SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY, POZYSKIWANIA KLIENTÓW- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY K/M Warszawa oferta pracy JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY, POZYSKIWANIA KLIENTÓW- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2015-11-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY, POZYSKIWANIA KLIENTÓW- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Przedstawiciel handlowy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, umiejętność łatwego budowania relacji, doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok w sprzedaży produktów oraz rozwiązań IT, praca dla bardzo samodzielnych i przedsiębiorczych handlowców z doświadczeniem przede wszystkim w sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, biurowych oraz sprzedaży bezpośredniej (B2B) do klienta biznesoweg, handlowiec gotowy podjąć nowe wyzwanie, charyzmatyczny, doskonale znający techniki sprzedaży oraz techniki motywacyjne, osoba ambitna. Obowiązki: zdobywanie i obsługa bieżąca klientów, odpowiedzialność za sprzedaż drukarek i materiałów eksploatacyjnych do wszystkich urządzeń kserujących i drukujących oraz sprzedaż rozwiązań kontraktowych. Pracodawca oferuje możliwość realizacji swoich pomysłów, wsparcie managerów oraz zespołu współpracowników. Firma obsługuje wyłącznie firmy i instytucje, należy do grona nielicznych z branży, współpracujących bezpośrednio z czołowymi producentami sprzętu takimi jak HP, Xerox, Samsung, Brother. Mozliwość sfinansowania lub dofinansowania kosztów podróży. Aplikacje prosimy przesyłać na adres: praca (at) jmdata.pl , w temacie przedstawiciel handlowy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: http://www.jmdata.pl/
Ulica pracodawcy: Trakt Lubelski
Numer budynku pracodawcy: 233
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.11.2015
Data dodania oferty pracy: 10.11.2015
Oferta pracy ważna do: 10.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa zamówień, kontakt z przedstawicielami handlowymi, przyjmowanie zamówień oraz pomoc w ich realizacji
Prodeck Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Niepołomice (małopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja zadań związanych z procesem, kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania wojskowych kompleksów zamkniętych, dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamknietych pod względem zagospodarowania przestrzennego, ocena zgodności wykorzystania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniamiresortowymi
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)
praca przy produkcji kostki granitowej
Firma Usługowa Stodolak i Stodolak Transport Spoec. i ciężar - 2016-06-02 - Kostrza (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie ewidencji zgłoszeń reklamacyjnych,- prowadzenie korespondencji z klientami w sprawach reklamacyjnych,- pozyskiwanie dokumentacji związanej ze szkodami,- rozpatrywanie reklamacji ze względu na ich terminowość.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowanie wybranych analiz, dokumentów, prezentacji na potrzeby biura, sporządzanie kosztorysów ofertowych na przetargi, terminowe przygotowanie wycen lub przedmiarów robót, przygotowanie ofert handlowych w oparciu o sporządzone kalkulacje kosztowe, budowanie i utrzymanie długoterminowych, pozytywnych relacji z klientami.Oferujemy prace w ambitnym zespole,stabilne zatrudnienie w firmie z kilkunastoletnim stażem, w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),niezbędne narzędzia do pracy, niezbędne szkolenia.
ASTRGA Sp. z o. o. - 2016-02-18 - Nowe Grabie (mazowieckie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
szkolenie pracowników z dziedziny BHP, szkolenie wstępne i okresowe, prowadzenie dokumentacji powypadkowej zgodnie z rozporządzeniem, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, doradztwo w zakresie stosowania się do przepisów oraz zasad BHP, tworzenie raportów dot. stanu BHP w spółce, raportowanie na potrzeby spółki, udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu, udział przy przekazywaniu do użytkowania nowo wybudowanych lub przebudowanych obiektów budowlanych, uczestnictwo w przekazywaniu infrastruktury do użytkowania, sporządzamoe sprawozdać do GUS-u
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Bielawa (dolnośląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: sprzedaż usług firmy, telefoniczna obsługa klienta; prace biurowe; branża: reklama; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności; umowa zlecenie;
WYDAWNICTWO MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad wykonywaniem kontraktu z ramienia inwestora pod kątem zgodności z projektem, egzekwowanie jakości, ścisła współpraca z Generalnym Wykonawcą, Inspektorami Nadzoru, Kontrolerem Kosztów, bieżąca wpółpraca z pozostałymi odziałami fir my, sporządzanie raportów oraz dokumentacji w jęz. koreańskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta, drobne prace magazynowe. Miejsce pracy: Nowy Tomyśl.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Montaż systemów alarmowych, TV przemysłowej, automatyki do bram, wykonywanie sieci strukuralnych.
