SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: stanowisko sprzedażowe, praca na targetach sprzedażowych, planowanie, rozwój kampanii Ad WORDS
Data publikacji: 2020-11-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
stanowisko sprzedażowe, praca na targetach sprzedażowych, planowanie, rozwój kampanii Ad WORDS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2020
Data zakończenia pracy: 04.12.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomość j. angielskiego i j. tureckiego lub j. angielskiego i arabskiego lub j. angielskiego i rosyjskiego lub j. angielskiego i czeskiego lub j. angielskiego i niemieckiego lub j. angielskiego i ukraińskiego. Znajomość j. angielskiego na poziomie B2, pozostałych języków obcych na poziomie C1
danePracodawcy_nip: 1070029699
danePracodawcy_regon: 147183771
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 20.11.2020
Oferta pracy ważna do: 04.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b6af5af7f58ca4400859ffe21edbc150
Podobne oferty pracy
Obsługa partnerów handlowych w zakresie kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-04-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dotychczasowymi; przygotowanie ofert i prezentacji; negocjacje handlowe; sprzedaż; monitorowanie zleceń oraz zadowolenia klientów; praca w dziale handlowym - stacjonarna.
Zakład Produkcji Odzieży „ARGOS” Grażyna Korytowska - 2018-08-03 - Suchy Las (wielkopolskie)
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskich
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Serwisowanie maszyn, doradztwo techniczne w zakresie maszyn dla wyposażenia krojowni (cuttery jedno i wielowarstwowe, lagowarki, maszyny do cięcia na pasy znanych marek niemieckich i hiszpańskich), prace instalacyjne oraz montażowe na rzecz klientów firmy, przeprowadzanie szkoleń z obsługi maszyn, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej i w terenie (możliwe nadgodziny w trakcie wyjazdów do Klienta).
CUT Service Gibas Mariusz - 2016-10-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca w dziale finansowo- księgowym, zakres czynności: księgowanie operacji gospodarczych, analizy i kalkulacje ekonomiczno- księgowe, sprawozdawczość finansowa
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2020-11-02 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowejwspółpracy z firmami branży farmaceutycznej,kosmetycznej, spożywczej, chemicznej,- sprzedaż produktów firmy (B2B),- udział w konferencjach, targach,- negocjacje z kluczowymi klientami.- realizacja planu i budżetu działu sprzedaży- sporządzanie ofert handlowych oraz nadzorowanieprocesu realizacji zamówień- udział w spotkaniach oraz prowadzenie negocjacjihandlowych z klientami- analiza rynku, pozyskiwanie nowych klientóworaz budowanie relacji biznesowych- koordynowanie działań marketingowych poprzezuczestnictwo w targach i prowadzenie kampaniipromocyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
analiza rynku branżowego w Azerbejdżanie. Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z Azerbejdżanu. Budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia,- kontrola warunków pracy i dokonywanie oceny ryzyka zawodowego,- pełnienie funkcji doradczej i kontrolnej w zakresie BHP,- kontrolowanie i eliminowanie zagrożeń w trakcie realizacji robót,- prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników,- prowadzenie dokumentacji BHP,- przygotowywanie analiz i raportów z zakresu BHP
Broton BHP Jakub Brotoń - 2018-09-27 - Dębica (podkarpackie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. PRACA NA TERENIE LUBLINA
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2019-03-26 - Lublin (lubelskie)
rozliczanie projektów unijnych firmy, wykonywanie prac administracyjno-księgowych, dekretacja oraz przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie faktur i rachunków, dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków, kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami i instytucjami rządowymi m.in. RIF, PARP, US, ZUS, obsługa generatora wniosków
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro, kontakt z klientem, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2019-01-15 - Krosno (podkarpackie)
Praca biurowa, Praca w terenie - reklama, obsługa europejskich portali maszyn rolniczych
"AGROHANDLER" Monika Wilczyńska - 2015-11-30 - Sękowo (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 9.00- 17.00
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Darżyno (pomorskie)
Tworzenie kosztorysów dla otrzymywanych zapytań ofertowych, dobór odpowiednich materiałów i rozwiązań dla otrzymywanych zapytań ofertowych, tworzenie kompleksowych zestawień materiałów celem złożenia zamówienia, tworzenie kompleksowej dokumentacji produkcyjnej dla produkcji, wsparcie techniczne i projektowe dla klienta i działu handlowego.
Mędrala Krzysztof, Cyran Norbert Śląska Fabryka Okien "KNS" S.J. - 2018-08-03 - Mszana (śląskie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż w agencji zatrudnienia oraz znajomość języka niemieckiego umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/opiekunki, publikację ogłoszeń o pracę, badanie profili osobowościowych. Kontakt z pracodawcą mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Rybnik (śląskie)
staż - przeszkolenie BHP i ppoż,, obsługa klienta, pomoc i doradztwo w zakresie znajomosci asortymentu sklepowego, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur VAT, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, organiowanie promocji, uczestnictwo w inwenturach, dbanie o porzadek w sklepie i na zapleczu. Na stanowisku wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2020-06-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym szwedzkojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
- aktualizowanie strony www firmy- opracowywanie treści reklamowych i promocyjnych w pismach branzowych- działalność promocyjna firmy w mediach społecznosciowych- zamawianie gadżetów reklamowych i materiałó promocyjnych- budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branzowych (konferencje, targi)
MULTICCO SP. Z O.O. - 2016-01-14 - Białystok (podlaskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godz.: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. - Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zawiercie (śląskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa administracyjna biura, organów stowarzyszenia, stron www, przygotowanie wniosków o płatność, dokumentowanie działań stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Chrzanów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, wypisywanie dokumentacji handlowej, utrzymywanie trwałych kontaktów, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów, obsługa sklepu internetowego
Jolanta Marjańska BEPPE, BIURO-SET JJ. Marjańscy - 2015-12-01 - Zawiercie (śląskie)
realizacja zamówień, współpraca z dostawcami, sporządzanie dokumentacji
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Piława Górna (dolnośląskie)
ewidencjonowanie sprzedaży krajowej i międzynarodowej, uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, monitoring i windykacja należności, przygotowywanie preliminarza płatności, współpraca z Euler ermes w zakresie obsługi umowy na windykację i ubezpieczenie należności, współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie spraw sądowych, współpraca z działem handlowym w zakresie kaucji
"HULANICKI BEDNAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-16 - Chełm (lubelskie)
Monitoring i ewaluacja projektu. Nadzór nad realizacją założonych wskaźnków. Udział w komisji rekrutacyjnej. Opracowywanie sprawozdań z realizacji projektu. Organizacja i realizacja zadań.
BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J - 2018-04-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
obowiązki wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP
Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)
kontrola prawidłowego przebiegu procesów technologicznych. Wsparcie produkcji w zakresie zagadnień jakościowych
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)