SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Wodzisław Śląski oferta pracy Adegis Sp. z o. o. - Sp. K.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa zleceń, kontakt z kontrahentem zagranicznym, telefoniczna obsługa klientów, współpraca z pozostałymi dzałami w firmie.
Data publikacji: 2015-12-23
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: Adegis Sp. z o. o. - Sp. K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marklowicka 23, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa zleceń, kontakt z kontrahentem zagranicznym, telefoniczna obsługa klientów, współpraca z pozostałymi dzałami w firmie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00. Cv przesyłać na adres e-mail.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca wymaga min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta zagranicznego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Adegis Sp. z o. o. - Sp. K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Marklowicka 23, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Marklowicka
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy:
Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.12.2015
Data dodania oferty pracy: 23.12.2015
Oferta pracy ważna do: 22.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2016-09-15 - Nysa (opolskie)
Zaopatrzenie Zakładu w opakowania i surowce;Sporządzanie planów zakupów opakowań i surowców w oparciu o otrzymane plany produkcyjne;Analizowanie ilościowe i wartościowe zamawianych opakowań i surowców;Dokumentacja pracy, w tym opisywanie faktur, czuwanie nad ich zgodnością z zamówieniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczącego przepływu materiałów, fakturowanie sprzedaży materiałów;Analiza opakowań i surowaców względem rotacji. Zgłaszanie materiałów zbędnych;Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do składanych reklamacji jakościowych i ilościowych;Ścisła wspólpraca z działami wewnętrznymi w firmie w zakresie wdrożeń nowych produktów.
GRUPA INCO S.A. - 2017-01-04 - Susz (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych- Wdrażanie nowych pracowników do organizacji- Tworzenie kanałów wewnętrznej komunikacji - Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy- Współtworzenie programów szkoleniowo-rozwojowych- Zarządzanie kompetencjami i talentami w organizacji- Współudział w tworzeniu systemów motywacyjnych- HR biznes partner dla obszarów produkcyjnych i handlowo-marketingowych
CYFROWA FOTO Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Świlcza (podkarpackie)
Obsługa urządzen pakujących ; obsługa szczotkarek - maszyn do produkcji mopów sznurkowych; pakowanie ręczne.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Łódź (łódzkie)
operatywne planowanie produkcji, przygotowywanie planów produkcyjnych, analiza realizacji planów, zarządzanie podległym personelem, współpraca z Kierownikiem Działu Produkcyjnego, raportowanie do Dyrektora Produkcji
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-06-21 - Poznań (wielkopolskie)
DO UZGODNIENIA
POLSKIE ZRZESZENIE INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW SANITARNYCH - 2017-07-17 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie półproduktów, wykonywanie wyrobów garmażeryjnych z surowców mięsnych i półproduktów z zastosowaniem maszyn i urządzeń. Segregowanie, noszenie, pakowanie wyrobów, oznakowanie, przygotowanie surowców i półproduktów do przerobu.Praca na umowę zlecenie, przy wynagordzeniu 13,70 zł/h - minimum 168 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jarosław (podkarpackie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych - wspieranie działu jakości w rozwiązywaniu problemów jakościowych - nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-23 - Czyżew (podlaskie)
obsługa klienta na stoisku mięsnym, alkohole itp. obsługa kasy fiskalnej, układanie towaru;wysokość wynagrodzenia 1750 zł brutto+ premia
PALUSZEK Marzena i Piotr Paluch Sp.j. - 2015-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym,Nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, Bieżące rozwiązywanie problemów jakościowych, Tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli).
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-09-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie rysunków technicznych zgodnie z zamówieniem klienta.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej, Sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów platniczych, Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprwozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział, udzielanie informacji dot. instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR, stalanie kwoty nadmierne/niezależne pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie, przygotowywanie raportów i zestawień dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i onitorowania procesu obsługi należności.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-03-24 - Gdynia (pomorskie)
Szycie tapicerki skórzanej i tekstylnej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzedawca powierzchni reklamowych w prestiżowym magazynie, pism branżowych
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-25 - Legnica (dolnośląskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język holenderski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-29 - Kornice (śląskie)
1. Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.2. Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.3. Pozyskiwanie nowych klientów.4. Pozyskiwanie sponsorów.5. Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.6. Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.7. Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICA8. Analiza obecnych trendów w branży.9. Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.10. Przygotowywanie informacji na stronę internetową11. Współpraca z mediami12. Zapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.13. Zarządzanie powierzchnią reklamową.14. Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.15. Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.16. Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.17. Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątającej.18. Wykonywanie innych poleceń dyrektora zakładu.Kandydat będzie wyłoniony w drodze naboru, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1241
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-09-29 - Gorzyce (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Rozpatrywanie reklamacji klientów, zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych, inicjowanie zmian doskonalających jakość wyrobów na podstawie analiz reklamacji. Wynagrodzenie do ustalenia.
"DIG-NET" LENART SP.J. - 2018-08-21 - Mroczeń (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmyKontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa kluczowych klientów zagranicznych, poszukiwanie nowych, doradztwo
ILC MIĘDZYNARODOWE CENTRUM PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w handlu, znajomość i j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów indywidualnych, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanaie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)
Praca na budowie
PPHU MATEXIM Heidner i Wspólnicy Spółka Jawna Białogard - 2016-03-22 - Białogard (zachodniopomorskie)
sprzedaż detaliczna produktów leczniczych i wyrobów medycznych w sklepie medycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
obsługa klienta, realizacja zamówień składanych przez klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
- opracowywanie danych związanych z jakością dostarczanych surowców- wsparcie administracyjne w zakresie przygotowywania oraz kompletowania dokumentów- kontrola stanów magazynowych oraz dokumentacji w zakresie procesó zaku[owych ( z uwzględnieniem zasady FIFO)- kontakt z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi- przygotowanie analiz i raportów w j. koreański
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Żory (śląskie)
Praca przy produkcji sprzętu AGD - praca przy lininn produkcyjnej.
Randstad Polska Sp.z o.o. - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)