokumentacja kontrolną, reklamacja surowców oraz produktów gotowych, udział w audytach wewnętrznych oraz zewnętrznych, aktualizacja danych systemowych, nadzór nad sprzętami kontrolno-pomiarowymi, przeprowadzanie szkoleń z zakresu jakości, kontrola higieny i czystości stref produkcyjnych, raportowanie niezgodności, stałe podnoszeie standardów jakości firmy.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
pracownik ds. płac
HRK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc przy sprzątaniu szkoły: mycie podłóg, parapetów, ścieraniekurzu z mebli, podlewanie kwiatów, odkurzanie wykładzin i dywanów.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Przeczyce (śląskie)
-tworzenie listy płac i naliczanie wynagrodzeń, tworzenie raportów do ZUS, naliczanie raportów.
BFK Biuro Rachunkowe Anna Strongowska; STRONGOWSKA FHU - 2017-08-24 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac, sporządzanie sprawozdań na rzecz GUS, terminowa realizacja zgłoszeń do ZUS, US, nadzór nad poprawnością oraz terminowością dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie zaświadczeń dla pracowników, sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
Capricorn Spółka Akcyjna Ciernie - 2017-11-24 - Świebodzice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zleconych prac biurowych, układnie i wpinanie dokumentów sprzedaży, weryfikacja dokumentów, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż art. do produkcji rolnej
HANDEL ARTYKUŁAMI PRZEMYSŁOWYMI Stanisław Bebłowski - 2016-09-05 - Przytuły (podlaskie)
Nadzorowanie wszystkich aspektów związanych z księgowością oraz sprawami kadrowo – płacowymi, dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych, kontrola sald należności i zobowiązań, odpowiedzialność za stan dokumentacji kadrowej i księgowej oraz jej archiwizację, sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS, prowadzenie akt osobowych pracowników, dbanie o ich poprawność oraz aktualność, przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilno – prawnych oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zgłaszanie pracowników do ZUS oraz dokonywanie zmian w tym zakresie, nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów obrotu magazynowego. Praca w godz. 8-16.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2018-03-07 - Gąbin (mazowieckie)
Organizacja i koordynacja pracy podległych stanowiskSprawowanie nadzoru nad produkcjąKontrola nad powierzonym mieniem przedsiębiorstwaWspółpraca z kierownictwem
CREUZET POLSKA Sp. z o.o - LISI AEROSPACE - 2017-07-04 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
- prowadz. kalnedarz spotkań,- umawianie spotkań biznensowych,- kontakt z klientami firmy,- prowadzenie e-maili i raportowanie najważniejszych wiadomości,- zbieranie danych i analiza,- tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,- przygot. ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Obsługa reklamowa koncertów, przygotowanie meteriałów reklamowych (plakaty, banery), aktywność w serwisach społecznościowych, aktywność w portalach koncertowych, imprezowych, obsługa strony internetowej, przygotowanie materiałów reklamowych dla prasy.
ART DIVISION Janusz Wiszniewski - 2016-02-05 - Zabrze (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa korespondencji w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2015-05-21 - Pszczyna (śląskie)
projetowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie HR, wspieranie kadry kierowniczej w osiąganiu celów biznesowych, prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska róznego szczebla, wdrożenia i adaptację nowozatrudnionych pracowników, prowadzenie działąń związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy, rozwiązywanie problemów pracowniczych, zarządzanie relacjami pracowniczymi oraz kreowanie dobrej atmosfery w firmie
Vivenge sp. z o.o. - 2017-04-23 - Gręzówka (lubelskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa telefoniczna i mailowa, fakturowanie, wyceny
DOMARANT Lidia Krzywińska-Lipiec - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
Opis stanowiska:* obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych* prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur* sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym* obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży* prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników)* koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami)Wymagania* samodzielność, umiejętność rozmowy z klientami* kultura obsługi* dokładność, staranność* znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanymOferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Fakturowanie i ksiegowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z przepisami wewnętrznymi, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w tym udzielanie informacji co do trybu postępowań,przyjmowanie wniosków, weryfikacja i opiniowanie dokumentów, wybór trybuoraz przedkładanie wniosku władzom Uczelni, przygotowywanie i prowadzeniepostępowań o udzielenie planowanie zamówień publicznych w Uczelni i analizyw zakresie merytorycznym stanowiska, a w tym sporządzanie planu zamówieńpublicznych i planu postępowań, przygotowanie i przekazanie informacji zprowadzonych postępowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z zakresuzamówień publicznych, współudział w przygotowaniu projektów aktów prawawewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-10-20 - Opole (opolskie)
dbanie o pozytywny wizerunek i ciągłość pracy oddziałów KONKRET Sp. z o.o., wsparcie merytoryczne w sprzedaży, monitorowanie pracy podległych biur, rozliczanie podległych biur (praca na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego)
KONKRET Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Żyrardów (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: mechanika i budowa maszyn, minimum 6 miesięcy stażu pracy, czytanie rysunku technicznego. Charakterystyka pracy: przygotowanie ofert przetargowych, rozeznanie w rynkach produktów, przygotowanie i prowadzenie akcji telefonicznych, tworzenie dokumentacji sprzedażowej. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt emailowy: kadry (at) artech-rybnik.com.pl.
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2017-05-18 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru na lady, kontrola terminów przydatności towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych; Przyjmowanie zamówień odKlienta i kompleksową oraz terminową realizację sprzedaży;Samodzielne prowadzenie obsługi procesu wysyłek towarów doKlientów; Tworzenie i ewidencjonowanie dokumentów magazynowychi finansowych w systemie COMARCH; Nawiązywanie i utrzymywaniepozytywnych relacji z Klientami; Pozyskiwanie nowych klientówhurtowych w środowisku Internet. Wspieranie działu zakupów wbieżących działaniach, praca w godz.9-17
CERPOL A. BUBA S.K. - 2016-02-17 - Opole (opolskie)
obsługa klienta, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Żary (lubuskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji w dziale logistycznym i obsłudze klientów firmy, dbanie o czystość na stanowisku pracy,
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Mielec (podkarpackie)