SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH Zielona Góra oferta pracy Kancelaria Brokerska Błaszczyk Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i majatkowych, bieżące administrowanie zawartych umów ubezpieczeniowych
Data publikacji: 2017-05-15
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Kancelaria Brokerska Błaszczyk Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 6/9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i majatkowych, bieżące administrowanie zawartych umów ubezpieczeniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, wymagane doświadczenie zawodowe, prawo jazdy kat. B, obsługa programów komputerowych i urządzeń, zdany egzamin brokerski będzie dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy: Kancelaria Brokerska Błaszczyk Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Sikorskiego 6/9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data dodania oferty pracy: 15.05.2017
Oferta pracy ważna do: 14.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KONTAKT Z KLIENTAMI I PARTNERAMI W J.NIEMIECKIM, OBSŁUGA KONTRAKTÓW, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU PERSONELU OPIKUŃCZEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLINTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 886421290 LUB C.V NA MAIL katarzyna.mackiewicz (at) pmn.info.pl
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA WROCŁAW - 2016-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych, Przygotowywanie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,Zatrudnianie i zwalnianie pracowników w systemie kadrowo-płacowym,Wprowadzanie absencji i wszelkich zmian dotyczących pracowników do systemu kadrowo-płacowego,Prowadzenie ewidencji i kontrola aktualności badań lekarskich pracowników,Prowadzenie korespondencji z ZUS, komornikami, GUS Archiwizowanie dokumentów,Sporządzanie i weryfikacja listy płac pracowników produkcyjnych,Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS, Prowadzenie kasy złotówkowej Monitorowanie zmian w przepisach prawnych
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2017-06-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Zapewnieni wysokiej jakości obsługi klienta.Prezentowanie usług firmy na Ukrainie i w Rosji.Analiza potrzeb klienta, aktywne pozyskiwanie klientów.Delegacje krajowe i zagraniczne
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
Grupa MAC S.A. - 2017-07-12 - Kielce (świętokrzyskie)
specjalista ds administracji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analiza informacji rynkowej,utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami,
ZPAS-NET Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Wykonywanie zleceń zgodnie z ustalonym planem, optymalny wybór tras, prowadzenie dokumentacji, utrzymywanie kontaktów z klientami w j. angielskim, kontakt z kierowcami w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Wrzosowa (śląskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)
Promocja firmy, zdobywanie nowych klientów indywidualnych oraz biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Sieradz (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Luboń (wielkopolskie)
dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2015-12-10 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
pracownik iwentaryzacji
INVENT SP. Z O.O. - 2015-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
koordynowanie sprzedaży na portalu Allegro.pl, wystawianie aukcji aktywny kontakt z klientem portalu Allegro.pl, obsługa programu WF-Mag
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2018-08-31 - Żyrardów (mazowieckie)
obsługa klienta, rozliczenia
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Żory (śląskie)
Wykonywanie testów funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnościowych tworzonego oprogramowania,odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego, identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji, znajomość globalnych procedur firmy i stosowanie ich adekwatnie do sytuacji.
