SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Konary oferta pracy Bonifraterska Fundacja Dobroczynna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo -płacowej pracowników Fundacji; Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTIMA; Ustalanie uprawnień urlopowych, prowadzenie dokumentacji urlopowej; Prowadzenie ewidencji czasu pracy, badań lekarskich , szkoleń bhp; Bieżące udzielanie informacji pracownikom w sprawach kadrowo płacowych
Data publikacji: 2017-11-03
Lokalizacja: Konary (małopolskie)
Pracodawca: Bonifraterska Fundacja Dobroczynna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bonifraterska 33, 32-031 Konary, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo -płacowej pracowników Fundacji; Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTIMA; Ustalanie uprawnień urlopowych, prowadzenie dokumentacji urlopowej; Prowadzenie ewidencji czasu pracy, badań lekarskich , szkoleń bhp; Bieżące udzielanie informacji pracownikom w sprawach kadrowo płacowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mogilany
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe /finanse, rachunkowość, ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi/; dobrej umiejętności obsługi komputera (pakiet Office), sprzętu elektronicznego; pracowitość, dokładność i sumienność; mile widziane doświadczenie PFRON _ SODIR
Nazwa pracodawcy: Bonifraterska Fundacja Dobroczynna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Bonifraterska 33, 32-031 Konary, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, podpisana klauzula o treści: Wyrażam zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz.U.Dz 2002r. nr 101, poz.926 z późn. zm.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: e.oleksy (at) bonifundo.pl, Godziny : lub osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Mogilany
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konary
Ulica pracodawcy: Bonifraterska
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 03.11.2017
Oferta pracy ważna do: 17.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i nadzór nad środkami i procesem transportu, nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej.
MANIBUS SP. Z O.O. SP. K. - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
wyksz. średnie lub wyższe,doświadczenie min. 2 lata,miejsce pracy: Ostrów Wiellkopolski
TRANS-PIACH BIS Marcin Banasiak - 2017-10-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
projektowanie rozwiązań oświetleniowych
Z.P.U.O. i E. "ELGIS-GARBATKA" Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Ponikwa (mazowieckie)
zamówienia publiczne
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2016-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
- raportowanie w jezyku koreańskim zgodnie z przyjętymi standardami do siedziby spółki w Korei, - opracowywanie sprawozdań, zestawień i prezentacji dotyczących wdrażanych projektów i rozwiązań, - przygotowywanie raportów dla koreańskiego zarządu spółki w Biskupicach, - monitorowanie realizacji strategii rozwoju firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień i ich realizacja, kontrola prawidłowości załadunku, kontrola stanów magazynowych, kontrola dokumentacji transportowej, ewidencja obrotu paletami, przygotowanie dokumentacji
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Mielec (podkarpackie)
- pozyskiwanie klientów
Grupa BIZNES POLSKA - Wnorowski i wspólnicy spółka jawna - 2016-05-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
prace murarskie
SIG-BUD KRZYSZTOF SIEGERT - 2015-11-25 - Czeladź (śląskie)
przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z Ustawą zamówień publicznych i innych, kosztorysowanie, korespondencja z Inwestorami, rozliczanie robót, przygotowanie dokumentacji odbiorowych, praca na samodzielnym stanowisku
PRO-INFRA Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur),
DB Schenker Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- zarzadzanie bazą dostawców komponentów na poziomie operacyjnym i taktycznym,- administrowanie danymi dostawców w systemie Oracle,- negocjacje handlowe, podpisywanie umów i kontraktów,- cykliczne ocenianie dostawców,- bieżące usprawnianie współpracy z dostawcami,- prowadzenie projektów zakupowych.
Magnetic Systems Technology Sp.z.o.o Sp.k. - 2018-01-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta, udzielanie informacji o produkcie, tworzenei ofert handlowych i baz danych, pozyskiwanie nowycyh kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie, koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, aktywny udział wrealizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Kraków (małopolskie)
wegług wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kluczbork (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta. Kontakt tel: 786-225-610 ( od 10:00 do 14:00)
P.P.U.H " AKPOL" Andrzej Krzemiński Sp. j - 2016-03-04 - Kielce (świętokrzyskie)
specjalista ds. handlu i marketingu
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2017-08-04 - Płońsk (mazowieckie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie kursów szkolenia kierowców, prowadzenie dokumentacji, rozliczanie pracy pojazdów, instruktorów, paliwa, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur, rozwieszanie plakatów.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Piła (wielkopolskie)
Rozwiazywanie bieżących problemów, dopełnianie formalności zwiazanych z zatrudnieniem cudzoziemców. Kontakt z pracownikiem ukraińsko lub rosyjsko języcznym. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- aktywna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Polska S.A.,- realizacja planów, sprzedaż i promocja ofert T-Mobile.
LOGTECH, Artur Machnikowski, Lublin - 2016-04-04 - Sztum (pomorskie)
planowanie i organizacja przedsięwzięć kulturalnych w oparciu o nowe media dla dzieci i młodzieżygodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
M. in.: kompleksowe przetwarzanie/obsługa wniosków gwarancyjnych, opieka nad punktami serwisowymi w zakresie doradztwa technicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. - 07.00 - 13.00
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Piła (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-01-02 - Łódź (łódzkie)