SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ( 413 J.) Otwock oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ( 413 J.)
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: . Główne obowiązki:-Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Data publikacji: 2017-06-14
Lokalizacja: Otwock (mazowieckie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Andriollego 36/11, 05-401 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
. Główne obowiązki:-Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ( 413 J.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otwock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Otwock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Data zakończenia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie związane ze sprtzedażą oraz obsługą klienta
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Andriollego 36/11, 05-401 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, kontakt osobisty, telefoniczny, e-mailowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Andriollego
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 14.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż powierzchni reklamowych. Obsługa klientów, opracowywanie artykułów reklamowych, tekstowych, wykonywanie fotografii reklamowych, wystawianie faktur, przygotowywanie reklam graficznych
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Płock (mazowieckie)
-obsługa wózka jezdniowego unoszącego z napędem elektrycznym-obsługa terminala radiowego-kompletacja towaru-sprawdzanie stanów magazynowych
INKOBRATED Kamil Florczyk - 2017-06-02 - Będzieszyn (pomorskie)
Pzygotowywanie receptury zgodnie z zawartością kalorii posiłków. Przygotoywywanie dań gotowych w zależności od ilości kalorii.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Częstochowa (śląskie)
Wprowadzanie danych do komputera i kontrola poprawności danych.
DHL Express (Poland) Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagane wykształcenie średnie, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie spraw biurowych firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów, raportowanie, sprzedaż i zakup (krajowy, unijny, importowy) w oparciu o program SAP B1, przygotowywanie dokumentów na potrzeby odpraw celnych, organizacja transportów krajowych i zagranicznych
"CPS-IEP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Mareza (pomorskie)
1. Obsługa kadrowo płacowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu dokumenty potwierdzające zatrudnienie, akta osobowe, bieżąca obsługa pracowników projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich.4. Przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym dla pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obsługi kadrowo płacowej.6. Ścisła współpraca z Specjalistą ds. kadr i płac Wrocławskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i współpraca w zakresie obsługi kadrowej uczestników projektu.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista kadr i płac w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż elektronarzędzi, felg i artykułów BHP
GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności elektroenergetyka lub energetyka; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; obsługa komputera Ms Office, Excel; mile widziane uprawnienia energetyczne (G-20, gazowe (G-3), elektryczne do 1 kV (G-1); zakres obowiązków: opracowywanie analiz technicznych i kosztów za energię elektryczną i energetyczną; opracowywanie ocen bezpieczeństwa elektroenergetycznego kompleksów; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-11-09 - Gliwice (śląskie)
montaż wyrobów z drewna
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Stary Waliszów (dolnośląskie)
Obsługa klienta, nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z kontrahentami,tworzenie ofert przetargowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Rydułtowy (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie bazy klientów, przygotowanie ofert i negocjacje, zarządzanie działem promocyjnym.
Ferroplast, Z.E.D.Rybiccy Spółka Jawna - 2018-07-09 - Świdwinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2016-12-05 - Łódź (łódzkie)
zidentyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami w tym wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych, klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wykształcenie wyższe, min. 3 lata doświadczenia na danym stanowisku, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
transport produktów spożywczych na terenie Małopolski
PPHU WIGO J.BRZEZICKI M.GŁUSZKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-10 - Niepołomice (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Wykształcenie średnie zawodowe (kierunek elektryczny), 1 rok doświadczenia w branży elektroenergetycznej, świadectwo kwalifikacyjne D, prawo jazdy kat. B.znajomość pakietu MS Office, znajomość prawa energetycznego. Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się. Mile widziane: wykształcenie wyższe (kierunek elektryczny), 2 lata doświadczenia w branży elektroenergetycznej.znajomość sieci elektroenergetycznej SN i nN (topografia, standardy, funkcjonowanie). Uprawnienia budowlane w zakresie budowy sieci i instalacji elektrycznych. Umiejętność dokonywania obliczeń inżynierskich (np. analiza uziemień parametrów zasilania). Obowiązki: udział w opracowaniu ofert technicznych, w tym pozyskiwanie i ustalanie danych niezbędnych do kosztorysowania oraz współpraca przy kompletowaniu oferty. Udział w przygotowywaniu zaplecza robót dla obszaru wykonawstwa w zakresie formalno-prawnym poprzez przygotowywanie dokumentacji. Wsparcie w zakresie zamawiania materiałów i usług obcych realizowanych zgodnie z zawartą przez Spółkę umową ramową oraz przyjętym kosztorysem.Obsługa obcych wykonawców zgodnie z IOBP w zakresie organizacji bezpiecznej pracy na sieci i urządzeniach elektroenergetycznych, których właścicielem jest TD. Przygotowywanie planów wyłączeń wynikających z harmonogramów prac dla obcych wykonawców na sieciach i urządzeniach elektroenergetycznych.Przekazywanie planów wyłączeń do Operatora Sieci SN/nN i brygad wykonawstwa. Opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zadań indywidualnych, w tym zdefiniowanie zakresu, terminu, warunków i kryteriów odbioru zgodnie z potrzebami technologicznymi poszczególnych zadań.Przygotowywanie danych niezbędnych do opracowywania raportów i sprawozdań z zakresu wykonania planu na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki. Udział w przygotowywaniu dokumentacji technicznej - powykonawczej, odbiorowej i danych do zgłoszenia załączenia urządzeń elektroenergetycznych dla zadań własnych, realizowanych przez Region. Udział w odbiorach prac na urządzeniach elektroenergetycznych dla zadań własnych, realizowanych przez Region. Obsługa nadzorów branżowych. Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: angelika.polak (at) tauron-dystrybucja.pl
TAURON DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Racibórz (śląskie)
- Przygotowanie ofert oraz dokumentacji. Kontakt z partnerami handlowymi. Planowanie i organizacja działań handlowych. Obsługa reklamacji. Wsparcie techniczne i obsługa klientów. - Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Doświadczenie w sprzedaży. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Prawo jazdy kat. B. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej i zespołu. Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów. Kontakt telefoniczny (32-751-63-65) lub e-mail: rekrutacja (at) newa.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE NEWA GRZEGORZ PLUTA - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
Praca na działach klejenia, montażu, pakowania.Obsługa nieskomplikowanych maszyn.
KAMET S.A. - 2018-03-01 - Reńska Wieś (opolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-25 - Pszczyna (śląskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji, znakowanie zbiorów zgodnie z przepisami IR, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar-format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania, miejsce przechowywania, archiwizowanie i przechochywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez, popularyzacja wiedzy o gminie Zielonki na bazie wystaw czasowych i staolych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z mieszkańcami, bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www i portal społecznościowy, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-10-03 - Zielonki (małopolskie)
Przygotowywanie prób do badań i realizacja badań laboratoryjnych, prowadzenie dokumentacji badań zgodnie ze zasadami Doberej Praktyki Laboratoryjnej ( DPL), opracowywanie i wdrażanie nowych mwtod analitycznych w standardach DPL, przygotowywanie raportów końcowych dla zleceniodawców.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2016-09-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa klienta włoskiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Gnojnik (małopolskie)