SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-07-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: licencjat /magister/inżynier prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami, staż pracy w zawodzie min. 3 lata, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym: Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustaw o gospodarce nieruchomościami.Umiejętności: praca w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami (budynki grunty)Ogólny zakres obowiązków: opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 19.07.2018
Oferta pracy ważna do: 19.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż ścianek działowych, sufitów, roboty remontowe
PHU WIELOBRANŻOWE Jan Kiełb - 2017-10-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA ROZWIJANIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BHP, UTRZYMYWANIE WŁAŚCIWYCH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI I POZYSKIWANIE NOWYCH. KLIENTEM DOCELOWYM SĄ FIRMY I INSTYTUCJE DLATEGO KONIECZNE JEST DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTEM BIZNESOWYM, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY BHP ORAZ WYSOKA MOTYWACJA I UPÓR W DĄŻENIU DO CELU.OFERUJEMY ATRAKCYJNY SYSTEM MOTYWACYJNY Z PROWIZJĄ OD REALIZOWANEJ SPRZEDAŻY ORAZ NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY (SAMOCHÓD, LAPTOP, TELEFON).
Dalimex sp. z o.o. - 2016-10-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie świadomości marki wśród odbiorców;Współudział w planowaniu i organizowaniu akcji marketingowych, eventów;Planowanie i realizowanie strategii komunikacji;Tworzenie koncepcji graficznych opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych;Redagowanie tekstów marketingowych i PR-owych;Budowanie oraz utrzymywanie relacji z mediami;Zarządzanie treścią na stronie www oraz budowanie obecności marki w kanałach internetowych i mediach społecznościowych;Współpraca wewnętrzna z pozostałymi działami firmy i koordynacja marketingowej komunikacji wewnętrznej;Mierzenie efektów działań PR i ich raportowanie.
Klinika OKULUS Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Jaworzno (śląskie)
Usługi, reklama, praca w agencji reklamowej, pozyskiwanie kluientów, przygotowanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łódź (łódzkie)
weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; wpółtworzenie budżetu; sporządzanie podstawowych analiz i raportów finansowych; bieżące raportowanie;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-01 - Bogatynia (dolnośląskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO Sp. z o. o. - 2018-01-29 - Racibórz (śląskie)
Obsługa barmańska i baristyczna gości restauracji, przyjmowanie zamówień, płatności, utrzymywanie czystości i porządku na swoim miejscu pracy.
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
budowanie długotrwałych relacji z klientami,obsługa klientów, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Baciki Bliższe (podlaskie)
sprzedaż towaru przez internet
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)
wysyłka, obsługa interesantów, archiwizacja dokumentów, segregowanie kartotek dowodowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gniezno (wielkopolskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych, rozwiązywanie prblemów związanych z dostosowaniem sie do potrzeb klientów, priorytetyzowanie zadań obsługi klienta, rozwijanie wewnętrznych produktów firmy, zwłaszcza dla dużych reklamodawców. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa. Zlecanie i odbiór dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadań na terenach zamkniętych. Organizowanie narad. Sporządzanie wniosków do instytucji administracji państwowej.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2017-06-20 - Gdynia (pomorskie)
hurtowy zakup owoców, budowanie relacji z producentamiwynagrodzenie do uzgodnienia
GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW GALSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Wierzchucice (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)
obsługa klientów firmy, poszukiwanie nowych klientów i inwestorów, utrzymanie relacji handlowych, działania sprzedażowe, prowadzenie spotkań negocjacyjnych
"ZODCHIY" Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
serwis i montaż maszyn i urządzeń oferowanych przez Wichary Technologies
"WICHARY TECHNOLOGIES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Pyrzowice (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Zabrze (śląskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
przygotowywanie ofert marketingowych na wyroby produkowane przez Spółkę, pozyskiwanie zleceń produkcyjnych, nadzór nad realizacją pozyskanych zleceń, działania marketingowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2016-01-14 - Ciepielów (mazowieckie)
stawianie budynków od podstaw , ocieplanie , posadzki
BUDTOM Tomasz Barlik - 2016-10-06 - Ciechów (dolnośląskie)
współpraca z działem BHP, rezerwacja hoteli, wynajem samochodów, prowadzenie rekrutacji pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, współpraca z dostawcami, raportowanie wyników finansowych firmy, wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu, tłumaczenie dokumentów na język angielski, wystawianie faktur, kompletowanie dokumentów na koniec miesiąca dla księgowości zewnętrznej
DONGSUNG POLAND Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Żarów (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Radom (mazowieckie)
Zapewnienie opieki uczniom przebywającym w Bursie
TARNOWSKA BURSA SZKOLNA - 2016-08-05 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż i marketing usług informatycznych
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Lublin (lubelskie)
- weryfikacja i wprowadzanie zmian w bazie klientów ukraińsko-języcznych- kontakt i obsługa klientów ukraińsko-języcznych
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Łódź (łódzkie)