SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI ( J.ANGIELSKI, J.CZESKI/ J.SŁOWACKI/ J.HISZPAŃSKI) Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI ( J.ANGIELSKI, J.CZESKI/ J.SŁOWACKI/ J.HISZPAŃSKI)
Wynagrodzenie: od 4 300 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-777 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI ( J.ANGIELSKI, J.CZESKI/ J.SŁOWACKI/ J.HISZPAŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: słowacki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: hiszpański, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_2: czeski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku: czeskim, słowackim lub hiszpańskim (poziom min. B2) warunek konieczny - dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2, ew. B1+) warunek konieczny - wykształcenie o profilu logistycznym lub administracyjnym ; doświadczenie w procesowaniu zleceń, wystawieniu dokumentów magazynowych, faktur - znajomość programu SAP ;bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności MS Excel) ; dokładność, sumienność ,wysokie umiejętności komunikacyjne ,bardzo dobra organizacja pracy ,umiejętność i chęć szybkiego uczenia się, umiejętność pracy pod presją czasu ; zdolności analityczne ;Obowiązki: współpraca z oddziałami firmy w Europie, Kanadzie i USA ; administracja zleceniami, dokumentami magazynowymi, kontaktami z dostawcami - tworzenie dokumentów w systemie SAP ;wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie SAP ,wystawianie faktur; praca od poniedziałku do piątku (8 godzin dziennie) - pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie i wypadkowe , wielokulturowe środowisko pracy ,udział w tworzeniu nowych struktur firmy - atrakcyjne wynagrodzenie; miejsce wykonywania pracy: Warszawa- Włochy; godziny pracy: 8-16; kontakt: CV w języku polskim lub angielskim: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. OTC/SPEC/JĘZ.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 20.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, zamawianie towarów
BAUEXPERT JAN KOWALSKI STRZELCE OPOLSKIE - 2018-03-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)
PIELĘGNACJA I FORMOWANIE ROŚLIN OZDOBNYCH, OBSŁUGA SYSTEMÓW NAWODNIEŃ, OCHRONA ROŚLIN PRZED SZKODNIKAMI I CHOROBAMI GRZYBOWYMI. StPr/17/0943
LAS I OGRÓD ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWY - 2017-05-04 - Bucze (dolnośląskie)
dbanie o pozytywny wizerunek i ciągłość pracy oddziałów KONKRET Sp. z o.o., wsparcie merytoryczne w sprzedaży, monitorowanie pracy podległych biur, rozliczanie podległych biur (praca na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego)
KONKRET Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Żyrardów (mazowieckie)
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Fugasówka (śląskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów z terenu Włoch, Turcji i innych obszarów Europy oraz nadzór nad produkcją kebabu zgodnie z wymogami klientów
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, obsługa urządzeń biiurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)
przyjmowanie zgłoszeń na szkolenia , wstepna ocena kandydatów, OBSŁUGA SYSTEMU SMK, przygotowywanie sprzetu i pomieszczeń do zajęć dydaktycznych, prowadzenie dokumntacji szkolen podyplomowych
Stowarzyszenie NaRzecz Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego Pielęgniarek i Położnych NOVUM - 2017-12-12 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów, dbanie o prawidłową sprzedaż, sporządzanie poprawnie dokumentacji ze sprzedaży.Na początek umowa zlecenie przez okres 3 miesięcy, następnie umowa o pracę.Docelowo umowa na stałe.
