SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU I PRZETWARZANIA DANYCH FINANSOWYCH Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU I PRZETWARZANIA DANYCH FINANSOWYCH

Wynagrodzenie: od 4 928 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2016-06-17

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 928 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU I PRZETWARZANIA DANYCH FINANSOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 928 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe, kierunek: ekonomiczne, umiejętności: znajomość zasad przygotowywania sprawozdań finansowych w krajach PL, LT, LV,BL,ES, umiejętność sporządzenia obszernej analizy przychodów i wydatków z działalności operacyjnej, umiejętność wdrażania procesów automatyzacji danych, doświadczenie w pracy z międzynarodowa dokumentacją finansową , umiejętność pracy w dynamicznym międzynarodowym zespole, gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych, dokładność, odpowiedzialność , dobra organizacja czasu pracy, uprawnienia, znajomość programu 1C, pakietu MS Office, MS Excel, Power Point , min 2-letnie doświadczenie na stanowisku w dziale finansowym lub ekonomicznym, znajomość języka rosyjskiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym. Koordynowanie procesu przetwarzania danych finansowych, odpowiedzialność za przechowywanie statystycznych danych działu finansowego, organizacja sprawnego i prawidłowego funkcjonowania zautomatyzowanych procesów sprawozdań finansowych w PL i oddziałach międzynarodowych, opracowanie projektów wdrożeniowych na potrzeby rachunkowości operacyjnej, analiza wymagań technicznych dla automatyzacji procesów na potrzeby działu finansowego, zapewnienie ciągłej pracy systemu przetwarzania danych finansowych w krajach PL, LT, LV,BL, ES, odpowiedzialność za poprawną analizę danych dotyczących przychodu firmy, znaliza wydatków firmy na podstawie danych finansowych, przygotowywanie raportów na potrzeby dyrektora finansowego, praca z dokumentacją rozrachunkowo-płatniczą.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Adres strony pracodawcy: www.e100.eu

Ulica pracodawcy: Grochowska

Numer budynku pracodawcy: 171b

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 17.06.2016

Oferta pracy ważna do: 27.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI/ STAŻ - 997,4 PLN

TERMINOWE I PRAWIDŁOWE PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, ROZLICZANIE FAKTUR IMPORTU I EKSPORTU, PRZEPROWADZANIE BIEŻĄCEJ KONTROLI FINANSOWO- KSIĘGOWEJ, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, EWIDENCJA CZASU PRACY I ZATRUDNIENIA, NALICZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH, SPORZĄDZANIE ZALICZEK MIESIĘCZNYCH NA KONIEC MIESIĄCA, PRZYJMOWANIE KLIENTÓW BIURA RACHUNKOWEGO ORAZ PRZYJMOWANIE DOKUMENTACJI FINANSOWEJ, SEGREGACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA W ZAKRESIE BIUROWYM I KANCELARYJNYM
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Chocianów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI , KADR - 2 500 - 3 500 PLN

klasyfikacja, dekretacja, księgowanie, sporządzanie listy płac;godziny pracy -7.15-15.30, piątek 7.00-14.00
ZAWITEX SP. Z O.O. W ZAWIDOWIE - 2016-02-23 - Zawidów (dolnośląskie)

SPECJALISTA HANDLOWIEC - od 3 000 PLN

pozyskiwanie nowych zamówień oraz nowych klientów. Opracowywanie ofert dla klientów. Opracowywanie zapytań ofertowych dla poddostawców. Utrzymanie stałego kontaktu z klientem.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kuźnica Lechowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI PODATKOWEJ - 997,4 PLN

prowadzenie urządzeń ewidencyjno-księgowych dot. podatków, przygotowywanie zestawień i uzgodnień, wprowadzanie dokumentów do systemu komp., rozliczanie i kotrola rachunkowa sołtysów i inskasentów
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Nowinka (podlaskie)

KIEROWCA - od 2 100 PLN

Dowóz pacjentów. Praca na dwie zmiany w godzinach 05,00-21,00.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA WSPARCIA W ZAKRESIE UMÓW UBEZPIECZENIOWYCH - od 22 000 CZK

