SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Słupsk oferta pracy DOMINIK ŚCIEPKO: ECO LIGHT LED
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych zleceń oraz Klientów na terenie całego kraju oraz UE; odpowiedzialność za rozwój sprzedaży u obecnych Klientów firmy; prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych; przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji kosztowych; analiza potrzeb Klientów i monitoring rynku; dbanie o wysoką jakość obsługi oraz dobry wizerunek firmy; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 9.00- 17.00
Data publikacji: 2018-12-03
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: DOMINIK ŚCIEPKO: ECO LIGHT LED
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żelazna 7a, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych zleceń oraz Klientów na terenie całego kraju oraz UE; odpowiedzialność za rozwój sprzedaży u obecnych Klientów firmy; prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych; przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji kosztowych; analiza potrzeb Klientów i monitoring rynku; dbanie o wysoką jakość obsługi oraz dobry wizerunek firmy; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 9.00- 17.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs prawa jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
sumienność i doskonała organizacja czasu pracy; wysokie umiejętności negocjacyjne i interpersonalne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: DOMINIK ŚCIEPKO: ECO LIGHT LED
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Żelazna 7a, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Adres strony pracodawcy: www.eco-light-led.com
Ulica pracodawcy: Żelazna
Numer budynku pracodawcy: 7a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.12.2018
Oferta pracy ważna do: 21.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Umieszczanie ofert w serwisie internetowym, zarządzanie zamówieniami, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Brzesko (małopolskie)
Planowanie i promocja kampani reklamowych
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)
POzyskiwanie kontaktów, obsługa systemu inteligentnego domu. Obsługa i opieka nad klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Płock (mazowieckie)
prace manualne, obsługa maszyn, kontrola jakości (branża- części samochodowe)
A&J Partners Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-08-22 - Bytom (śląskie)
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2016-11-09 - Nałęczów (lubelskie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
rozwijanie sprzedaży zgodnie ze startegią firmy,planowanie i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)
Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Wola Ociecka (podkarpackie)
Wyksztłcenie wyższe; min. 8 lat doświadczenia w japońskim przedsiebiorstwie związanym z motoryzacją; znajomość j. japońskiego na poziomie native speaker; znajomość przepisów i procedur związanych z zakupami, zaopatrzeniem i logistyką; zakres obowiązków: kontakt z zagranicznymi dostawcami, kontrolowanie umówi i dokumentów między zakładem w Polsce a spółką-matką w Japonii; kontakt z japońskimi kontrahentami; sporządzanie raportów dla japońskich przełozonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów, spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Łomża (podlaskie)
Wykształcenie: wyższe; min. roczne doświadczenie w dziale administracji, bardzo dobra znajomość pakietu office, doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy (księgowej, kadrowej, przetargowej), zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie, bieżąca obsługa klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice;
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2019-01-08 - Gierałtowice (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, poszukiwanie kontrahentów, negocjacje handlowe, tozmowy telefoniczne i mailowe z potencjalnymi kontrachentami, przyjmowanie i opieka nad kontrahentami, wyjazdy, delegacje do krajów Ukraina, Białoruś, Gruzja, Rosja, Kazachstan.Sala E
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lubliniec (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzątanie biur
Zakład Sprzątania i Estetyzacji Błysk - 2017-09-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
•profesjonalna i kompetentna obsługa klienta •opracowywanie zleceń •nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami•praca na dedykowanych systemach logistycznych•współpraca z różnymi działami firmy•przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
Spedimex Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie rozmów handlowych, skuteczna sprzedaż
HOUSETOP Monika Janas - 2018-11-20 - Końskie (świętokrzyskie)
Kontakt z klientami i sprzedaż produktów ZPAS GROUP, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, prowadzenie rozmów handlowych, negocjacji, przygotowanie ofert handlowych oraz innych działań marketingowych, profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów, rozwój przedstawicielstwa we Francji
Zakład Produkcji Automatyki Sieciowej S.A. - 2016-03-03 - Przygórze (dolnośląskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Żyrardów (mazowieckie)
kontrola procesów produkcyjnych pod względem zgodności z procedurami, wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto plus premia, system jednozmianowy w godz: 07.00-15.00, wykształcenie wyższe w kierunku bezpieczeństwa żywności lub jakości żywności lub mikrobiologii i pokrewne
ZAKŁADY MIĘSNE "OLEWNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Sierpc (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo -płacowej pracowników Fundacji; Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTIMA; Ustalanie uprawnień urlopowych, prowadzenie dokumentacji urlopowej; Prowadzenie ewidencji czasu pracy, badań lekarskich , szkoleń bhp; Bieżące udzielanie informacji pracownikom w sprawach kadrowo płacowych
Bonifraterska Fundacja Dobroczynna - 2017-11-03 - Konary (małopolskie)
Opis stanowiska:- Bieżąca obsługa kadrowa pracowników- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie rozliczeń podatkowych- Sporządzanie deklaracji na potrzeby GUS, ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym- A - 1
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2019-03-19 - Dębica (podkarpackie)
Realizowanie założonych celów sprzedażowych, aktywne poszerzanie i prowadzenie bazy klientów butlowych, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, opieka nad klientami kluczowymi, utrzymywanie wysokich wyników w sprzedaży, raportowanie wyników swojej działalności.
Dragongaz sp z.o.o - 2016-02-17 - Chróścina (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa biura, obsługa telefoniczna i mailowa klientów, tworzenie ofert, imprez turystycznych.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Mysłowice (śląskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI BIUROWEJ OBSŁUGA KLIENTÓW - W TYM TELEFONICZNA OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJWPROWADZANIE DANYCH KLIENTÓW DO BAZ DANYCHUDZIELANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH SZKOLEŃ
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2019-02-25 - Trzebownisko (podkarpackie)
prowadzenie teczek akt osobowych w/w pracowników; nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez pracowników; sporządzanie umowy o pracę oraz rozwiązywanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich pracowników, naliczanie i kontrola urlopów wypoczynkowych oraz sporządzanie planów urlopowych; prowadzenie dokumentacji na awans zawodowy nauczycieli.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W LEGIONOWIE - 2019-06-12 - Legionowo (mazowieckie)
zapewnienie ciagłości dostaw materiałów i części dla funkcjonowania serwisu samochodowego
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Białki (mazowieckie)
dokonywanie zakupów materiałów, surowców, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, podejmowanie decyzji dotyczących przemiszczania towarów i komponentów
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Starachowice (świętokrzyskie)