SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK DUŃSKI) -WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK DUŃSKI) -WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-03-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK DUŃSKI) -WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka duńskiego na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność. Zadania: kompleksowa obsługa klientów w języku duńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie logistyczną obsługą zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy, Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy stacjonarnej lub pracy zdalnej w systemie home office, pakiet szkoleń, ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/D/2017.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 07.03.2017
Oferta pracy ważna do: 19.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz portalach NFZ, rozliczenie świadczeń i wystawienie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
H&M Hennes&Mauritz Sp. zo.o. - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z zarządem Szkoły oraz kadrą lektorską (polską i native speakerów bezpośrednią, telefoniczną oraz mailową obsługę Klientów indywidualnych orazFirm administrację kursów językowych: dobór kursów, ustalenia dotyczącelogistyki zajęć,zapisy,płatności, kontakt z potencjalnymi dłużnikami wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokonywanie płatności przygotowanieraportów do księgowości obsługę biura tłumaczeń obsługę urządzeńbiurowych zamawianie podręczników dla uczniów zakup materiałów i pomocynaukowych dbanie o wizerunek biura, w tym nadzór nad czynnościamiporządkowymi wewnętrzną bibliotekę szkoły: wprowadzanie nowych pozycji,wypożyczenia, inwentaryzacja udział w akcjach promocyjnych Szkoły, praca w godz. 10-18
Firma Szkoleniowa ESB Columbus - 2016-06-06 - Opole (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Oborniki (wielkopolskie)
doradztwo techniczne i sprzedaż produktów z branży budowlanej, kontakty- współpraca z inwestorami i architektami, wprowadzanie nowych produktów na rynek
PHU FASTERM - 2016-08-23 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych odbiorców na rynku krajowym, obsługa kontaktów z odbiorcami, prowadzenie korespondencji handlowej oraz udzielanie informacji handlowych, analiza cen, zbieranie danych o rynku. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 l
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2018-04-23 - Siedlce (mazowieckie)
nauka obsługi urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Piła (wielkopolskie)
Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną, przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych, bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami, prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów, prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie, przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień, posiadanie zbioru przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie, realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro oraz wybranych powyżej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-09-11 - Gdańsk (pomorskie)
Wystawianie dokumentów sprzedażowych, opracowywanie nowych ofert, kontakt, pozyskiwanie klientów. Analiza reklamacji oraz kontakt z partnerami z dalekiego wschodu.
Home Invest International Sp. Akcyjna - 2017-04-26 - Płońsk (mazowieckie)
oferowanie klientom produktów ubezpieczeniowych; doradztwo w zakresie wyboru optymalnego dla klienta wariantu ubezpieczenia ; zawieranie polis ubezpieczeniowych; inkasowanie naleznych składek ubezpieczeniowych i nadzór nad terminowością wpłat rat składek; wspólpraca z centala C.U.K.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Gąbin (mazowieckie)
Przygotowywanie i naliczanie wszelkich wynagrodzeń oraz rozrachunków wynikających z przepisów prawa. Sumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacji rozliczeniowej- potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, członkowskie, umowy zlecenia i o dzieło, zaświadczenia w tym emerytalno rentowe.) Dokonywanie odpowiednich zmian po otrzymaniu dokumentacji z działu kadr. Sporządzanie analiz i statystyki w zakresie dot. wynagrodzeń. Sporządzanie sprawozdań GUS. Okres próbny 2 miesiące, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 11.30
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku - 2018-04-13 - Słupsk (pomorskie)
Tworzenie i realizacja zamówień. Negocjowanie warunków cenowych. Poszukiwanie nowych dostawców na rynku. Optymalizacja kosztów płatności i dostaw.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy (praca zdalna)
Blue Education Krystian Żak w Wołowie - 2018-08-09 - Hajnówka (podlaskie)
- administrowanie siecią firmową, - zarządzanie infrastrukturą informatyczną, - współpraca z działami firmy, - codzienne wsparcie użytkowników na terenie obiektu w zakresie obsługi urządzeń i systemów informatycznych. Wynagrodzenie do negocjacji. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: info (at) ektinstal.com, tel.: 722 226 059.
EKT INSTAL Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Negocjowanie cen komponentów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami,
Coldservice Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Żagań (lubuskie)
Współpraca z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wykroty (dolnośląskie)
Obsługa zleceń, kontakt z kontrahentem zagranicznym, telefoniczna obsługa klientów, współpraca z pozostałymi dzałami w firmie.
Adegis Sp. z o. o. - Sp. K. - 2015-12-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE"KARABELA"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-13 - Leżajsk (podkarpackie)
wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych, układanie i upinanie dokumentów, wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
prace naprawcze, prace w ogrodzie
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Bytom (śląskie)
sprzedaz internetowa sprzętu sportowego
Abisal Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bytom (śląskie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-04-01 - Polkowice (dolnośląskie)
Znajomość Obsługi sklepu internetowego. Znajomości obsługi pakietu MS Office Komunikatywność, zaangażowanie, inicjatywa własna, elastyczność j. angielski biegły
Firma Handlowa i Produkcyjna Antoni Wnuk - 2016-04-11 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie mandatów karnych, sporządzanie spawozdań zgodnie z zasadami statystyki publlicznej, realizacja zadań związanych z prowadzeniem akt osobowych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-08-08 - Bytom (śląskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA MIN. ZA:- MONITORING UCZESTNIKÓW I REZULTATÓW PROJEKTU-ROZLICZENIA FINANSOWE
CPB SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Przygotowanie strategii marketingowej w firmie - planowanie, koordynacja i realizacja działań w tym zakresie. 2. Udział w kształtowaniu polityki sprzedaży usług, przygotowywanie ofert. 3. Kreowanie dobrego wizerunku firmy ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter, You Tube). 4. Analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji. 5. Wdrażanie przedsięwzięć służących pozyskiwaniu klientów. 6. Udział w oficjalnych spotkaniach firmowych i akcjach promocyjnych, reprezentowanie firmy na imprezach handlowych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2017-01-04 - Polkowice (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)