SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (UMOWA ZASTĘPSTWO) K/M Warszawa oferta pracy KRULEN TECHNIKA ŚWIETLNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (UMOWA ZASTĘPSTWO) K/M
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie bieżącej obsługi biura Spółki, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi, zapewnienie dostępu do materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji i ewidencji dokumentów finansowych Spółki, archiwizacja dokumentacji, współpraca z działem projektowo-handlowym
Data publikacji: 2019-07-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: KRULEN TECHNIKA ŚWIETLNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanów Zjednoczonych 20A, 03-964 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie bieżącej obsługi biura Spółki, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi, zapewnienie dostępu do materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji i ewidencji dokumentów finansowych Spółki, archiwizacja dokumentacji, współpraca z działem projektowo-handlowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + ubezpieczenie zdrowotne
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (UMOWA ZASTĘPSTWO) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne, umiejętność obsługi poczty elektronicznej, biegła obsługa programów z pakietu MS Office, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość języka angielskiego. Obowiązki: prowadzenie bieżącej obsługi biura Spółki, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi, zapewnienie dostępu do materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji i ewidencji dokumentów finansowych Spółki, archiwizacja dokumentacji, współpraca z działem projektowo-handlowym.[Zgłoszenia: info (at) krulen.com.pl, 22 616 60 54]
Nazwa pracodawcy:
KRULEN TECHNIKA ŚWIETLNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Stanów Zjednoczonych 20A, 03-964 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.krulen.com.pl
Ulica pracodawcy: Stanów Zjednoczonych
Numer budynku pracodawcy: 20A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 02.07.2019
Oferta pracy ważna do: 02.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a7c7adec261aa6dff2a1db25ba0056ce
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i kontakt z klientem zagranicznym oraz jego obsługa
PEGO Paweł Gościniak - 2016-02-29 - Łobżenica (wielkopolskie)
Realizacja oraz inicjowanie programów finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszystkie informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/12802911?version=1.0Dokumenty należy składać do 11.02.2016 r. do godz. 15.30 w sekretariacie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych i placowych, sporzadzanie list plac, dokumentacji ZUS itp.
Pronet sp. z o.o. - 2017-10-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, studia podyplomowe w zakresie BHP lub ukończone technik BHP, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w kadrach, komórce BHP), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń BHP.Ogólny zakres obowiązków:-Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP.-Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)
ref.ds.handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Suwałki (podlaskie)
- kalkulowanie cen,- przygotowywanie ofert przetargowych,- monitorowanie przebiegu postępowania przetargowego,- kontrola składanych ofert,- opracowywanie raportów,
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Legnica (dolnośląskie)
Branża włókiennicza- Obsługa specjalistycznego skanera do identyfikacji symboli produktowych- Obsługa systemu ISDF- Kontakt z klientami z Ukrainy i Rosji- Obsługa systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Łódź (łódzkie)
bieżąca współpraca z klientami zagranicznymi, obsługa zamówieńna części zamienne, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2019-01-30 - Golina (wielkopolskie)
telefoniczne umawianie spotkań promujących zdrowy styl życia (zdrowe odżywianie/gotowanie) oraz adresowanie zaproszeń do osób zainteresowanych przybyciem na spotkanie
kontakt przez OHP - 2018-12-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dbanie o jakość i wprowadzanie nowych produktów na rynek związanych z przedmiotem działalności
Piekarnia "BOBOWSKA", Jerzy Rogala - 2015-12-07 - Bobowa (małopolskie)
pełnienie funkcji kierownika projektu lub prowadzącego roboty techniczne; wsparcie techniczne w zakresie systemówzabezpieczenia technicznego: instalacja, bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii urządzeń w zakresie mechaniki,elektryki i elektroniki, wykonywanie przeglądów, inspekcji oraz przeprowadzanie napraw i diagnostyki uszkodzeń; tworzenieraportów serwisowych z prac serwisowych i dodatkowych; planowanie wydatków na utrzymanie oraz remonty; sporządzanieharmonogramów badań diagnostycznych; aktualizacja dokumentacji technicznej; udział w projektach rozwoju technicznego;obsługa reklamacji; prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych; przestrzeganie, promowanie oraz monitorowanieobowiązujących procedur bezpieczeństwaSprzet typu: rowery elektryczne, hulanogi, deskorolki elektryczneUmowa zlecenie, od 40 godzin w miesiącu (w póżniejszym okresie możliwa więkasz ilość godzin
GREEN LINE SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Delices Francaises sp. z o.o. - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż wycieczek, planowanie podróży
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej. utrzymywanie dobrych relacji z klientem.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-03-22 - Karczew (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; praktyczna znajomość MS Office; zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami firmy; umiejętność telefonicznego przedstawienia oferty nowym Klientom, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi klienta; tworzenie baz marketingowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-15 - Gliwice (śląskie)
- Zakupy surowców i materiałów dla produkcji, Kontrola i optymalizacja przepływu materiarów. Negocjacje z dostawcami. Współpraca z klientem zagranicznym. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Mile widziane doświadczenie zawodowe. Kontakt w-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
Fabryka Żaróek "Helios" Sp. z o.o. - 2018-11-15 - Katowice (śląskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów' w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów', w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-171:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: BRAK. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka rosyjskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Katowice (śląskie)
Telefoniczna obsługa klienta firmy; Doradztwo w zakresie produktów i usług; Przedstawienie oferty firmy w ramach bieżącej promocji; Obsługa korespondencji
FM GROUP POLSKA Artur Trawiński - 2017-07-20 - Wisznia Mała (dolnośląskie)
Znajomość sprzętu IT, Znajomość języka angielskiego w stopniu conajmniej średnim, Wykształcenie średnie lub wyższe (kierunkiinformatyczne), Doświadczenie na podobnym stanowisku, Prawojazdy kat. B, Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności,Samodzielność na powierzonym stanowisku, Chęć podejmowanianowych wyzwań zawodowych, Otwartość na wiedzę i noweumiejętności, Dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole
System Data Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Mielec (podkarpackie)
Administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi Sprawdzanie kompletności poprawności dokumentówWprowadzanie danych do systemów informatycznych
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu, , koordynowanie prac miedzy działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, sporządzanie raportów, negocjowanie kontaktów związanych z inwestycjami, zarządzanie środkami trwałymi wynikającymi z prowadzenia inwestycji technicznych, zamawianie i odbiór usług oraz materiałów związanych z inwestycjami, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji, udział w audytach
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Namysłów (opolskie)
montowanie mebli z elementów
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Lipie (łódzkie)
wg stanowiska
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-11-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- kontrola jakości artykułów- kompletowanie wadliwych zamówień- wspieranie pracowników magazynu w przypadku nieprawidłowego zaczytania artykułu- obsługa programu Return Client i Zalos
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Świebodzin (lubuskie)
realizowanie planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacja ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. Sp. K - 2019-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat doświadczenia w branży IT, min. dwa lata doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Udokumentowana znajomość pakietu MS Office, Notes, udokumentowana znajomość kodeksu ITIL. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Katowice (śląskie)
wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców zdefiniowanych w bazie dostawców pracodawcy, zbieranie i analiza zapytańofertowych, negocjacje z dostawcami, administracja systemem zakupowym, raportowanie wskaźników projektowych,reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z dostawcami
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Skawina (małopolskie)