EPAM Systems Poland - 2017-01-03 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie prostych analiz z zakresu efektywności pracy na bazie potencjalnych klientów, prowadzenie prostych prezentacji z zakresu produktów finansowych, umawianie spotkań biznesowych z potencjalnymi klientami instytucji finansowych, przygotowywanie bazy potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Kalisz (wielkopolskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A., W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDENIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ WYSOKIEJ ORIENTACJI NA KLIENTA I SKUTECZNOŚCI W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJKONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBIŚCIE, TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: rekrutacja.szczecin (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: Pracownik ds. Obsługi Klienta Szczecin-ŁUBINOWA, LUB CV I LM PRZESŁAĆ POCZTĄ
POCZTA POLSKA SA - 2017-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Obsługa Klienta- Zatowarowanie działu- Przygotowanie towaru do sprzedaży,- Utrzymanie porządku na dziale,- Przygotowanie towaru do promocji- Przygotowanie działu do inwentaryzacji
PRAKTIKER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa zamówień klientów oraz fakturowanie sprzedaży, przygotowywanie i monitorowanie ofert handlowych, dbałość o wysoką jakość obsługi klientów, fachowe doradztwo produktowe, nadzór nad należnościami, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
TiA Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Przeworsk (podkarpackie)
Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
KOLOR-PAK Sp. z .o.o - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe z obszaru nauk przyrodniczych lub rolnictwa, Conajmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Brak uczuleń na pyłek zbóż i pył zbożowy. Znajomość przepisów krajowych i unijnych w zakresie nawozów i nawożenia, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego Obsługa programów MS OfficeZamiłowanie do kontaktu z roślinami w ich naturalnym środowisku. pobieranie, przygotowanie oraz przechowywanie materiału do badań, rejestrację i archiwizację wyników badań;wykonywanie czynności diagnostycznych i analitycznych na materiale nasiennym,przygotowanie kolejnych partii materiału nasiennego do zakładania poletek naukowo- badawczych,ocena materiału nasiennego, roślin i wielkości oraz jakości zbiorów, (pobieranie, pakowanie, plombowanie i rejestrowanie próbek nasion soi);wstępna, optyczna ocena materiału siewnego i ustalenie dalszego toku postępowania;obsługiwanie sprzętu do badań i analiz zgodnie z instrukcją;ważenie na wagach laboratoryjnych, liczenie i podkiełkowywanie nasion, stwierdzanie ewentualnych porażeń chorobowych;doradztwo w zakresie ochrony roślin i uprawy soi,prace polowe wynikające ze specyfiki pracyFrima oferuje: Interesującą i odpowiedzialną pracę Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji.Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
CENTRUM ROZWOJU SOI APROSEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Huta Krzeszowska (podkarpackie)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji wniosku o dofinansowanie realizacji projektów. Weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektów w ramach realizowanego naboru. Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów oraz dokumentacji działań podejmowanych w projektach w zakresie realizowanych w nim usług i instrumentów rynku pracy. Stosowanie przyjaznego języka podczas realizacji zadań w projektach oraz przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami,5.Przestrzeganie właściwych polityk i zasad wspólnotowych, w tym polityki równości szans i koncepcji zrównoważonego rozwoju w ramach projektów.Prowadzenie bieżącego monitoringu realizowanych zadań w projektach oraz stopnia osiągnięcia założonych wskaźników produktu oraz rezultatu projektów. Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań sporządzanych w poszczególnych komórkach organizacyjnych tut. urzędu, niezbędnych do opracowywania sprawozdawczości m.in. w ramach SL 2014. Bieżący monitoring realizowanych projektów oraz odpowiedzialność za ich prawidłową realizację, ze szczególnym uwzględnieniem realizowanych usług i instrumentów rynku pracy. Współpraca z komórkami Urzędu merytoryczne odpowiedzialnymi za realizację zadań w ramach realizowanych projektów. Opracowywanie dodatkowych sprawozdań, materiałów oraz informacji niezbędnych przy realizacji projektów. Promocja realizowanych projektów oraz informowanie otoczenia o źródłach ich finansowania. Przestrzeganie właściwego oznaczania, przechowywania dokumentacji projektów. Sumienne wykonywanie innych poleceń służbowych i zadań przekazywanych przez przełożonych. Doskonalenie wiedzy oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach wykonywanych zadań. Należyte i zgodne z prawem wykonywanie zadań należących do zajmowanego stanowiska. Gruntowna znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów. Działanie wnikliwe, szybkie i bezstronne. Przestrzeganie zasad bhp i p.poż.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT. Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. LUBELSKIM - RADECZNICA1. Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-17 - Radecznica (lubelskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
Obsługa kadrowa i płacowa małych i średnich przedsiębiorstw obsługiwanych przez biuro rachunkowe
Biuro Rachunkowe SALDO Patrycja Pawlikowska-Ignasiak - 2016-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji biznesowych.
KOMNET Konrad Bruśniak - 2016-12-23 - Siedlce (mazowieckie)