SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG POLIGRAFICZNYCH Gdynia oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowe Joanna Pruś
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG POLIGRAFICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów nadruku. Obsługa maszyn drukarskich. Przygotowywanie zleconej poligrafii. Pozyskiwanie klientów na usługi poligraficzne.
Data publikacji: 2017-10-06
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowe Joanna Pruś
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Morska 93, 81-222 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie projektów nadruku. Obsługa maszyn drukarskich. Przygotowywanie zleconej poligrafii. Pozyskiwanie klientów na usługi poligraficzne.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG POLIGRAFICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane 2-letnie doświadczenie zawodowe. Wymagana umiejętność obsługi programu COREL.
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe Joanna Pruś
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Morska 93, 81-222 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Morska
Numer budynku pracodawcy: 93
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.10.2017
Data dodania oferty pracy: 05.10.2017
Oferta pracy ważna do: 04.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie strategii marketingowej oraz wdrażanie jej w różnych kanałach informacyjnych, zarządzanie treściami na stronie internetowej teatru, odpowiedzialność za proces komunikacji marketingowej, współpraca przy tworzeniu Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Walizka, prowadzenie działań sponsoringowych oraz partnerskich, przygotowywanie ofert do placówek oświatowych, domów kultury oraz teatrów, realizacja polityki marketingowe Teatru, Koordynowanie działań promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań dla klientów Teatru, koordynacja działań organizacyjnych Teatru, współpraca i utrzymywanie kontaktów z mediami, planowanie i realizacji imprez oraz innych form uczestnictwa w kulturze, aktualizacja i redakcja strony internetowej oraz profili społecznościowych prace biurowe i administracyjne, udzielanie informacji o działalności instytucji, archiwizacja dokumentacji teatru.
Teatr Lalki i Aktora - 2017-11-24 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami w zakresie transportu kolejowegoprowadzenie sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej oraz rocznej dla UTK, GUS dysponowanie oraz nadzór nad pociągami towarowymiplanowanie pracy drużyn trakcyjnych w oparciu o bieżące i planowane zadania eksploatacyjnenadzór nad czasem pracy drużyn trakcyjnych realizujących przewozyterminowa realizacja zadań przewozowych wynikająca z planów i harmonogramówwspółpraca z zespołem dyspozytorów w zakresie bieżącej eksploatacji
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2018-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzen biurowych, przyugotowanie ofert handlowych, analizowanie i wpływ oferty na potencjalnego klienta, obsługa klienta, aktywne pozyskiwanie odbiorców
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Górki Małe (śląskie)
kontrola przepływów finansowych, koordynacja księgowości między oddziałami, wsparcie projektu
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Praca w Katowicach, ul. Pukowca 25, ul. Przemysłowa 3. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-12-08 - Katowice (śląskie)
ANALIZA RYNKU DOSTAWCÓW USŁUG ZEWNETRZNYCH POD KĄTEM KOOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, PROWADZENIE ZAKUPÓW USŁUG ZEWNĘTRZNYCH DLA KOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z OBECNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POSZUKIWANIE NOWYCH KONTRACHENTÓW, PROWADZENE ROZMÓW HANDLOWYCH I NEGOCJACJIZ KONTRAHENTAMI, KORDYNACJA PROCESU KOOPERACJI
FUGO ZAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Konin (wielkopolskie)
Wdrażanie produkcji etykiet w oparciu o nowe technologie (nano labels, etykiety bezpodkładowe), montaż i rozruch nowych urządzeń poligraficznych, zarządzanie utrzymaniem w ruchu urządzeń pligraficznych, kontakt z inżynierami z centrali SATO w JaponiiMiejsce pracy: Wrocław, ul. TynieckaPraca aw godzinach 8-16sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń pracowników z Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji ZUS, prowadzenie dokumentacji związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie dokumentacji związanych z awansem zawodowym nauczycieli
Szkoła Podstawowa nr 14 im. Adama Mickiewicza - 2016-10-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Poszukiwanie nowych klientów. Utrzymywanie współpracy z obecnymi klientami. Przygotowywanie dla przwoźników ukraińskich instrukcji przewozu, w tym podawanie warunków przewozu, środka transportu oraz ustalanie tras. Znajomość topografii Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Zakroczym (mazowieckie)
dozorowanie ekspozycji w muzeum, oprowadzanie zwiedzających, obsługa kasy fiskalnej(szczegóły oferty na stronie www.wck.wadowice.pl)
Wadowickie Centrum Kultury im. Marcina Wadowity - 2016-03-04 - Wadowice (małopolskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2015-12-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie przedmiarów, zestawień materiałowych, ofert cenowych, różnorodnych wycen, schematów, projektów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, przygotowywanie dokumentacji, technicznej i powykonawczej kontraktów. Miejsce pracy: Kępno, ul. Wrocławska 13B. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą tel.: 885 210 807, e-mail: ss (at) allescool.com.pl
JACEK STEMPIN "ALLES COOL" CHŁODNICTWO KLIMATYZACJA WENTYLACJA - 2017-05-11 - Kępno (wielkopolskie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingu z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży AKP w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-05-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Personalizacja kart, personalizacja listów, sprawdzanie bazy danych, przygotowanie do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw personalnych pracowników zatrudnionych na czas okreslony
FUGA SPÓŁKA Z O.O. - 2016-05-11 - Gubin (lubuskie)
rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Bytom (śląskie)
analiza i specyfikacja potrzeb zakupowych poszczególnych działów firmy, wyszukiwanie, nawiązywanie współpracy z dostawcami, negocjowanie warunków handlowych i przygotowanie umów, wdrażanie rozwiązań w celu zwiększenia efektywności, generowanie oszczędności i optymalizacja kosztów, stworzenie standardów wyboru i oceny dostawców, prowadzenie dokumentacji zakupowej
INTROL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-08 - Chorzów (śląskie)
obsługa klienta oraz obsługa firmy
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2016-11-22 - Ługi (pomorskie)
wystawianie aukcji internetowych, analizowanie działalności konkurencji, współpraca z handlowcami, obsługa aukcji allegro, prowadzenie działań marketingowych,
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-02-08 - Gdów (małopolskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych. Obsługa klienta. Praca w Radomyślu nad Sanem.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Radomyśl nad Sanem (podkarpackie)
Utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń sanitarnych, cieplnych, nadzór nad nimi.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - 2017-03-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
logistyczna i merytoryczna organizacja szkoleń, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kwidzyn (pomorskie)
KIEROWANIE I NADZÓR NAD PRACAMI BUDOWLANYMI
Firma APROFI Aleksander Siry - 2017-02-14 - Dębica (podkarpackie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o dzieło i zlecenia oraz umów o pracę. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie zajęć/wykładów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Trzebinia (małopolskie)
Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)