SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH Zielona Góra oferta pracy Kancelaria Brokerska Błaszczyk Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i majatkowych, bieżące administrowanie zawartych umów ubezpieczeniowych

Data publikacji: 2017-05-15

Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)

Pracodawca: Kancelaria Brokerska Błaszczyk Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sikorskiego 6/9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i majatkowych, bieżące administrowanie zawartych umów ubezpieczeniowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, wymagane doświadczenie zawodowe, prawo jazdy kat. B, obsługa programów komputerowych i urządzeń, zdany egzamin brokerski będzie dodatkowym atutem

Nazwa pracodawcy: Kancelaria Brokerska Błaszczyk Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Sikorskiego 6/9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Sikorskiego

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych

Data dodania oferty pracy: 15.05.2017

Oferta pracy ważna do: 14.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 2 488,42 PLN

KONTAKT Z KLIENTAMI I PARTNERAMI W J.NIEMIECKIM, OBSŁUGA KONTRAKTÓW, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU PERSONELU OPIKUŃCZEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLINTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 886421290 LUB C.V NA MAIL katarzyna.mackiewicz (at) pmn.info.pl
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA WROCŁAW - 2016-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - do 5 000 PLN

Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 300 PLN

Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych, Przygotowywanie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,Zatrudnianie i zwalnianie pracowników w systemie kadrowo-płacowym,Wprowadzanie absencji i wszelkich zmian dotyczących pracowników do systemu kadrowo-płacowego,Prowadzenie ewidencji i kontrola aktualności badań lekarskich pracowników,Prowadzenie korespondencji z ZUS, komornikami, GUS Archiwizowanie dokumentów,Sporządzanie i weryfikacja listy płac pracowników produkcyjnych,Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS, Prowadzenie kasy złotówkowej Monitorowanie zmian w przepisach prawnych
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2017-06-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Zapewnieni wysokiej jakości obsługi klienta.Prezentowanie usług firmy na Ukrainie i w Rosji.Analiza potrzeb klienta, aktywne pozyskiwanie klientów.Delegacje krajowe i zagraniczne
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW APLIKACJI - 2 000 - 3 000 PLN

w/g stanowiska
Grupa MAC S.A. - 2017-07-12 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ - 997,4 PLN

specjalista ds administracji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 850 - 4 000 PLN

przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analiza informacji rynkowej,utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami,
ZPAS-NET Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

DYSPOZYTOR TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO - od 2 300 PLN

Wykonywanie zleceń zgodnie z ustalonym planem, optymalny wybór tras, prowadzenie dokumentacji, utrzymywanie kontaktów z klientami w j. angielskim, kontakt z kierowcami w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Wrzosowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 000 PLN

- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Promocja firmy, zdobywanie nowych klientów indywidualnych oraz biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Sieradz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Luboń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/ KIEROWCA - od 1 500 PLN

dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2015-12-10 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH I KSIĘGOWYCH - 2 300 - 3 000 PLN

Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 700 - 3 000 PLN

- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK IWENTAZRYZACJI - od 12,5 PLN

pracownik iwentaryzacji
INVENT SP. Z O.O. - 2015-12-02 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ 233 - od 3 200 PLN

koordynowanie sprzedaży na portalu Allegro.pl, wystawianie aukcji aktywny kontakt z klientem portalu Allegro.pl, obsługa programu WF-Mag
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2018-08-31 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 1 850 PLN

obsługa klienta, rozliczenia
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO - do 4 500 PLN

Wykonywanie testów funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnościowych tworzonego oprogramowania,odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego, identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji, znajomość globalnych procedur firmy i stosowanie ich adekwatnie do sytuacji.
EPAM Systems Poland - 2017-01-03 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA MARKETINGU / ADMINISTRACJA - 1 017,4 PLN

przygotowywanie prostych analiz z zakresu efektywności pracy na bazie potencjalnych klientów, prowadzenie prostych prezentacji z zakresu produktów finansowych, umawianie spotkań biznesowych z potencjalnymi klientami instytucji finansowych, przygotowywanie bazy potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 150 PLN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A., W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDENIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ WYSOKIEJ ORIENTACJI NA KLIENTA I SKUTECZNOŚCI W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJKONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBIŚCIE, TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: rekrutacja.szczecin (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: Pracownik ds. Obsługi Klienta Szczecin-ŁUBINOWA, LUB CV I LM PRZESŁAĆ POCZTĄ
POCZTA POLSKA SA - 2017-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

