SPECJALISTA SPRZEDAŻY DS. RYNKÓW WSCHODNICH Lubliniec oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY DS. RYNKÓW WSCHODNICH

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów handlowych, poszukiwanie kontrahentów, negocjacje handlowe, tozmowy telefoniczne i mailowe z potencjalnymi kontrachentami, przyjmowanie i opieka nad kontrahentami, wyjazdy, delegacje do krajów Ukraina, Białoruś, Gruzja, Rosja, Kazachstan.Sala E

Data publikacji: 2016-04-22

Lokalizacja: Lubliniec (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Nawiązywanie kontaktów handlowych, poszukiwanie kontrahentów, negocjacje handlowe, tozmowy telefoniczne i mailowe z potencjalnymi kontrachentami, przyjmowanie i opieka nad kontrahentami, wyjazdy, delegacje do krajów Ukraina, Białoruś, Gruzja, Rosja, Kazachstan.Sala E

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY DS. RYNKÓW WSCHODNICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubliniec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekonomista

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Ekonomista (wymagany staż - lata: 5)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub nauki ścisłe, staż pracy- 5 lat na stanowisku handlowym, doświadczenie w prowadzeniu negocjacji w językach obcych- ukraińskim, rosyjskim, białoruskim, gruzińskim, znajomość kulturowa społeczna realiów ww. krajów, rozwiięte zdolności komunikacyjne, umiejętności pracy zapołowej i pracy pod presją. znaomośc rosyjskiego, ukraińskiego, gruzińskiego, białoruskiego- płynnie w mowie i w piśmie.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista

Data dodania oferty pracy: 25.04.2016

Oferta pracy ważna do: 25.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, głownie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej; prowadzenie i budowanei bazsy danych kanddyatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kanddyatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym. min: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikajacych z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznuymiw firmie w zakresie organizacji pracy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzytsaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływuinformacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta; obejmujących min. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowymw kategoriach: terminowość, ilośc oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planuoraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązaywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych min. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług, reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów; poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Ceków-Kolonia (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 900 PLN

Prowadzenie zajęć dodatkowych z język
Ośrodek Nauczania Języków Obcych Języki Świata - 2017-12-28 - Puck (pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 3 300 PLN

•Realizacja zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;•Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;•Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;•Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;•Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;•Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godz. pracy 7-15.
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-04-10 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW Z RYNKÓW EUROPY WSCHODNIEJ) - od 2 400 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ,umiejętność: znajomość rynku Europy Wschodniej, UE (branża rolnicza), deklaracja ładunkowa, uprawnienia: prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 5 lat w sprzedaży, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, niemieckiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej(branża handlowa,rolnicza), wystawianie dokumentów dostawy, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw, uzgodnienia handlowe. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Europa Wschodnia, UE.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 5 408 PLN

Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych.Przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z menedżerami zatrudniającymi.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Składanie ofert pracy, negocjacje warunków umowy.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Raportowanie wyników rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. INWENTARYZACJI DRÓG - do 2 100 PLN

bieżąca obsługa klientów firmy w zakresie inwentaryzacji dróg, przeprowadzanie, kontrolowanie przebiegu inwentaryzacji, zestawianie zebranych danych graficznych i liczbowych, tworzenie analiz i opracowań z uzyskanymi wynikami, obsługa administracyjna realizowanych projektów, konserwacja sprzętu pomiarowego
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - 997,4 PLN

Operacyjne zarządzanie sklepem. Zarządzanie zespołem. Kontrola stanu sklepowego. Analiza i interpretacja wyników sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Bieżąca kontrola jakości produktów, pobieranie próbek wyrobów z partii produkcyjnych, przeprowadzanie badań produktów.
BAUSER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Dojutrów (wielkopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

prace administracyjne, obsługa biura, przyjmowanie wniosków od interesantów min. w sprawach świadczenia wychowawczego i i nnych świadczeń, obsługa urządzeń biurowych: telefon, fax, komputer, kserokopiarka, skaner, redagowanie pis , archiwizacja dokumentow, nabywanie umiejętności pracyw systemie infor. świadczenia wychowacze, świadczenia rodzinne inne zwiążane z pracą ośrodka pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Galewice (łódzkie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 2 600 PLN

1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (507J) - 2 000 - 2 500 PLN

GŁÓWNE OBOWIĄZKI:-Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOFERUJEMY:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje,-Samodzilen i odpowiedzialne zadania.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-13 - Otwock (mazowieckie)

KASJER/ FAKTURZYSTA - do 1 850 PLN

obsługa finansowa klientówrównoważny system godzin pracy
Merkury Market Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Mielec (podkarpackie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH / NAUCZYCIEL - od 1 850 PLN

Praca z osobami dorosłymi na kursach zawodowych, praktyczna nauka zawodu, zajęcia w weekendy, wynagrodzenie wg kategorii zaszeregowania. Zatrudnienie do końca czerwca i potem od września.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-03-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - HANDLOWIEC - od 2 100 PLN

planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 4 100 PLN

Sporządzanie list płac (pracownicy, zleceniobiorcy). Sporządzanie list wypłat ZFSŚ. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń pracowników i członków rodzin. Zgłaszanie pracowników do FEP. Sporządzanie druków RP-7. Sporządzanie pitów rocznych. Rozliczenia kosztowe płac. Odpowiadanie na zajęcia komornicze. Wystawianie zaświadczeń dla pracujących emerytów.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych S.A. - 2017-04-28 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI MAGAZYNOWEJ - od 3 200 PLN

Sortowanie i kontrola jakości produktyów, wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowywanie towaru do wysyłki, dbanie o czystość w miejscu pracy, obsługa programu Return Client, kontrola jakości srtykułów, kompletowanie wadliwych zamówień, wspieranie pracowników magazynu w przypadku nieprawidłowego zaczytania artykułu
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Świebodzin (lubuskie)

ASYSTENT/KA Z J.URKAIŃSKIM - od 2 000 PLN

• OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA BIURA• UDZIAŁ W PROCESIE REKRUTACJI PRACOWNIKÓW• NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW• REDAGOWANIE KORESPONDENCJI OBCOJĘZYCZNYCH• UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI• TŁUMACZENIE DOKUMENTACJI NA JĘZYK POLSKI
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-04-25 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 000 - 2 500 PLN

Pisanie pism,przygotowywanie dokumentacji przetargowej,wyceny,analizy pod kątem przystąpienia do przetargu,wyszukiwanie ofert przetargowych.
ZUH KONSPOŻ MAŁOCHA & PRZYCHODZEŃ SP.JAWNA - 2016-04-29 - Elizówka (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - do 2 500 PLN

PRZYGOTOWANIE KSIĘG WEWNETRZNYCH, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH, REJESTROWANIE FAKTUR, PRZESYŁANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

Zarządzanie sklepem internetowym, ustalanie warunków z dostawcami, dodawanie produktów na stronę, kontrola asortymentu, czuwanie nad zawartością strony, wystawianie towarów na aukcję internetową, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU PRODUKTU - od 2 100 PLN

praca w dziale chemicznym, praca przy komputerze - sporządzanie kart charakterystyki produktu
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2018-02-13 - Pawłowice (śląskie)