Firma Handlowa COSINUS Anna Urbańska - 2018-04-13 - Zabrze (śląskie)
składanie miesięcznych informacji do PEFRON,obsługa programu SODIR realizacja zapotrzebawań materiałowych,kompletowanie i sporządzanie dokumentacji na potrzeby rozliczeń czasu pracy i sporządzanie kart pracy
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Lubin (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę i innych umów;– rozliczanie wynagrodzeń w różnych ststemach czasu pracy;– odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– naliczanie i sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów, etc.;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;– rozliczanie ZUS i podatków
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
prace związane z zaopatrzeniem w materiały budowlane - budowy stacji paliw
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-12 - Jastrowie (wielkopolskie)
wg stanowiska
"NANGA" PRZEMYSŁAW FIGURA - 2016-04-14 - Złotów (wielkopolskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim do działu iTunes analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Rehegoo Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
PROWADZENIE STRATEGII WPROWADZANIA PRODUKTÓW Z CHIN NA RYNKI UNII EUROPEJSKIEJ, BEZPOŚREDNIE KONTAKTY Z ODBIORCAMI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH (W SZCZEGÓLNOŚCI OŚWIETLENIA TYPU LED), ZAPEWNIENIE ROZWOJU HANDLU NA RYNKACH UNII EUROPEJSKIEJ, ZAPEWNIENIE ZWIĘKSZENIA PROWADZONEGO WOLUMENTU SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. CHIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO, OGÓLNA WIEDZA W ZAKRESIE HANDLU OŚWIETLENIEM TYPU LED, ZNAJOMOŚĆ ŚWIATOWYCH RYNKÓW PRODUKTÓW OŚWIETLENIOWYCH, DOŚWIADCZENIE W HANDLU I OBROCIE PRODUKTAMI OŚWIETLENIOWYMI NA ŚWIATOWYCH RYNKACH, W TYM RYNKU CHIŃSKIM ORAZ RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg. stanowiska
Accurat Doradztwo Personalne Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
wprowadzanie faktur do systemu, sprawdzanie statusów transprtów, kontakt z klientem, segregacja dokumentów, przygotowanie poczty
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pogorzyce (małopolskie)
Zamawianie i sprzedaż części do pojazdów samochodowych. Przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Suwałki (podlaskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wspieranie kluczowych uzytkowników systemu w zakresie funkcjonalności systemu, ciągłe doskonalenie systemu wraz z kluczowymi uzytkownikami, przygotowywanie i przeprowadzanie testów funkcjonalności i integralności systemu;
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-05 - Zambrów (podlaskie)
Wykonywanie planu sprzedażowego; utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie i opracowywanie oferty handlowej; monitorowanie rynku i idziałań konkurencji. Praca w godzinach 8-16, rozkład czasu pracy równoważny. Do wynagrodzenia dodatkowo naliczana premia
KOSTA Sp. z o.o - 2016-12-02 - Opole (opolskie)
główny specjalista ds. rozliczeń przy drodze minimum GP i wartości robót nie mniejszej niż 150 mln. złotych brutto
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Kościan (wielkopolskie)
prowadzenie kadr oraz tłumaczenie z języka niemieckiego i angielskiego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "SZUMLAKOWSKI" - 2015-12-17 - Brzeg (opolskie)
Brak danych
AGREMO Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Skarbimierz (opolskie)
Koordynacja i nadzór nad bieżącymi zadaniami realizowanymi przez pracowników Wydziału Marketingu, udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej Spółki, realizacja operacyjnego planu działań marketingowych (kampanie reklamowe, reklama w mediach, www itp.) zgodnie z założeniami budżetu merketingowego, reprezentacja firmy w wyznaczonych przez Zarząd przedsięwzięciach biznesowych firmy, badanie satysfakcji klientów wraz z tworzeniem raportów i analiz dla Zarządu Spółki, analiza rynku klientów i konkurencji- opracowywanie raportów, kompleksowe przygotowanie firmy do udziału w targach zewnętrznych poprzez określenie wstępnych kosztów, wyboru wielkości i lokalizacji stoiska, zlecenie przygotowania ekspozycji i materiałów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie propozycji kampanii sezonowych i ich przeprowadzanie np. świąteczne akcje promocyjne, nadzór nad prowadzeniem firmowych serwisów internetowych, przygotowywanie i nadzór nad komunikacją z mediami.
HLT sp. z o.o. - 2017-05-11 - Głuchołazy (opolskie)
obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i majatkowych, bieżące administrowanie zawartych umów ubezpieczeniowych
Kancelaria Brokerska Błaszczyk Sp. z o.o. - 2017-05-15 - Zielona Góra (lubuskie)
CENTRUM NARZĘDZIOWE- Sprzedaż bezpośrednia produktów szeroko pojętej branży metalowo - przemysłowej.- Fachowe doradztwo i kompleksowa obsługa klienta.- Ekspozycja towaru.- Dbałość o powierzone mienie.- Rejestracja transakcji.- Obsługa towaru sprzedażowego oraz kasy fiskalnej, fakturowanie, koordynowanie reklamacji.- Bieżące sporządzanie dokumentacji finansowo - księgowej dotyczącej sprzedaży.
TEXPOL DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-12-21 - Chałupki Dębniańskie (podkarpackie)
całościowe zarządzanie projektami usługi pracy tymczasowej realizowanej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi z branży produkcyjnej, logistycznej, realizacja procesów administracyjnych związanych z zatrudnieniem pracowników, sporządzanie umow o pracę oraz umów cywilnoprawnych w systemie CRM, odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi, koordynowanie spaw zwiazanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
Praca polega na kontakcie telefonicznym z Firmami i zapytaniu, czypotrzebują pomocy w odzyskaniu swoich pieniędzy od kontrahentów,którzy nie zapłacili za faktury. Jeśli dana firma posiada dłużników -wypytanie o sprawę i propozycja spotkania z którymś z naszychPrzedstawicieli Regionalnych, natomiast Specjalista nie umawiakonkretnego terminu - Przedstawiciele już sami kontaktują się zpotencjalnym klientem, by ustalić dogodny termin. Praca więc nie polegaani na sprzedaży ani na ściąganiu długów!
ARENA Knop Krzysztof - 2018-01-03 - Opole (opolskie)