•obsługa klienta – międzynarodowej firmy ubezpieczeniowej•rejestracja nowych umów w bazie danych•prowadzenie, aktualizacja i dokonywanie zmian w umowach•przygotowanie dokumentacji i generowanie dokumentów (dokumenty programowe, listy itp.)•kontrola (przegląd) umów terminowych•rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z członkami zespołu i przedstawicielami klienta
Infosys BPO s.r.o. - 2015-12-30 - Czechy (Czechy)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

prowadzenie raportu kasowego, wystawianie FV, prowadzenie raportu obrotów towarów, sporzadzanie miesiecznych zestawień obrotów towarów, miesięczne rozliczenia obiadów szkolnych, wypełnianie dokumentów związanych z prowadzeniem baru (raportów, zestawień), redagowanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Turek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - do 1 850 PLN

Osoba do pracy w dziale marketingu.
F.P. NOWIKOM JACEK CIEŚLAK - 2016-06-21 - Grabiny-Zameczek (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

wyksz. min. zawodowe, doświadczenie w branży komputerowej bedzie dodatkowym atutem
NEXT POLSKA s.c DANUTA WOJCIECHOWSKA, BŁAŻEJ KRYSZTOFIAK - 2016-09-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII OPINIODAWCZEGO ZESPOŁU SĄDOWYCH SPECJALISTÓW - 2 100 - 5 700 PLN

Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2018-02-27 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW AKWIZYCJI I SPRZEDAŻY - od 2 550 PLN

bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ - od 2 100 PLN

obsługa klienta B2B zgodnie z przyjętymi standardami, budowanie nowych relacji biznesowych, utrzymywanie relacji biznesowych ze stałymi klientami, przygotowywanie materiałów ofertowych, raportowanie wyników, tworzenie wydarzeń towarzyszących,
WARIS SC Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY - od 2 100 PLN

* Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TEL KOL sp. z o.o.; * naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami; usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze działania brygady specjalistycznej; * prace związane z utrzymaniem infrastruktury kablowej miedzianej, światłowodowej oraz urządzeń telekomunikacyjnych;
kontakt przez OHP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - od 1 850 PLN

Konserwacja urządzęń i maszyn, naprawy urządzeń i maszyn, prace warsztatowe i porządkowe.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Kamienica Polska (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 000 - 6 000 PLN

Wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w handlu, znajomość i j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów indywidualnych, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanaie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, reprezentowanie firmy na konferencjach, spotkniach branżowych, kreowanie dobrego wizerunku
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU I LOGISTYKI - od 3 000 PLN

Zarządzanie transportem i logistyką, planowanie transportu.
BIMEX SP. Z O.O. SP. K - 2017-11-17 - Sulechów (lubuskie)

SPECJALISTA DS.APLIKACJI FOLII - 3 000 - 3 600 PLN

- aplikacja folii samoprzylepnych (witryny sklepowe, ściany, tablice informacyjne, reklamy wolnostojące), - monaż reklamy instore oraz outdoor, - proste prace ślusarsko-warsztatowe, - prace w siedzibie fimy oraz u klientów firmy
CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 500 PLN

Opracowywanie dokumentacji BHP, diagnozowanie zagrożeń w zakresie BHP występujących na stanowiskach pracy, organizacja i zapewnienie szkoleń wstępnych dla pracowników, analiza BHP oraz raportowanie, analiza wypadków oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie - 2017-07-11 - Borzęcin (małopolskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 500 PLN

wykonywanie kontroli w obszarze kontroli dostaw oraz określonych przez przełożonego odcinkach pracy, przygotowywanie dokumentacji pokontrolnej, wykonywanie poszczególnych operacji w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracy, wykonywanie pomiarówb wyrobów w trakcie produkcji i gotowych, przestrzeganie i stosowanie systemów jakości obowiązujących w zakładzie
KOFAMA KOŹLE S.A. - 2018-01-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 14 PLN

•Obsługa Klientów Firmy•Przyjmowanie, rejestrowanie i klasyfikacja zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych•Zapewnienie Klientom sprawnej i kompetentnej obsługi•Nadzorowanie procesu obsługi zgłoszenia wewnątrz firmy - współpraca z innymi zespołami•Dbanie o dobry wizerunek firmyWymagania •Doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta•Wykształcenie min. Średnie, mile widziane techniczne•Komunikatywność•Orientacja na cel•Operatywność i skrupulatność•Łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów interpersonalnych•Umiejętności organizacyjne•Wysoka kultura osobista•Miły głos, dobra dykcja•Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office•Dobra znajomość języka angielskiego
LUSTREX Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE OCHRONY - 1 900 - 2 000 PLN

obsługa monitoringu, ochrona osób i mienia
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. Hipermarket Carrefour w Mławie - 2016-04-22 - Mława (mazowieckie)


Wybierz powiat