SPECJALISTA DS. DEMONTAŻU POJAZDÓW Mińsk Mazowiecki oferta pracy AUTO KASACJA Mariola Gańko

Stanowisko: SPECJALISTA DS. DEMONTAŻU POJAZDÓW

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Demontaż pojazdów.

Data publikacji: 2017-12-27

Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

Pracodawca: AUTO KASACJA Mariola Gańko

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kołbielska 7, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Demontaż pojazdów.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. DEMONTAŻU POJAZDÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: mechanik pojazdów samochodowych*

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Mechanik samochodów osobowych (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, mechaniczne

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: AUTO KASACJA Mariola Gańko

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Adres pracodawcy:
Kołbielska 7, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny, świadectwa pracy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: miński

Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki

Ulica pracodawcy: Kołbielska

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: mechanik pojazdów samochodowych*

Data dodania oferty pracy: 27.12.2017

Oferta pracy ważna do: 26.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY (O) - do 3 500 PLN

prace zmienne, układanie kostki brukowej oberży, prace związane z wykonywaniem boisk sportowych.
ALEKSANDER PYZIK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "OL-BUD" - 2017-08-18 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 800 PLN

Kontakty z hutami: Rosja, Ukraina, korespondencja, negocjacje, rozmowy, tłumaczenie dokumentacji handlowych z hutami
VISTEEL Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

Sprzedaż artykułów chemii technicznej oraz motoryzacyjnej-export
CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-22 - Chotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RELACJI INDYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

FIRMA ŚWIADCZY USŁUGI W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA ORAZ PRODUKCJI NIESTANDARDOWYCH MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH (REGAŁY, POS, EKSPOZYTORY, DYSPENSERY, REKLAMA ŚWIETLNA, SITODRUK).
ART PROGRES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-22 - Wola Ociecka (podkarpackie)

SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - nieodpłatny

1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących oraz przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania technik obslugi klienta.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE ANALIZY DANYCH BIZNESOWYCH - od 4 000 PLN

Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - od 2 100 PLN

pielęgnacja terenów zieleni, odśnieżanie
ARCHITEKTURA ZIELENI HORTUS RADOSŁAW CIOŁEK-PONIATOWSKI - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 900 PLN

Zarzadzanie zamówieniami klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klienta, współpraca z działami transportu, zaopatrzenia, fabrykami i produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadania na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym oraz stałym klientom, praca w godzinach 14:00-23:00 (w tym 1h na lunch).
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną srodowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań, kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2016-01-27 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI I TECHNOLOGIII - od 2 800 PLN

prace laboratoryjne, wykonywanie badań
MAXFRUT Sp. z o.o - 2017-07-18 - Jarogniewice (wielkopolskie)

MALARZ KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 2 000 PLN

przygotowanie konstrukcji stalowych do malowania, przygotowanie farb i malowanie konstrukcji stalowych za pomocą natrysku hydrodynamicznego, pneumatycznego, malowanie ręczne za pomocą pędzla lub wałka, zabezpieczenie antykorozyjne zgodnie z wymaganiami technicznymi
PUMECH Sp. z o. o. - 2017-02-08 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 3 000 PLN

Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
Krzysztof Wiecha Firma Handlowa ESPERO - 2018-04-25 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DO NAUKI MEDYTACJI BUDDYJSKIEJ - od 2 200 PLN

Nauczanie medytacji buddyjskiej.Możliwość zakwaterowania + wyżywienie
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Giemzów (łódzkie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

usługi fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Chybie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OFERT I PRZETARGÓW - od 2 490 PLN

Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontahentami, pozyskiwanie klientów.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-08-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT W BIURZE ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - od 2 100 PLN

- Wyszukiwanie informacji w zakresie możliwości pozyskiwania dofinansowania, wsparcie administracyjne w przygotowaniu, realizacji i rozliczaniu wniosków o dofinansowanie projektów dofinansowanych z funduszy unijnych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, wsparcie administracyjne w koordynacji realizowanych projektów (weryfikacja dokumentacji pod kątem zgodności z dokumentami programowymi oraz projektem, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, wsparcie w procesie kontroli),wsparcie administracyjne w zakresie przygotowywania prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych w ramach projektów, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (aktualizacja bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, prowadzenie bazy do sprawozdawczości i monitorowania realizacji projektów),prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i minimum 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjnych, ogólna wiedza o programach operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, umiejętność realizacji wielu działań równocześnie, szczególnie pod presją czasu, predyspozycje interpersonalne i samodyscyplina, umiejętność analizy dokumentów programowych i wytycznych.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-08-20 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 3 700 PLN

OBSŁUGA KORESPONDENCJI, KONTAKT TELEFONICZNY Z PARTNERAMI HANDLOWYMI
LIQUID TRANS Sp z o.o - 2017-09-15 - Słubice (lubuskie)

KUCHARZ - od 1 200 PLN

odpowiedzialność za przygotowanie dań kuchni wietnamskiej pod nadzorem wietnamskiego szefa kuchni
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA REINTEGRACJI ZAWODOWEJ - TRENER PRACY - od 1 500 PLN

pełna treść ogłoszenia dostępna jest na stronie internetowej www.ops.toszek.pl wraz z listą załączników jakie należy złożyć wraz z aplikacją; wynagrodzenie od 1500zł brutto - do negocjacji; zadaniowy sytsem czasu pracy
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TOSZKU - 2017-04-05 - Toszek (śląskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW - 3 000 - 4 000 PLN

- Sporządzanie i opiniowanie umów. Negocjacja z kontrahentami zapisów umów. Analiza i raportowanie w zakresu umów.- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 500-126-529) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA ANGLOJĘZYCZNEGO - do 5 500 PLN

Współpraca w języku angielskim z klientami z Ameryki Północnej przez telefon i pocztę elektroniczną na co dzień. Odpowiedzialność za relacje długofalowe z klientami w Ameryce Północnej. Udzielanie odpowiedzi na kluczowe pytania klientów, zarządzanie sprzedażą i wsparcie posprzedażowe klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWY - od 5 000 PLN

Praca doradcy klienta w zakresie programów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i medycznych.Obsługa klientów kluczowych, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę agencyjną lub umowę zlecenia. Praca w biurze - BSA PZU Łódź, ul. Zamenhofa 16 i poza biurem. Zgłoszenia CV na adres: pzu.rekrutacja2015 (at) wp.pl
HITB - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KILENTÓW - od 2 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, spotkania z klientami, przygotowanie projektów umów, zleceń, utrzymanie relacji handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA MONITORINGU 1/2 ETATU - 925 - 1 650 PLN

W szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki dziennej na terenie Wrocławia. 2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania. 3. Koordynacja pracy Dziennych opiekunów. 4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania. 6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów opieki. 7. Prowadzenie ewaluacji zadania. 8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania. 9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych. 10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania. 12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania. 13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Praca jedno- lub dwuzmianowa. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: Specjalista monitoringu w terminie do dnia 28 lipca 2016r. do godziny 15:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 2 700 PLN

Sprzedaż artykułów ogrodniczych, materiału szkółkarskiego. Praca sezonowa, około 160 godzin miesięcznie, w godzinach: 10:00-18:00 wg grafiku (pn-pt), sobota: 9:00-14:00.
CENTRUM OGRODNICZE Ryszard Bartak - 2016-03-17 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)


Wybierz powiat