SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ Warszawa oferta pracy 4LIFE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż ubezpieczeń na życie. Praca w godzinach 08.00-16.00, 12.00-20.00. Praca w call center. Praca w Warszawie.
Data publikacji: 2017-11-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: 4LIFE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chmielna 132/134, 00-805 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż ubezpieczeń na życie. Praca w godzinach 08.00-16.00, 12.00-20.00. Praca w call center. Praca w Warszawie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Agent ubezpieczeniowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
4LIFE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Chmielna 132/134, 00-805 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy:
https://www.4lifedirect.pl/pl-PL/text/kontakt/dane_kontaktowe_4life_direct
Ulica pracodawcy: Chmielna
Numer budynku pracodawcy: 132/134
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.11.2017
Data dodania oferty pracy: 06.11.2017
Oferta pracy ważna do: 05.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
- współpraca z przedstawicielami firmy oraz działem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu badań, - gwarancja weryfikacji, jasności i sprawdzalności wymagań dot. badań, - tworzenie i utrzymywanie przypadków i scenariuszy testowych, - gromadzenie i zarządzanie danymi testowymi, - tworzenie ręczne lub automatyczne skryptów testowych i kontrola przestrzegania określonych standardów kodowania. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Mydlana 2 i inne miejsca wskazane przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie ofert techniczno-handlowych. Dobór urządzeń wentylacyjnych. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z kontrahentami z Rosji i Ukrainy. Negocjowanie warunków zawieranych tranzakcji. Wyjazdy służbowe: Rosja, Ukraina.
VBW Engineering Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
dobór oraz sprzedaż przedmiotów ortopedycznych oraz środków pomocniczych
LEMAR E.Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2017-06-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe Gemax - 2016-04-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktu z klientem-przygotowywanie i złożenie oferty, monitorowanie zamówień -prowadzenie bazy danych kontaktów, obsługa kontaktu z klientem-realizacja i rozwój strategii sprzedażowej, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży,-śledzenie rynku i utrzymujących się trendów
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Sopot (pomorskie)
rozliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, PERSONALNA NASTAWIONA NA RELACJE OBSŁUGA KLIENTA, ROZLICZENIA SPRZEDAŻY, RAPORTOWANIE, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI,WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚRDNIE, OTWARTOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, POZYTYWNE NASTAWIENIE, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MILE WIDZIANECV WYSYLAC NA E-MAIL; nlopinska (at) lopinski.com.pl
ŁOPIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista ochrony środowiska, -obsługa samorządów i przedsiębiorców w zakresie ohrony środowiska,- opracowywanie dokumentów oraz analiz i ekspertyz z zakresu ochrony środowiskapraca w godz. 8-16
GREENLYNX Paweł Ryś - 2017-12-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw.
EUROCASH DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
staż w biurze księgowym, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
systematyczne pozyskiwanie nieruchomości, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, koordynacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości, organizacja i monitoring przebiegu transakcji, współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje
Edyta Kamińska Liber Lex Nieruchomości - 2018-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń
HMG CONSULTING Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Turek (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży rowerów
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2015-12-14 - Podgrodzie (podkarpackie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowywanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych);rozliczanie czasu pracy pracowników;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym;koordynacja obiegu dokumentów pracowniczych;prowadzenie procesów rekrutacyjnych;prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego;prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;prowadzeniem spraw organizacyjnych Ośrodka m.in. przygotowywaniem projektów wewnętrznych aktów prawnych.Kontakt z pracodawcą: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, kadry (at) dodr.pl, 71 339-86-56Godzina pracy 7:00 - 15:00
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Usługi fryzjerskie damskie: strzyżenie, farbowanie-pełen zakres. Usługi męskie: strzyżenie, farbowanie.
SALON FRYZJERSKI "HERA" - 2016-06-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
-Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych.-Sortowanie odpadów tworzyw sztucznych.-Praca w ruchu ciagłym ( 6:00-18:00; 18:00-6:00),-Wynagrodzenie 2.500 zł + premia,-Spotkanie rekrutacyjne: 27.09.2016, PUP TCZEW, P. 018, Z CV - zapisy u doradców klienta PUP Tczew
PLASTRECYKLER SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-09-28 - Tczew (pomorskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planówszkoleniowych,- koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM,- nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń,- odpowiedzialność za pozyskiwanie danych z jednostek podległych utrzymujących rezultatyprojektu OHP jako realizator usług rynku pracy- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2016-12-16 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
jw
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad wykorzystaniem dotacji celowych, przygotowanie rozliczeń dotacji celowych
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Słupia Wielka (wielkopolskie)
Opis stanowiska:rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, czynności z zakresu prawa pracy dotyczące nawiązywania oraz ustania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik,
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)
Prace administracyjno-biurowe m.in.: sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych, realizacja zamówień materiałów i sprzętu biurowego, sporządzanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań działu organizacyjnego.
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie analizy biznesowych potrzeb klienta - identyfikowanie problemów, generowanie optymalnych rozwiązań. Przegląd firm klientów biznesowych pod kątem wprowadzenia innowacyjnego produktu i nowych rozwiązań technologicznych. Współtworzenie i realizacja projektów badawczych współfinansowanych z środków UE w zakresie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych. Analiza rynku przyszłej pozycji produktu. Monitorowanie konkurencji. Stała współpraca z klientami. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji projektowej.
SMB Consulting - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy pracowników, listy płac, sporządzanie raportów do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PEFRON
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tarnów (małopolskie)
dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta rosyjsko-języcznym, ukraińsko-języcznym
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku, pomoc w działaniu na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Warszawa (mazowieckie)