P.P.H.U. EKO-TEST s.c. - 2016-10-20 - Grójec (mazowieckie)
Tłumaczenie ewentualnej korespondencji mailowej, obsługa sekrerariatu, organizacja podróży służbowych dla zarządu, koordynowanie zadań projektowych, organizacja spotkań, przygotowywanie prezentacji, wsparcie w obowiązkach dyrektora zakładu
'ADECCO POLAND' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
- obsługa i kontrola magazynu,- przyjmowanie towarów,- przechowywanie towarów,- wydawanie towarów,- wystawianie dokumentów przewozowych,- planowanie terminu realizacji,- kontrola przed zapakowaniem towaru.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny, odpowiedzi na zapytania klienta,obsłucha ruchow, transferów, promocji oraz zapytań osób odchodzących,organizacja sesji,utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracownikow do emerytur,zarządzanie danymi zasadniczymi HR, strukturą organizacji HR,nieobecnościami,aktualizacja wszystkich dokumentów,organizacja czasu,
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na systemie księgowym SAP, przygotowywanie comiesięcznych raportów zarządczych,współudział przy opracowaniu prognoz finansowych, sporządzanie sprawozdawczości GUS, przygotowywanie wyników ekonomiczno-finansowych.
Mostostal Siedlce Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2016-05-24 - Siedlce (mazowieckie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.-Opracowywanie raportów, analiz, prognoz finansowych i planów wykorzystania budżetu.-Sprawozdawczość finansowa wobec Instytucji Pośredniczącej.-Opracowywanie dokumentacji zmian finansowych w projekcie.-Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji na zasadach określonych przez Instytucję Pośredniczącą.-Sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych zestawień poniesionych wydatków.-Sporządzanie raportów wewnętrznych, finansowych na potrzeby realizacji projektu.-Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność oraz końcowe rozliczenie projektu.-Nadawanie i odwoływanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu Projektu. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Lubricant Service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
budowanie i umacnianie wizerunku firmymonitorowanie rynku i analiza działań konkurencji, pozyskiwanie nowych kontrahentów itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2018-02-14 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie biura, korespondencja i kontakty z klientami.
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2016-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych Klientów z karajów Europy i Azji, prezentowanie ofert nieruchomości na rynku międzynarodowym.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
aktywna, stacjonarna sprzedaż kursów językowych, pozyskiwanie klientów w oparciu o otrzymaną bazę danych, obsługa przed- i posprzedażowa
kontakt przez OHP - 2016-02-24 - Rybnik (śląskie)
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
-
WOST S.A. - 2017-10-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
M. in. sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, sporządzanie wniosków do PFRON i OHP; prowadzenie dokumentacji pracowniczych i akt osobowych; kontakt z urzędami administracji publicznej, obsługa klientów biura
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2017-04-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Realizacja strategii marketingowej, wsparcie działu handlowego, monitorowanie trendów marketingowych, administrowanie strony internetowej
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-02-01 - Starowa Góra (łódzkie)
ANALIZA POTRZEB REKRUTACYJNYCH WRAZ Z LOKALNYMI MENADŻERAMI HR BRIEFING, DOSTARCZANIE KANDYDATOM WSZELKICH POTRZEBNYCH INFORMACJI NA TEMAT ROLI, MOŻLIWOŚCI; UDZIAŁ W TARGACH PRACY, RAPORTOWANIE
GATES POLSKA SP. Z O.O. - 2018-08-20 - Legnica (dolnośląskie)