- Obsługa Klienta- Zatowarowanie działu- Przygotowanie towaru do sprzedaży,- Utrzymanie porządku na dziale,- Przygotowanie towaru do promocji- Przygotowanie działu do inwentaryzacji
PRAKTIKER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU WEWNĘTRZNEGO - od 1 950 PLN

Obsługa zamówień klientów oraz fakturowanie sprzedaży, przygotowywanie i monitorowanie ofert handlowych, dbałość o wysoką jakość obsługi klientów, fachowe doradztwo produktowe, nadzór nad należnościami, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
TiA Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Przeworsk (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 3 000 PLN

Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
KOLOR-PAK Sp. z .o.o - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. HODOWLI (SELEKCJONER ROSLIN) - od 2 300 PLN

Wykształcenie: wyższe z obszaru nauk przyrodniczych lub rolnictwa, Conajmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Brak uczuleń na pyłek zbóż i pył zbożowy. Znajomość przepisów krajowych i unijnych w zakresie nawozów i nawożenia, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego Obsługa programów MS OfficeZamiłowanie do kontaktu z roślinami w ich naturalnym środowisku. pobieranie, przygotowanie oraz przechowywanie materiału do badań, rejestrację i archiwizację wyników badań;wykonywanie czynności diagnostycznych i analitycznych na materiale nasiennym,przygotowanie kolejnych partii materiału nasiennego do zakładania poletek naukowo- badawczych,ocena materiału nasiennego, roślin i wielkości oraz jakości zbiorów, (pobieranie, pakowanie, plombowanie i rejestrowanie próbek nasion soi);wstępna, optyczna ocena materiału siewnego i ustalenie dalszego toku postępowania;obsługiwanie sprzętu do badań i analiz zgodnie z instrukcją;ważenie na wagach laboratoryjnych, liczenie i podkiełkowywanie nasion, stwierdzanie ewentualnych porażeń chorobowych;doradztwo w zakresie ochrony roślin i uprawy soi,prace polowe wynikające ze specyfiki pracyFrima oferuje: Interesującą i odpowiedzialną pracę Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji.Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
CENTRUM ROZWOJU SOI APROSEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Huta Krzeszowska (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW - STAŻYSTA W DZIALE RYNKU PRACY - od 1 850 PLN

Udział w przygotowywaniu dokumentacji wniosku o dofinansowanie realizacji projektów. Weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektów w ramach realizowanego naboru. Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów oraz dokumentacji działań podejmowanych w projektach w zakresie realizowanych w nim usług i instrumentów rynku pracy. Stosowanie przyjaznego języka podczas realizacji zadań w projektach oraz przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami,5.Przestrzeganie właściwych polityk i zasad wspólnotowych, w tym polityki równości szans i koncepcji zrównoważonego rozwoju w ramach projektów.Prowadzenie bieżącego monitoringu realizowanych zadań w projektach oraz stopnia osiągnięcia założonych wskaźników produktu oraz rezultatu projektów. Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań sporządzanych w poszczególnych komórkach organizacyjnych tut. urzędu, niezbędnych do opracowywania sprawozdawczości m.in. w ramach SL 2014. Bieżący monitoring realizowanych projektów oraz odpowiedzialność za ich prawidłową realizację, ze szczególnym uwzględnieniem realizowanych usług i instrumentów rynku pracy. Współpraca z komórkami Urzędu merytoryczne odpowiedzialnymi za realizację zadań w ramach realizowanych projektów. Opracowywanie dodatkowych sprawozdań, materiałów oraz informacji niezbędnych przy realizacji projektów. Promocja realizowanych projektów oraz informowanie otoczenia o źródłach ich finansowania. Przestrzeganie właściwego oznaczania, przechowywania dokumentacji projektów. Sumienne wykonywanie innych poleceń służbowych i zadań przekazywanych przez przełożonych. Doskonalenie wiedzy oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach wykonywanych zadań. Należyte i zgodne z prawem wykonywanie zadań należących do zajmowanego stanowiska. Gruntowna znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów. Działanie wnikliwe, szybkie i bezstronne. Przestrzeganie zasad bhp i p.poż.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA PF. RZECZNIKA PRAW PACJENTA SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO (RADECZNICA) - od 3 100 PLN

- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT. Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. LUBELSKIM - RADECZNICA1. Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-17 - Radecznica (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - 2 200 - 3 000 PLN

- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 1 850 - 3 000 PLN

Obsługa kadrowa i płacowa małych i średnich przedsiębiorstw obsługiwanych przez biuro rachunkowe
Biuro Rachunkowe SALDO Patrycja Pawlikowska-Ignasiak - 2016-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji biznesowych.
KOMNET Konrad Bruśniak - 2016-12-23 - Siedlce (mazowieckie)