SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO Niepołomice oferta pracy Prodeck Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa zamówień, kontakt z przedstawicielami handlowymi, przyjmowanie zamówień oraz pomoc w ich realizacji
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Niepołomice (małopolskie)
Pracodawca: Prodeck Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 6, 32-005 Niepołomice, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa zamówień, kontakt z przedstawicielami handlowymi, przyjmowanie zamówień oraz pomoc w ich realizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niepołomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Niepołomice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera - pakiet MS Office
Nazwa pracodawcy: Prodeck Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Fabryczna 6, 32-005 Niepołomice, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na email
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Niepołomice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niepołomice
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2017
Data dodania oferty pracy: 30.11.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ANALIZA ZAGROZEŃ I KRYTYCZNE PUNKTY KONTROLI, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA ZYWNOŚCII PRZEZ IDENTYFIKACJĘ I OSZACOWANIE SKALI ZAGROZEN Z PUNKTU WIDZENIA WYMAGAŃ ZDROWOTNYCH ZYWNOŚCI PRAZ RYZYKA WYSTAPIENIA ZAGROZEŃ
Zakład Przetwórstwa Mięsnego "PABICH"- Dariusz Pabich Lubajny - 2016-09-14 - Lubajny (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie efektywnej sprzedaży systemów kasowo-komputerowych w kanale HoReCapozyskiwanie nowych obszarów rynku i nawiązywanie nowych kontaktów handlowychumacnianie i rozwijanie istniejącej bazy Klientówprowadzenie negocjacji handlowychsporządzanie prezentacji, ofert i wycen
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-21 - Tajęcina (podkarpackie)
Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.
1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - 2017-02-27 - Luzino (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: praca pod presją czasu, umiejętność prowadzenia negocjacji, doświadczenie zawodowe: 1 rok, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: Planowanie, koordynowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, odpowiedzialność za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz przedstawianie oferty na terenie województwa wielkopolskiego
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Turek (wielkopolskie)
- praca w laboratorium- rejestracja spraw- wprowadzanie danych z dokumentów sądowych i prokuratorskich- realizacja procesów sprzedaży usług firmy rodzaj umowy: um. zlecenie/ um. o pracę
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej w firmie
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Lublin (lubelskie)
Prace nad stworzeniem hierarchii i pisania reguł do automatycznego Katalogu Amazon, zgodnych z przepisami; Kontrola czy produkty zostały przetestowane w certyfikowanych laboratoriach i czy są one zgodne z wymaganiami prawnymi kraju importującego; Klasyfikacja produktów na podstawie ich potencjalnego ryzyka oraz towarów niebezpiecznych do transportu oraz magazynowania; Podejmowanie działań mających na celu ochroną klienta przed otrzymaniem produktów niebezpiecznych, Analiza problemów z jakością oraz procesów; Rekomendowanie działań naprawczych.
IVONA SOFTWARE SP Z O O - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego. Prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dotyczącej systemu zarządzania kryzysowego. Czynności związane z działalnością operacyjną.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-23 - Zgierz (łódzkie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata w zarządzaniu projektami. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie dokumentów oraz dekretowanie icjh wg planu kont,księgowanie w systemie informatycznym,prowadzenie rozliczeń i uzgodnień dotyczących realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne, transport i logistyka); min. 4 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu, doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynacyjnym w Dziale Dystrybucji lub w Dziale Transportu/ Logistyki; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
Specjalista ds. majątkowych, inwestycyjnych i majątkowych
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2017-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, sprządzanie zestawień
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Podgórze (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Koordynacja logistyczna,- Kierowanie grupą w obszarze dyspozycja serii,- Zaplanowanie i koordynacja fazy rozruchu,- Wsparcie procesów i systemów przedseryjnych,- Procesowanie obniżenia kosztów złomowania.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Białężyce (wielkopolskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
Orange Polska S.A. - 2016-04-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi;planowanie i realizacja zakupów materiałów biurowych i gospodarczych;prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach wyborczych;prowadzenie spraw związanych ze sprawozdaniami finansowymi komitetów wyborczych;archiwizowanie dokumentacji wyborczej
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Olsztynie - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-04-08 - Częstochowa (śląskie)
Wystawianie faktur VAT, kompletowanie dokumentów oraz wysyłka dokumentów.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-04-03 - Żary (lubuskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich , prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Oczesały (mazowieckie)
promowanie firmy i usług, pozyskiwanie klientów i ich obsługa, przygotowanie ofert, utrzymanie kontaktów z klientami, udział w spotkaniach, analiza potrzeb rynkowych. Kontakt tel. 41 315 40 03
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Sitkówka (świętokrzyskie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowywanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych),rozliczanie czasu pracy pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym, koordynacja obiegu dokumentów pracowniczych,prowadzenie procesów rekrutacyjnych, prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego, prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, prowadzeniem spraw organizacyjnych Ośrodka m.in. przygotowywaniem projektów wewnętrznych aktów prawnych. Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, dokumenty należy składać do 31.03.2017 r.Praca na okres próbny: trzy miesięczny okres próbny, umowa na czas okreslKontakt przez pocztę: ul. Zwycięska 8, 53-033 WrocławGodzina zakończenia pracy: 15:00
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, spec. gospodarka wodna, inżynieria wodna, środowiska, bud. Hydrotechniczne, energetyka; doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku; znajomość prawa budowlanego, ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dotyczącym powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;Szczegóły na stronie internetowej: http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-06 - Gliwice (śląskie)