SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI, SP/SK/2019) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI, SP/SK/2019) K/M

Wynagrodzenie: od 5 500 PLN

Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem

Data publikacji: 2019-09-24

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1500-3000 zł netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI, SP/SK/2019) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słowacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka słowackiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, wykształcenie średnie, co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodwego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki (możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnie):- bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem [Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl, 22 243 33 07]

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 26.09.2019

Oferta pracy ważna do: 07.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b486e2c15bc8639baa5aa93e69361627

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE - 2 000 - 3 000 PLN

- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Praca w Krapkowicach, Strzelcach Op. i Dylakach.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ANALIZ I KONTROLI - od 3 000 PLN

1. generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,2. bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawozdań budżetowych i finansowych z poziomu dysponenta II stopnia w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,3. weryfikowanie, kompletowanie i przekazywanie do jednostki nadrzędnej budżetów jednostek w układzie zadaniowym,4. gromadzenie i wstępną weryfikację pod względem formalnym i rachunkowym, danych liczbowych zawartych w sprawozdawczości finansowej podległych jednostek,5. sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, 6. realizację uprawnień jednostki nadzorującej, wynikające z treści rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, dotyczące kontroli merytorycznej prawidłowości złożonych sprawozdań finansowych podległych jednostek,7. realizację zapisów ustawy o finansach publicznych oraz obowiązujących procedur w zakresie kontroli finansowo-gospodarczych w Prokuraturze Regionalnej i w podległych jednostkach,8. przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo - gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,9. przeprowadzanie kontroli finansowo - gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,10. gromadzenie i wstępne opracowywanie danych analitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,11. wykonywanie analiz ekonomiczno - finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny. Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzonego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzaniu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej. Termin składania zgłoszeń - 19 lipca 2019 r.Termin i miejsce przeprowadzania konkursu : I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty: 1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu,8. dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska. Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce poczty operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisji przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminiem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)

KOSMETOLOG - 2 500 - 3 500 PLN

Wykonywanie zabiegów kosmetycznych
Bosco Kosmetyka Profesjonalna Ewelina Herc - 2018-08-21 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Weryfikacja i księgowanie faktur oraz pozostałych dokumentów. Uzgadnianie stanów magazynowych z kontami księgowymi. Wystawianie faktur sprzedaży o dowodów wewnętrznych. Obsługa kasy krajowej i zagranicznej. Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-12-12 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI DREWNA - od 3 486 PLN

- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Niemiec- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowywanie dokumentów przewozowych-sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych.Praca na terenie całego kraju oraz Czech, Słowacji, Niemiec (delegacje max. 7 dni). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. sporadycznie sobota/niedziela w zadaniowym systemie czasu pracy, w godzinach między 7.00 a 22.00.Wynagrodzenie 3486,00 zł brutto + premia uznaniowa; możliwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-05-10 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW - 3 500 - 4 000 PLN

Rozliczanie mediów. Obsługa klienta.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko" - 2019-07-22 - Gdańsk (pomorskie)

STAŻ - SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - 997,4 PLN

wystawianie faktur, korekt, obsługa klienta,rezerwacje miejsc handlowych, praca z komputerem itp.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PRACOWNIKÓW DELEGOWANYCH - od 2 000 PLN

- obsługa spraw kadrowych i płacowych przedsiębiorstwa,- praca w oparciu o przepisy prawa polskiego i niemieckiego,- nadzór nad delegacjami, zastępstwami- pomoc w procesach rekrutacyjnych
Asisco Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 3 000 PLN

koordynowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania i dystrybucji, współpraca z dostawcami i odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

obsługa i doradztwo klientowi indywidualnemu, obsługa programu sprzedażowego wraz z kasą fiskalną, zamawianie towaru handlowego, dbanie o czystośc na stanowisku pracy
"MAGNUS" Murawska - Cudny Jolanta - 2018-02-01 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 500 PLN

zamawianie towarów na magazyn, bieżąca kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
Spółdzielnia Mleczarska KaMos - 2018-07-31 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - 4 000 - 5 000 PLN

obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont
ARVATO POLSKA Sp. z o. o. - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 500 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - AKTYWNE DZIAŁANIA SPRZEDAŻOWE PROWADZĄCE DO POZYSKANIA NOWYCH KLIENTÓW, SKŁADANIE OFERT, UDZIAŁ W PRZETARGACH, - NEGOCJOWANIE UMÓW HANDLOWYCH, CEN I WARUNKÓW WSPÓŁPRACY, - UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, PROPONOWANIE ROZWIĄZAŃ W OPARCIU O POTRZEBY KLIENTA I CELE STAWIANE PRZEZ FIRMĘ, - REALIZACJA WYZNACZONYCH PLANÓW - BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI HANDLOWYCH Z KLIENTAMI
MULTIPACK Marek Kiełb - 2017-06-01 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 3 500 PLN

bezpośrednia obsługa interesantów, pozyskiwanie pracowników i pracodawców, podpisywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie i realizacja procesu zakupów prowadzenie rejestru dostawców, dokonywanie zakupów bezpośrenio od dostawcy.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Jarosław (podkarpackie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO - od 2 294 PLN

14 godzin języka polskiego i jeśli będzie mieć uprawnienia do nauki historii 4 godz.
Szkoła Podstawowa w Ziempniowie - 2017-07-21 - Ziempniów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

praca biurowa w dziale handlowym,tłumaczenie dokumentów, eksportowych, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie klientów, angielski i ukraiński mile widziane w stopniu bardzo dobrym
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Karolin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 500 PLN

samodzielne przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych , również współfinansowane ze środków UE, w tym w szczególności : opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowanie projektów ogłoszeń sporządzanie zarządzeń o powołanie komisji przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeń do negocjacji, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,.
kontakt przez OHP - 2018-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 100 PLN

praca administracyjno-biurowa; opracowanie dokumentacji technicznej; obsługa klienta w zakresie realizacji programów ograniczenia niskiej emisji na terenie woj. śląskiego
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Piekary Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 500 PLN

nadzór nad dokumentacją techniczną, tworzenie i weryfikacja punktów krytycznych dla jakości w procesie produkcji, weryfikacja i kontrola nad wszelkimi zmianami procesów, narzędzi,jigów majacych wpływ na jakość gotowego produktu, aktualizacja Q-map, Control Plan, tworzenie harmonogramów badań XRF i ROHS, zarządzanie listą substancji chemicznych, odpowiedzialność i koordynowanie działań zgodnych z wymogami ISO 14001, przygotowywanie dokumentacji dla procesu zatwierdzenia pierwszych części dla Klienta, tworzenie Flow chart [diagramu przepływu procesu] dla produktu oraz jego aktualizacja, dążenie do realizacji założonych celów jakościowych [KPI]
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Bielawa (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ - od 3 000 PLN

naliczanie wynagrodzeń pracowników, naliczanie świadczeń ZUS, deklaracje ZUS i Urząd Skarbowy, zestawienia, raporty i analizy dla Zarządu
DROP Spółka Akcyjna - 2017-09-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 2 500 PLN

zarządzanie kadrami, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowejpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - czas nieokreślonyoferta dostepna w sali Eoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. WENTYLACJI I KLIMATYZACJI - od 3 000 PLN

- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2019-02-20 - Tczew (pomorskie)

CUKIERNIK ( 0594) - 2 800 - 3 400 PLN

praca w zawodzie cukiernik
PIEKARNIA ROBAK RYSZARD I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat