INSPEKTOR DS. KADROWO-PŁACOWYCH W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM (OFERTA KONKURSOWA) Cieszyn oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADROWO-PŁACOWYCH W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM (OFERTA KONKURSOWA)

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Samodzielne przygotowywanie oraz nadzorowanie następującej dokumentacji:a) dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,b) akta osobowe pracowników,c) ewidencja czasu pracy,d) umowy szkoleniowe z pracownikami.Udział w następujących czynnościach, we współpracy z kierownikami działów:a) przestrzeganie dyscypliny i porządku pracy,b) nabór kandydatów do pracy,c) organizowanie służby przygotowawczej,d) monitorowanie okresowej oceny pracowniczej,e) organizowanie praktyk studenckich oraz staży zawodowych,f) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji w zakresie spraw pracowniczych,g) prowadzenie ewidencji planów i analiz w zakresie szkoleń.Obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń:a) sporządzanie komputerowych list płac,b) obliczanie oraz rejestrowanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych,c) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych wynikających z umów o pracę i umów zleceń,d) obsługa programu PŁATNIK.

Data publikacji: 2018-08-01

Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Skrajna 5, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Samodzielne przygotowywanie oraz nadzorowanie następującej dokumentacji:a) dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,b) akta osobowe pracowników,c) ewidencja czasu pracy,d) umowy szkoleniowe z pracownikami.Udział w następujących czynnościach, we współpracy z kierownikami działów:a) przestrzeganie dyscypliny i porządku pracy,b) nabór kandydatów do pracy,c) organizowanie służby przygotowawczej,d) monitorowanie okresowej oceny pracowniczej,e) organizowanie praktyk studenckich oraz staży zawodowych,f) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji w zakresie spraw pracowniczych,g) prowadzenie ewidencji planów i analiz w zakresie szkoleń.Obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń:a) sporządzanie komputerowych list płac,b) obliczanie oraz rejestrowanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych,c) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych wynikających z umów o pracę i umów zleceń,d) obsługa programu PŁATNIK.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KADROWO-PŁACOWYCH W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM (OFERTA KONKURSOWA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy działów kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
informacje o ofercie na stronie: https://bip.um.cieszyn.pl/oferta-pracy/24446/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-inspektor-ds-kadrowo-placowych

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Adres pracodawcy:
Skrajna 5, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cvinformacje o ofercie na stronie: https://bip.um.cieszyn.pl/oferta-pracy/24446/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-inspektor-ds-kadrowo-placowych

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: cieszyński

Gmina pracodawcy: Cieszyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Cieszyn

Ulica pracodawcy: Skrajna

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy: Pomoc społęczna w Gminie Cieszyn.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr

Data dodania oferty pracy: 02.08.2018

Oferta pracy ważna do: 10.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych.Sporządzanie pism, prowadzenie rejestrów.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Góra (dolnośląskie)

MANAGER WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 2 918 PLN

OBSŁUGA CZŁONKÓW WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI I INNYMI ZARZĄDCAMI, PROWADZENIE ZEBRAŃ SPRAWOZDAWCZYCHPRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ USTEREK I ZLECANIE ICH USUNIĘCIA, WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI SPÓŁKI WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRAWO JAZDY Bc.v na e-mail sekretariat (at) agbil.pl
ADMINISTRACJA GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPAWACZ/ŚLUSARZ - od 3 000 PLN

spawanie konstrukcji stalowych, balustrad
DAMPEMO Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Bytom (śląskie)

OPIEKUN OSÓB STARSZYCH - od 13 PLN

pomoc w codziennych czynnościach np porządki, pomoc w czynnościach związanych z higieną osobistą, przygotowanie posiłków, zrobienie zakupów.
MEDIS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2017-02-17 - Skawina (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY INSTALACYJNEJ ELEKTRYCZNEJ W DZIALE REMONTÓW - 1 ETAT - 3 620 - 4 305 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców; dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót; dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów; przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: od 3620 do 4305 zł/brutto, płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymagane umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL, znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)

OPIEKUN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Mirsk (dolnośląskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 3 000 PLN

więcej informacji: https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/gostyn/inspektor-weterynaryjny,14151
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-08-25 - Gostyń (wielkopolskie)

KOSZTORYSANT - od 1 850 PLN

WYKONYWANIE KOSZTORYSÓW; ROZLICZANIE BUDÓW, ZNAJOMOŚĆ ODCZYTYWANIA PROJEKTÓW
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Skierniewice (łódzkie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Lipienica (dolnośląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 2 400 PLN

Przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne. Sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji. Raport inspekcji. Udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli. Wspłpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych.
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-11-27 - Hajnówka (podlaskie)

