SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI) WARSZAWA/ZDALNIE K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI) WARSZAWA/ZDALNIE K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-03-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI) WARSZAWA/ZDALNIE K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
holenderski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zadania: kompleksowa obsługa klientów w języku indonezyjskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji administrowanie logistyczną obsługą zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy. Wymagania: znajomość języka holenderskeigo na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, Swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru. Pracodawca OferujeOferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy stacjonarnej lub pracy zdalnej w systemie home office, pakiet szkoleń, ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/HOL/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 06.03.2017
Oferta pracy ważna do: 19.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej oraz wysyłki towarów i wyrobów firmy, wystawianie faktur oraz dokumentacji magazynowej i jakościowej w zintegrowanym systemie, wystawianie paragonów i rachunków w systemie i kasie fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie zxamówień do systemu, rozliczanie faktur, opieka nad kasą fiskalną-generowanie raportów dziennych/miesięcznych, monitorowanie stanu należności od klientów, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie notatnika doświadczalnego, przeprowadzanie obserwacji i oceny skuteczności działania środka ochrony roślin, kompletowanie danych źródłowych i wprowadzanie ich do arkusza kalkulacyjnego, przekazywanie danych źródłowych oraz wyników Kierownikowi badań.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gać (dolnośląskie)
nauczyciel wspomagający
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2015-12-16 - Jaraczewo (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY DETALICZNEJ I HURTOWEJ; OBSŁUGI PROGRAMU OPTIMA; KASY FISKALNEJ; WYPISYWANIA DOKUMENTÓW KASOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH; PROWADZENIA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stare Miasto (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów , prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
SKŁADANIE INSTALACJI KANALIZACYTJNYCH, ZGRZEWANIE INSTALACJI Z PP, WYMIANA RUR WODNYCH, GAZOWYCH, BIAŁY MONTAŻ, IZOLACJA RUR;WYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚĆ ZGRZEWANIA RUR PP, UPRAWNIENIA GAZOWE EKSPLOATACYJNE, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO;PRZED SPOTKANIEM KONTAKT TELEFONICZNY TEL. 502149387,
FIRMA USŁUGOWA MARTECH MAREK KUŚMIERSKI - 2017-08-11 - Wołczkowo (zachodniopomorskie)
Kontakt osobisty
COROPLAST Spółka z o.o. z udziałem zagranicznym - 2015-11-30 - Krapkowice (opolskie)
obsługa sklepu Allegro oraz sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów przedsiębiorstwa, przygotowanie i realizacja ofert handlowo-technicznych, nadzór nad realizacją zleceń
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piła (wielkopolskie)
Wyszukiwanie Klientów, wynajem powierzchni biurowych, przygotowywanie i popisywanie umów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku do piątku w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2015-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
aktualizowanie danych na stronie internetowej; modyfikowanie kodu strony internetowej; konfigurowanie serwera stron internetowych oraz serwera baz danych; instalowanie i konfigurowanie oprogramowania stron internetowych; monitorowanie i utrzymywanie poprawności działania oraz dostępności stron internetowych; Znajomość języka angielskiego jest niezbędna dla wprowadzenia danych do wercji angielskich stron internetowych
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-10 - Piaseczno (mazowieckie)
sprzedaz art. przemyslowych
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2018-07-18 - Nałęczów (lubelskie)
Zapewnienie pomyślnego wykonania projektu informatycznego i bliska współpraca z menadżerem biznesowym projektu nad ogólnym sukcesem projektu, planowanie, koordynowanie i wykonanie projektu informatycznego zgodnie z ustalonym zakresem, kosztem i jakością, monitorowanie i kontrolowanie procesów zarządzania projektem, przestrzeganie właściwych standardów i metod ABB w zarządzaniu projektem informatycznym, zarządzanie, szkolenie i kierowanie zespołem projektowym oddelegowanym do pracy przy projekcie informatycznym, definiowanie wspólne z menadżerem biznesowym projektu, wszystkich dokumentów projektowych w tym zakres i plany finansowe, plany i zarządzanie ryzykiem, efektywne monitorowanie i kontrolowanie postępu projektu, aktywne zarządzanie i zmniejszanie ryzyka związanego z projektem, monitorowanie i kontrolowanie finansów projektu, przewidywanie statusu fakturowania projektu, kosztów, wydatków i przepływu pieniężnego, zapewnienie aby projekt był zgodny z ustaleniami zawartymi w kontrakcie, zapewnienie pomyślnego zamknięcia projektu i opracowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
rozliczanie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgowością
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego osób bezrobotnych, monitorowanie rynku pracy, planowanie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy; koordynowanie, rozliczanie, nadzorowanie i ocena szkoleń; prowadzenie dokumentacji sprawozdań; współpraca przy realizacji programów rynku pracy. Wymagane doświadczenie zawodowe przy realizacji podobnych zadań.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-12-21 - Kępno (wielkopolskie)
obsługa klienta detalicznegodbanie o ekspozycję towarowąprzyjmowanie zamówieńrealizacja zamówieńfakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Leszno (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, wycen;kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientem;nadzór nad przebiegiem realizacji zleceń;udział w targach branżowych;fakturowanie;
Solitech - 2017-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw, koordynowanie wysyłek towarów, zarządzanie flotą samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Wiskitki (mazowieckie)
Naprawa i produkcja palet I zmiana od 07.00 Wynagrodzenie od 2000 zł brutto
Centrum Recyklingu Palet Wopal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-04-12 - Tczew (pomorskie)
Kontakty z biurami z Ameryki Łacińskiej, poszukiwanie nowych klientów w krajach Ameryki Łacińskiej, prowadzenie negocacji z klientami z Ameryki Łacińskiej.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Częstochowa (śląskie)