INSPEKTOR - od 2 000 PLN

Szczegółowe informacje na stronie www.toszek.pl lub BIPWykształcenie: wuższe, kierunek: budownictwo, inż. budowlana; staż pracy: 6 m-cy; dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), mile widziana umiejętność kosztorysowania, znajomość obsługi programu komputerowego do kosztorysowania (np. Norma Pro, EdBud, Zuzia), ogólna umiejętność posługiwania się kosztorysami budowlanymi, mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole; prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, placówek oświatowych, budynku Urzędu Miejskiego, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez: sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego, zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych, przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń, uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów, rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji, nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawygwarancyjne), nadzór nad terminowym zwrotem zabezpieczeń należytego wykonania umów; sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę, koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych oraz ich rozliczanie, tworzenie danych wyjściowych do procesów przygotowania i realizacji inwestycji oraz ich analiza, sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych, opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek.
Urząd Miejski w Toszku - 2016-04-22 - Toszek (śląskie)

MANIKIURZYSTKA - od 1 850 PLN

wykonywanie zabiegów kosmetycznych dłoni
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaz produktów w punkcie sprzedazy, pomoc w organizacji zaopatrzenia, przygotowywanie produktów do sprzedaży, realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)

SPRZEDAWCA ART. SPOŻYWCZYCH - od 2 000 PLN

sprzedaż art. spożywczych, obsługa klienta
HURT-DETAL Art. Spożywcze i Przemysłowe Golczyk Grzegorz - 2017-05-16 - Chrzanów (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO(NR 5533) - od 6 000 PLN

-- wysokość wynagrodzenia uzależniona od stażu pracy i poziomu wykształcenia- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PSYCHOLOG - od 2 260 PLN

prowadzenie działalności psychologicznej w jednostce wojskowej
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

MALARZ - TYNKARZ - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, zakres obowiązków: malowanie, podwieszanie płyt, ścianki działowe, tynkiPraca : teren Wielkopolski, pracodawca zapewnia dojazd
Piotr Radulak "SKYLIVE" - 2018-04-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)

ARCHIWISTA - nieodpłatny

Zapoznanie się z strukturą organizacyjną Archiwum Państwowego w Katowicach, ewidencjonowaniem zasobu archiwalnego, nadzorem archiwalnym, udostepnianiem materiałów archiwalnych i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego w Archiwum.
ARCHIWUM PAŃSTWOWE W KATOWICACH - 2016-08-26 - Katowice (śląskie)

Doradca Klienta- Sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-06-02 - Bełchatów (łódzkie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Żary (lubuskie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletowanie ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunkówzamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty zpracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminówwykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych przy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń i statystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkami administracji państwowej. 14. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 15. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeńtechnicznych. 16. Sprawdzanie zgodności wykonywanych prac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 17. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 18. Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 19. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 20. Sprawdzenie poprawności wykonaniaprotokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarówelektrycznych w budynkach szpitala. 21. Uczestniczenie wodbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 22. Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 23. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 24. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 25. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzenia techniczne i wyposażenie. 26. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 27. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 28. Aktualizacja wskaźnikówośrodków kosztów działalności podstawowej. 29. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 30. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 31. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 32. Wpisywanieodpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeń itp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 33. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż detalicznanaszych produktów,obsluga klienta, skladanie zamowień, przyjmowanie dostawy
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)

MONTER INSTALACJI WENTYLACYJNEJ - od 13,7 PLN

montaż instalacji i urzadzeń wentylacyjnych w obiektach budowlanych, kontrola sprawnościdziałania instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wykonywanie bieżącej konserwacji
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Pszczyna (śląskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

inspektor
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

POKOJOWA - od 2 100 PLN

Prace porządkowe, utrzymanie czystości w pomieszczeniach DPS.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Suwałki (podlaskie)

OPIEKUN KLIENTA - do 1 750 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie lub wyższe; 1-2 lata doświadczenia; znajomość pakietu Office; podstawowa znajomość języka angielskiego; otwartość, doświadczenie w obsłudze klienta; zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz negocjacji handlowych, stały kontakt z terenami firmy, przygotowywanie ofert i materiałów szkoleniowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Gliwice (śląskie)

MONTOWANIE JEDNOSTEK GRZEWCZYCH I KLIMATYZACYJNYCH DO POJAZDÓW SPECJALNYCH.PAKOWANIE WYROBÓW GOTOWYCH. - od 13 PLN

Proces OUTSOURCINGu przy produkcji elementów grzewczych i klimatyzacyjnych dla pojzdów.Montowanie jednostek grzewczych i klimatyzacyjnych do pojazdów specjalnych.Pakowanie wyrobów gotowych.
Smart Work Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Oława (dolnośląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 2 900 PLN

zachowanie norm jakościowych i standardów BHP, pomiar części narzędziami manualnymi, Obsługa programu ERP w zakresie wykonywanie transakcji, sprawdzanie wyrobów i potwierdzenie zgodności z dokumentacją technologiczną, wystawianie dokumentów niezgodności, sporzadzanie raportów kontroli ,
kontakt przez OHP - 2018-04-24 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)